Dan laat je er toch een slotje op doen...quote:Op vrijdag 15 augustus 2008 00:55 schreef zarGon het volgende:
Timing is alles. En jij hebt daar geen kaas van gegeten.
quote:Op vrijdag 15 augustus 2008 01:08 schreef fm07 het volgende:
Trouwens wel ziek dat je een topic over je eigen (al dan niet vreemde) uiterlijk maakt .
En dan ook nog een deel 2 gewoon he
Eventueel nog een aanvulling:quote:Op vrijdag 15 augustus 2008 01:06 schreef agter het volgende:
[quote]Op vrijdag 15 augustus 2008 00:59 schreef Flepke het volgende:
[ afbeelding ]
[/quote
Ik heb je pic maar even in OT gezet...
quote:Op vrijdag 15 augustus 2008 01:00 schreef agter het volgende:
[..]
Is dat een schoonheidsvlekje boven je lip?
quote:Op donderdag 14 augustus 2008 18:24 schreef superXmacho het volgende:
Ik heb wel een moedervlek rechts boven me lip.. is een kleine en niet altijd goed zicht baar op de foto
Kan wel foto soeken waar het wel zicht baar op is..
ze is naar bed, lees ik net.quote:Op vrijdag 15 augustus 2008 01:15 schreef fm07 het volgende:
Hee geef eens antwoord !
Wat wil je precies bereiken met dit topic behalve AANDACHT??
Ik heb dit topic nie gemaakt..quote:Op vrijdag 15 augustus 2008 01:15 schreef fm07 het volgende:
Hee geef eens antwoord !
Wat wil je precies bereiken met dit topic behalve AANDACHT??
Ik deel niet. Het is graag of niet.quote:Op vrijdag 15 augustus 2008 01:24 schreef superXmacho het volgende:
Nadat zarGOn het niet gerespecteerd had om het briefje te staan :
OOOH!!
worden we nu boos
anders zet ik wel een andere naam op het briefje dus nu wel leif zijn..
En zijn der mensen die anders op het broefje willen staan wat der is hier iemand die dat BLIJKBAAR niet een eer vindt
Ik ben lief en respecteer je. Ik wil graag in mooie letters "Quir pwnz meh".quote:Op vrijdag 15 augustus 2008 01:24 schreef superXmacho het volgende:
Nadat zarGOn het niet gerespecteerd had om het briefje te staan :
OOOH!!
worden we nu boos
anders zet ik wel een andere naam op het briefje dus nu wel leif zijn..
En zijn der mensen die anders op het broefje willen staan wat der is hier iemand die dat BLIJKBAAR niet een eer vindt
Die vent die gephotoshopt heeft mag der tog ook wel bij op in het klein??quote:
God, waar is die underground huillach smiley als je 'm zoekt?quote:
Waar slaat die tekst op?? pwnz meh??quote:Op vrijdag 15 augustus 2008 01:25 schreef Quir het volgende:
[..]
Ik ben lief en respecteer je. Ik wil graag in mooie letters "Quir pwnz meh".
quote:Op vrijdag 15 augustus 2008 01:25 schreef superXmacho het volgende:
[..]
Die vent die gephotoshopt heeft mag der tog ook wel bij op in het klein??
(weet al nie meer wie dat was)
Klopt, schapen hebben mooie ronde kinnetjes.quote:Op vrijdag 15 augustus 2008 01:26 schreef superXmacho het volgende:
[..]
Waar slaat die tekst op?? pwnz meh??
ben geen schaap die MEHH!! zegt:P
Het is straattaal, dat ik van je houd.quote:Op vrijdag 15 augustus 2008 01:26 schreef superXmacho het volgende:
[..]
Waar slaat die tekst op?? pwnz meh??
ben geen schaap die MEHH!! zegt:P
trap er niet in!!!!!! het is latijn voor "Quir bezit mij"quote:Op vrijdag 15 augustus 2008 01:28 schreef Quir het volgende:
[..]
Het is straattaal, dat ik van je houd.
haha jij vast..kom nie uit de randstad.. dus dat soort straat taal hebebn wij niet..quote:Op vrijdag 15 augustus 2008 01:28 schreef Quir het volgende:
[..]
Jij geilt wel op uitstekende dingen hè?quote:Op vrijdag 15 augustus 2008 01:28 schreef Quir het volgende:
[..]
Ga nou maar slapen.quote:Op vrijdag 15 augustus 2008 01:33 schreef superXmacho het volgende:
ja de foto komt MORGEN
Done!quote:Op vrijdag 15 augustus 2008 01:11 schreef Flepke het volgende:
[..]
Eventueel nog een aanvulling:![]()
[..]
[..]
[ afbeelding ]
"Maîtresse met een groeidiamantje."quote:Op vrijdag 15 augustus 2008 01:31 schreef superXmacho het volgende:
[..]
Heeft iemand de wens om een aprte foto te laten maken op met een boodschap voor die gene..
Nou, heren!quote:Op vrijdag 15 augustus 2008 01:31 schreef superXmacho het volgende:
[..]
Heeft iemand de wens om een aprte foto te laten make.....
Ik zit al goed:quote:
quote:Op vrijdag 15 augustus 2008 01:28 schreef superXmacho het volgende:
[..]
oja jij was het..
tog??
set je naam der wel ff op:P
Kosten ook ongeveer evenveelquote:Op vrijdag 15 augustus 2008 01:38 schreef zarGon het volgende:
[..]
"Maîtresse met een groeidiamantje."
Maîtresse heb ik al eerder uitgelegd. Een vrouw met klasse. Jij. En elke vrouw is een diamant waard, aldus die zin. Dat mag op een apart blaadje.
Wat vind jij ervan?.
Heb je een samenvatting?quote:Op vrijdag 15 augustus 2008 02:47 schreef JeMoederAanDePoeder het volgende:
doe niet zo lullig, hij heeft het al moeilijk genoeg
En de foto stopt precies waar de adamsappel begint.quote:Op vrijdag 15 augustus 2008 02:56 schreef JeMoederAanDePoeder het volgende:
Mevrouw zoekt complimenten van FOK!kers over haar lichte haren en donkere ogen. Ze wordt gepest met haar puntkin.
Geen idee, hier deel 1 met meer foto's geloof ik:quote:Op vrijdag 15 augustus 2008 03:10 schreef APK het volgende:
[..]
En de foto stopt precies waar de adamsappel begint.
Nou ja, als je je zelfbevestiging niet van je omgeving kan krijgen, dan maar van het internet. Want daar is iedereen altijd zo meegaand en aardig.quote:Op vrijdag 15 augustus 2008 02:56 schreef JeMoederAanDePoeder het volgende:
Mevrouw zoekt complimenten van FOK!kers over haar lichte haren en donkere ogen. Ze wordt gepest met haar puntkin.
WTFquote:Op vrijdag 15 augustus 2008 03:12 schreef agter het volgende:
Geen idee, hier deel 1 met meer foto's geloof ik:
raar uiterlijk..
quote:Op vrijdag 15 augustus 2008 03:43 schreef APK het volgende:
[..]
WTF
Ik zou zweren dat ik dat eerder in een Christiano Ronaldo-topic zag staan.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Niet op je buik op een luchtbed slapen
quote:Op vrijdag 15 augustus 2008 01:07 schreef suus21 het volgende:
jij vindt jezelf echt geweldig he, met je lelijkste Nike's everwat een wansmaak
Je haat teveel, jij.quote:Op vrijdag 15 augustus 2008 12:14 schreef superXmacho het volgende:
okee ..
ga je lkkr naar de goeiemorgen topic en daar mag je onnodige shit plaatsen
quote:Op vrijdag 15 augustus 2008 12:19 schreef mstr het volgende:
[..]
jj weett tog? Da hoort derbij.. Das de standrd tegnwoordg..!
Wat heb je?quote:Op vrijdag 15 augustus 2008 12:22 schreef superXmacho het volgende:
[..]
heb sgijt aan school..
maar dat was denk al te merken..
Ben je boos in de wieg gelegd, of hebben traumatische ervaringen je verpest?quote:
Iets met papa en jonge leeftijd-ervaringen?quote:Op vrijdag 15 augustus 2008 12:23 schreef Vamps het volgende:
[..]
Ben je boos in de wieg gelegd, of hebben traumatische ervaringen je verpest?
...quote:Op vrijdag 15 augustus 2008 12:23 schreef Vamps het volgende:
[..]
Ben je boos in de wieg gelegd, of hebben traumatische ervaringen je verpest?
Iets met toekomst en het woord "geen"?quote:Op vrijdag 15 augustus 2008 12:22 schreef superXmacho het volgende:
[..]
heb sgijt aan school..
maar dat was denk al te merken..
quote:Op vrijdag 15 augustus 2008 12:24 schreef mstr het volgende:
[..]
Iets met papa en jonge leeftijd-ervaringen?
nee me vader was op normale leeftijd..quote:Op vrijdag 15 augustus 2008 12:24 schreef mstr het volgende:
[..]
Iets met papa en jonge leeftijd-ervaringen?
oja dara ging deze topic over..quote:
Enige juiste reactie:quote:Op vrijdag 15 augustus 2008 12:26 schreef superXmacho het volgende:
[..]
nee me vader was op normale leeftijd..
En me moeder ook..
Me vader is toe opgehouden met judo leraar en is de bewaking in gegaan..
En ma moeder was altijd thuis tot dat ik naar school ging en is toen een eigen keuken enzo verkoop zaak begonnen.
Dus nix rare opvoeding
No you didn't...quote:Op vrijdag 15 augustus 2008 12:26 schreef superXmacho het volgende:
[..]
nee me vader was op normale leeftijd..
En me moeder ook..
Me vader is toe opgehouden met judo leraar en is de bewaking in gegaan..
En ma moeder was altijd thuis tot dat ik naar school ging en is toen een eigen keuken enzo verkoop zaak begonnen.
Dus nix rare opvoeding
Die kin blijft toch boven 't water uitstekenquote:Op vrijdag 15 augustus 2008 12:28 schreef Isdatzo het volgende:
Mohhhh PAAA-TRICK!!! Deze meisje heeft punt-kin man, conjoooooooo!! Punt-kin man PAAA-TRICK!!!
Deze meisje is viesssss man! Conjooo.. PA-TRIIICK
Eerder misklonenquote:Op vrijdag 15 augustus 2008 12:28 schreef Vamps het volgende:
[..]
No you didn't...
Dat is zoooo niet het juiste antwoord op zijn stelling!
Lang leven het klonen.
Zargon en Flepke.quote:Op vrijdag 15 augustus 2008 12:27 schreef superXmacho het volgende:
[..]
oja dara ging deze topic over..
zal de foto ff maken en op de pc zeten
wat moet er op het brief je ook al weer??
ben geen kloon...quote:
Vraag? Welke?quote:Op vrijdag 15 augustus 2008 12:30 schreef superXmacho het volgende:
[..]
ben geen kloon...
en heb nog steeds geen antwoord op me vraag .. en sonder dat antwoord kajn der geen foto kommen
moet je ff terug lezen in het topicquote:Op vrijdag 15 augustus 2008 12:31 schreef mstr het volgende:
[..]
Vraag? Welke?
Gelukkig ken ik ene paar breezers, anders had ik je niet kunnen verstaan.
Jawel, heb hierboven net een antwoord gegeven.quote:Op vrijdag 15 augustus 2008 12:33 schreef superXmacho het volgende:
[..]
moet je ff terug lezen in het topic
jij wilt een antwoord, en ik moet gaan zoeken naar je vraag?quote:Op vrijdag 15 augustus 2008 12:33 schreef superXmacho het volgende:
[..]
moet je ff terug lezen in het topic
Hahahahahahaquote:Op vrijdag 15 augustus 2008 12:28 schreef Isdatzo het volgende:
Mohhhh PAAA-TRICK!!! Deze meisje heeft punt-kin man, conjoooooooo!! Punt-kin man PAAA-TRICK!!!
Deze meisje is viesssss man! Conjooo.. PA-TRIIICK
wtf waar heb je het over..quote:Op vrijdag 15 augustus 2008 12:46 schreef Pizzakoppo het volgende:
Heeft ze de registratie naaktfoto voor eeuwig toegang op Fok al geplaatst?
Je hebt een standaard jaar abbo dat gratis is, na afloop van dat jaar mag je niet meer op fok.quote:
Ja, maar het forum waarin die foto`s van ons staan krijg je pas toegang toe op het moment dat je je tieten gepost heb!quote:Op vrijdag 15 augustus 2008 13:04 schreef superXmacho het volgende:
haha ... vast en ckr wel.. jullie moeten vast een foto van jullie *geweldig getrainde * buik(je) plaatsen..
je kan het mooi vertellen..quote:Op vrijdag 15 augustus 2008 13:07 schreef Scorpie het volgende:
Je mag ook de foto`s in een PM posten, gewoon richting een mod of een Forum Admin sturen, zij weten wel wat ze er mee moeten.
Wist je dat ik een hele mooie bjorn borg ana heb??quote:Op vrijdag 15 augustus 2008 13:19 schreef Scorpie het volgende:
En ik zat me maar te verheugen op tieten
quote:Op vrijdag 15 augustus 2008 13:18 schreef superXmacho het volgende:
[..]
je kan het mooi vertellen..
En wie van jullie hier heeft er nouw een mooi buikje??
minsten een 4-pack
Je tieten posten is hetzelfde als een ontgroening; in het begin is het eng, maar alles went en misschien is het wel heel gezellig!quote:Op vrijdag 15 augustus 2008 13:21 schreef superXmacho het volgende:
[..]
Wist je dat ik een hele mooie bjorn borg ana heb??
Met een rood randtje..
en oja heb een t-shirt aan...
en een broek en sokjes.. en iets ander me boxer .. en iets onder me t-shirte..
en kan ik der wat ana doen dat je over besexst bent
Ben geen kloon dat beweerde ik de hele tijd al..quote:
wat is er eng aan het ontgroenen tongen dan..quote:Op vrijdag 15 augustus 2008 13:23 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Je tieten posten is hetzelfde als een ontgroening; in het begin is het eng, maar alles went en misschien is het wel heel gezellig!
Je hoeft toch ook maar 1 keer je tieten te posten?quote:Op vrijdag 15 augustus 2008 13:25 schreef superXmacho het volgende:
[..]
wat is er eng aan het ontgroenen tongen dan..
daar is nix engs aan..
en weet nie hoe jij tongt maar ik doe dat altijd maar met 1 persoon , en lebber niet alles af wat ik tegen kom
Hee wat n goed idee.quote:Op vrijdag 15 augustus 2008 13:04 schreef superXmacho het volgende:
haha ... vast en ckr wel.. jullie moeten vast een foto van jullie *geweldig getrainde * buik(je) plaatsen..
Ja, mannen...nu is het jullie beurt!quote:Op vrijdag 15 augustus 2008 13:28 schreef Daniane het volgende:
[..]
Hee wat n goed idee.
Welke jongen begint?![]()
![]()
![]()
![]()
btw mooi handschrift.
ja ik zit wel vol goeie ideeen..quote:Op vrijdag 15 augustus 2008 13:28 schreef Daniane het volgende:
[..]
Hee wat n goed idee.
Welke jongen begint?![]()
![]()
![]()
![]()
btw mooi handschrift.
en vergeet superXmacho der niet op te zetten..quote:Op vrijdag 15 augustus 2008 13:30 schreef agter het volgende:
[..]
Ja, mannen...nu is het jullie beurt!
Bewijs dat je geen kloon bent en schrijf op een briefje Daniane en Agter en maak een foto van je buik.
Behoorlijk schokkend inderdaad.quote:Op vrijdag 15 augustus 2008 13:24 schreef superXmacho het volgende:
[..]
Ben geen kloon dat beweerde ik de hele tijd al..
Komt dit als een schok aan??
Val jij niet op meisjes?quote:Op vrijdag 15 augustus 2008 13:31 schreef superXmacho het volgende:
[..]
en vergeet superXmacho der niet op te zetten..
Groter bek maar komt het der op aan...
Past niet op de fotoquote:Op vrijdag 15 augustus 2008 13:30 schreef agter het volgende:
[..]
Bewijs dat je geen kloon bent en schrijf op een briefje Daniane en Agter en maak een foto van je buik.
gatver ! nee ben dus echt geen bi..quote:Op vrijdag 15 augustus 2008 13:32 schreef LittleMiss het volgende:
[..]
Val jij niet op meisjes?Een beetje bi?
![]()
Foto bewijs..quote:
quote:Op vrijdag 15 augustus 2008 13:32 schreef LittleMiss het volgende:
[..]
Val jij niet op meisjes?Een beetje bi?
![]()
Ja... maar... die past nietquote:Op vrijdag 15 augustus 2008 13:34 schreef superXmacho het volgende:
[..]
Foto bewijs..
Kneus..
En wel briefje der bij met superXmacho der op..
Hoeft alleen maar van je buik..
Jaaaaa.quote:Op vrijdag 15 augustus 2008 13:30 schreef agter het volgende:
[..]
Waaaaaaaaaaaaaaat!!!quote:Op vrijdag 15 augustus 2008 13:33 schreef superXmacho het volgende:
[..]
gatver ! nee ben dus echt geen bi..
En trouwens.. plat op plat vult toch geen gat..
foto maken of bek houden..quote:
Ey!quote:Op vrijdag 15 augustus 2008 13:36 schreef superXmacho het volgende:
[..]
foto maken of bek houden..
maak je geen foto dan bluf je en ben je dus een vet zak met een dikke buik..
maak een foto van je reet danquote:Op vrijdag 15 augustus 2008 13:24 schreef superXmacho het volgende:
[..]
Ben geen kloon dat beweerde ik de hele tijd al..
Komt dit als een schok aan??
lul je der maar uit..quote:Op vrijdag 15 augustus 2008 13:39 schreef Pappie_Culo het volgende:
[..]
maak een foto van je reet dan
ik ben echt kk lekker, je weet wel, zo´n bruin italiaantje enzoquote:Op vrijdag 15 augustus 2008 13:18 schreef superXmacho het volgende:
[..]
je kan het mooi vertellen..
En wie van jullie hier heeft er nouw een mooi buikje??
minsten een 4-pack
Maar dan met een briefje erbij.quote:Op vrijdag 15 augustus 2008 13:38 schreef superXmacho het volgende:
[ afbeelding ] kijken heren,. zo hoort het..
quote:Op vrijdag 15 augustus 2008 13:38 schreef superXmacho het volgende:
heb je ook een ego van hier tot..quote:Op vrijdag 15 augustus 2008 13:41 schreef Pizzakoppo het volgende:
[..]
ik ben echt kk lekker, je weet wel, zo´n bruin italiaantje enzo
quote:Op vrijdag 15 augustus 2008 13:43 schreef Daniane het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Hey, en voor wat hoort wat.superXmacho heeft dr foto gepost nu jullie.
dat is geen sleep ketting zoon ketting is super sexyquote:Op vrijdag 15 augustus 2008 13:39 schreef mstr het volgende:
Hij heeft iig een sleepketting om over straat gesleurd te worden
Hoezo heb ik grote praat?quote:Op vrijdag 15 augustus 2008 13:43 schreef superXmacho het volgende:
[..]
nog 1 met grote praat... willen ook wle ff foto van jouw zien met een briefje met superXmacho der bij
quote:
Ja maar ik wil het ook zien.quote:Op vrijdag 15 augustus 2008 13:46 schreef superXmacho het volgende:
[..]
jij zit ook zo van ja we willen buikjes zien..
Niemand hier heeft het recht op groot spraak ALLEEN ik!! want IK heb het LEF wel om een FOTO te posten...
kijk ben wel MACHO
wat ik ook heb gedaan simple foto met superXmacho der op..quote:Op vrijdag 15 augustus 2008 13:47 schreef Daniane het volgende:
[..]
Ja maar ik wil het ook zien.![]()
Moet mijn communicatie via jouw gaan dan?
Je woont op een kamp?quote:Op vrijdag 15 augustus 2008 13:44 schreef superXmacho het volgende:
[..]
dat is geen sleep ketting zoon ketting is super sexy
mooi eerste die segt hier komt de foto..quote:
hoeso woon in op een kamp??quote:
Dat werkt op de foto wel, maar hoe doe je dat op straat en in het dagelijks leven?quote:Op vrijdag 15 augustus 2008 13:38 schreef superXmacho het volgende:
sal ik je wat vertellen.. ik was op vakantie op kos.. das een eiland bij Griekenland..quote:Op vrijdag 15 augustus 2008 13:51 schreef Pizzakoppo het volgende:
[..]
Daar kan ik alleen maar mee akkoord gaan!
Schijnbaar besef jij niet dat grieken losers zijn en Italianen de bazen van de middenlandse zee zijn, jwtquote:Op vrijdag 15 augustus 2008 13:52 schreef superXmacho het volgende:
[..]
sal ik je wat vertellen.. ik was op vakantie op kos.. das een eiland bij Griekenland..
En dara was een strand met alleen maar italianen,
Alle mannen /jonges hadden een zwarte ballenknijper aan!!
en de meeste italianen hebben een ego waar je u tegen zegt..
heb mooie griekse jonges gezien..quote:Op vrijdag 15 augustus 2008 13:54 schreef Pizzakoppo het volgende:
[..]
Schijnbaar besef jij niet dat grieken losers zijn en Italianen de bazen van de middenlandse zee zijn, jwt
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Don't hate me because I am a blonde!
Allereerst, wil ik geen mooie jongens zien, als ik in de spiegel kijk zie ik de mooiste alquote:Op vrijdag 15 augustus 2008 13:57 schreef superXmacho het volgende:
[..]
heb mooie griekse jonges gezien..
maar kennen geen van alles engels..
als je mooie jonges wil zien moet je naar Brazilie
Of naar portegal[
[ code verwijderd ]
Hij woont nie in belgie hij woont in portelgal toch??quote:Op vrijdag 15 augustus 2008 13:59 schreef Pizzakoppo het volgende:
[..]
Allereerst, wil ik geen mooie jongens zien, als ik in de spiegel kijk zie ik de mooiste al.
Bovendien zijn portugezen straatschoffies zonder stijl en brazilianen, check Ronaldinho.
Cris Cronaldo woont in belgie.
?? wat bedoel je met ik zou lelijk niet faken?quote:Op vrijdag 15 augustus 2008 14:00 schreef drummerdude het volgende:
Foto staat eral, en zo lelijk zou ik niet faken
Hoezo nep net of jij et zo kan zien zijn niet allemaal zo scherp hoorquote:
kan duidelijk zien dat het briefje nep is..quote:Op vrijdag 15 augustus 2008 14:03 schreef Surveillance-Bloemkool het volgende:
[..]
Hoezo nep net of jij et zo kan zien zijn niet allemaal zo scherp hoor
Als ik zou faken had ik wel een andere foto geplaatstquote:Op vrijdag 15 augustus 2008 14:02 schreef superXmacho het volgende:
[..]
?? wat bedoel je met ik zou lelijk niet faken?
Mijn hoipen was machst duquote:
quote:Op vrijdag 15 augustus 2008 14:04 schreef Surveillance-Bloemkool het volgende:
[..]
Mijn hoipen was machst du
Ik heb je bij mn favo users staan zelfs!quote:Op vrijdag 15 augustus 2008 14:05 schreef Pizzakoppo het volgende:
[..]Wie ben jij dat jij dat weet
?
[ afbeelding ]
Italianen zijn de baas van het schijthuisquote:Op vrijdag 15 augustus 2008 13:54 schreef Pizzakoppo het volgende:
[..]
Schijnbaar besef jij niet dat grieken losers zijn en Italianen de bazen van de middenlandse zee zijn, jwt
Niet slecht hoorquote:Op vrijdag 15 augustus 2008 13:55 schreef drummerdude het volgende:
[ afbeelding ]
Toen deed hij het niet
klik
quote:Op vrijdag 15 augustus 2008 13:57 schreef superXmacho het volgende:
[..]
heb mooie griekse jonges gezien..
maar kennen geen van alles engels..
als je mooie jonges wil zien moet je naar Brazilie
Of naar portegalJa want Ronaldinho is zo'n lekkerding.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
&& Waar voetbalt Ronaldo? Engeland.
Waar zou zn huis dan staan?
Naja hy zal er vast nog wel 6 in Portugal hebben...Striving to be more than average.
Zo lang je maar van MIJN sgatje afblijft hij is van MIJ..quote:Op vrijdag 15 augustus 2008 14:18 schreef Daniane het volgende:
[..]
Ja want Ronaldinho is zo'n lekkerding.![]()
&& Waar voetbalt Ronaldo? Engeland.
Waar zou zn huis dan staan?
Naja hy zal er vast nog wel 6 in Portugal hebben...
Danku dankuquote:Op vrijdag 15 augustus 2008 14:19 schreef superXmacho het volgende:
haha bizondere afgetreiande patat buik..
en Daniane je hebt nix te seggen , hebt self het lef nie een foto te posten
Ts is meesterlijk bezig.quote:Op vrijdag 15 augustus 2008 14:19 schreef superXmacho het volgende:
Ik heb veel te zeggen. ik ga geen foto posten voor jou.quote:Op vrijdag 15 augustus 2008 14:19 schreef superXmacho het volgende:
nog steeds geen briefje dus het is nog niebewesen dat het jouw buikje wel is..quote:
quote:Op vrijdag 15 augustus 2008 14:20 schreef superXmacho het volgende:
[..]
Zo lang je maar van MIJN sgatje afblijft hij is van MIJ..
]
mag naar hem KIJKEN maar VERDER NIET!
Je hebt nix te bewijsen..quote:Op vrijdag 15 augustus 2008 14:21 schreef Daniane het volgende:
[..]
Ik heb veel te zeggen. ik ga geen foto posten voor jou.![]()
Ik hoef niks te bewijzen ofzo hoor
eerst ja, dan nee?:Pquote:Op vrijdag 15 augustus 2008 14:21 schreef superXmacho het volgende:
[..]
nog steeds geen briefje dus het is nog niebewesen dat het jouw buikje wel is..
als je echt wil bewijsen dat het jouw buikje is moet der een briefje met superXmacho bij..
Wat heb ik dan tegen jou gezegd waar je je zo druk over maakt?quote:Op vrijdag 15 augustus 2008 14:22 schreef superXmacho het volgende:
[..]
Je hebt nix te bewijsen..
maar wel een grote bek op zetten..
Djeez, jij bent hier degene die grote kinnen bekken opzet.quote:Op vrijdag 15 augustus 2008 14:22 schreef superXmacho het volgende:
[..]
Je hebt nix te bewijsen..
maar wel een grote bek op zetten..
quote:Op vrijdag 15 augustus 2008 14:23 schreef Mich92 het volgende:
[..]
Djeez, jij bent hier degene die grote kinnen bekken opzet.
quote:Op vrijdag 15 augustus 2008 14:23 schreef Mich92 het volgende:
[..]
Djeez, jij bent hier degene die grote kinnen bekken opzet.
je zit hier wel lkkr mee te genieten, en stoer te doen..quote:Op vrijdag 15 augustus 2008 14:23 schreef Daniane het volgende:
[..]
Wat heb ik dan tegen jou gezegd waar je je zo druk over maakt?
Ik doe niet stoer.quote:Op vrijdag 15 augustus 2008 14:25 schreef superXmacho het volgende:
[..]
je zit hier wel lkkr mee te genieten, en stoer te doen..
maar ondertussen heb je het lef niet om zelf een foto te posten en dat heet LAF..
Diep triest LAF!
je kan ook gwn naar een andere topic gaan als je geen foto wil plaatsen
Mensen zoals jij zouden verboden moeten worden op fok!quote:Op vrijdag 15 augustus 2008 14:25 schreef superXmacho het volgende:
[..]
je zit hier wel lkkr mee te genieten, en stoer te doen..
maar ondertussen heb je het lef niet om zelf een foto te posten en dat heet LAF..
Diep triest LAF!
je kan ook gwn naar een andere topic gaan als je geen foto wil plaatsen
Ik heb je al gecomplimenteerd.quote:Op vrijdag 15 augustus 2008 14:26 schreef Pizzakoppo het volgende:
Kan het topic weer over mij gaan aub?
Alsjeblieft niet.quote:Op vrijdag 15 augustus 2008 14:26 schreef Mich92 het volgende:
[..]
Mensen zoals jij zouden verboden moeten worden op fok!.
Nee, juist niet, nu kunnen we meegenietenquote:Op vrijdag 15 augustus 2008 14:26 schreef Mich92 het volgende:
[..]
Mensen zoals jij zouden verboden moeten worden op fok!.
Het is dan wel weer leuk leedvermaak ofcoursequote:Op vrijdag 15 augustus 2008 14:28 schreef Vamps het volgende:
[..]
Alsjeblieft niet.![]()
Heb je enig idee hoe snel dit mijn middag op werk laat gaan.
Daarom.quote:Op vrijdag 15 augustus 2008 14:28 schreef Mich92 het volgende:
[..]
Het is dan wel weer leuk leedvermaak ofcourse.
lul je der maar uit..quote:Op vrijdag 15 augustus 2008 14:26 schreef Daniane het volgende:
[..]
Ik doe niet stoer.
jij doet stoer "ooo ik heb een foto gepost!" & denkt dat je hier alles kan zeggen ofzeu?
Bleh. laat mij lekker Diep triest LAF! zijn oke.
&neee ik vind het hier gezellig ik ga niet weg voor jou
Ik durf wel een foto te posten en die is ook nog eens OT!!quote:Op vrijdag 15 augustus 2008 14:25 schreef superXmacho het volgende:
[..]
TS kan een kinnengevecht aangaan met ^quote:Op vrijdag 15 augustus 2008 14:30 schreef pisnicht het volgende:
[..]
Ik durf wel een foto te posten en die is ook nog eens OT!!
[ afbeelding ]
Ik genieg ook mee.quote:Op vrijdag 15 augustus 2008 14:30 schreef superXmacho het volgende:
[..]
lul je der maar uit..
wel lkkr mee genieten .. ,, maar zelf iets doen..
quote:Op vrijdag 15 augustus 2008 14:30 schreef superXmacho het volgende:
[..]
lul je der maar uit..
Ben ff besig met me eigen forum te maken..quote:Op vrijdag 15 augustus 2008 14:31 schreef Vamps het volgende:
[..]
Ik genieg ook mee.![]()
Beter maak je zo een vervolg-topic.
Mode wellicht... maar verder?quote:Op vrijdag 15 augustus 2008 14:16 schreef Pizzakoppo het volgende:
Italianen zijn de baas van de cultuur, de baas van mode, de baas van CALCIO!
quote:Op vrijdag 15 augustus 2008 14:32 schreef superXmacho het volgende:
[..]
Ben ff besig met me eigen forum te maken..
Haha ik lul mezelf d'r uit? Ik ga gewoon tegen je in.quote:Op vrijdag 15 augustus 2008 14:30 schreef superXmacho het volgende:
[..]
lul je der maar uit..
Vet, ik hoef me niet aangesproken te voelenquote:Op vrijdag 15 augustus 2008 14:32 schreef Daniane het volgende:
[..]
...
Oh en kijk even naar de rest van de mensen die posten in dit topic maar zelf ook geen foto posten.
Je bent fantastisch.quote:Op vrijdag 15 augustus 2008 14:32 schreef Pizzakoppo het volgende:
[..]
Klopt maar dat smaakt naar meer
Wat dacht je van Eten? Auto´s, Motoren, Boten, Woningen gewoon alles man.quote:Op vrijdag 15 augustus 2008 14:32 schreef Pappie_Culo het volgende:
[..]
Mode wellicht... maar verder?
quote:Op vrijdag 15 augustus 2008 14:34 schreef drummerdude het volgende:
Ik ook compliment?
(dit word een Zelfvertrouwen/minderwaardigheidscomplex topic)
Je hebt een mooie buik!quote:Op vrijdag 15 augustus 2008 14:34 schreef drummerdude het volgende:
Ik ook compliment?
(dit word een Zelfvertrouwen/minderwaardigheidscomplex topic)
quote:Op vrijdag 15 augustus 2008 14:38 schreef Weirdow het volgende:
Die presenteert haarzelf tot nu toe het beste
Altijd handigquote:Op vrijdag 15 augustus 2008 14:39 schreef -SG- het volgende:
whehehe is het nog een goed idee om een tvp te plaatsen?.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |