Net als Viola Holtquote:Op vrijdag 15 augustus 2008 13:22 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Mart gaat dat ook vast nog doen, dat schilderen
Ik begreep je niet verkeerd. Ik vind dat je ze niet kan vergelijkenquote:Op vrijdag 15 augustus 2008 13:23 schreef Dementor het volgende:
[..]
Hoooo ik vind Brood top.
Begrijp me eens niet verkeerd.
klopt, zeker bij die chineese kleuterklas..quote:Op vrijdag 15 augustus 2008 13:26 schreef Manu82 het volgende:
Ik vind het toch een soort van competitievervalsing die vrouwensport. Sommigen hebben toch minder grote tieten en hebben dan minder weerstand en die kinderen hebben nog heulemaal geen tieten
Er komt bij de Wild naar mijn gevoel een beetje veel Brood terug.quote:Op vrijdag 15 augustus 2008 13:27 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
Ik begreep je niet verkeerd. Ik vind dat je ze niet kan vergelijken
Nee, dat ben ik. Hé, da's wel een leuke!quote:Op vrijdag 15 augustus 2008 13:29 schreef debuurvrouw het volgende:
Ik ga heul mijn BH niet verbranden
Dat maakt Bong wel uit jahquote:Op vrijdag 15 augustus 2008 13:29 schreef debuurvrouw het volgende:
Ik ga heul mijn BH niet verbranden
Ik geef je heulemaal geen gelijk. Wil na het zuipen wel graag thuis gebracht wordenquote:Op vrijdag 15 augustus 2008 13:19 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Juud geeft, net zoals alle anderen NMNS gelijk omdat hij vrouwen haat die rijbewijzen hebben.
Is het ook. Ik heb hier een schilderij waar ik elke dag nog vrolijk van word. Ik denk dat heel veel mensen het een raar gedrocht vinden maar ik moet zo lachen om het ratje en het botje.quote:Op vrijdag 15 augustus 2008 13:29 schreef Dementor het volgende:
[..]
Er komt bij de Wild naar mijn gevoel een beetje veel Brood terug.
Maar wie ben ik he, kunst is zo persoonlijk.
Goeie vraag!quote:
Wanneer ik op de brandstapel sta. Dat zal dan vanavond of morgen zijn.quote:Op vrijdag 15 augustus 2008 13:31 schreef Dementor het volgende:
Wanneer vind de rituele verbranding der BH's plaats?
Op het hangende tieten festival, de derde dinsdag in septemberquote:Op vrijdag 15 augustus 2008 13:31 schreef Dementor het volgende:
Dat dus en pics graagquote:Op vrijdag 15 augustus 2008 13:31 schreef Dementor het volgende:
Wat is er nou aan, kijken naar een brandende BH?quote:
moeten we dan een standbeeld maken of een film,of beidenquote:Op vrijdag 15 augustus 2008 13:32 schreef noekje het volgende:
[..]
Wanneer ik op de brandstapel sta. Dat zal dan vanavond of morgen zijn.
Daar kijken wij dan ook heul niet naarquote:Op vrijdag 15 augustus 2008 13:33 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
Wat is er nou aan, kijken naar een brandende BH?
Niks, maar de regel is toch pics or it didn't happenquote:Op vrijdag 15 augustus 2008 13:33 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
Wat is er nou aan, kijken naar een brandende BH?
[ afbeelding ]
Gaat dit ook op voor LS en zijn dagelijkse ronde?quote:Op vrijdag 15 augustus 2008 13:35 schreef Manu82 het volgende:
[..]
Niks, maar de regel is toch pics or it didn't happen
LS staat vanaf vandaag voor Lopende Spermabankquote:Op vrijdag 15 augustus 2008 13:36 schreef Dementor het volgende:
[..]
Gaat dit ook op voor LS en zijn dagelijkse ronde?
quote:Op vrijdag 15 augustus 2008 13:37 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
LS staat vanaf vandaag voor Lopende Spermabank
Buufquote:
PeterNB zit INMIDDELS WEER THUISquote:Op vrijdag 15 augustus 2008 13:19 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
PeterNB zit nog steeds thuis met z'n hoofd op het bureau bonkend van de hoofdpijn e
Ben je nog steeds niet lekker?quote:
quote:Op vrijdag 15 augustus 2008 14:06 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
is dat een afkorting voor rotterdammer
Ik had nog leasebakken van broers willen vermelden, maar dacht "dat is zo persoonlijk voor sommigen".quote:
Dat blijft je wel bij om een of andere reden. Ik kan heul goed tegen grapjes, dus ook daarover...quote:Op vrijdag 15 augustus 2008 14:07 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Ik had nog leasebakken van broers willen vermelden, maar dacht "dat is zo persoonlijk voor sommigen".
Leer je tijd es indelen, boodschappen doe je tussen de wedstrijden doorquote:Op vrijdag 15 augustus 2008 14:15 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Tijd voor boodschappen, doeg
Ik heb: verleid iedere vrouw....quote:Op vrijdag 15 augustus 2008 14:21 schreef Manu82 het volgende:
Hahhahaah,
Mart Smeets staat nu in de google ads
Dus? Moet Nuckchen de bandrecorder aanslingeren? (doe mij een kopie, mop).quote:Op vrijdag 15 augustus 2008 14:23 schreef PeterNB het volgende:
[..]
Nou ben niet 'het ventje als vanouds' maar het is allemaal draaglijk.....
Voor jullie doe ik alles. Al moet ik kotsend en slapend achter 'het radiomeubel' kruipenquote:
Ik heb: foto's van mooie vrouwenquote:Op vrijdag 15 augustus 2008 14:23 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
Ik heb: verleid iedere vrouw....
Kopietjes ALSJEBLIEFT niet meer openbaar maken (de links er naartoe dan).quote:
Doe ik!quote:Op vrijdag 15 augustus 2008 14:24 schreef Gert het volgende:
[..]
Dus? Moet Nuckchen de bandrecorder aanslingeren? (doe mij een kopie, mop).
Maar de streams staan toch ook gewoon op FOK!?quote:Op vrijdag 15 augustus 2008 14:25 schreef PeterNB het volgende:
[..]
Kopietjes ALSJEBLIEFT niet meer openbaar maken (de links er naartoe dan).
Iedereen mag het voor eigen gebruik opnemen, doorsturen aan vrienden en
kenissen maar de links graag niet op Fok! (of Youtube..)
DANK U !!!
Volgens mij bedoelt hij dat het niet de bedoeling is dat onbekende debielen de uitzending kunnen misbruiken....quote:Op vrijdag 15 augustus 2008 14:33 schreef noekje het volgende:
[..]
Maar de streams staan toch ook gewoon op FOK!?
Ik snap em niet.
Ja. maar dat is anders.quote:Op vrijdag 15 augustus 2008 14:33 schreef noekje het volgende:
[..]
Ik snap em niet.
Als het binnen Fok! zou blijven is het allemaal niet zo erg.quote:Op vrijdag 15 augustus 2008 14:33 schreef noekje het volgende:
[..]
Ik snap em niet.
Nou ja. Oh!quote:
Ik kan me dat best voorstellen dat het niet leuk is om opeens op youtube te staan, al is dat wel moeilijk te sturen.quote:Op vrijdag 15 augustus 2008 14:35 schreef PeterNB het volgende:
[..]
Als het binnen Fok! zou blijven is het allemaal niet zo erg.
Maar ik wil niet dat het op youtube en rapidshare komt alsjeblieft.
(De 5 huub-fokradio-dingen zijn toch ineens nu van youtube
weg !!)
Bekende debielen dan?quote:Op vrijdag 15 augustus 2008 14:34 schreef Manu82 het volgende:
[..]
Volgens mij bedoelt hij dat het niet de bedoeling is dat onbekende debielen de uitzending kunnen misbruiken....
quote:Op vrijdag 15 augustus 2008 14:39 schreef PeterNB het volgende:
Snel voorbereiden van je programma is niet leukNormaal begin ik lekker op mijn
gemak op vrijdagochtend..................................
Moet nog een leuk (licht-toegankelijk) jazz plaatje hebben voor vanavond.
Suggesties ?
Heb je al plannen voor vanavond?quote:
Nope, bel denk ik welquote:
Als het echt moet kan het via youtube zelf omdat ik de 'eigenaar' van de show ben.quote:
Jazz?quote:Op vrijdag 15 augustus 2008 14:39 schreef PeterNB het volgende:
Snel voorbereiden van je programma is niet leukNormaal begin ik lekker op mijn
gemak op vrijdagochtend..................................
Moet nog een leuk (licht-toegankelijk) jazz plaatje hebben voor vanavond.
Suggesties ?
Oh oké. Hoe zit dat met Rapidshare enzo dan want er zijn al wel linkjes ergens te vinden, toch?quote:Op vrijdag 15 augustus 2008 14:45 schreef PeterNB het volgende:
[..]
Als het echt moet kan het via youtube zelf omdat ik de 'eigenaar' van de show ben.
Alleen moet bij Youtube zoiets met schriftelijke formulieren waarin je hele lappen
tekst als verklaring moet typen, ondertekenen en faxen of snailmailen.
Een hoop gedoe dus...
Ja probeer iedere vrijdag van 'alles wat' te draaien tussen de verzoekjes door.quote:
DIe rapidshare dingen zijn nogal moeilijk te vinden als je niet weet waar de link staatquote:Op vrijdag 15 augustus 2008 14:46 schreef noekje het volgende:
[..]
Oh oké. Hoe zit dat met Rapidshare enzo dan want er zijn al wel linkjes ergens te vinden, toch?
Nahhhh neeee... Iets moderners, vlotters, maar niet te ingewikkeld en niet te slaapverwekkend.quote:
Je vroeg erom.quote:Op vrijdag 15 augustus 2008 14:49 schreef PeterNB het volgende:
[..]
Nahhhh neeee... Iets moderners, vlotters, maar niet te ingewikkeld en niet te slaapverwekkend.
Oh verschrikkelijk. Zou ik ook niet willen.quote:Op vrijdag 15 augustus 2008 14:48 schreef PeterNB het volgende:
[..]
vervalt vanzelf na een tijdje. Op Youtube sta je de rest van je leven vast
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |