Ik heb haar ooit mijn huis uit moeten duwen!quote:
Drink thee.quote:Op vrijdag 15 augustus 2008 16:15 schreef debuurvrouw het volgende:
Dat ga ik niet redden denk ik. Zit weer helemaal in te storten.
Helpt dat? Ook tegen Migraine-aftermath?quote:
Het werkt als het toverdrankje uit Asterix.quote:Op vrijdag 15 augustus 2008 16:55 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
Helpt dat? Ook tegen Migraine-aftermath?
Moet je aan Fan vragen.quote:Op vrijdag 15 augustus 2008 16:57 schreef debuurvrouw het volgende:
Oei, goeie shit dus.![]()
Merk? type? waar te koop??
quote:Op vrijdag 15 augustus 2008 17:33 schreef Juud79 het volgende:
Kan iemand nog even de link dumpen van de PPPS
ja telaat zit al het dubbele in, maar toch bedanktquote:Op vrijdag 15 augustus 2008 17:47 schreef APK het volgende:
Blomst, als je dit proggie download kun je precies zien welk geheugen je hebt:
http://www.filehippo.com/download_cpuz/
Te laat vrees ik.
Tot hoe laat duurt het?quote:Op vrijdag 15 augustus 2008 17:47 schreef PeterNB het volgende:
[..]
PetersPrietPraatShow: http://92.48.87.11:8040/listen.pls
Indien bovenstaande link niet werkt, probeer één van de volgende links:
Windows Media Player http://mixstream.net/stream/473/listen.asx
Real Player http://mixstream.net/stream/473/listen.ram
Default player http://mixstream.net/stream/473/listen.m3u
Winamp / iTunes http://mixstream.net/stream/473/listen.pls
Port 80 (Winamp) http://mixstream.net/stream/473/listen:80
TELEFOONNUMMER 06-30 31 94 98
Dat verschilt, meestal wanneer Peter het zat is stopt de uitzending maar iig tot 23:00uur (daarna ligt het eraan of er nog bellers zijn etc.)quote:
Moet even kijken hoe laat ik thuis ben, dan bel ik wel ffquote:Op vrijdag 15 augustus 2008 19:01 schreef PeterNB het volgende:
[..]
Tot er niemand meer belt............
Je bent welkom..........quote:Op vrijdag 15 augustus 2008 19:07 schreef Manu82 het volgende:
[..]
Moet even kijken hoe laat ik thuis ben, dan bel ik wel ff
Of het blijft gewoon zeer rustigquote:
Ben mijn haar voor de derde keer aan het kammen.......quote:
Hey Bongetje.quote:Op vrijdag 15 augustus 2008 19:29 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Of het blijft gewoon zeer rustig
Hoi Disana
Kunnen we eindelijk beoordelen of je nou wel of geen beer bentquote:Op vrijdag 15 augustus 2008 19:30 schreef PeterNB het volgende:
[..]
Ben mijn haar voor de derde keer aan het kammen.......
(Eenmalig vanavond: experiment met webcam)
Ik dénk dat het erg mee gaat vallen en het een rustige show wordt met hier en daar een beller (LS, ik, BQ etc) het standaard "rijtje"quote:Op vrijdag 15 augustus 2008 19:30 schreef Disana het volgende:
[..]
Hey Bongetje.
Denk je? Peter kondigde rellen aan, ik vertrouw het niks![]()
Dus je gaat echt bellen? Hartstikke leuk. Gaat wel goed hoor, dj Peet loodst je er met gemak doorheen.quote:Op vrijdag 15 augustus 2008 19:31 schreef Manu82 het volgende:
[..]
Moet zo nog naar vrijmibeau om moed in te drinken
Ja maar alleen mijn haar komt in beeld hoorquote:Op vrijdag 15 augustus 2008 19:31 schreef Disana het volgende:
[..]
Kunnen we eindelijk beoordelen of je nou wel of geen beer bent![]()
Heb er eigenlijk niet zoveel zin in, RL contact is juist de oorzaak van het hele conflict met LSquote:Op vrijdag 15 augustus 2008 19:32 schreef Disana het volgende:
[..]
Dus je gaat echt bellen? Hartstikke leuk. Gaat wel goed hoor, dj Peet loodst je er met gemak doorheen.
Knap dat je het toch doetquote:Op vrijdag 15 augustus 2008 19:33 schreef PeterNB het volgende:
[..]
Ja maar alleen mijn haar komt in beeld hoor
Mss na een paar biertjes niet meerquote:Op vrijdag 15 augustus 2008 19:36 schreef PeterNB het volgende:
[..]
Eens kijken of ik er niet zenuwachtig van wordt dat er op mijn handen
gekeken wordt
Ik wil met jou in de uitzending!quote:Op vrijdag 15 augustus 2008 19:34 schreef Manu82 het volgende:
[..]
Heb er eigenlijk niet zoveel zin in, RL contact is juist de oorzaak van het hele conflict met LS
Oh ja, dat was ik even vergeten: dikke kans dat hij belt als jij belt. Ik snap van zijn hele probleem niets, ik zeg het eerlijk. Je stond gewoon te kijken, nou en, niet iedereen heeft zin de kar te trekken.quote:Op vrijdag 15 augustus 2008 19:34 schreef Manu82 het volgende:
[..]
Heb er eigenlijk niet zoveel zin in, RL contact is juist de oorzaak van het hele conflict met LS
Dat was toch superkort? Wat zit je dan te kammen.quote:Op vrijdag 15 augustus 2008 19:33 schreef PeterNB het volgende:
[..]
Ja maar alleen mijn haar komt in beeld hoor
tegen niemand verder vertellen he: www.justin.tv/peternbquote:Op vrijdag 15 augustus 2008 19:42 schreef Disana het volgende:
Trouwens, aan een WinAmp link hebben we dan niets...
quote:Op vrijdag 15 augustus 2008 19:36 schreef PeterNB het volgende:
[..]
Eens kijken of ik er niet zenuwachtig van wordt dat er op mijn handen
gekeken wordt
Ja maar Peter, we willen in je geamuseerde, pissige, nerveuze of doodvermoeide gezicht kunnen kijken.quote:Op vrijdag 15 augustus 2008 19:43 schreef PeterNB het volgende:
[..]
tegen niemand verder vertellen he: www.justin.tv/peternb
Ach een kotsende biskwie hebben we nog niet gehad opquote:Op vrijdag 15 augustus 2008 19:47 schreef beequeen het volgende:
maar bellen lukt echt niet, sorry.
ik lurk ook vanavondquote:Op vrijdag 15 augustus 2008 19:47 schreef beequeen het volgende:
Jullie zijn op oorlogssterkte en ik hang kotsend boven de pot (dacht dat ik een kater had, was ook zo, maar dat duurt niet de hele dag).Peet, je hebt me aangestoken, eikel.
![]()
Ik kijk af en toe mee maar bellen lukt echt niet, sorry. Veel plezier FOK!kers, ik lurk mee.
Meid je wordt oud, je kunt niet meer zo goed tegen de drankquote:Op vrijdag 15 augustus 2008 19:47 schreef beequeen het volgende:
Jullie zijn op oorlogssterkte en ik hang kotsend boven de pot (dacht dat ik een kater had, was ook zo, maar dat duurt niet de hele dag).Peet, je hebt me aangestoken, eikel.
![]()
Ik kijk af en toe mee maar bellen lukt echt niet, sorry. Veel plezier FOK!kers, ik lurk mee.
Beterschapquote:Op vrijdag 15 augustus 2008 19:47 schreef beequeen het volgende:
![]()
Gal spuwen!!quote:Op vrijdag 15 augustus 2008 19:49 schreef PeterNB het volgende:
[..]
Ach een kotsende biskwie hebben we nog niet gehad op
de radio dus eh.....
BETERSCHAP!
Inderdaad! John de Mol wil een dode realityspeler, wij willen een kotsendequote:Op vrijdag 15 augustus 2008 19:50 schreef Disana het volgende:
[..]
Meid je wordt oud, je kunt niet meer zo goed tegen de drankEn jij gaat gewoon wel bellen, dan heb jij de primeur van een kotsende beller.
quote:Op vrijdag 15 augustus 2008 19:52 schreef PeterNB het volgende:
[..]
jaaa ehhh.... dan wordt het een show van een kwartier als jij ook al niet meer belt!!
welnee......... er zijn nog een héleboel mensen die nog nooit gebeld hebben die mogen ook een keerquote:Op vrijdag 15 augustus 2008 19:52 schreef PeterNB het volgende:
[..]
jaaa ehhh.... dan wordt het een show van een kwartier als jij ook al niet meer belt!!
Ja maar met jou in de uitzending kom ikzelf zo lekker op gang. Dan voel ik me nietquote:Op vrijdag 15 augustus 2008 19:54 schreef fanvanheteersteuur het volgende:
[..]
welnee......... er zijn nog een héleboel mensen die nog nooit gebeld hebben die mogen ook een keer
Ik drink zelfs Huub onder de tafel, echt wel.quote:Op vrijdag 15 augustus 2008 19:50 schreef Disana het volgende:
Meid je wordt oud, je kunt niet meer zo goed tegen de drankEn jij gaat gewoon wel bellen, dan heb jij de primeur van een kotsende beller.
Misschien dat Heidi of Tipsch dat wil doen en dat we kunnen pm'en voor de link ?quote:Op vrijdag 15 augustus 2008 19:53 schreef blomst het volgende:
word het ook weer opgenomen?
Ja nou, maar ik had de eerste poes die het niet deed. Dus niet flauw zijn hoor, en bellen!quote:Op vrijdag 15 augustus 2008 19:57 schreef beequeen het volgende:
[..]
Ik drink zelfs Huub onder de tafel, echt wel.![]()
Ja doei, de eerste jankert zijn tijdens de PPPS vind ik meer dan genoeg.
kotser hebben we nog niet gehadquote:Op vrijdag 15 augustus 2008 19:57 schreef beequeen het volgende:
[..]
Ik drink zelfs Huub onder de tafel, echt wel.![]()
Ja doei, de eerste jankert zijn tijdens de PPPS vind ik meer dan genoeg.
komt best wel goed joh, er zullen vast wel mensen zijn die bellen......quote:Op vrijdag 15 augustus 2008 19:57 schreef PeterNB het volgende:
[..]
Ja maar met jou in de uitzending kom ikzelf zo lekker op gang. Dan voel ik me niet
zo zenuwachtig meer enzo.
(Ga nu mijn ritueeltjes uitvoeren, tot laterz)
Kom op Fan, jij kan zo lekker kletsen, dan is het ijs meteen gebroken, en als er 1 schaap over de dam is volgen er meer (om maar eens een paar spreekwoorden erin te gooien)quote:Op vrijdag 15 augustus 2008 19:54 schreef fanvanheteersteuur het volgende:
[..]
welnee......... er zijn nog een héleboel mensen die nog nooit gebeld hebben die mogen ook een keer
Darling?quote:Op vrijdag 15 augustus 2008 19:58 schreef Manu82 het volgende:
[..]
Misschien dat Heidi of Tipsch dat wil doen en dat we kunnen pm'en voor de link ?
quote:Op vrijdag 15 augustus 2008 20:00 schreef -Blurk- het volgende:
[..]
Kom op Fan, jij kan zo lekker kletsen, dan is het ijs meteen gebroken, en als er 1 schaap over de dam is volgen er meer (om maar eens een paar spreekwoorden erin te gooien)
Ah., laat mij nou ook eens lekker lurken.... er zijn er zoveel die nog niet gebeld hebben.....quote:Op vrijdag 15 augustus 2008 20:00 schreef -Blurk- het volgende:
[..]
Kom op Fan, jij kan zo lekker kletsen, dan is het ijs meteen gebroken, en als er 1 schaap over de dam is volgen er meer (om maar eens een paar spreekwoorden erin te gooien)
Jammer de bijtjes vragen stellen we maar uit. Het beste en beterschap BQ.quote:Op vrijdag 15 augustus 2008 19:47 schreef beequeen het volgende:
![]()
Ik kijk af en toe mee maar bellen lukt echt niet, sorry. Veel plezier FOK!kers, ik lurk .
Gedraag Je!quote:Op vrijdag 15 augustus 2008 20:03 schreef Manu82 het volgende:
en nu ga ik echt ff naar de kroeg, ben zo terug, die lui zitten er toch al vanaf een uur of 6 dus zijn zo naar de kloten
Ik heb jou nog nooit gehoordquote:Op vrijdag 15 augustus 2008 20:04 schreef fanvanheteersteuur het volgende:
[..]
Ah., laat mij nou ook eens lekker lurken.... er zijn er zoveel die nog niet gebeld hebben.....
die wil ook wel eens horen
Nee effe dicht gedaan zodat Peter me geen smeekbede's kan sturen vanavond om te bellenquote:
Yeah.quote:Op vrijdag 15 augustus 2008 20:06 schreef fanvanheteersteuur het volgende:
[..]
Nee effe dicht gedaan zodat Peter me geen smeekbede's kan sturen vanavond om te bellen
want dan ben ik weer zo'n softie dat ik het toch ga doen.
slim hé
fan jij hoort toch bij de PPPSquote:Op vrijdag 15 augustus 2008 20:06 schreef fanvanheteersteuur het volgende:
[..]
Nee effe dicht gedaan zodat Peter me geen smeekbede's kan sturen vanavond om te bellen
want dan ben ik weer zo'n softie dat ik het toch ga doen.
slim hé
Dan bel ik jou welquote:Op vrijdag 15 augustus 2008 20:07 schreef fanvanheteersteuur het volgende:
[..]
ik heb wel eens gebeld![]()
een héél enkel keertje maar hoor en héél kort
hou nou op........quote:
Ja, dat kloptquote:Op vrijdag 15 augustus 2008 20:07 schreef fanvanheteersteuur het volgende:
[..]
ik neem vanavond geen telefoon opquote:Op vrijdag 15 augustus 2008 20:09 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Dan bel ik jou wel![]()
Schapppppppies doen..Tot later
Ja maar FAN, moet ik dan helemaal zonder jou in de PPPS,quote:Op vrijdag 15 augustus 2008 20:10 schreef fanvanheteersteuur het volgende:
[..]
hou nou op........
ik wist het wel..... jullie gaan mij overhalen, maar ik heb een plan![]()
ik ga vanavond met koptelefoon op lekker schilderen zodat ik de cos niet kan lezen en ook jullie
smeekbede's niet kan zien, en dan MOETEN jullie wel zelf bellen
nouhouquote:Op vrijdag 15 augustus 2008 20:19 schreef kahaarin het volgende:
[..]
Ja maar FAN, moet ik dan helemaal zonder jou in de PPPS,nouhou, pwetty pwease?
![]()
Daarom! Je belt nou maar es een keer langer dan 2 minuten!quote:Op vrijdag 15 augustus 2008 20:07 schreef fanvanheteersteuur het volgende:
[..]
quote:Op vrijdag 15 augustus 2008 20:28 schreef PeterNB het volgende:
[..]
Daarom! Je belt nou maar es een keer langer dan 2 minuten!
quote:Op vrijdag 15 augustus 2008 20:25 schreef fanvanheteersteuur het volgende:
[..]
nouhou![]()
we zien het wel oké. maar ik begin niet hoor dit keer![]()
ik luister wel en als er iets leuks is of ik wil iets kwijt, gooi ik me kwasjes in het water en bel ik misschien
hé zie je nou, ik ben een softie.........
komt omdat ik jou lief vindt![]()
maar ik beloof niks..... er zijn een heleboel mensen die nooit gebeld hebben eerlijk is eerlijk en misschien
doen ze dat nu wel een keer....
is toch ook leuk
quote:Op vrijdag 15 augustus 2008 20:28 schreef PeterNB het volgende:
[..]
Daarom! Je belt nou maar es een keer langer dan 2 minuten!
Is goed. Rond 22hquote:Op vrijdag 15 augustus 2008 20:32 schreef kahaarin het volgende:
[..]
Oh, ik ben nu eindelijk gewoon een keertje thuis vanavond, dus kondig maar aan en ik bel wel!
![]()
achter die watjes zitten misschien wel hele leuke mensenquote:Op vrijdag 15 augustus 2008 20:30 schreef kahaarin het volgende:
[..]
De mensen die niet eerder hebben gebeld gaan die dat nu wl doen dan? Volgens mij zijn en blijven het watjes, pluisjes.![]()
Maak je wel even een foto als het af is?quote:Op vrijdag 15 augustus 2008 20:33 schreef fanvanheteersteuur het volgende:
[..]
achter die watjes zitten misschien wel hele leuke mensen![]()
en ik ga nu snel weg hier lekker aan mijn supermannetje verder schilderen anders ben ik straks
gewoon wéér de klos![]()
ik HOOR jullie later !!!!!!!!!
Da's waar, wie weet, maar als het heel stil is wel bellen hoor!quote:Op vrijdag 15 augustus 2008 20:33 schreef fanvanheteersteuur het volgende:
[..]
achter die watjes zitten misschien wel hele leuke mensen![]()
en ik ga nu snel weg hier lekker aan mijn supermannetje verder schilderen anders ben ik straks
gewoon wéér de klos![]()
ik HOOR jullie later !!!!!!!!!
Waarschijnlijk NIET, heb HiDi gePMmed eerder vanavond maar geen RE: gehad dus denk dat ie niet aanwezig is, en tipsch is er ook (nog) niet dus helaas pindakaasquote:Op vrijdag 15 augustus 2008 19:53 schreef blomst het volgende:
word het ook weer opgenomen?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |