Dat word je wel als je denkt aan Mart en Ria in een gezellige tête a têtequote:Op vrijdag 15 augustus 2008 11:36 schreef spapaars het volgende:
Ria Visser is niet frigide.
Heb het niet zo met dat uitglijder volk.quote:Op vrijdag 15 augustus 2008 11:37 schreef noekje het volgende:
[..]
Mart Visser ook niet. Die heeft het vast wel een keertje met Frans gedaan, voor de vete dan.
Nou, ik ken de namen wel, weet het ook ongeveer te plaatsen, maar de echte ins en outs weet ik dus echt niet meer. Ik heb ook nooit zo opgelet toen het verteld werd. Ik concentreerde mij op levende dames..quote:Op vrijdag 15 augustus 2008 11:32 schreef Dementor het volgende:
[..]
Je maakt mij niet wijs dat je haar niet kent.
Is een feit.quote:Op vrijdag 15 augustus 2008 11:37 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
Dat word je wel als je denkt aan Mart en Ria in een gezellige tête a tête![]()
Sinds die roddel kijk ik toch anders naar schaatsen
Maarre, NMNS skatje, was het nou wielrennen of wat?!quote:Op vrijdag 15 augustus 2008 11:40 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Scheve schaatsen kunnen best aantrekkelijk zijn
Het kan ook allebei, echt waar.quote:Op vrijdag 15 augustus 2008 11:39 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Nou, ik ken de namen wel, weet het ook ongeveer te plaatsen, maar de echte ins en outs weet ik dus echt niet meer. Ik heb ook nooit zo opgelet toen het verteld werd. Ik concentreerde mij op levende dames..
Ja, op de baan!quote:Op vrijdag 15 augustus 2008 11:42 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
Maarre, NMNS skatje, was het nou wielrennen of wat?!
leuk een kwis, maar wel ff vertellen of het antwoord goed is![]()
Ik dachutal...quote:
Je bent een toppertje. Loop jij nog hard?quote:Op vrijdag 15 augustus 2008 11:46 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
Ik dachutal...![]()
Zoonlief is vrij en in charge of the afstandsbediening.
quote:Op vrijdag 15 augustus 2008 11:46 schreef Manu82 het volgende:
"Een valse start, of niet"
"Ze bewoog"
Welke sport
Hij mag vast wel buitenspelenquote:Op vrijdag 15 augustus 2008 11:46 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
Ik dachutal...![]()
Zoonlief is vrij en in charge of the afstandsbediening.
quote:Op vrijdag 15 augustus 2008 11:47 schreef Gert het volgende:
Mart Smeets, die betweterige selfkicker. Ik kan er absoluut niet naar kijken.
Behalve als hij ooit nog eens zijn opwachting maakt in de Faces Of Death-serie.
Hij wordt ook steeds erger vind ik.quote:Op vrijdag 15 augustus 2008 11:47 schreef Gert het volgende:
Je bent gewoon jaloers dat hij Ria wel heeft gepaktquote:Op vrijdag 15 augustus 2008 11:47 schreef Gert het volgende:
Volgens mij is het fout gegaan met de bevalling. Ze hebben het verkeerde in de grond geduwd en er een boom in geplant.quote:Op vrijdag 15 augustus 2008 11:50 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Het is fout gegaan met Mart toen hij voor tien jaar geleden begon tegen sporters met "Wat ging er door je heen"
Ik vind dat eigenlijk wel essentiele vragen. Was eigenlijk ook erg teleurgesteld toen hij niet aan JPB vroeg wat hij gegeten hadquote:Op vrijdag 15 augustus 2008 11:50 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Het is fout gegaan met Mart toen hij voor tien jaar geleden begon tegen sporters met "Wat ging er door je heen"
Ik heb altijd vraagtekens hè. Kan er niets aan doen. Al die figuren die een soort van heldenstatus wordt aangemeten. Welbeschouwd waren onze zeehelden ook ordinaire piratenquote:Op vrijdag 15 augustus 2008 11:51 schreef hondjes het volgende:
rue de rivili. parijs mooi beeld van jeanne, echt een pittig wijffie,en leuk cafeetje ernaast, kan je de hele dag jeanne d arc bekijken, na 5 minuten vraag je je wel af, of het geen kerel was,zoals sommige beweren.hou het voorlopig op een vrouw,lekker recalcitrant in die tijd
Je kunt ook het geluid uitzetten en gewoon een lekker muziekje opzettenquote:Op vrijdag 15 augustus 2008 11:55 schreef hondjes het volgende:
daarom kijk ik geen sport meer, door mart met zijn domme gelul, arme ria, heb je lekker geschaatst, moet je weer met die lul werken,komen er gelijk weer enge beelden
En dat badinerende toontje tegen Ria ook zo af en toe!quote:Op vrijdag 15 augustus 2008 11:55 schreef hondjes het volgende:
daarom kijk ik geen sport meer, door mart met zijn domme gelul, arme ria, heb je lekker geschaatst, moet je weer met die lul werken,komen er gelijk weer enge beelden
En toen stelde hjij tenminste nog open vragen.quote:Op vrijdag 15 augustus 2008 11:50 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
fucking hell, dit had ik niet verwachtquote:Op vrijdag 15 augustus 2008 12:01 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Huizinga zakt volledig door het ijs......zonder schaats
Dat baanwielrennen gaat niet van leien dakjequote:Op vrijdag 15 augustus 2008 12:08 schreef Manu82 het volgende:
[..]
fucking hell, dit had ik niet verwacht
Op zich vind ik het wel goed, alleen beetje vreemd dat hij de naam van de stichting noemtquote:Op vrijdag 15 augustus 2008 12:19 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Ook lekker is dit, een gevecht voeren over de rug van het goede doel....![]()
http://www.telegraaf.nl/p(...)d_terug__.html?p=4,1
Ik vind het gewoon te makkelijk. Als JdM nu gewoon 40.000 euro overmaakt aan dat doel en Ruud oproept om datzelfde te doen, dan zou het anders zijn. Maar nu zit hij Ruud uit te dagen en als Ruud het niet doet krijgt Kika dus niets. Ik kan daar slecht tegen, dat soort praktijken.quote:Op vrijdag 15 augustus 2008 12:24 schreef Manu82 het volgende:
[..]
Op zich vind ik het wel goed, alleen beetje vreemd dat hij de naam van de stichting noemt
Ik ben het volkomen met je eens, hij had hem ook op een andere manier kunnen uitdagen zonder er een goed doel bij te halen. Dit neigt naar, ik wil wel geld overmaken naar een goed doel, eens kijken of moraalridder Ruud dat ook wil doen.... Zo niet dan heeft t goed doel pech...quote:Op vrijdag 15 augustus 2008 12:29 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Ik vind het gewoon te makkelijk. Als JdM nu gewoon 40.000 euro overmaakt aan dat doel en Ruud oproept om datzelfde te doen, dan zou het anders zijn. Maar nu zit hij Ruud uit te dagen en als Ruud het niet doet krijgt Kika dus niets. Ik kan daar slecht tegen, dat soort praktijken.
Moet ie deadt?quote:Op vrijdag 15 augustus 2008 12:39 schreef noekje het volgende:
John was daar ook zo goed in met die Afghaanse kindertjes. Vind het een nare vent. Hij kan enorm slecht tegen kritiek en wordt dan zo vals als een wijf.
Mart Smeets heeft overal een vinger in de pap....?quote:Op vrijdag 15 augustus 2008 12:38 schreef debuurvrouw het volgende:
Jeutje! het begint hier uit het niets te onweren![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |