Waarom gaat werken niet?quote:Op vrijdag 15 augustus 2008 10:26 schreef toazhanhi het volgende:
ik betaal nu huur en zo, maar kan het niet meer opbrengen en werken gaat niet
Is makkelijk om het vanuit je eigen referentie kader de situatie te bekijkenquote:Op vrijdag 15 augustus 2008 11:04 schreef Fe2O3 het volgende:
FFS. Hup naar het CWI voor een gepaste baan en reintergratie in het arbeidsprocess.
En dan geen gezeik over te druk, depressies, werkstress of andere fobieen en andere meuk; Als je mobiel genoeg bent om te kunnen rondzwerven en slim genoeg (naja spelvoutjes mogen) om een forum post te maken dan kun je ook werken.
Ik lees dit soort verhalen wel vaker en dan denk ik onwillekeurig of het niet veel gezonder is voor mensen om gewoon te werken. Natuurlijk, je zal niet zonder reden afgekeurd zijn, maar als je vervolgens van de stress van het niet werken een hartaanval krijgt, kom je toch wel van de regen in de drup. Het gaan zwerven lijkt me alleen maar een vlucht, dat moet je ook niet idealiseren. Ik kan me voorstellen dat het aanlokkelijk lijkt om alle schepen nu achter je te verbranden, maar dat gaat niet lukken met behoud van je uitkering. Als je echt je leven op de kop wilt gooien en wilt gaan reizen, dan moet je dat denk ik doen zonder uitkering en overal waar je komt kortstondig, tijdelijk werk te zoeken zodat je weer verder kunt. Zou dat haalbaar zijn voor je?quote:Op vrijdag 15 augustus 2008 10:56 schreef toazhanhi het volgende:
gewoon standaart huur prijs
heb schulden bij instantie's ben nu bij schuld hulp de komende 3jaar ,en hou nu niet meer veel over ,
en krijg het spaans benauwt van de rekeningen wat ik binne krijg en deurwaarders .
Zit al 6 jaar zo te sukkelen . Daarom ben ik moe aant worden en ga liever de bossen in dan ik nog zo'n 5 jaar moet zitten . Heb vorig jaar bijna hartaanval gehad op mijn 23 ste van de stress Kan het drukke snelle leven van hier niet aan
zolang je achter een computer kunt zitten om dit te typen, kan je ook wel werken.quote:Op vrijdag 15 augustus 2008 10:26 schreef toazhanhi het volgende:
ik betaal nu huur en zo, maar kan het niet meer opbrengen en werken gaat niet
Als ik mijn huur opzeg heb ik genoeg over voor te leven en wil graag rondtrekken
maar wil niet gaan overleven wil wel kunne sparen
Zou fijn zijn als ik gewoon een postadres dan heb ik teminste iets
kan dat ?
belasting betalen zodat figuren als jij hun zin krijgen, levert mij ook stress op.quote:Op vrijdag 15 augustus 2008 11:10 schreef toazhanhi het volgende:
ja zwerfen levert stress op voor die ene
werken levert stress op voor de andere
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |