Hallo, Kentoet kwam toevallig langs. Alles leuk hier? Mart en Ria hebben vroeger toch (stiekem) met elkaar gevreeën? Daarom is er altijd zo'n rare spanning als ze samen om de tafel zitten.quote:Op vrijdag 15 augustus 2008 11:57 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
En dat badinerende toontje tegen Ria ook zo af en toe!
Ja, dan zou je verwachten wel wat kritiek te kunnen ontvangen of er iig met humor naar kunnen kijken maar hij is echt vals. Hij viel bij mij enorm door de mand met dat programma van Sophie en Katja. Zijn zus vind ik wel leuk. Die heeft nog zelfspot. Weer een vrouw die ik leuk vind en een man die ik niet moet. Christ.quote:
Ze hebben niet samen gevreeën, zij heeft dat gedaan, hij gaf orders...quote:Op vrijdag 15 augustus 2008 12:45 schreef Kentoet het volgende:
[..]
Hallo, Kentoet kwam toevallig langs. Alles leuk hier? Mart en Ria hebben vroeger toch (stiekem) met elkaar gevreeën? Daarom is er altijd zo'n rare spanning als ze samen om de tafel zitten.
Hij is nog steeds enorm gedreven denk ik.quote:Op vrijdag 15 augustus 2008 12:45 schreef noekje het volgende:
[..]
Ja, dan zou je verwachten wel wat kritiek te kunnen ontvangen of er iig met humor naar kunnen kijken maar hij is echt vals. Hij viel bij mij enorm door de mand met dat programma van Sophie en Katja. Zijn zus vind ik wel leuk. Die heeft nog zelfspot. Weer een vrouw die ik leuk vind en een man die ik niet moet. Christ.
Ik zie het zo voor me dat Mart dan ook zijn bek niet kan houden: "En een demarrage, Smeets komt achterlangs...en hij faalt in het zicht van de finish!quote:Op vrijdag 15 augustus 2008 12:47 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Ze hebben niet samen gevreeën, zij heeft dat gedaan, hij gaf orders...
Dus datte.....![]()
Hij blaast echt te hoog van de toren. Gedrevenheid is goed maar je moet ook kunnen toegeven dat sommige producten echt geen Nobelprijs verdienen. Gooi het dan op licht entertainment maar ga geen moraalridder-verhaal houden om kinderen in een oorlogsgebied met DGK te vergelijken. Dan neem je jezelf en je producten te serieus.quote:Op vrijdag 15 augustus 2008 12:47 schreef Dementor het volgende:
[..]
Hij is nog steeds enorm gedreven denk ik.
quote:Op vrijdag 15 augustus 2008 12:49 schreef Kentoet het volgende:
[..]
Ik zie het zo voor me dat Mart dan ook zijn bek niet kan houden: "En een demarrage, Smeets komt achterlangs...en hij faalt in het zicht van de finish!
Ter compensatie zei je dat hij zo vals was als een vrouwquote:Op vrijdag 15 augustus 2008 12:45 schreef noekje het volgende:
[..]
Ja, dan zou je verwachten wel wat kritiek te kunnen ontvangen of er iig met humor naar kunnen kijken maar hij is echt vals. Hij viel bij mij enorm door de mand met dat programma van Sophie en Katja. Zijn zus vind ik wel leuk. Die heeft nog zelfspot. Weer een vrouw die ik leuk vind en een man die ik niet moet. Christ.
Talpa als nieuwe zender was eigenlijk On-Nederlands goed.quote:Op vrijdag 15 augustus 2008 12:50 schreef noekje het volgende:
[..]
Hij blaast echt te hoog van de toren. Gedrevenheid is goed maar je moet ook kunnen toegeven dat sommige producten echt geen Nobelprijs verdienen. Gooi het dan op licht entertainment maar ga geen moraalridder-verhaal houden om kinderen in een oorlogsgebied met DGK te vergelijken. Dan neem je jezelf en je producten te serieus.
Oh ja, gelukkig. Nog even en ik had mijn bh verbrand. Hé, dat is wel een leuke!quote:Op vrijdag 15 augustus 2008 12:51 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Ter compensatie zei je dat hij zo vals was als een vrouw
De andere commerciële zenders zijn er toch ook nog steeds?quote:Op vrijdag 15 augustus 2008 12:54 schreef Dementor het volgende:
[..]
Talpa als nieuwe zender was eigenlijk On-Nederlands goed.
Het gebash van de publieke omroep was gewoon enorm laag, ze hebben met onze centen in feite Talpa afgeschoten.
Vond ik ook, was eigenlijk best Talpa fan (omdat ik in GB niks anders kon ontvangen)quote:Op vrijdag 15 augustus 2008 12:54 schreef Dementor het volgende:
[..]
Het gebash van de publieke omroep was gewoon enorm laag, ze hebben met onze centen in feite Talpa afgeschoten.
Oh eens. Ik gunde het Talpa en ik heb de publieke omroep ook vervloekt omdat ze te hoog op het paard zaten.quote:Op vrijdag 15 augustus 2008 12:54 schreef Dementor het volgende:
[..]
Netwerk hè? Dat toontje altijd. Ik kan er niet meer naar kijken.quote:Op vrijdag 15 augustus 2008 12:56 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
De andere commerciële zenders zijn er toch ook nog steeds?
Daarnaast mag je best trots zijn op ons publiek bestel. Er worden echt parteltjes van uitzendingen gemaakt die je bijna nergens in de wereld ziet.
als Claus z'n stropdas af kan knippen, dan mag jij rustig die meuk een centimeter of tien laten zakkenquote:Op vrijdag 15 augustus 2008 12:54 schreef noekje het volgende:
[..]
Oh ja, gelukkig. Nog even en ik had mijn bh verbrand. Hé, dat is wel een leuke!
Altijd jammer dat het schijnbaar moeilijk is om publiek en commercieel naast elkaar te hebben, er ontstaat altijd zo'n strijd meteen. Het zijn toch geen regelrechte concurrenten ofzo? De meeste "publieke zender kijkers" zullen er vast niet over getwijfeld hebben om een "talpa kijker" te worden.quote:Op vrijdag 15 augustus 2008 12:57 schreef noekje het volgende:
[..]
Oh eens. Ik gunde het Talpa en ik heb de publieke omroep ook vervloekt omdat ze te hoog op het paard zaten.
Niet alles is zwart wit. Ik gunde het Talpa en JdM dan weer omdat ik de publieke omroep zo uitkotste. Daar hielp geen cola tegen. Maar ja, nu vind ik JdM ook niet leuk maar alsnog had ik Talpa gewoon groot zien willen worden.
De andere zenders zijn er nog steeds en waren er al tijdje.quote:Op vrijdag 15 augustus 2008 12:56 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
De andere commerciële zenders zijn er toch ook nog steeds?
Daarnaast mag je best trots zijn op ons publiek bestel. Er worden echt parteltjes van uitzendingen gemaakt die je bijna nergens in de wereld ziet.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |