Gelul.quote:Op vrijdag 15 augustus 2008 15:09 schreef Gert het volgende:
[..]
Tja Peter.... ik vrees dat de boodschap toch een beetje is dat je moet opkenkeren met je jazz.
quote:Op vrijdag 15 augustus 2008 15:07 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
Zal je net zien!![]()
En jij maar kou vatten, omdat die lui tegen mekaar in willen muzieken.
Mijn vader zweert anders bij Brainbox.quote:Op vrijdag 15 augustus 2008 15:09 schreef Juud79 het volgende:
[..]
Hoe bedenk je het om daar naartoe te gaanvergissingen maakt iedereen, zo zat ik eens bij Jan Akkerman, in de pauze gillend naar huis gegaan... wat een drama...
quote:Op vrijdag 15 augustus 2008 15:09 schreef Gert het volgende:
[..]
Tja Peter.... ik vrees dat de boodschap toch een beetje is dat je moet opkenkeren met je jazz.
Toen viel opeens alles op z'n plaats en hoefde je nooit meer een sessie bij te wonen.quote:Op vrijdag 15 augustus 2008 15:10 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
Mijn vader zweert anders bij Brainbox.![]()
Maar dat verklaart dan wel weer een hoop enzo. Over mij. en dingen.
En elkaar zo tevreden aan kijken ook: kijk ons gaanquote:Op vrijdag 15 augustus 2008 15:10 schreef noekje het volgende:
[..]
![]()
Met hun bassen. Mijn God, wat een kolere-instrumenten. Die hoofden er dan ook zo serieus bij. Dat kan toch niet!
Vast niet.quote:Op vrijdag 15 augustus 2008 15:12 schreef Juud79 het volgende:
[..]
Jij bent de enige Jazz-liefhebber onder ons?
Barbaren! Zo leren jullie nooit wat over 'de muziek'quote:Op vrijdag 15 augustus 2008 15:09 schreef Gert het volgende:
[..]
quote:Op vrijdag 15 augustus 2008 15:12 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
En elkaar zo tevreden aan kijken ook: kijk ons gaan![]()
Ik denk dan: kijk ff op je papiertje want volgens mij spelen jullie niet van hetzelfde blaadje. Hebben ze dat niet eens.![]()
Geen wonder dat het niet klinkt als iedereen maar wat voor zich uitspeelt.
Dat wordt hier meer gewaardeerd denk ik............quote:
Nee, zo'n kogelwerper, Brian schijnt wel het vuurtje aangewakkerd te hebbenquote:Op vrijdag 15 augustus 2008 15:17 schreef PeterNB het volgende:
[..]
Brian & Amanda ? Die moesten toch de opening ook doen ?
Yep! Hij heeft alles bedacht en geregisseerd!quote:Op vrijdag 15 augustus 2008 15:19 schreef Dementor het volgende:
Zat Brian achter de opening van de OS?
Nee, achter die van Amanda toch?quote:Op vrijdag 15 augustus 2008 15:19 schreef Dementor het volgende:
Zat Brian achter de opening van de OS?
Ik zal eens even in het ups-systeem voor je kijken.........quote:Op vrijdag 15 augustus 2008 15:24 schreef Dementor het volgende:
[ afbeelding ]
Kom op gasten, rijden!
Ik wil nog weg hier.
Maar maar ik heb alles heel netjes geregeld met zo'n infonotice!quote:Op vrijdag 15 augustus 2008 15:27 schreef PeterNB het volgende:
[..]
Ik zal eens even in het ups-systeem voor je kijken.........
Computer says no!
Even kijken.........................klikkerdeklik..........rikketik...........................computer says no!quote:Op vrijdag 15 augustus 2008 15:30 schreef Dementor het volgende:
[..]
Maar maar ik heb alles heel netjes geregeld met zo'n infonotice!
[ afbeelding ]
Yeah but, no but..quote:Op vrijdag 15 augustus 2008 15:31 schreef PeterNB het volgende:
[..]
Even kijken.........................klikkerdeklik..........rikketik...........................computer says no!
quote:Op vrijdag 15 augustus 2008 15:31 schreef PeterNB het volgende:
[..]
Even kijken.........................klikkerdeklik..........rikketik...........................computer says no!
Nou, als je geen luisteraars wil ben je op de goede wegquote:Op vrijdag 15 augustus 2008 15:17 schreef PeterNB het volgende:
[..]
Dat wordt hier meer gewaardeerd denk ik............
Barbaren...........'*jantje smit in database dan maar intik*
Nou, vertel! Wat heb je besteld?quote:Op vrijdag 15 augustus 2008 15:32 schreef Dementor het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Maar maar ik wil mijn pakketjes!
Je mist zijn lach.quote:Op vrijdag 15 augustus 2008 15:38 schreef blomst het volgende:
is HiDiHo ook aanwezig???
Nou, no need for Jazz and Jantje Smit dan.quote:Op vrijdag 15 augustus 2008 15:36 schreef PeterNB het volgende:
[..]
![]()
@de buurvrouw: het is een TALKshow!!!
Keiveel sunjars.quote:Op vrijdag 15 augustus 2008 15:37 schreef noekje het volgende:
[..]
Nou, vertel! Wat heb je besteld?![]()
Ik zie al weken hele mooie laarzen en het wordt groter dan ik terwijl ik had afgesproken met mezelf dat ik 3 weken geen pakketjes meer mocht ontvangen want de postbode en ik gaan elkaar bij de voornaam noemen en hij weet de tijden al wanneer ik thuis ben. Het wordt genant gewoon.
Pabo gaat via TNT hoor!quote:Op vrijdag 15 augustus 2008 15:32 schreef Dementor het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Maar maar ik wil mijn pakketjes!
UPS wil TNT overnemen, so there.quote:Op vrijdag 15 augustus 2008 15:38 schreef Manu82 het volgende:
Ik heb net m'n bacardi tas ontvangenTNT is toch beter
Heidi is vandaag nog niet gesignaleerdquote:Op vrijdag 15 augustus 2008 15:38 schreef blomst het volgende:
is HiDiHo ook aanwezig???
En het is vanavond RELLEN en OORLOG dus er wordt zowiezo weinigquote:Op vrijdag 15 augustus 2008 15:38 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
Nou, no need for Jazz and Jantje Smit dan.
Nee maar ik kan wel lachen.quote:Op vrijdag 15 augustus 2008 15:39 schreef blomst het volgende:
is hier nog iemand buiten hidiho om die verstand heeft van computers?
ik doe graag alsof.................:)quote:Op vrijdag 15 augustus 2008 15:39 schreef blomst het volgende:
is hier nog iemand buiten hidiho om die verstand heeft van computers?
nee, niet rellen, ik ben naar mijn werk, en dan mis ik alles weer.quote:Op vrijdag 15 augustus 2008 15:39 schreef PeterNB het volgende:
[..]
En het is vanavond RELLEN en OORLOG dus er wordt zowiezo weinig
muziek gedraaid.................................but just in case...
Die rel van 1,5 jaar oud, die?quote:Op vrijdag 15 augustus 2008 15:39 schreef PeterNB het volgende:
[..]
En het is vanavond RELLEN en OORLOG dus er wordt zowiezo weinig
muziek gedraaid.................................but just in case...
Gawd, gaat er weer een ouwe koe gereanimeerd worden?quote:Op vrijdag 15 augustus 2008 15:41 schreef noekje het volgende:
[..]
Die rel van 1,5 jaar oud, die?
Dan ga ik mijn record-druk alvast invetten.
De rel van de oprichting van Fok!, Lobasca's rel, de irc-rellen, de commottieomhuub-rel,quote:Op vrijdag 15 augustus 2008 15:41 schreef noekje het volgende:
[..]
Die rel van 1,5 jaar oud, die?
Dan ga ik mijn record-druk alvast invetten.
ik wil het werkgeheugen van mijn pc wat beter hebben, hoe kom ik er achter wat in mijn pc past?quote:Op vrijdag 15 augustus 2008 15:40 schreef PeterNB het volgende:
[..]
ik doe graag alsof.................:)
Zolang het maar niet gaat over de bank van Scanman.Of eigenlijk die van de buren. Dus.quote:Op vrijdag 15 augustus 2008 15:42 schreef Manu82 het volgende:
Gaan we het ook nog hebben over de scheiding tussen de SC en COS![]()
![]()
![]()
Het slimste is in jouw geval de kast openmaken en het oude geheugen eruit halen en danquote:Op vrijdag 15 augustus 2008 15:43 schreef blomst het volgende:
[..]
ik wil het werkgeheugen van mijn pc wat beter hebben, hoe kom ik er achter wat in mijn pc past?
Nou, inmiddels is het gewoon een sectie geworden.quote:Op vrijdag 15 augustus 2008 15:42 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
Gawd, gaat er weer een ouwe koe gereanimeerd worden?
Ik ga mijn oude ondertitel maar weer eens afstoffen.quote:Op vrijdag 15 augustus 2008 15:44 schreef noekje het volgende:
[..]
Nou, inmiddels is het gewoon een sectie geworden.
Oeh, nu wordt het helemaal leuk. Regel eens dat Gert, APK en Scanman bellenquote:Op vrijdag 15 augustus 2008 15:44 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
Zolang het maar niet gaat over de bank van Scanman.Of eigenlijk die van de buren. Dus.
Ben jij daadwerkelijk the girl next door?quote:Op vrijdag 15 augustus 2008 15:45 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
Ik ga mijn oude ondertitel maar weer eens afstoffen.
Als de koe al aan het ontbinden is heeft reanimeren geen zin.
ja dat naar de winkel was het doel, maar moet dan echt die kast open, kan ik niet ergens een nummer vinden zodat ik weet wat er in mijn pc past?quote:Op vrijdag 15 augustus 2008 15:44 schreef PeterNB het volgende:
[..]
Het slimste is in jouw geval de kast openmaken en het oude geheugen eruit halen en dan
naar de winkel gaan om gelijkwaardig (of totaal nieuw) geheugenstripje(s) te kopen.
Dat is wel Über-rellenquote:Op vrijdag 15 augustus 2008 15:45 schreef Manu82 het volgende:
[..]
Oeh, nu wordt het helemaal leuk. Regel eens dat Gert, APK en Scanman bellen
Ik geloof dat LS daar een balletje over wilde opwerpen jaquote:Op vrijdag 15 augustus 2008 15:42 schreef Manu82 het volgende:
Gaan we het ook nog hebben over de scheiding tussen de SC en COS![]()
![]()
![]()
woepsie, ik bedoelde natuurlijk mijn Sig.quote:Op vrijdag 15 augustus 2008 15:46 schreef Dementor het volgende:
[..]
Ben jij daadwerkelijk the girl next door?
quote:Op vrijdag 15 augustus 2008 13:30 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
Goeie vraag!Wie ben je eigenlijk?!
![]()
Binnen windows is dat niet zo makkelijk te vinden. Als je een goed bios hebt kan hetquote:Op vrijdag 15 augustus 2008 15:46 schreef blomst het volgende:
[..]
ja dat naar de winkel was het doel, maar moet dan echt die kast open, kan ik niet ergens een nummer vinden zodat ik weet wat er in mijn pc past?
Waar moet ik op antwoorden?quote:Op vrijdag 15 augustus 2008 15:47 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
woepsie, ik bedoelde natuurlijk mijn Sig.
Eerst jij antwoorden
[..]
Oh en dan TL er ook nog bijquote:Op vrijdag 15 augustus 2008 15:47 schreef PeterNB het volgende:
[..]
Ik geloof dat LS daar een balletje over wilde opwerpen ja
oke bedanktquote:Op vrijdag 15 augustus 2008 15:48 schreef PeterNB het volgende:
[..]
Binnen windows is dat niet zo makkelijk te vinden. Als je een goed bios hebt kan het
daar instaan (dat is op DEL of F2 drukken zodra je opstart om in het bios te komen)
Maar daar zal het merk ook niet bijstaan en het slimste is gehuegen van hetzelfde merk
te kopen.
Nah, Gert, APK én Scanman moeten eerst bellen hè. En die kans acht ik eigenlijk gelijk aan nulquote:
quote:Op vrijdag 15 augustus 2008 15:50 schreef blomst het volgende:
dan ga ik nu mijn pc slopen, maar hoe ziet het eruit?
straks sta ik in de winkel met de videokaart
Het zijn dunne groene stripjes met zwarte 'blokjes' eropquote:Op vrijdag 15 augustus 2008 15:50 schreef blomst het volgende:
dan ga ik nu mijn pc slopen, maar hoe ziet het eruit?
straks sta ik in de winkel met de videokaart
Inhaken!quote:
Het ging mij om de tekst icm de foto.quote:
Zullen wij elkander ooit begrijpen?quote:Op vrijdag 15 augustus 2008 15:52 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
Het ging mij om de tekst icm de foto.
Duw voordat je aan de slag gaat even je vinger tegen de ijzeren aard-dingetjesquote:
Ik heb hem op dvdquote:Op vrijdag 15 augustus 2008 15:52 schreef Dementor het volgende:
[..]
Inhaken!
Die serie heb ik gewoon helemaal gezien he!![]()
Loes Luca..............quote:Op vrijdag 15 augustus 2008 15:52 schreef Dementor het volgende:
[..]
Inhaken!
Die serie heb ik gewoon helemaal gezien he!![]()
Hard.quote:Op vrijdag 15 augustus 2008 15:54 schreef -Blurk- het volgende:
http://www.spitsnieuws.nl(...)wenst_jaap_dood.html
Als je op een ijsschots moet, dan ben je toch niet gelijk dood? Wel koud maar Jaap trekt dat wel een jaartje of 10.quote:Op vrijdag 15 augustus 2008 15:54 schreef -Blurk- het volgende:
http://www.spitsnieuws.nl(...)wenst_jaap_dood.html
Zo moeilijk ben ik niet te doorgronden hoor.quote:Op vrijdag 15 augustus 2008 15:53 schreef Dementor het volgende:
[..]
Zullen wij elkander ooit begrijpen?
Mákkelijkquote:Op vrijdag 15 augustus 2008 15:56 schreef noekje het volgende:
[..]
Als je op een ijsschots moet, dan ben je toch niet gelijk dood? Wel koud maar Jaap trekt dat wel een jaartje of 10.
Loes Luca is een tof wijf, die is trouwens anderhalve week geleden wakker geworden met haar man dood naast zich in bed.... Gevalletje jammer joh, had een acute hartstilstand gekregen terwijl hij sliep.quote:
Zonder spareribs en M&M's.quote:Op vrijdag 15 augustus 2008 15:56 schreef noekje het volgende:
[..]
Als je op een ijsschots moet, dan ben je toch niet gelijk dood? Wel koud maar Jaap trekt dat wel een jaartje of 10.
Ik vind het wel een creatieve verwensing eigenlijk.quote:Op vrijdag 15 augustus 2008 15:56 schreef noekje het volgende:
[..]
Oh wow.quote:Op vrijdag 15 augustus 2008 15:57 schreef Juud79 het volgende:
[..]
Loes Luca is een tof wijf, die is trouwens anderhalve week geleden wakker geworden met haar man dood naast zich in bed.... Gevalletje jammer joh, had een acute hartstilstand gekregen terwijl hij sliep.
Tjemig!quote:Op vrijdag 15 augustus 2008 15:57 schreef Juud79 het volgende:
[..]
Loes Luca is een tof wijf, die is trouwens anderhalve week geleden wakker geworden met haar man dood naast zich in bed.... Gevalletje jammer joh, had een acute hartstilstand gekregen terwijl hij sliep.
Dat is wel heel triest zeg, maar een mooiere dood kan je je eigenlijk niet wensen.quote:Op vrijdag 15 augustus 2008 15:57 schreef Juud79 het volgende:
[..]
21:00uur exactquote:Op vrijdag 15 augustus 2008 16:09 schreef Manu82 het volgende:
Hoe laat begint het gedonder eigenlijk?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |