Zal wel een spierscheuring zijn?quote:Op vrijdag 15 augustus 2008 08:08 schreef Manu82 het volgende:
Nog steeds kut om terug te zijn als Dennis z'n arm verneukt
'quote:Op vrijdag 15 augustus 2008 08:08 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Zal wel een spierscheuring zijn?
Had het topic beter "Dennis gaf de Geest" kunnen noemenquote:Op vrijdag 15 augustus 2008 08:10 schreef Manu82 het volgende:
[..]
'
Kan best een beschadiging ergens van zijn. Toen ik mijn knieblessure kreeg kon ik ook nog een paar minuten lopen en daarna zo'n 3 maanden niet
Het is ook best zuur voor die kerel die niet heen mochtquote:Op vrijdag 15 augustus 2008 08:11 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Had het topic beter "Dennis gaf de Geest" kunnen noemen
Dat zijn echt bijna allemaal debielenquote:Op vrijdag 15 augustus 2008 08:13 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Lees de commentaren![]()
http://www.telegraaf.nl/t(...)kleiner__.html?p=1,1
Bizar h. Als je iedere dag die commentaren daar leest dan denk je dat half Nederland van het bijzonder onderwijs afkomt.quote:Op vrijdag 15 augustus 2008 08:16 schreef Manu82 het volgende:
[..]
Dat zijn echt bijna allemaal debielen
Maar ze moet niet chagrijnig worden, krijg je zo een speer achter je aanquote:Op vrijdag 15 augustus 2008 08:14 schreef Manu82 het volgende:
[..]
Jolande Keizer is ook niet verkeerd
Ik heb meestal niet zoveel met die afgetrainde miepen....quote:Op vrijdag 15 augustus 2008 08:18 schreef Manu82 het volgende:
[..]
Maar ze moet niet chagrijnig worden, krijg je zo een speer achter je aan
[ afbeelding ]
Die man heeft gvd net een blessure, heeft z'n best gedaan en wordt daar afgebrand omdat hij een Conimex reclame heeft gedaanquote:Op vrijdag 15 augustus 2008 08:18 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Bizar h. Als je iedere dag die commentaren daar leest dan denk je dat half Nederland van het bijzonder onderwijs afkomt.
quote:Op vrijdag 15 augustus 2008 08:22 schreef Manu82 het volgende:
Die lui zijn echt niet verder gekomen dan LTS zwakstroom
quote:Uit de concentractie gebracht door rumoer in het stadion en een starter die heel lang wachtte, zwom ze in een kamikazerace naar een gedeelde zesde plek. ,,Je mag me slaan.’’
Coach Jacco Verhaeren kwam diskwalificaties tekort om de prestatie van Veldhuis te beschrijven. Een absolute mispeer, onder de maat, een kamikaze-actie. En zo kon hij nog wel even doorgaan. ,,Dit is haar slechtste race in twee jaar tijd en net op het moment dat het effe niet uitkomt.’’
Ik stuur wel een liefdesbriefquote:Op vrijdag 15 augustus 2008 08:44 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Vier jaar hard trainen en dan je tijd niet kunnen zwemmen![]()
Zullen we Marleen een kaartje sturen, of een vliegtuig?
[..]
"Ik snap er niks van, naaah, dit mag niet gebeuren" zegt zequote:Op vrijdag 15 augustus 2008 08:49 schreef Manu82 het volgende:
[..]
Ik stuur wel een liefdesbrief![]()
Die andere is al onderweg naar Rhanomi![]()
Oi Noek, heb je een beetje goede moed vandaag?quote:Op vrijdag 15 augustus 2008 08:53 schreef noekje het volgende:
Ik snap er niks van maar ik ben het er wel mee eens dat het niet mag gebeuren. Een schande is het.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |