Zal wel een spierscheuring zijn?quote:Op vrijdag 15 augustus 2008 08:08 schreef Manu82 het volgende:
Nog steeds kut om terug te zijn als Dennis z'n arm verneukt
'quote:Op vrijdag 15 augustus 2008 08:08 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Zal wel een spierscheuring zijn?
Had het topic beter "Dennis gaf de Geest" kunnen noemenquote:Op vrijdag 15 augustus 2008 08:10 schreef Manu82 het volgende:
[..]
'
Kan best een beschadiging ergens van zijn. Toen ik mijn knieblessure kreeg kon ik ook nog een paar minuten lopen en daarna zo'n 3 maanden niet
Het is ook best zuur voor die kerel die niet heen mochtquote:Op vrijdag 15 augustus 2008 08:11 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Had het topic beter "Dennis gaf de Geest" kunnen noemen
Dat zijn echt bijna allemaal debielenquote:Op vrijdag 15 augustus 2008 08:13 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Lees de commentaren![]()
http://www.telegraaf.nl/t(...)kleiner__.html?p=1,1
Bizar hè. Als je iedere dag die commentaren daar leest dan denk je dat half Nederland van het bijzonder onderwijs afkomt.quote:Op vrijdag 15 augustus 2008 08:16 schreef Manu82 het volgende:
[..]
Dat zijn echt bijna allemaal debielen
Maar ze moet niet chagrijnig worden, krijg je zo een speer achter je aanquote:Op vrijdag 15 augustus 2008 08:14 schreef Manu82 het volgende:
[..]
Jolande Keizer is ook niet verkeerd
Ik heb meestal niet zoveel met die afgetrainde miepen....quote:Op vrijdag 15 augustus 2008 08:18 schreef Manu82 het volgende:
[..]
Maar ze moet niet chagrijnig worden, krijg je zo een speer achter je aan
[ afbeelding ]
Die man heeft gvd net een blessure, heeft z'n best gedaan en wordt daar afgebrand omdat hij een Conimex reclame heeft gedaanquote:Op vrijdag 15 augustus 2008 08:18 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Bizar hè. Als je iedere dag die commentaren daar leest dan denk je dat half Nederland van het bijzonder onderwijs afkomt.
quote:Op vrijdag 15 augustus 2008 08:22 schreef Manu82 het volgende:
Die lui zijn echt niet verder gekomen dan LTS zwakstroom
quote:Uit de concentractie gebracht door rumoer in het stadion en een starter die heel lang wachtte, zwom ze in een kamikazerace naar een gedeelde zesde plek. ,,Je mag me slaan.’’
Coach Jacco Verhaeren kwam diskwalificaties tekort om de prestatie van Veldhuis te beschrijven. Een absolute mispeer, onder de maat, een kamikaze-actie. En zo kon hij nog wel even doorgaan. ,,Dit is haar slechtste race in twee jaar tijd en net op het moment dat het effe niet uitkomt.’’
Ik stuur wel een liefdesbriefquote:Op vrijdag 15 augustus 2008 08:44 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Vier jaar hard trainen en dan je tijd niet kunnen zwemmen![]()
Zullen we Marleen een kaartje sturen, of een vliegtuig?
[..]
"Ik snap er niks van, naaah, dit mag niet gebeuren" zegt zequote:Op vrijdag 15 augustus 2008 08:49 schreef Manu82 het volgende:
[..]
Ik stuur wel een liefdesbrief![]()
Die andere is al onderweg naar Rhanomi![]()
Oi Noek, heb je een beetje goede moed vandaag?quote:Op vrijdag 15 augustus 2008 08:53 schreef noekje het volgende:
Ik snap er niks van maar ik ben het er wel mee eens dat het niet mag gebeuren. Een schande is het.
Nee, ben chagrijnig!quote:Op vrijdag 15 augustus 2008 08:56 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Oi Noek, heb je een beetje goede moed vandaag?
De zon schijnt, het is voor mij een prachtige avond, straks even boodschappen doen in de nachtwinkel en ik heb het uitstekend naar mijn zinquote:
quote:Op vrijdag 15 augustus 2008 08:57 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Damn, spierscheuring en barst in bot voor DvdG
Is de laatste tijd een veelgebruikte zin hierquote:Op vrijdag 15 augustus 2008 08:53 schreef noekje het volgende:
Ik snap er niks van maar ik ben het er wel mee eens dat het niet mag gebeuren. Een schande is het.
Nee, en die lul van z'n vader zit hem maar te pushen.....quote:Op vrijdag 15 augustus 2008 09:00 schreef Manu82 het volgende:
[..]
![]()
Is dan ook wel begrijpelijk dat hij niet meer met rechts kon overnemen
Je hoeft niet niet zo nodig naar de nachtwinkel natuurlijk.quote:Op vrijdag 15 augustus 2008 08:59 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
De zon schijnt, het is voor mij een prachtige avond, straks even boodschappen doen in de nachtwinkel en ik heb het uitstekend naar mijn zin
Morning!quote:Op vrijdag 15 augustus 2008 09:01 schreef Manu82 het volgende:
[..]
Is de laatste tijd een veelgebruikte zin hier
Goedemorgen
Ik snap um nietquote:Op vrijdag 15 augustus 2008 09:02 schreef noekje het volgende:
[..]
Je hoeft niet niet zo nodig naar de nachtwinkel natuurlijk.
Het verband ontgaat mij volledigquote:Ja en dan schrijf ik chagrijnig ook nog eens verkeerd. Zo erg is het. Nu ben ik nog bozer.
Ik heb gisteravond een film gekeken van Jeanne d'Arc. Wat een wijf met ballen, was dat.
Nachtwinkel --> het is overdag. De appie is gewoon open.quote:Op vrijdag 15 augustus 2008 09:05 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Ik snap um niet![]()
[..]
Het verband ontgaat mij volledig![]()
Koffie?
Mogguh Juud....Ik zag dat je hem even goed op z'n nummer hebt gezet in het commotie topic.quote:Op vrijdag 15 augustus 2008 09:11 schreef Juud79 het volgende:
Goedemorgen allemaal, rise and shine!!!
Je bent vanmorgen gewoon een zuur wijfquote:Op vrijdag 15 augustus 2008 09:13 schreef noekje het volgende:
Nou, wat een dipshit is dat, zeg.
Nou! Ik ga nog even terug.quote:Op vrijdag 15 augustus 2008 09:15 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Je bent vanmorgen gewoon een zuur wijf
True maar hij is een lul.quote:Op vrijdag 15 augustus 2008 09:16 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]![]()
Je bent gewoon een groupie.
![]()
Ben je lekker vrij Juud?quote:Op vrijdag 15 augustus 2008 09:23 schreef Juud79 het volgende:
Nog eentje dan, voor Noekje, kijken of het helpt...
Ja, ik vind het prima dat iedereen daar post, positief of negatief, maar ga niet zeiken als iemand antwoord of reactie geeft. Normaal trek ik alleen mijn mond open als er persoonlijke vervelende opmerkingen tegen users worden gemaakt, maar nu kon ik t even niet laten...quote:Op vrijdag 15 augustus 2008 09:12 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Mogguh Juud....Ik zag dat je hem even goed op z'n nummer hebt gezet in het commotie topic.
wie is harmesquote:Op vrijdag 15 augustus 2008 09:22 schreef Manu82 het volgende:
harmes is niet toegelaten, kunnen die Russen niet even invallen in het Olympisch dorp
Hij is leuk hè?quote:Op vrijdag 15 augustus 2008 09:23 schreef Juud79 het volgende:
Nog eentje dan, voor Noekje, kijken of het helpt...
Nope, woensdag is in pricipe mijn vrije dag...werk vier dagen van 10 uur.quote:Op vrijdag 15 augustus 2008 09:25 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Ben je lekker vrij Juud?
Ben je wel eens naar een concert van hun geweest, ik vind het een cutie, zo blij als ie altijd is...quote:
Nee, nog nooit maar hij is cute. Op een niet standaard aantrekkelijke manier.quote:Op vrijdag 15 augustus 2008 09:33 schreef Juud79 het volgende:
[..]
Ben je wel eens naar een concert van hun geweest, ik vind het een cutie, zo blij als ie altijd is...
quote:Op vrijdag 15 augustus 2008 09:32 schreef Manu82 het volgende:
http://www.telegraaf.nl/b(...)choten__.html?p=13,1
Het blijft gezellig daar met die halve zolen
En dan zo'n reactie!quote:Tja dat is het risico van het vak!
Kirby, Amsterdam | 21:11 | 14.08.08
Δ Ik heb een klacht over deze reactie
Dat vind ik ook van Frank Lammers, zo'n beer van een vent, maar als ie op toneel staat en een dansje doet of liedje zingt, dat is ie enorm cute...quote:Op vrijdag 15 augustus 2008 09:34 schreef noekje het volgende:
[..]
Nee, nog nooit maar hij is cute. Op een niet standaard aantrekkelijke manier.
Hadden we het vanmorgen al over dat die infantielen daar niet normaal zijn, hoe ze reageren op de blessure van Van der Geestquote:
Pascal!quote:Op vrijdag 15 augustus 2008 09:37 schreef Juud79 het volgende:
[..]
Dat vind ik ook van Frank Lammers, zo'n beer van een vent, maar als ie op toneel staat en een dansje doet of liedje zingt, dat is ie enorm cute...
Pascal, die andere zeeuw, heeft dat trouwens ook over zich.... dat wat Bart heeft...
Dit neigt wel naar enorme vrouwenklets, grin...
Voorbeelden?quote:Op vrijdag 15 augustus 2008 09:37 schreef Manu82 het volgende:
[..]
Hadden we het vanmorgen al over dat die infantielen daar niet normaal zijn, hoe ze reageren op de blessure van Van der Geest
Vind Frank Lammers geniaal in All Starsquote:Op vrijdag 15 augustus 2008 09:37 schreef Juud79 het volgende:
[..]
Dat vind ik ook van Frank Lammers, zo'n beer van een vent, maar als ie op toneel staat en een dansje doet of liedje zingt, dat is ie enorm cute...
Pascal, die andere zeeuw, heeft dat trouwens ook over zich.... dat wat Bart heeft...
Dit neigt wel naar enorme vrouwenklets, grin...
Bizar, en dan ook een vest aantrekken en gewoon doorgaan met presenteren, wat een stoere chick... Ieder ander zo totaal van slag zijn en niets meer kunnen uitbrengen, ongelooflijk..quote:Op vrijdag 15 augustus 2008 09:32 schreef Manu82 het volgende:
http://www.telegraaf.nl/b(...)choten__.html?p=13,1
Het blijft gezellig daar met die halve zolen
Ja, dat was top Juud.quote:Op vrijdag 15 augustus 2008 09:26 schreef Juud79 het volgende:
[..]
Ja, ik vind het prima dat iedereen daar post, positief of negatief, maar ga niet zeiken als iemand antwoord of reactie geeft. Normaal trek ik alleen mijn mond open als er persoonlijke vervelende opmerkingen tegen users worden gemaakt, maar nu kon ik t even niet laten...
Dus dat
quote:
quote:Het is ook een arrogant ventje die vd geest!Bluffert!Hij kan beter conimex aanprijzen!
quote:Gerechtigheid!Hij was dus de inderdaad de verkeerde man om naar Beijing te sturen......judobond = conclusies?
quote:
quote:Het is ook een arrogant ventje die vd geest!Bluffert!Hij kan beter conimex aanprijzen!
quote:!Hij was dus de inderdaad de verkeerde man om naar Beijing te sturen......judobond = conclusies?
quote:hij doet alsof:hij is gewoon niet in vorm.Hij had daar nooit mogen staan.
en dan heeft hij een spierscheuring en botbreukquote:wat een gezeur..hij is niet goed genoeg...uit!!!maar hij blijvt maar smoesjes verzinnen
vind ik ook jammer, maar nu eerst roeien met de twee 'vriendinnen'quote:Op vrijdag 15 augustus 2008 09:39 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Waarom laten ze zo weinig zeilen zien?
Ik heb toen enorm om hem moeten lachen tijdens onder de tram en met dat ..graden Noord vond ik hem ook tof. Bloedfanatiek en soms wel zeikerig maar wel tof. Ik heb wel een zwak voor hem.quote:Op vrijdag 15 augustus 2008 09:42 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Dat weet ik niet, ken hem niet. Z'n vader lijkt mij niet zo'n vriendelijke man
Eejj, lekkere chaggie.quote:Op vrijdag 15 augustus 2008 09:46 schreef noekje het volgende:
[..]
Gert!![]()
Vanavond hè? Snoepzakje mee?
Je bent niet verplicht om te kijkenquote:Op vrijdag 15 augustus 2008 09:48 schreef hondjes het volgende:
gewoon shit die spelen.kan mij roeien schelen,ze roeien maar.en zeilen al helemaal niet.
3 euro. Dat hebben we zo afgesproken. Uiteraard gaat die straks zeuren om meer. Gertje nooitgenoeg maar het is mooi zo.quote:Op vrijdag 15 augustus 2008 09:54 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Hoeveel zakgeld krijg je mee
Net genoeg om te kunnen parkeren in dat kk 020.quote:Op vrijdag 15 augustus 2008 09:54 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Hoeveel zakgeld krijg je mee
Gertje nooitgenoeg.quote:Op vrijdag 15 augustus 2008 09:57 schreef noekje het volgende:
[..]
3 euro. Dat hebben we zo afgesproken. Uiteraard gaat die straks zeuren om meer. Gertje nooitgenoeg maar het is mooi zo.
Vraag dan ook de ezel van Talitha te leen, vinden ze wel keck in 020quote:Op vrijdag 15 augustus 2008 09:58 schreef Gert het volgende:
[..]
Net genoeg om te kunnen parkeren in dat kk 020.
Da's genoeg voor een rol pepermunt in z'n broekzakquote:Op vrijdag 15 augustus 2008 09:57 schreef noekje het volgende:
[..]
3 euro. Dat hebben we zo afgesproken. Uiteraard gaat die straks zeuren om meer. Gertje nooitgenoeg maar het is mooi zo.
Ja, bitte! Het dak eraf!quote:Op vrijdag 15 augustus 2008 09:59 schreef Gert het volgende:
[..]
Gertje nooitgenoeg.![]()
Gedachtenkronkels.
Bist du frei heute, Nukchen?![]()
Fuck 020.quote:
Maar als die zwerft, opent die geen topics meer. Dat scheelt dan alweer.quote:Op vrijdag 15 augustus 2008 10:03 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Sommige topics![]()
Zwerven met wao
Mooi dat je uitgerust bent.quote:
Misschien, ga zo eerst lunchen in de stad en dan even kijken wat de plannen zijn voor vanavondquote:Op vrijdag 15 augustus 2008 10:07 schreef noekje het volgende:
Manu, ga jij vanavond nog bellen?
Misschien dat hij wel "briefen" stuurt aan het "post adress" van de postbank. Altijd handig dat ze daar weten waar hij zit.quote:Op vrijdag 15 augustus 2008 10:05 schreef noekje het volgende:
[..]
Maar als die zwerft, opent die geen topics meer. Dat scheelt dan alweer.
Oja dat is waar ook.quote:Op vrijdag 15 augustus 2008 10:08 schreef Gert het volgende:
[..]
Mooi dat je uitgerust bent.
Dat wordt een heel gesleep vandaag, met al diie HJ's en Stein's.
Wedden dat jij vanavond plannen hebt. Ik heb ook plannen vanavond, groots en meeslepende plannen.quote:Op vrijdag 15 augustus 2008 10:09 schreef Manu82 het volgende:
[..]
Misschien, ga zo eerst lunchen in de stad en dan even kijken wat de plannen zijn voor vanavond
Ligt er een beetje aan, we gaan zo wat dingen kopen voor vakantietje/stedentrip en even kijken of hij na het werk de stad nog in gaat, vrijmibo ofzoquote:Op vrijdag 15 augustus 2008 10:12 schreef noekje het volgende:
[..]
Wedden dat jij vanavond plannen hebt. Ik heb ook plannen vanavond, groots en meeslepende plannen.
Zeker met je éigen vent hè?quote:Op vrijdag 15 augustus 2008 10:12 schreef noekje het volgende:
[..]
Wedden dat jij vanavond plannen hebt. Ik heb ook plannen vanavond, groots en meeslepende plannen.
Ik ga hem vanavond een verhaaltje vertellen over een afvalbakje. En nee, Abba ga ik hem niet aandoen. Ik heb het idee dat hij morgen stiekem naar Maiden wil maar hij houdt zich rustig.quote:Op vrijdag 15 augustus 2008 10:17 schreef Gert het volgende:
[..]
Zeker met je éigen vent hè?![]()
Of kom je ook?![]()
Of alletwee.
"Skattie...."quote:Op vrijdag 15 augustus 2008 10:22 schreef noekje het volgende:
[..]
Ik ga hem vanavond een verhaaltje vertellen over een afvalbakje. En nee, Abba ga ik hem niet aandoen. Ik heb het idee dat hij morgen stiekem naar Maiden wil maar hij houdt zich rustig.
Had je het hem nog niet verteld dan van dat bakje?quote:Op vrijdag 15 augustus 2008 10:27 schreef noekje het volgende:
[..]
"Je weet dat ik van je hou hè? Alle sterren aan de hemel... Gisteren.."
Het was donker toen die aankwam en het was donker toen hij wegging. Of was het een vreemde vent die in mijn bed stapte?quote:Op vrijdag 15 augustus 2008 10:30 schreef -Blurk- het volgende:
[..]
Had je het hem nog niet verteld dan van dat bakje?
Oei
quote:Op vrijdag 15 augustus 2008 10:33 schreef noekje het volgende:
[..]
Het was donker toen die aankwam en het was donker toen hij wegging. Of was het een vreemde vent die in mijn bed stapte?Donker hè? Ik heb iig net gedaan of ik sliep.
Ik zou een stuk touw nemenquote:Op vrijdag 15 augustus 2008 10:33 schreef Manu82 het volgende:
Ben nu chagrijnig, Oasis gaat niet optreden in Manchester
Moet ik weer naar dat fucking lelijke Liverpool
Oe... Jerry Springer-flashbacks hier!quote:Op vrijdag 15 augustus 2008 10:27 schreef noekje het volgende:
[..]
"Je weet dat ik van je hou hè? Alle sterren aan de hemel... Gisteren.."
Nu hoop ik niet dat ik door mijn enorme schuldgevoel, geluld heb in mijn slaap.quote:
Heb het overwogen, maar geloof dat ik maar naar Belfast vluchtquote:Op vrijdag 15 augustus 2008 10:35 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Ik zou een stuk touw nemen
quote:Op vrijdag 15 augustus 2008 10:35 schreef Gert het volgende:
[..]
Oe... Jerry Springer-flashbacks hier!
- Honey.... you knoiw I love you.... with all my heart and stuff.... but I have to make a confession.... last week I slept with your grandmother![]()
- You whát? O my god.. O my god!!!! Tell me this isn't true! You... ypu pérvert!! She died a yéar ago!![]()
En dan blijkt dat hij het uit wraak deed omdat zij zich sitekem laat likken door Lassie, en dan komen er boze broers het toneel op en wordt het matten. Sweet memories.
Ja, broodnuchter hè?quote:Op vrijdag 15 augustus 2008 10:39 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Dzjee, het uitrekken van blauw geeft verwarrende teksten
Kusje voor Dirk, bolle.quote:Op vrijdag 15 augustus 2008 10:33 schreef Manu82 het volgende:
Ben nu chagrijnig, Oasis gaat niet optreden in Manchester
Moet ik weer naar dat fucking lelijke Liverpool
Nee, dat zonnetje ernaast, die is goddelijk jong.quote:Op vrijdag 15 augustus 2008 10:48 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Ze is vroeg oud
[ afbeelding ]
Maxima is toch veel te leuk, voor die dikkige stijve hark?quote:Op vrijdag 15 augustus 2008 10:50 schreef noekje het volgende:
[..]
Nee, dat zonnetje ernaast, die is goddelijk jong.
Maxima
Ze was op deze foto nog niet onder handen genomen door de stylist en ze had een jetlagquote:Op vrijdag 15 augustus 2008 10:53 schreef debuurvrouw het volgende:
Die Max is één of twee jaar ouder dan ik. Toch heb ik het idee dat ik er minder verfrommeld uitzie![]()
Dus goed smeren de aankomende jaren
Ik vind hem écht dom. Niet een beetje maar echt oerdom. Op het zwakzinnige af. Maxima is leuk, mooi, los en tof. Beatrix vind ik ook geweldig. Jeanne d'Arc ook. Omg, ik hou van vrouwen en haat mannen! Ik ben een Ciska!quote:Op vrijdag 15 augustus 2008 10:56 schreef Gert het volgende:
[..]
Maxima is toch veel te leuk, voor die dikkige stijve hark?
Al zal WA privé ongetwijfeld wat losser zijn.
Apart stel vind ik het!
Maar ''t zal toch wel echte liefde zijn: voor het geld en aanzien hoefden beiden het niet te doen.
Welke versie heb je gezien Noekje?quote:Op vrijdag 15 augustus 2008 10:58 schreef noekje het volgende:
[..]
Ik vind hem écht dom. Niet een beetje maar echt oerdom. Op het zwakzinnige af. Maxima is leuk, mooi, los en tof. Beatrix vind ik ook geweldig. Jeanne d'Arc ook. Omg, ik hou van vrouwen en haat mannen! Ik ben een Ciska!
En ze was iets aan het vertellen. Als je dan van mij een foto neemt dan sta ik er waarschijnlijk op met het kwijl uit de mondhoeken. Het is haar vergeven.quote:Op vrijdag 15 augustus 2008 10:57 schreef Manu82 het volgende:
[..]
Ze was op deze foto nog niet onder handen genomen door de stylist en ze had een jetlag
Was gewoon op tv. The messenger, geloof ik.quote:Op vrijdag 15 augustus 2008 10:59 schreef Dementor het volgende:
[..]
Welke versie heb je gezien Noekje?
Hij is niet domquote:Op vrijdag 15 augustus 2008 10:58 schreef noekje het volgende:
[..]
Ik vind hem écht dom. Niet een beetje maar echt oerdom. Op het zwakzinnige af. Maxima is leuk, mooi, los en tof. Beatrix vind ik ook geweldig. Jeanne d'Arc ook. Omg, ik hou van vrouwen en haat mannen! Ik ben een Ciska!
Heb hem van dichtbij meegemaakt bij het in gebruik nemen van een charterschip. Daar was hij best heel los en grappigquote:Op vrijdag 15 augustus 2008 10:56 schreef Gert het volgende:
[..]
Maxima is toch veel te leuk, voor die dikkige stijve hark?
Al zal WA privé ongetwijfeld wat losser zijn.
Apart stel vind ik het!
Maar ''t zal toch wel echte liefde zijn: voor het geld en aanzien hoefden beiden het niet te doen.
Ja, dat is hij wel.quote:
Moet je ook niet doenquote:Op vrijdag 15 augustus 2008 11:02 schreef PeterNB het volgende:
*zucht*
* PeterNB zit alweer drie uur op zijn werk.
Hij is echt wel dom.quote:
Wat een mooi meisje is dat.quote:Op vrijdag 15 augustus 2008 11:05 schreef Dementor het volgende:
Prinses Amalia is lief.
Nou dat schiet toch lekker op dan? Hoe voel je je vandaag?quote:Op vrijdag 15 augustus 2008 11:02 schreef PeterNB het volgende:
*zucht*
* PeterNB zit alweer drie uur op zijn werk.
Over Nmns zijn hoofd heen!quote:Op vrijdag 15 augustus 2008 11:05 schreef debuurvrouw het volgende:
* debuurvrouw geeft noekje een high five
Heb je nog gelezen dat ik wel 2 soorten siroop heb gezien maar geen limonade?quote:Op vrijdag 15 augustus 2008 11:05 schreef debuurvrouw het volgende:
* debuurvrouw geeft noekje een high five
+1quote:Op vrijdag 15 augustus 2008 11:06 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Noekjes en buurvrouwen zijn stom
Kan eigenlijk niet he!quote:Op vrijdag 15 augustus 2008 11:10 schreef Manu82 het volgende:
[..]
+1
Ze zitten gewoon onze toekomstige koning te beledigen
Dat las ik in de OPquote:Op vrijdag 15 augustus 2008 11:08 schreef Disana het volgende:
[..]
Heb je nog gelezen dat ik wel 2 soorten siroop heb gezien maar geen limonade?
quote:Op vrijdag 15 augustus 2008 11:10 schreef Manu82 het volgende:
[..]
+1
Dus dat! En ik vind dat hij de beste watermanager ter wereld isquote:Op vrijdag 15 augustus 2008 11:10 schreef Manu82 het volgende:
[..]
+1
Want de enige?quote:Op vrijdag 15 augustus 2008 11:12 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Dus dat! En ik vind dat hij de beste watermanager ter wereld is
Amalia op het moment dat papa binnenkomt voor een "nachtzoen".quote:
quote:
Ze gaan gewoon het schavot in op marktdag.quote:Op vrijdag 15 augustus 2008 11:17 schreef Manu82 het volgende:
[..]eigenlijk moeten ze gewoon ouderwets op de brandstapel
Eerst pek en veren, dan fikt het beterquote:Op vrijdag 15 augustus 2008 11:17 schreef Manu82 het volgende:
Zij is heilig verklaard en alles. Nou, dat zie ik WA self-proclaimed watermanager niet worden.quote:Op vrijdag 15 augustus 2008 11:15 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
En Jeanne d'Arc was ook een raar mokkel![]()
Ik wil eerst biechten. Net als Jeanne.quote:Op vrijdag 15 augustus 2008 11:17 schreef Manu82 het volgende:
Je moet ook even die andere versie kijken.quote:Op vrijdag 15 augustus 2008 11:19 schreef noekje het volgende:
[..]
Ik wil eerst biechten. Net als Jeanne.
Hoe heet die?quote:Op vrijdag 15 augustus 2008 11:20 schreef Dementor het volgende:
[..]
Je moet ook even die andere versie kijken.
Dat is een mooie aanvulling, echt.
Over een bakje,neem ik aan.quote:Op vrijdag 15 augustus 2008 11:19 schreef noekje het volgende:
[..]
Ik wil eerst biechten. Net als Jeanne.
Goeiemorgen !quote:
Nou het is nog niet echt dat je zegt 'daar hebben we de oude Peter weer',quote:Op vrijdag 15 augustus 2008 11:07 schreef Disana het volgende:
[..]
Nou dat schiet toch lekker op dan? Hoe voel je je vandaag?
quote:Op vrijdag 15 augustus 2008 11:19 schreef noekje het volgende:
[..]
Zij is heilig verklaard en alles. Nou, dat zie ik WA self-proclaimed watermanager niet worden.
Thanks! Ga ik regelen.quote:Op vrijdag 15 augustus 2008 11:21 schreef Dementor het volgende:
[..]
http://www.imdb.com/title/tt0178145/
Deze!
Mooie film.
Net als Moeder Teresa.quote:Op vrijdag 15 augustus 2008 11:21 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Ze was een frigide bitch....
Ik?quote:Op vrijdag 15 augustus 2008 11:22 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
* mompelt iets over een omhoog gevallen wijkverpleegster.....
quote:Op vrijdag 15 augustus 2008 11:22 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
* mompelt iets over een omhoog gevallen wijkverpleegster.....
Ik denk eigelijk dat ie Jeanne bedoelt hoor.quote:
Even geduld.quote:Op vrijdag 15 augustus 2008 11:24 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Die ken ik dan weer niet....![]()
Vertel
Dat was geen zuster. Dat was een boerenmaagd.quote:Op vrijdag 15 augustus 2008 11:26 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
Ik denk eigelijk dat ie Jeanne bedoelt hoor.
Niet mokken, we hebben haar nu afgesloten en zijn al bij het volgende onderwerpquote:Op vrijdag 15 augustus 2008 11:26 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
Ik denk eigelijk dat ie Jeanne bedoelt hoor.
*draad kwijt*quote:Op vrijdag 15 augustus 2008 11:27 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Niet mokken, we hebben haar nu afgesloten en zijn al bij het volgende onderwerp
Wielrennen?quote:Op vrijdag 15 augustus 2008 11:27 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
"Maurits zit vrij diep, nu begint het bekkentrekken, hij zit vrij zwaar, de vraag is, is dat genoeg, en het gaat over kracht, pure kracht, kan hij nog versnellen of gaat hij langzaam stuk" Over welke sport gaat dit ?
Weet hij veel.quote:Op vrijdag 15 augustus 2008 11:27 schreef noekje het volgende:
[..]
Dat was geen zuster. Dat was een boerenmaagd.
Ik heb me anders slap gelachen om zijn commentaar tijdens de dames wegwedstrijd.quote:Op vrijdag 15 augustus 2008 11:30 schreef noekje het volgende:
We gaan het niet over Mart hebben hè?
Je maakt mij niet wijs dat je haar niet kent.quote:Op vrijdag 15 augustus 2008 11:31 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Nee, moet dat als je hier zit
Mart Visser ook niet. Die heeft het vast wel een keertje met Frans gedaan, voor de vete dan.quote:Op vrijdag 15 augustus 2008 11:36 schreef spapaars het volgende:
Ria Visser is niet frigide.
Dat word je wel als je denkt aan Mart en Ria in een gezellige tête a têtequote:Op vrijdag 15 augustus 2008 11:36 schreef spapaars het volgende:
Ria Visser is niet frigide.
Heb het niet zo met dat uitglijder volk.quote:Op vrijdag 15 augustus 2008 11:37 schreef noekje het volgende:
[..]
Mart Visser ook niet. Die heeft het vast wel een keertje met Frans gedaan, voor de vete dan.
Nou, ik ken de namen wel, weet het ook ongeveer te plaatsen, maar de echte ins en outs weet ik dus echt niet meer. Ik heb ook nooit zo opgelet toen het verteld werd. Ik concentreerde mij op levende dames..quote:Op vrijdag 15 augustus 2008 11:32 schreef Dementor het volgende:
[..]
Je maakt mij niet wijs dat je haar niet kent.
Is een feit.quote:Op vrijdag 15 augustus 2008 11:37 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
Dat word je wel als je denkt aan Mart en Ria in een gezellige tête a tête![]()
Sinds die roddel kijk ik toch anders naar schaatsen
Maarre, NMNS skatje, was het nou wielrennen of wat?!quote:Op vrijdag 15 augustus 2008 11:40 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Scheve schaatsen kunnen best aantrekkelijk zijn
Het kan ook allebei, echt waar.quote:Op vrijdag 15 augustus 2008 11:39 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Nou, ik ken de namen wel, weet het ook ongeveer te plaatsen, maar de echte ins en outs weet ik dus echt niet meer. Ik heb ook nooit zo opgelet toen het verteld werd. Ik concentreerde mij op levende dames..
Ja, op de baan!quote:Op vrijdag 15 augustus 2008 11:42 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
Maarre, NMNS skatje, was het nou wielrennen of wat?!
leuk een kwis, maar wel ff vertellen of het antwoord goed is![]()
Ik dachutal...quote:
Je bent een toppertje. Loop jij nog hard?quote:Op vrijdag 15 augustus 2008 11:46 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
Ik dachutal...![]()
Zoonlief is vrij en in charge of the afstandsbediening.
quote:Op vrijdag 15 augustus 2008 11:46 schreef Manu82 het volgende:
"Een valse start, of niet"
"Ze bewoog"
Welke sport
Hij mag vast wel buitenspelenquote:Op vrijdag 15 augustus 2008 11:46 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
Ik dachutal...![]()
Zoonlief is vrij en in charge of the afstandsbediening.
quote:Op vrijdag 15 augustus 2008 11:47 schreef Gert het volgende:
Mart Smeets, die betweterige selfkicker. Ik kan er absoluut niet naar kijken.
Behalve als hij ooit nog eens zijn opwachting maakt in de Faces Of Death-serie.
Hij wordt ook steeds erger vind ik.quote:Op vrijdag 15 augustus 2008 11:47 schreef Gert het volgende:
Je bent gewoon jaloers dat hij Ria wel heeft gepaktquote:Op vrijdag 15 augustus 2008 11:47 schreef Gert het volgende:
Volgens mij is het fout gegaan met de bevalling. Ze hebben het verkeerde in de grond geduwd en er een boom in geplant.quote:Op vrijdag 15 augustus 2008 11:50 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Het is fout gegaan met Mart toen hij voor tien jaar geleden begon tegen sporters met "Wat ging er door je heen"
Ik vind dat eigenlijk wel essentiele vragen. Was eigenlijk ook erg teleurgesteld toen hij niet aan JPB vroeg wat hij gegeten hadquote:Op vrijdag 15 augustus 2008 11:50 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Het is fout gegaan met Mart toen hij voor tien jaar geleden begon tegen sporters met "Wat ging er door je heen"
Ik heb altijd vraagtekens hè. Kan er niets aan doen. Al die figuren die een soort van heldenstatus wordt aangemeten. Welbeschouwd waren onze zeehelden ook ordinaire piratenquote:Op vrijdag 15 augustus 2008 11:51 schreef hondjes het volgende:
rue de rivili. parijs mooi beeld van jeanne, echt een pittig wijffie,en leuk cafeetje ernaast, kan je de hele dag jeanne d arc bekijken, na 5 minuten vraag je je wel af, of het geen kerel was,zoals sommige beweren.hou het voorlopig op een vrouw,lekker recalcitrant in die tijd
Je kunt ook het geluid uitzetten en gewoon een lekker muziekje opzettenquote:Op vrijdag 15 augustus 2008 11:55 schreef hondjes het volgende:
daarom kijk ik geen sport meer, door mart met zijn domme gelul, arme ria, heb je lekker geschaatst, moet je weer met die lul werken,komen er gelijk weer enge beelden
En dat badinerende toontje tegen Ria ook zo af en toe!quote:Op vrijdag 15 augustus 2008 11:55 schreef hondjes het volgende:
daarom kijk ik geen sport meer, door mart met zijn domme gelul, arme ria, heb je lekker geschaatst, moet je weer met die lul werken,komen er gelijk weer enge beelden
En toen stelde hjij tenminste nog open vragen.quote:Op vrijdag 15 augustus 2008 11:50 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
fucking hell, dit had ik niet verwachtquote:Op vrijdag 15 augustus 2008 12:01 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Huizinga zakt volledig door het ijs......zonder schaats
Dat baanwielrennen gaat niet van leien dakjequote:Op vrijdag 15 augustus 2008 12:08 schreef Manu82 het volgende:
[..]
fucking hell, dit had ik niet verwacht
Op zich vind ik het wel goed, alleen beetje vreemd dat hij de naam van de stichting noemtquote:Op vrijdag 15 augustus 2008 12:19 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Ook lekker is dit, een gevecht voeren over de rug van het goede doel....![]()
http://www.telegraaf.nl/p(...)d_terug__.html?p=4,1
Ik vind het gewoon te makkelijk. Als JdM nu gewoon 40.000 euro overmaakt aan dat doel en Ruud oproept om datzelfde te doen, dan zou het anders zijn. Maar nu zit hij Ruud uit te dagen en als Ruud het niet doet krijgt Kika dus niets. Ik kan daar slecht tegen, dat soort praktijken.quote:Op vrijdag 15 augustus 2008 12:24 schreef Manu82 het volgende:
[..]
Op zich vind ik het wel goed, alleen beetje vreemd dat hij de naam van de stichting noemt
Ik ben het volkomen met je eens, hij had hem ook op een andere manier kunnen uitdagen zonder er een goed doel bij te halen. Dit neigt naar, ik wil wel geld overmaken naar een goed doel, eens kijken of moraalridder Ruud dat ook wil doen.... Zo niet dan heeft t goed doel pech...quote:Op vrijdag 15 augustus 2008 12:29 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Ik vind het gewoon te makkelijk. Als JdM nu gewoon 40.000 euro overmaakt aan dat doel en Ruud oproept om datzelfde te doen, dan zou het anders zijn. Maar nu zit hij Ruud uit te dagen en als Ruud het niet doet krijgt Kika dus niets. Ik kan daar slecht tegen, dat soort praktijken.
Moet ie deadt?quote:Op vrijdag 15 augustus 2008 12:39 schreef noekje het volgende:
John was daar ook zo goed in met die Afghaanse kindertjes. Vind het een nare vent. Hij kan enorm slecht tegen kritiek en wordt dan zo vals als een wijf.
Mart Smeets heeft overal een vinger in de pap....?quote:Op vrijdag 15 augustus 2008 12:38 schreef debuurvrouw het volgende:
Jeutje! het begint hier uit het niets te onweren![]()
Hallo, Kentoet kwam toevallig langs. Alles leuk hier? Mart en Ria hebben vroeger toch (stiekem) met elkaar gevreeën? Daarom is er altijd zo'n rare spanning als ze samen om de tafel zitten.quote:Op vrijdag 15 augustus 2008 11:57 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
En dat badinerende toontje tegen Ria ook zo af en toe!
Ja, dan zou je verwachten wel wat kritiek te kunnen ontvangen of er iig met humor naar kunnen kijken maar hij is echt vals. Hij viel bij mij enorm door de mand met dat programma van Sophie en Katja. Zijn zus vind ik wel leuk. Die heeft nog zelfspot. Weer een vrouw die ik leuk vind en een man die ik niet moet. Christ.quote:
Ze hebben niet samen gevreeën, zij heeft dat gedaan, hij gaf orders...quote:Op vrijdag 15 augustus 2008 12:45 schreef Kentoet het volgende:
[..]
Hallo, Kentoet kwam toevallig langs. Alles leuk hier? Mart en Ria hebben vroeger toch (stiekem) met elkaar gevreeën? Daarom is er altijd zo'n rare spanning als ze samen om de tafel zitten.
Hij is nog steeds enorm gedreven denk ik.quote:Op vrijdag 15 augustus 2008 12:45 schreef noekje het volgende:
[..]
Ja, dan zou je verwachten wel wat kritiek te kunnen ontvangen of er iig met humor naar kunnen kijken maar hij is echt vals. Hij viel bij mij enorm door de mand met dat programma van Sophie en Katja. Zijn zus vind ik wel leuk. Die heeft nog zelfspot. Weer een vrouw die ik leuk vind en een man die ik niet moet. Christ.
Ik zie het zo voor me dat Mart dan ook zijn bek niet kan houden: "En een demarrage, Smeets komt achterlangs...en hij faalt in het zicht van de finish!quote:Op vrijdag 15 augustus 2008 12:47 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Ze hebben niet samen gevreeën, zij heeft dat gedaan, hij gaf orders...
Dus datte.....![]()
Hij blaast echt te hoog van de toren. Gedrevenheid is goed maar je moet ook kunnen toegeven dat sommige producten echt geen Nobelprijs verdienen. Gooi het dan op licht entertainment maar ga geen moraalridder-verhaal houden om kinderen in een oorlogsgebied met DGK te vergelijken. Dan neem je jezelf en je producten te serieus.quote:Op vrijdag 15 augustus 2008 12:47 schreef Dementor het volgende:
[..]
Hij is nog steeds enorm gedreven denk ik.
quote:Op vrijdag 15 augustus 2008 12:49 schreef Kentoet het volgende:
[..]
Ik zie het zo voor me dat Mart dan ook zijn bek niet kan houden: "En een demarrage, Smeets komt achterlangs...en hij faalt in het zicht van de finish!
Ter compensatie zei je dat hij zo vals was als een vrouwquote:Op vrijdag 15 augustus 2008 12:45 schreef noekje het volgende:
[..]
Ja, dan zou je verwachten wel wat kritiek te kunnen ontvangen of er iig met humor naar kunnen kijken maar hij is echt vals. Hij viel bij mij enorm door de mand met dat programma van Sophie en Katja. Zijn zus vind ik wel leuk. Die heeft nog zelfspot. Weer een vrouw die ik leuk vind en een man die ik niet moet. Christ.
Talpa als nieuwe zender was eigenlijk On-Nederlands goed.quote:Op vrijdag 15 augustus 2008 12:50 schreef noekje het volgende:
[..]
Hij blaast echt te hoog van de toren. Gedrevenheid is goed maar je moet ook kunnen toegeven dat sommige producten echt geen Nobelprijs verdienen. Gooi het dan op licht entertainment maar ga geen moraalridder-verhaal houden om kinderen in een oorlogsgebied met DGK te vergelijken. Dan neem je jezelf en je producten te serieus.
Oh ja, gelukkig. Nog even en ik had mijn bh verbrand. Hé, dat is wel een leuke!quote:Op vrijdag 15 augustus 2008 12:51 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Ter compensatie zei je dat hij zo vals was als een vrouw
De andere commerciële zenders zijn er toch ook nog steeds?quote:Op vrijdag 15 augustus 2008 12:54 schreef Dementor het volgende:
[..]
Talpa als nieuwe zender was eigenlijk On-Nederlands goed.
Het gebash van de publieke omroep was gewoon enorm laag, ze hebben met onze centen in feite Talpa afgeschoten.
Vond ik ook, was eigenlijk best Talpa fan (omdat ik in GB niks anders kon ontvangen)quote:Op vrijdag 15 augustus 2008 12:54 schreef Dementor het volgende:
[..]
Het gebash van de publieke omroep was gewoon enorm laag, ze hebben met onze centen in feite Talpa afgeschoten.
Oh eens. Ik gunde het Talpa en ik heb de publieke omroep ook vervloekt omdat ze te hoog op het paard zaten.quote:Op vrijdag 15 augustus 2008 12:54 schreef Dementor het volgende:
[..]
Netwerk hè? Dat toontje altijd. Ik kan er niet meer naar kijken.quote:Op vrijdag 15 augustus 2008 12:56 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
De andere commerciële zenders zijn er toch ook nog steeds?
Daarnaast mag je best trots zijn op ons publiek bestel. Er worden echt parteltjes van uitzendingen gemaakt die je bijna nergens in de wereld ziet.
als Claus z'n stropdas af kan knippen, dan mag jij rustig die meuk een centimeter of tien laten zakkenquote:Op vrijdag 15 augustus 2008 12:54 schreef noekje het volgende:
[..]
Oh ja, gelukkig. Nog even en ik had mijn bh verbrand. Hé, dat is wel een leuke!
Altijd jammer dat het schijnbaar moeilijk is om publiek en commercieel naast elkaar te hebben, er ontstaat altijd zo'n strijd meteen. Het zijn toch geen regelrechte concurrenten ofzo? De meeste "publieke zender kijkers" zullen er vast niet over getwijfeld hebben om een "talpa kijker" te worden.quote:Op vrijdag 15 augustus 2008 12:57 schreef noekje het volgende:
[..]
Oh eens. Ik gunde het Talpa en ik heb de publieke omroep ook vervloekt omdat ze te hoog op het paard zaten.
Niet alles is zwart wit. Ik gunde het Talpa en JdM dan weer omdat ik de publieke omroep zo uitkotste. Daar hielp geen cola tegen. Maar ja, nu vind ik JdM ook niet leuk maar alsnog had ik Talpa gewoon groot zien willen worden.
De andere zenders zijn er nog steeds en waren er al tijdje.quote:Op vrijdag 15 augustus 2008 12:56 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
De andere commerciële zenders zijn er toch ook nog steeds?
Daarnaast mag je best trots zijn op ons publiek bestel. Er worden echt parteltjes van uitzendingen gemaakt die je bijna nergens in de wereld ziet.
Nee joh, er zijn zoveel prachtige documentaires en andere achtergrond programma's. Dat is echt fantastisch. Ik kom niet eens zo snel op namen, maar Zembla vind ik een pareltje, de EO heeft ook vaak prachtige programma's, de VPRO vind ik erg goed en zo ook BNN voor die doelgroep. Netwerk en 2-Vandaag vind ik meuk!quote:Op vrijdag 15 augustus 2008 12:58 schreef noekje het volgende:
[..]
Netwerk hè? Dat toontje altijd. Ik kan er niet meer naar kijken.
Aldus schoonmoeder: ' Ik kijk niet naar die commerciëlen!'quote:Op vrijdag 15 augustus 2008 13:00 schreef hondjes het volgende:
waarom het mislukte ,snap ik ook niet, journaal met toch wat namen, sport zonder mart, moest dus ook lukken,tot die mannen begonnen te zeuren, konden niet met bordje op schoot op zondagavond 8 uur sport zien, denk dat hij daar mis is gegaan,
Klopt, maar dat had makkelijk naast Talpa gekund.quote:Op vrijdag 15 augustus 2008 13:02 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Nee joh, er zijn zoveel prachtige documentaires en andere achtergrond programma's. Dat is echt fantastisch. Ik kom niet eens zo snel op namen, maar Zembla vind ik een pareltje, de EO heeft ook vaak prachtige programma's, de VPRO vind ik erg goed en zo ook BNN voor die doelgroep. Netwerk en 2-Vandaag vind ik meuk!
BNN vind ik dan wel weer leuk en de VPRO maar het zijn vooral de moralisten die ik verafschuw. Veelal mannen trouwens. Ik vond het walgelijk moraliserend hoe er toen gedaan werd.quote:Op vrijdag 15 augustus 2008 13:02 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Nee joh, er zijn zoveel prachtige documentaires en andere achtergrond programma's. Dat is echt fantastisch. Ik kom niet eens zo snel op namen, maar Zembla vind ik een pareltje, de EO heeft ook vaak prachtige programma's, de VPRO vind ik erg goed en zo ook BNN voor die doelgroep. Netwerk en 2-Vandaag vind ik meuk!
Ja nou, ik weet het niet. Ik had niet de indruk dat JdM failliet was, dus hij had best nog een tijdje door kunnen zetten.quote:Op vrijdag 15 augustus 2008 13:04 schreef Dementor het volgende:
[..]
Klopt, maar dat had makkelijk naast Talpa gekund.
Maar men voelde zich bedreigd en begon in het wilde weg om zich heen te slaan.
Het was een oneerlijke strijd, vechten met eigen geld en dat van investeerders tegen de publieke die ieder jaar weer de diamanten geldkraan open konden draaien.quote:Op vrijdag 15 augustus 2008 13:05 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Ja nou, ik weet het niet. Ik had niet de indruk dat JdM failliet was, dus hij had best nog een tijdje door kunnen zetten.
Het uur van de wolfquote:Op vrijdag 15 augustus 2008 13:02 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Ik vind Ruud de Wild erg leukquote:Op vrijdag 15 augustus 2008 13:07 schreef noekje het volgende:
Oh en Ruud de Wild vind ik ook al niet leuk. Ik kan dus niet anders dan een mening vormen per onderwerp.
Ben het niet met je eens. De parameters waren bekend bij JdM en hij stapte er vol overtuiging in, ook nog eens heel veel goede mensen wegkapend bij de publieke omroep. De geldkraan is ook niet extra open gezet bij de publieke omroep nadat hij begon en de andere commerciële zenders redden het ook. Ik denk dat hij fouten heeft gemaakt met de programmering.quote:Op vrijdag 15 augustus 2008 13:07 schreef Dementor het volgende:
[..]
Het was een oneerlijke strijd, vechten met eigen geld en dat van investeerders tegen de publieke die ieder jaar weer de diamanten geldkraan open konden draaien.
Met als kleine toevoeging dat eerlijk zaken doen een utopie is.
Geenstijl heeft hem toch ook nog te grazen genomen?quote:Op vrijdag 15 augustus 2008 13:09 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
Ik vind Ruud de Wild erg leukSchiet nog steeds in de lach als ik iemand hoor zeggen dat ie gaat knallen.
Maar die lol en humor was van vóór Pim. Dat dan weer wel.
Voor Pim was alles beter. Wat een leuke tijd was dat, zeg. Ik heb dat echt met verbazing gevolgd. Het knalde echt van de tv af. Nu is alles weer gedwee en suf.quote:Op vrijdag 15 augustus 2008 13:09 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
Ik vind Ruud de Wild erg leukSchiet nog steeds in de lach als ik iemand hoor zeggen dat ie gaat knallen.
Maar die lol en humor was van vóór Pim. Dat dan weer wel.
Bij de publieke komt er ieder jaar weer geld binnen, het kan in feite niet op.quote:Op vrijdag 15 augustus 2008 13:11 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Ben het niet met je eens. De parameters waren bekend bij JdM en hij stapte er vol overtuiging in, ook nog eens heel veel goede mensen wegkapend bij de publieke omroep. De geldkraan is ook niet extra open gezet bij de publieke omroep nadat hij begon en de andere commerciële zenders redden het ook. Ik denk dat hij fouten heeft gemaakt met de programmering.
Dat weet ik niet.quote:Op vrijdag 15 augustus 2008 13:11 schreef Dementor het volgende:
[..]
Geenstijl heeft hem toch ook nog te grazen genomen?
Dat weet ik nog wel.quote:Op vrijdag 15 augustus 2008 13:16 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
Dat weet ik niet.![]()
Maar dat knallen was een vervanging voor neuken. Op een gegeven moment ging dat een eigen leven leiden. Ik hou het niet droog als iemand "ff gaat knallen".
Nogal Brood.quote:Op vrijdag 15 augustus 2008 13:20 schreef noekje het volgende:
Oh, zijn schilderijen vind ik niet onaardig.
Sorry, maar daar doe je zowel Brood als de Wild tekort mee.quote:
Hoooo ik vind Brood top.quote:Op vrijdag 15 augustus 2008 13:22 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
Sorry, maar daar doe je zowel Brood als de Wild tekort mee.![]()
Ik vind zijn schilderijen wel mooi. (die van Brood ook) Het verschil is dat Ruud geinspireerd wordt door songteksten, die ook deel uitmaken van het doek.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |