Zal wel een spierscheuring zijn?quote:Op vrijdag 15 augustus 2008 08:08 schreef Manu82 het volgende:
Nog steeds kut om terug te zijn als Dennis z'n arm verneukt
'quote:Op vrijdag 15 augustus 2008 08:08 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Zal wel een spierscheuring zijn?
Had het topic beter "Dennis gaf de Geest" kunnen noemenquote:Op vrijdag 15 augustus 2008 08:10 schreef Manu82 het volgende:
[..]
'
Kan best een beschadiging ergens van zijn. Toen ik mijn knieblessure kreeg kon ik ook nog een paar minuten lopen en daarna zo'n 3 maanden niet
Het is ook best zuur voor die kerel die niet heen mochtquote:Op vrijdag 15 augustus 2008 08:11 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Had het topic beter "Dennis gaf de Geest" kunnen noemen
Dat zijn echt bijna allemaal debielenquote:Op vrijdag 15 augustus 2008 08:13 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Lees de commentaren![]()
http://www.telegraaf.nl/t(...)kleiner__.html?p=1,1
Bizar hè. Als je iedere dag die commentaren daar leest dan denk je dat half Nederland van het bijzonder onderwijs afkomt.quote:Op vrijdag 15 augustus 2008 08:16 schreef Manu82 het volgende:
[..]
Dat zijn echt bijna allemaal debielen
Maar ze moet niet chagrijnig worden, krijg je zo een speer achter je aanquote:Op vrijdag 15 augustus 2008 08:14 schreef Manu82 het volgende:
[..]
Jolande Keizer is ook niet verkeerd
Ik heb meestal niet zoveel met die afgetrainde miepen....quote:Op vrijdag 15 augustus 2008 08:18 schreef Manu82 het volgende:
[..]
Maar ze moet niet chagrijnig worden, krijg je zo een speer achter je aan
[ afbeelding ]
Die man heeft gvd net een blessure, heeft z'n best gedaan en wordt daar afgebrand omdat hij een Conimex reclame heeft gedaanquote:Op vrijdag 15 augustus 2008 08:18 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Bizar hè. Als je iedere dag die commentaren daar leest dan denk je dat half Nederland van het bijzonder onderwijs afkomt.
quote:Op vrijdag 15 augustus 2008 08:22 schreef Manu82 het volgende:
Die lui zijn echt niet verder gekomen dan LTS zwakstroom
quote:Uit de concentractie gebracht door rumoer in het stadion en een starter die heel lang wachtte, zwom ze in een kamikazerace naar een gedeelde zesde plek. ,,Je mag me slaan.’’
Coach Jacco Verhaeren kwam diskwalificaties tekort om de prestatie van Veldhuis te beschrijven. Een absolute mispeer, onder de maat, een kamikaze-actie. En zo kon hij nog wel even doorgaan. ,,Dit is haar slechtste race in twee jaar tijd en net op het moment dat het effe niet uitkomt.’’
Ik stuur wel een liefdesbriefquote:Op vrijdag 15 augustus 2008 08:44 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Vier jaar hard trainen en dan je tijd niet kunnen zwemmen![]()
Zullen we Marleen een kaartje sturen, of een vliegtuig?
[..]
"Ik snap er niks van, naaah, dit mag niet gebeuren" zegt zequote:Op vrijdag 15 augustus 2008 08:49 schreef Manu82 het volgende:
[..]
Ik stuur wel een liefdesbrief![]()
Die andere is al onderweg naar Rhanomi![]()
Oi Noek, heb je een beetje goede moed vandaag?quote:Op vrijdag 15 augustus 2008 08:53 schreef noekje het volgende:
Ik snap er niks van maar ik ben het er wel mee eens dat het niet mag gebeuren. Een schande is het.
Nee, ben chagrijnig!quote:Op vrijdag 15 augustus 2008 08:56 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Oi Noek, heb je een beetje goede moed vandaag?
De zon schijnt, het is voor mij een prachtige avond, straks even boodschappen doen in de nachtwinkel en ik heb het uitstekend naar mijn zinquote:
quote:Op vrijdag 15 augustus 2008 08:57 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Damn, spierscheuring en barst in bot voor DvdG
Is de laatste tijd een veelgebruikte zin hierquote:Op vrijdag 15 augustus 2008 08:53 schreef noekje het volgende:
Ik snap er niks van maar ik ben het er wel mee eens dat het niet mag gebeuren. Een schande is het.
Nee, en die lul van z'n vader zit hem maar te pushen.....quote:Op vrijdag 15 augustus 2008 09:00 schreef Manu82 het volgende:
[..]
![]()
Is dan ook wel begrijpelijk dat hij niet meer met rechts kon overnemen
Je hoeft niet niet zo nodig naar de nachtwinkel natuurlijk.quote:Op vrijdag 15 augustus 2008 08:59 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
De zon schijnt, het is voor mij een prachtige avond, straks even boodschappen doen in de nachtwinkel en ik heb het uitstekend naar mijn zin
Morning!quote:Op vrijdag 15 augustus 2008 09:01 schreef Manu82 het volgende:
[..]
Is de laatste tijd een veelgebruikte zin hier
Goedemorgen
Ik snap um nietquote:Op vrijdag 15 augustus 2008 09:02 schreef noekje het volgende:
[..]
Je hoeft niet niet zo nodig naar de nachtwinkel natuurlijk.
Het verband ontgaat mij volledigquote:Ja en dan schrijf ik chagrijnig ook nog eens verkeerd. Zo erg is het. Nu ben ik nog bozer.
Ik heb gisteravond een film gekeken van Jeanne d'Arc. Wat een wijf met ballen, was dat.
Nachtwinkel --> het is overdag. De appie is gewoon open.quote:Op vrijdag 15 augustus 2008 09:05 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Ik snap um niet![]()
[..]
Het verband ontgaat mij volledig![]()
Koffie?
Mogguh Juud....Ik zag dat je hem even goed op z'n nummer hebt gezet in het commotie topic.quote:Op vrijdag 15 augustus 2008 09:11 schreef Juud79 het volgende:
Goedemorgen allemaal, rise and shine!!!
Je bent vanmorgen gewoon een zuur wijfquote:Op vrijdag 15 augustus 2008 09:13 schreef noekje het volgende:
Nou, wat een dipshit is dat, zeg.
Nou! Ik ga nog even terug.quote:Op vrijdag 15 augustus 2008 09:15 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Je bent vanmorgen gewoon een zuur wijf
True maar hij is een lul.quote:Op vrijdag 15 augustus 2008 09:16 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]![]()
Je bent gewoon een groupie.
![]()
Ben je lekker vrij Juud?quote:Op vrijdag 15 augustus 2008 09:23 schreef Juud79 het volgende:
Nog eentje dan, voor Noekje, kijken of het helpt...
Ja, ik vind het prima dat iedereen daar post, positief of negatief, maar ga niet zeiken als iemand antwoord of reactie geeft. Normaal trek ik alleen mijn mond open als er persoonlijke vervelende opmerkingen tegen users worden gemaakt, maar nu kon ik t even niet laten...quote:Op vrijdag 15 augustus 2008 09:12 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Mogguh Juud....Ik zag dat je hem even goed op z'n nummer hebt gezet in het commotie topic.
wie is harmesquote:Op vrijdag 15 augustus 2008 09:22 schreef Manu82 het volgende:
harmes is niet toegelaten, kunnen die Russen niet even invallen in het Olympisch dorp
Hij is leuk hè?quote:Op vrijdag 15 augustus 2008 09:23 schreef Juud79 het volgende:
Nog eentje dan, voor Noekje, kijken of het helpt...
Nope, woensdag is in pricipe mijn vrije dag...werk vier dagen van 10 uur.quote:Op vrijdag 15 augustus 2008 09:25 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Ben je lekker vrij Juud?
Ben je wel eens naar een concert van hun geweest, ik vind het een cutie, zo blij als ie altijd is...quote:
Nee, nog nooit maar hij is cute. Op een niet standaard aantrekkelijke manier.quote:Op vrijdag 15 augustus 2008 09:33 schreef Juud79 het volgende:
[..]
Ben je wel eens naar een concert van hun geweest, ik vind het een cutie, zo blij als ie altijd is...
quote:Op vrijdag 15 augustus 2008 09:32 schreef Manu82 het volgende:
http://www.telegraaf.nl/b(...)choten__.html?p=13,1
Het blijft gezellig daar met die halve zolen
En dan zo'n reactie!quote:Tja dat is het risico van het vak!
Kirby, Amsterdam | 21:11 | 14.08.08
Δ Ik heb een klacht over deze reactie
Dat vind ik ook van Frank Lammers, zo'n beer van een vent, maar als ie op toneel staat en een dansje doet of liedje zingt, dat is ie enorm cute...quote:Op vrijdag 15 augustus 2008 09:34 schreef noekje het volgende:
[..]
Nee, nog nooit maar hij is cute. Op een niet standaard aantrekkelijke manier.
Hadden we het vanmorgen al over dat die infantielen daar niet normaal zijn, hoe ze reageren op de blessure van Van der Geestquote:
Pascal!quote:Op vrijdag 15 augustus 2008 09:37 schreef Juud79 het volgende:
[..]
Dat vind ik ook van Frank Lammers, zo'n beer van een vent, maar als ie op toneel staat en een dansje doet of liedje zingt, dat is ie enorm cute...
Pascal, die andere zeeuw, heeft dat trouwens ook over zich.... dat wat Bart heeft...
Dit neigt wel naar enorme vrouwenklets, grin...
Voorbeelden?quote:Op vrijdag 15 augustus 2008 09:37 schreef Manu82 het volgende:
[..]
Hadden we het vanmorgen al over dat die infantielen daar niet normaal zijn, hoe ze reageren op de blessure van Van der Geest
Vind Frank Lammers geniaal in All Starsquote:Op vrijdag 15 augustus 2008 09:37 schreef Juud79 het volgende:
[..]
Dat vind ik ook van Frank Lammers, zo'n beer van een vent, maar als ie op toneel staat en een dansje doet of liedje zingt, dat is ie enorm cute...
Pascal, die andere zeeuw, heeft dat trouwens ook over zich.... dat wat Bart heeft...
Dit neigt wel naar enorme vrouwenklets, grin...
Bizar, en dan ook een vest aantrekken en gewoon doorgaan met presenteren, wat een stoere chick... Ieder ander zo totaal van slag zijn en niets meer kunnen uitbrengen, ongelooflijk..quote:Op vrijdag 15 augustus 2008 09:32 schreef Manu82 het volgende:
http://www.telegraaf.nl/b(...)choten__.html?p=13,1
Het blijft gezellig daar met die halve zolen
Ja, dat was top Juud.quote:Op vrijdag 15 augustus 2008 09:26 schreef Juud79 het volgende:
[..]
Ja, ik vind het prima dat iedereen daar post, positief of negatief, maar ga niet zeiken als iemand antwoord of reactie geeft. Normaal trek ik alleen mijn mond open als er persoonlijke vervelende opmerkingen tegen users worden gemaakt, maar nu kon ik t even niet laten...
Dus dat
quote:
quote:Het is ook een arrogant ventje die vd geest!Bluffert!Hij kan beter conimex aanprijzen!
quote:Gerechtigheid!Hij was dus de inderdaad de verkeerde man om naar Beijing te sturen......judobond = conclusies?
quote:
quote:Het is ook een arrogant ventje die vd geest!Bluffert!Hij kan beter conimex aanprijzen!
quote:!Hij was dus de inderdaad de verkeerde man om naar Beijing te sturen......judobond = conclusies?
quote:hij doet alsof:hij is gewoon niet in vorm.Hij had daar nooit mogen staan.
en dan heeft hij een spierscheuring en botbreukquote:wat een gezeur..hij is niet goed genoeg...uit!!!maar hij blijvt maar smoesjes verzinnen
vind ik ook jammer, maar nu eerst roeien met de twee 'vriendinnen'quote:Op vrijdag 15 augustus 2008 09:39 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Waarom laten ze zo weinig zeilen zien?
Ik heb toen enorm om hem moeten lachen tijdens onder de tram en met dat ..graden Noord vond ik hem ook tof. Bloedfanatiek en soms wel zeikerig maar wel tof. Ik heb wel een zwak voor hem.quote:Op vrijdag 15 augustus 2008 09:42 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Dat weet ik niet, ken hem niet. Z'n vader lijkt mij niet zo'n vriendelijke man
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |