abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_60851937
quote:
Op vrijdag 15 augustus 2008 12:58 schreef noekje het volgende:

[..]

Netwerk hè? Dat toontje altijd. Ik kan er niet meer naar kijken.
Nee joh, er zijn zoveel prachtige documentaires en andere achtergrond programma's. Dat is echt fantastisch. Ik kom niet eens zo snel op namen, maar Zembla vind ik een pareltje, de EO heeft ook vaak prachtige programma's, de VPRO vind ik erg goed en zo ook BNN voor die doelgroep. Netwerk en 2-Vandaag vind ik meuk!
  vrijdag 15 augustus 2008 @ 13:02:22 #277
131983 debuurvrouw
The girl nextdoor
pi_60851940
nou. gauw eruit! Niet met je eten spelen Mart!
En ik loop niet meer zo fanatiek hard. Eerst mijn knieen pijnvrij gekregen. Nu ga ik het weer langzaam opbouwen. Valt me mee trouwens. Van het weekend jongste zonder zijwielen laten fietsen. Dat vergt het nodig renwerk Maar ging haske prima.
Het maakt ook niet uit of je koopt, kraakt of huurt, buurvrouw is steeds in de buurt.
pi_60851948
quote:
Op vrijdag 15 augustus 2008 13:00 schreef hondjes het volgende:
waarom het mislukte ,snap ik ook niet, journaal met toch wat namen, sport zonder mart, moest dus ook lukken,tot die mannen begonnen te zeuren, konden niet met bordje op schoot op zondagavond 8 uur sport zien, denk dat hij daar mis is gegaan,
Aldus schoonmoeder: ' Ik kijk niet naar die commerciëlen!'
Oh puh-lease. Gewoon lekker naar, Ik vertrek en Jan Smit blijven kijken.
Go hard or go home
pi_60851970
quote:
Op vrijdag 15 augustus 2008 13:02 schreef Neemmijnietserieus het volgende:

[..]

Nee joh, er zijn zoveel prachtige documentaires en andere achtergrond programma's. Dat is echt fantastisch. Ik kom niet eens zo snel op namen, maar Zembla vind ik een pareltje, de EO heeft ook vaak prachtige programma's, de VPRO vind ik erg goed en zo ook BNN voor die doelgroep. Netwerk en 2-Vandaag vind ik meuk!
Klopt, maar dat had makkelijk naast Talpa gekund.
Maar men voelde zich bedreigd en begon in het wilde weg om zich heen te slaan.
pi_60851981
quote:

[..]

BNN vind ik dan wel weer leuk en de VPRO maar het zijn vooral de moralisten die ik verafschuw. Veelal mannen trouwens. Ik vond het walgelijk moraliserend hoe er toen gedaan werd.
Go hard or go home
pi_60852001
quote:
Op vrijdag 15 augustus 2008 13:04 schreef Dementor het volgende:

[..]

Klopt, maar dat had makkelijk naast Talpa gekund.
Maar men voelde zich bedreigd en begon in het wilde weg om zich heen te slaan.
Ja nou, ik weet het niet. Ik had niet de indruk dat JdM failliet was, dus hij had best nog een tijdje door kunnen zetten.
pi_60852024
Mannen
pi_60852031
Oh en Ruud de Wild vind ik ook al niet leuk. Ik kan dus niet anders dan een mening vormen per onderwerp.
Go hard or go home
pi_60852047
quote:
Op vrijdag 15 augustus 2008 13:05 schreef Neemmijnietserieus het volgende:

[..]

Ja nou, ik weet het niet. Ik had niet de indruk dat JdM failliet was, dus hij had best nog een tijdje door kunnen zetten.
Het was een oneerlijke strijd, vechten met eigen geld en dat van investeerders tegen de publieke die ieder jaar weer de diamanten geldkraan open konden draaien.

Met als kleine toevoeging dat eerlijk zaken doen een utopie is.
  vrijdag 15 augustus 2008 @ 13:08:15 #285
131983 debuurvrouw
The girl nextdoor
pi_60852067
quote:

[..]

Het uur van de wolf
Vooral de aflevering over de Airguitar-wereldkampioenschappen. Genoten!
Het maakt ook niet uit of je koopt, kraakt of huurt, buurvrouw is steeds in de buurt.
  vrijdag 15 augustus 2008 @ 13:09:58 #286
131983 debuurvrouw
The girl nextdoor
pi_60852117
quote:
Op vrijdag 15 augustus 2008 13:07 schreef noekje het volgende:
Oh en Ruud de Wild vind ik ook al niet leuk. Ik kan dus niet anders dan een mening vormen per onderwerp.
Ik vind Ruud de Wild erg leuk Schiet nog steeds in de lach als ik iemand hoor zeggen dat ie gaat knallen. Maar die lol en humor was van vóór Pim. Dat dan weer wel.
pi_60852145
quote:
Op vrijdag 15 augustus 2008 13:07 schreef Dementor het volgende:

[..]

Het was een oneerlijke strijd, vechten met eigen geld en dat van investeerders tegen de publieke die ieder jaar weer de diamanten geldkraan open konden draaien.

Met als kleine toevoeging dat eerlijk zaken doen een utopie is.
Ben het niet met je eens. De parameters waren bekend bij JdM en hij stapte er vol overtuiging in, ook nog eens heel veel goede mensen wegkapend bij de publieke omroep. De geldkraan is ook niet extra open gezet bij de publieke omroep nadat hij begon en de andere commerciële zenders redden het ook. Ik denk dat hij fouten heeft gemaakt met de programmering.
pi_60852149
quote:
Op vrijdag 15 augustus 2008 13:09 schreef debuurvrouw het volgende:

[..]

Ik vind Ruud de Wild erg leuk Schiet nog steeds in de lach als ik iemand hoor zeggen dat ie gaat knallen. Maar die lol en humor was van vóór Pim. Dat dan weer wel.
Geenstijl heeft hem toch ook nog te grazen genomen?
  † In Memoriam † vrijdag 15 augustus 2008 @ 13:11:45 #289
135486 Manu82
How you doin'?
pi_60852158
Ik loop gewoon 7 minuten achter op tv
Some memories are best forgotten
Room 23
pi_60852177
quote:
Op vrijdag 15 augustus 2008 13:09 schreef debuurvrouw het volgende:

[..]

Voor Pim was alles beter. Wat een leuke tijd was dat, zeg. Ik heb dat echt met verbazing gevolgd. Het knalde echt van de tv af. Nu is alles weer gedwee en suf.
Go hard or go home
pi_60852231
quote:
Op vrijdag 15 augustus 2008 13:11 schreef Neemmijnietserieus het volgende:

[..]

Ben het niet met je eens. De parameters waren bekend bij JdM en hij stapte er vol overtuiging in, ook nog eens heel veel goede mensen wegkapend bij de publieke omroep. De geldkraan is ook niet extra open gezet bij de publieke omroep nadat hij begon en de andere commerciële zenders redden het ook. Ik denk dat hij fouten heeft gemaakt met de programmering.
Bij de publieke komt er ieder jaar weer geld binnen, het kan in feite niet op.
Tevens hebben de publieke niet uitgehaald naar RTL en SBS, dat is een groot verschil.
Paul de Leeuw (om maar eens iemand te noemen) heeft vanaf het begin tot het eind Talpa met modder bekogeld.
Dat meneer zelf met zijn productiemaatschappij van de VARA naar de NCRV en weer is terug gesprongen werd voor het gemak even vergeten.
  vrijdag 15 augustus 2008 @ 13:16:12 #292
131983 debuurvrouw
The girl nextdoor
pi_60852256
quote:
Op vrijdag 15 augustus 2008 13:11 schreef Dementor het volgende:

[..]

Geenstijl heeft hem toch ook nog te grazen genomen?
Dat weet ik niet.
Maar dat knallen was een vervanging voor neuken. Op een gegeven moment ging dat een eigen leven leiden. Ik hou het niet droog als iemand "ff gaat knallen".
pi_60852271
Go hard or go home
pi_60852308
quote:
Op vrijdag 15 augustus 2008 13:16 schreef debuurvrouw het volgende:

[..]

Dat weet ik niet.
Maar dat knallen was een vervanging voor neuken. Op een gegeven moment ging dat een eigen leven leiden. Ik hou het niet droog als iemand "ff gaat knallen".
Dat weet ik nog wel.

http://www.geenstijl.tv/2(...)hilderen_met_ru.html
pi_60852382
Oh, zijn schilderijen vind ik niet onaardig.
Go hard or go home
  † In Memoriam † vrijdag 15 augustus 2008 @ 13:21:07 #297
135486 Manu82
How you doin'?
pi_60852389
Marleentje mag weer.

5 minuten geleden
Some memories are best forgotten
Room 23
pi_60852390
quote:
Op vrijdag 15 augustus 2008 13:20 schreef noekje het volgende:
Oh, zijn schilderijen vind ik niet onaardig.
Nogal Brood.
  vrijdag 15 augustus 2008 @ 13:22:36 #299
131983 debuurvrouw
The girl nextdoor
pi_60852440
quote:
Op vrijdag 15 augustus 2008 13:21 schreef Dementor het volgende:

[..]

Nogal Brood.
Sorry, maar daar doe je zowel Brood als de Wild tekort mee.
Ik vind zijn schilderijen wel mooi. (die van Brood ook) Het verschil is dat Ruud geinspireerd wordt door songteksten, die ook deel uitmaken van het doek.
pi_60852444
Mart gaat dat ook vast nog doen, dat schilderen
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')