Is ook lekker, maar niet echt wat ik zoek.........quote:
Ook niet helemaal wat ik zoek. Hoewel een FOCUSje misschien wel lekker is..quote:
O jasses, wat een jeukmuziek zegquote:
Ja, kriebelt lekker.quote:
Tja, dat heb je als je Jazz zoekt...quote:Op vrijdag 15 augustus 2008 15:00 schreef PeterNB het volgende:
[..]
Neah, is te mainstream......te poppy......te gewoontjes.....(en slaapverwekkend)
Ik krijg altijd zin om iemand te slaan van Jazz...quote:Op vrijdag 15 augustus 2008 15:03 schreef Juud79 het volgende:
Sorry, ik quote mezelf, dat was niet de bedoeling, dat gebeurd er nu als ik naar Jazz luister....
Dan zullen we zoiets maar niet draaienquote:Op vrijdag 15 augustus 2008 15:01 schreef Juud79 het volgende:
[..]
Ow en ik word licht aggressief van Jazz....
Weet je, vorig jaar ben ik naar Rita Reijs geweest. Het moest, hoor. Ik ben weggerend en heb buiten Remi staan te roken. En ik toen maar denken dat ze dood was. Nou, mooi niet!quote:Op vrijdag 15 augustus 2008 15:04 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
Ik krijg altijd zin om iemand te slaan van Jazz...
Wij maar zoeken, komt hij met een eigen meningquote:Op vrijdag 15 augustus 2008 15:04 schreef PeterNB het volgende:
[..]
Dan zullen we zoiets maar niet draaien
We slaan de jazz wel over vanavondquote:Op vrijdag 15 augustus 2008 15:01 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
Tja, dat heb je als je Jazz zoekt...
Zal je net zien!quote:Op vrijdag 15 augustus 2008 15:06 schreef noekje het volgende:
[..]
Weet je, vorig jaar ben ik naar Rita Reijs geweest. Het moest, hoor. Ik ben weggerend en heb buiten Remi staan te roken. En ik toen maar denken dat ze dood was. Nou, mooi niet!
Heeft je man daar ook al verplicht om naar mee te gaanquote:Op vrijdag 15 augustus 2008 15:06 schreef noekje het volgende:
[..]
Weet je, vorig jaar ben ik naar Rita Reijs geweest. Het moest, hoor. Ik ben weggerend en heb buiten Remi staan te roken. En ik toen maar denken dat ze dood was. Nou, mooi niet!
Peter, de only Jazz van DGKquote:Op vrijdag 15 augustus 2008 15:07 schreef Manu82 het volgende:
[..]
Wij maar zoeken, komt hij met een eigen mening
Tja Peter.... ik vrees dat de boodschap toch een beetje is dat je moet opkenkeren met je jazz.quote:Op vrijdag 15 augustus 2008 15:04 schreef PeterNB het volgende:
[..]
Dan zullen we zoiets maar niet draaien
Nee, die wil naar Metallica en Maiden. Ik hoef dan niet mee, hoor. Dus nee, Rita is zijn ding niet.quote:Op vrijdag 15 augustus 2008 15:08 schreef Manu82 het volgende:
[..]
Heeft je man daar ook al verplicht om naar mee te gaan
Hoe bedenk je het om daar naartoe te gaanquote:Op vrijdag 15 augustus 2008 15:06 schreef noekje het volgende:
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |