Meid je wordt oud, je kunt niet meer zo goed tegen de drankquote:Op vrijdag 15 augustus 2008 19:47 schreef beequeen het volgende:
Jullie zijn op oorlogssterkte en ik hang kotsend boven de pot (dacht dat ik een kater had, was ook zo, maar dat duurt niet de hele dag).Peet, je hebt me aangestoken, eikel.
![]()
Ik kijk af en toe mee maar bellen lukt echt niet, sorry. Veel plezier FOK!kers, ik lurk mee.
Beterschapquote:Op vrijdag 15 augustus 2008 19:47 schreef beequeen het volgende:
Jullie zijn op oorlogssterkte en ik hang kotsend boven de pot (dacht dat ik een kater had, was ook zo, maar dat duurt niet de hele dag).Peet, je hebt me aangestoken, eikel.
![]()
Ik kijk af en toe mee maar bellen lukt echt niet, sorry. Veel plezier FOK!kers, ik lurk mee.
Gal spuwen!!quote:Op vrijdag 15 augustus 2008 19:49 schreef PeterNB het volgende:
[..]
Ach een kotsende biskwie hebben we nog niet gehad op
de radio dus eh.....
BETERSCHAP!
Inderdaad! John de Mol wil een dode realityspeler, wij willen een kotsendequote:Op vrijdag 15 augustus 2008 19:50 schreef Disana het volgende:
[..]
Meid je wordt oud, je kunt niet meer zo goed tegen de drankEn jij gaat gewoon wel bellen, dan heb jij de primeur van een kotsende beller.
quote:Op vrijdag 15 augustus 2008 19:52 schreef PeterNB het volgende:
[..]
jaaa ehhh.... dan wordt het een show van een kwartier als jij ook al niet meer belt!!
welnee......... er zijn nog een héleboel mensen die nog nooit gebeld hebben die mogen ook een keerquote:Op vrijdag 15 augustus 2008 19:52 schreef PeterNB het volgende:
[..]
jaaa ehhh.... dan wordt het een show van een kwartier als jij ook al niet meer belt!!
Ja maar met jou in de uitzending kom ikzelf zo lekker op gang. Dan voel ik me nietquote:Op vrijdag 15 augustus 2008 19:54 schreef fanvanheteersteuur het volgende:
[..]
welnee......... er zijn nog een héleboel mensen die nog nooit gebeld hebben die mogen ook een keer
Ik drink zelfs Huub onder de tafel, echt wel.quote:Op vrijdag 15 augustus 2008 19:50 schreef Disana het volgende:
Meid je wordt oud, je kunt niet meer zo goed tegen de drankEn jij gaat gewoon wel bellen, dan heb jij de primeur van een kotsende beller.
Misschien dat Heidi of Tipsch dat wil doen en dat we kunnen pm'en voor de link ?quote:Op vrijdag 15 augustus 2008 19:53 schreef blomst het volgende:
word het ook weer opgenomen?
Ja nou, maar ik had de eerste poes die het niet deed. Dus niet flauw zijn hoor, en bellen!quote:Op vrijdag 15 augustus 2008 19:57 schreef beequeen het volgende:
[..]
Ik drink zelfs Huub onder de tafel, echt wel.![]()
Ja doei, de eerste jankert zijn tijdens de PPPS vind ik meer dan genoeg.
kotser hebben we nog niet gehadquote:Op vrijdag 15 augustus 2008 19:57 schreef beequeen het volgende:
[..]
Ik drink zelfs Huub onder de tafel, echt wel.![]()
Ja doei, de eerste jankert zijn tijdens de PPPS vind ik meer dan genoeg.
komt best wel goed joh, er zullen vast wel mensen zijn die bellen......quote:Op vrijdag 15 augustus 2008 19:57 schreef PeterNB het volgende:
[..]
Ja maar met jou in de uitzending kom ikzelf zo lekker op gang. Dan voel ik me niet
zo zenuwachtig meer enzo.
(Ga nu mijn ritueeltjes uitvoeren, tot laterz)
Kom op Fan, jij kan zo lekker kletsen, dan is het ijs meteen gebroken, en als er 1 schaap over de dam is volgen er meer (om maar eens een paar spreekwoorden erin te gooien)quote:Op vrijdag 15 augustus 2008 19:54 schreef fanvanheteersteuur het volgende:
[..]
welnee......... er zijn nog een héleboel mensen die nog nooit gebeld hebben die mogen ook een keer
Darling?quote:Op vrijdag 15 augustus 2008 19:58 schreef Manu82 het volgende:
[..]
Misschien dat Heidi of Tipsch dat wil doen en dat we kunnen pm'en voor de link ?
quote:Op vrijdag 15 augustus 2008 20:00 schreef -Blurk- het volgende:
[..]
Kom op Fan, jij kan zo lekker kletsen, dan is het ijs meteen gebroken, en als er 1 schaap over de dam is volgen er meer (om maar eens een paar spreekwoorden erin te gooien)
Ah., laat mij nou ook eens lekker lurken.... er zijn er zoveel die nog niet gebeld hebben.....quote:Op vrijdag 15 augustus 2008 20:00 schreef -Blurk- het volgende:
[..]
Kom op Fan, jij kan zo lekker kletsen, dan is het ijs meteen gebroken, en als er 1 schaap over de dam is volgen er meer (om maar eens een paar spreekwoorden erin te gooien)
Jammer de bijtjes vragen stellen we maar uit. Het beste en beterschap BQ.quote:Op vrijdag 15 augustus 2008 19:47 schreef beequeen het volgende:
![]()
Ik kijk af en toe mee maar bellen lukt echt niet, sorry. Veel plezier FOK!kers, ik lurk .
Gedraag Je!quote:Op vrijdag 15 augustus 2008 20:03 schreef Manu82 het volgende:
en nu ga ik echt ff naar de kroeg, ben zo terug, die lui zitten er toch al vanaf een uur of 6 dus zijn zo naar de kloten
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |