abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_60851491
quote:
Op vrijdag 15 augustus 2008 12:43 schreef noekje het volgende:

[..]

Ja, haske. Samen met Mart!
En Wimpy
pi_60851498
quote:
Op vrijdag 15 augustus 2008 11:57 schreef Neemmijnietserieus het volgende:

[..]

En dat badinerende toontje tegen Ria ook zo af en toe!
Hallo, Kentoet kwam toevallig langs. Alles leuk hier? Mart en Ria hebben vroeger toch (stiekem) met elkaar gevreeën? Daarom is er altijd zo'n rare spanning als ze samen om de tafel zitten.
Oh I'm sorry, did I break your concentration?
pi_60851513
quote:
Op vrijdag 15 augustus 2008 12:44 schreef Dementor het volgende:
Het is en blijft JdM he.
Ja, dan zou je verwachten wel wat kritiek te kunnen ontvangen of er iig met humor naar kunnen kijken maar hij is echt vals. Hij viel bij mij enorm door de mand met dat programma van Sophie en Katja. Zijn zus vind ik wel leuk. Die heeft nog zelfspot. Weer een vrouw die ik leuk vind en een man die ik niet moet. Christ.
Go hard or go home
pi_60851518
quote:
Op vrijdag 15 augustus 2008 12:44 schreef Dementor het volgende:
Het is en blijft JdM he.
Ik vind Linda wel leuk, vooral in Spangen

En Monique van der Ven, femke
pi_60851543
quote:
Op vrijdag 15 augustus 2008 12:45 schreef Kentoet het volgende:

[..]

Hallo, Kentoet kwam toevallig langs. Alles leuk hier? Mart en Ria hebben vroeger toch (stiekem) met elkaar gevreeën? Daarom is er altijd zo'n rare spanning als ze samen om de tafel zitten.
Ze hebben niet samen gevreeën, zij heeft dat gedaan, hij gaf orders...
Dus datte.....
pi_60851544
quote:
Op vrijdag 15 augustus 2008 12:45 schreef Neemmijnietserieus het volgende:

[..]

En Wimpy
Nee, een soa, that's it.
Go hard or go home
pi_60851552
quote:
Op vrijdag 15 augustus 2008 12:45 schreef noekje het volgende:

[..]

Ja, dan zou je verwachten wel wat kritiek te kunnen ontvangen of er iig met humor naar kunnen kijken maar hij is echt vals. Hij viel bij mij enorm door de mand met dat programma van Sophie en Katja. Zijn zus vind ik wel leuk. Die heeft nog zelfspot. Weer een vrouw die ik leuk vind en een man die ik niet moet. Christ.
Hij is nog steeds enorm gedreven denk ik.
pi_60851578
quote:
Op vrijdag 15 augustus 2008 12:47 schreef noekje het volgende:

[..]

Nee, een soa, that's it.
Van Natasia
pi_60851593
quote:
Op vrijdag 15 augustus 2008 12:47 schreef Neemmijnietserieus het volgende:

[..]

Ze hebben niet samen gevreeën, zij heeft dat gedaan, hij gaf orders...
Dus datte.....
Ik zie het zo voor me dat Mart dan ook zijn bek niet kan houden: "En een demarrage, Smeets komt achterlangs...en hij faalt in het zicht van de finish!
pi_60851608
Mart en vrijen.....
Hij gaf gewoon een live verslag van Ria's handelingen....ik weet ut zeker
pi_60851628
quote:
Op vrijdag 15 augustus 2008 12:47 schreef Dementor het volgende:

[..]

Hij is nog steeds enorm gedreven denk ik.
Hij blaast echt te hoog van de toren. Gedrevenheid is goed maar je moet ook kunnen toegeven dat sommige producten echt geen Nobelprijs verdienen. Gooi het dan op licht entertainment maar ga geen moraalridder-verhaal houden om kinderen in een oorlogsgebied met DGK te vergelijken. Dan neem je jezelf en je producten te serieus.
Go hard or go home
  vrijdag 15 augustus 2008 @ 12:50:49 #262
217224 Juud79
Ik zie rond in de wereld
pi_60851639
quote:
Op vrijdag 15 augustus 2008 12:49 schreef Kentoet het volgende:

[..]

Ik zie het zo voor me dat Mart dan ook zijn bek niet kan houden: "En een demarrage, Smeets komt achterlangs...en hij faalt in het zicht van de finish!
  † In Memoriam † vrijdag 15 augustus 2008 @ 12:51:14 #263
135486 Manu82
How you doin'?
pi_60851652
Dat bootje dat omviel
Some memories are best forgotten
Room 23
pi_60851660
quote:
Op vrijdag 15 augustus 2008 12:45 schreef noekje het volgende:

[..]

Ter compensatie zei je dat hij zo vals was als een vrouw
pi_60851726
quote:
Op vrijdag 15 augustus 2008 12:50 schreef noekje het volgende:

[..]

Hij blaast echt te hoog van de toren. Gedrevenheid is goed maar je moet ook kunnen toegeven dat sommige producten echt geen Nobelprijs verdienen. Gooi het dan op licht entertainment maar ga geen moraalridder-verhaal houden om kinderen in een oorlogsgebied met DGK te vergelijken. Dan neem je jezelf en je producten te serieus.
Talpa als nieuwe zender was eigenlijk On-Nederlands goed.
Het gebash van de publieke omroep was gewoon enorm laag, ze hebben met onze centen in feite Talpa afgeschoten.
  † In Memoriam † vrijdag 15 augustus 2008 @ 12:54:48 #266
135486 Manu82
How you doin'?
pi_60851745
Zolang tie maar van Rhanomie af blijft

http://www.radio538.nl/web/show/id=47320/contentid=85595
Room 23
pi_60851753
quote:
Op vrijdag 15 augustus 2008 12:51 schreef Neemmijnietserieus het volgende:

[..]

Ter compensatie zei je dat hij zo vals was als een vrouw
Oh ja, gelukkig. Nog even en ik had mijn bh verbrand. Hé, dat is wel een leuke!
Go hard or go home
pi_60851781
quote:
Op vrijdag 15 augustus 2008 12:54 schreef Dementor het volgende:

[..]

Het gebash van de publieke omroep was gewoon enorm laag, ze hebben met onze centen in feite Talpa afgeschoten.
De andere commerciële zenders zijn er toch ook nog steeds?
Daarnaast mag je best trots zijn op ons publiek bestel. Er worden echt parteltjes van uitzendingen gemaakt die je bijna nergens in de wereld ziet.
  † In Memoriam † vrijdag 15 augustus 2008 @ 12:56:27 #269
135486 Manu82
How you doin'?
pi_60851788
quote:

[..]

Vond ik ook, was eigenlijk best Talpa fan (omdat ik in GB niks anders kon ontvangen)
Room 23
pi_60851817
quote:

[..]

Oh eens. Ik gunde het Talpa en ik heb de publieke omroep ook vervloekt omdat ze te hoog op het paard zaten.
Niet alles is zwart wit. Ik gunde het Talpa en JdM dan weer omdat ik de publieke omroep zo uitkotste. Daar hielp geen cola tegen. Maar ja, nu vind ik JdM ook niet leuk maar alsnog had ik Talpa gewoon groot zien willen worden.
Go hard or go home
pi_60851831
quote:
Op vrijdag 15 augustus 2008 12:56 schreef Neemmijnietserieus het volgende:

[..]

Daarnaast mag je best trots zijn op ons publiek bestel. Er worden echt parteltjes van uitzendingen gemaakt die je bijna nergens in de wereld ziet.
Netwerk hè? Dat toontje altijd. Ik kan er niet meer naar kijken.
Go hard or go home
pi_60851848
quote:
Op vrijdag 15 augustus 2008 12:54 schreef noekje het volgende:

[..]

Oh ja, gelukkig. Nog even en ik had mijn bh verbrand. Hé, dat is wel een leuke!
als Claus z'n stropdas af kan knippen, dan mag jij rustig die meuk een centimeter of tien laten zakken

De fik erin
pi_60851889
waarom het mislukte ,snap ik ook niet, journaal met toch wat namen, sport zonder mart, moest dus ook lukken,tot die mannen begonnen te zeuren, konden niet met bordje op schoot op zondagavond 8 uur sport zien, denk dat het daar mis is gegaan,
pi_60851905
quote:
Op vrijdag 15 augustus 2008 12:57 schreef noekje het volgende:

[..]

Oh eens. Ik gunde het Talpa en ik heb de publieke omroep ook vervloekt omdat ze te hoog op het paard zaten.
Niet alles is zwart wit. Ik gunde het Talpa en JdM dan weer omdat ik de publieke omroep zo uitkotste. Daar hielp geen cola tegen. Maar ja, nu vind ik JdM ook niet leuk maar alsnog had ik Talpa gewoon groot zien willen worden.
Altijd jammer dat het schijnbaar moeilijk is om publiek en commercieel naast elkaar te hebben, er ontstaat altijd zo'n strijd meteen. Het zijn toch geen regelrechte concurrenten ofzo? De meeste "publieke zender kijkers" zullen er vast niet over getwijfeld hebben om een "talpa kijker" te worden.
pi_60851925
quote:
Op vrijdag 15 augustus 2008 12:56 schreef Neemmijnietserieus het volgende:

[..]

De andere zenders zijn er nog steeds en waren er al tijdje.
We hebben het over Talpa als nieuwkomer.
Dat de gevestigde orde overeind is gebleven d.m.v subsidie (publieke) en het eindeloos herhalen en inkopen van succesvolle series (RTL/SBS) is geen wonder.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')