Volgens mij bedoelt hij dat het niet de bedoeling is dat onbekende debielen de uitzending kunnen misbruiken....quote:Op vrijdag 15 augustus 2008 14:33 schreef noekje het volgende:
[..]
Maar de streams staan toch ook gewoon op FOK!?
Ik snap em niet.
Ja. maar dat is anders.quote:Op vrijdag 15 augustus 2008 14:33 schreef noekje het volgende:
[..]
Ik snap em niet.
Als het binnen Fok! zou blijven is het allemaal niet zo erg.quote:Op vrijdag 15 augustus 2008 14:33 schreef noekje het volgende:
[..]
Ik snap em niet.
Nou ja. Oh!quote:
Ik kan me dat best voorstellen dat het niet leuk is om opeens op youtube te staan, al is dat wel moeilijk te sturen.quote:Op vrijdag 15 augustus 2008 14:35 schreef PeterNB het volgende:
[..]
Als het binnen Fok! zou blijven is het allemaal niet zo erg.
Maar ik wil niet dat het op youtube en rapidshare komt alsjeblieft.
(De 5 huub-fokradio-dingen zijn toch ineens nu van youtube
weg !!)
Bekende debielen dan?quote:Op vrijdag 15 augustus 2008 14:34 schreef Manu82 het volgende:
[..]
Volgens mij bedoelt hij dat het niet de bedoeling is dat onbekende debielen de uitzending kunnen misbruiken....
quote:Op vrijdag 15 augustus 2008 14:39 schreef PeterNB het volgende:
Snel voorbereiden van je programma is niet leukNormaal begin ik lekker op mijn
gemak op vrijdagochtend..................................
Moet nog een leuk (licht-toegankelijk) jazz plaatje hebben voor vanavond.
Suggesties ?
Heb je al plannen voor vanavond?quote:
Nope, bel denk ik welquote:
Als het echt moet kan het via youtube zelf omdat ik de 'eigenaar' van de show ben.quote:
Jazz?quote:Op vrijdag 15 augustus 2008 14:39 schreef PeterNB het volgende:
Snel voorbereiden van je programma is niet leukNormaal begin ik lekker op mijn
gemak op vrijdagochtend..................................
Moet nog een leuk (licht-toegankelijk) jazz plaatje hebben voor vanavond.
Suggesties ?
Oh oké. Hoe zit dat met Rapidshare enzo dan want er zijn al wel linkjes ergens te vinden, toch?quote:Op vrijdag 15 augustus 2008 14:45 schreef PeterNB het volgende:
[..]
Als het echt moet kan het via youtube zelf omdat ik de 'eigenaar' van de show ben.
Alleen moet bij Youtube zoiets met schriftelijke formulieren waarin je hele lappen
tekst als verklaring moet typen, ondertekenen en faxen of snailmailen.
Een hoop gedoe dus...
Ja probeer iedere vrijdag van 'alles wat' te draaien tussen de verzoekjes door.quote:
DIe rapidshare dingen zijn nogal moeilijk te vinden als je niet weet waar de link staatquote:Op vrijdag 15 augustus 2008 14:46 schreef noekje het volgende:
[..]
Oh oké. Hoe zit dat met Rapidshare enzo dan want er zijn al wel linkjes ergens te vinden, toch?
Nahhhh neeee... Iets moderners, vlotters, maar niet te ingewikkeld en niet te slaapverwekkend.quote:
Je vroeg erom.quote:Op vrijdag 15 augustus 2008 14:49 schreef PeterNB het volgende:
[..]
Nahhhh neeee... Iets moderners, vlotters, maar niet te ingewikkeld en niet te slaapverwekkend.
Oh verschrikkelijk. Zou ik ook niet willen.quote:Op vrijdag 15 augustus 2008 14:48 schreef PeterNB het volgende:
[..]
vervalt vanzelf na een tijdje. Op Youtube sta je de rest van je leven vast
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |