Dan laat je er toch een slotje op doen...quote:Op vrijdag 15 augustus 2008 00:55 schreef zarGon het volgende:
Timing is alles. En jij hebt daar geen kaas van gegeten.
quote:Op vrijdag 15 augustus 2008 01:08 schreef fm07 het volgende:
Trouwens wel ziek dat je een topic over je eigen (al dan niet vreemde) uiterlijk maakt .
En dan ook nog een deel 2 gewoon he
Eventueel nog een aanvulling:quote:Op vrijdag 15 augustus 2008 01:06 schreef agter het volgende:
[quote]Op vrijdag 15 augustus 2008 00:59 schreef Flepke het volgende:
[ afbeelding ]
[/quote
Ik heb je pic maar even in OT gezet...
quote:Op vrijdag 15 augustus 2008 01:00 schreef agter het volgende:
[..]
Is dat een schoonheidsvlekje boven je lip?
quote:Op donderdag 14 augustus 2008 18:24 schreef superXmacho het volgende:
Ik heb wel een moedervlek rechts boven me lip.. is een kleine en niet altijd goed zicht baar op de foto
Kan wel foto soeken waar het wel zicht baar op is..
ze is naar bed, lees ik net.quote:Op vrijdag 15 augustus 2008 01:15 schreef fm07 het volgende:
Hee geef eens antwoord !
Wat wil je precies bereiken met dit topic behalve AANDACHT??
Ik heb dit topic nie gemaakt..quote:Op vrijdag 15 augustus 2008 01:15 schreef fm07 het volgende:
Hee geef eens antwoord !
Wat wil je precies bereiken met dit topic behalve AANDACHT??
Ik deel niet. Het is graag of niet.quote:Op vrijdag 15 augustus 2008 01:24 schreef superXmacho het volgende:
Nadat zarGOn het niet gerespecteerd had om het briefje te staan :
OOOH!!
worden we nu boos
anders zet ik wel een andere naam op het briefje dus nu wel leif zijn..
En zijn der mensen die anders op het broefje willen staan wat der is hier iemand die dat BLIJKBAAR niet een eer vindt
Ik ben lief en respecteer je. Ik wil graag in mooie letters "Quir pwnz meh".quote:Op vrijdag 15 augustus 2008 01:24 schreef superXmacho het volgende:
Nadat zarGOn het niet gerespecteerd had om het briefje te staan :
OOOH!!
worden we nu boos
anders zet ik wel een andere naam op het briefje dus nu wel leif zijn..
En zijn der mensen die anders op het broefje willen staan wat der is hier iemand die dat BLIJKBAAR niet een eer vindt
Die vent die gephotoshopt heeft mag der tog ook wel bij op in het klein??quote:
God, waar is die underground huillach smiley als je 'm zoekt?quote:
Waar slaat die tekst op?? pwnz meh??quote:Op vrijdag 15 augustus 2008 01:25 schreef Quir het volgende:
[..]
Ik ben lief en respecteer je. Ik wil graag in mooie letters "Quir pwnz meh".
quote:Op vrijdag 15 augustus 2008 01:25 schreef superXmacho het volgende:
[..]
Die vent die gephotoshopt heeft mag der tog ook wel bij op in het klein??
(weet al nie meer wie dat was)
Klopt, schapen hebben mooie ronde kinnetjes.quote:Op vrijdag 15 augustus 2008 01:26 schreef superXmacho het volgende:
[..]
Waar slaat die tekst op?? pwnz meh??
ben geen schaap die MEHH!! zegt:P
Het is straattaal, dat ik van je houd.quote:Op vrijdag 15 augustus 2008 01:26 schreef superXmacho het volgende:
[..]
Waar slaat die tekst op?? pwnz meh??
ben geen schaap die MEHH!! zegt:P
trap er niet in!!!!!! het is latijn voor "Quir bezit mij"quote:Op vrijdag 15 augustus 2008 01:28 schreef Quir het volgende:
[..]
Het is straattaal, dat ik van je houd.
haha jij vast..kom nie uit de randstad.. dus dat soort straat taal hebebn wij niet..quote:Op vrijdag 15 augustus 2008 01:28 schreef Quir het volgende:
[..]
Jij geilt wel op uitstekende dingen hè?quote:Op vrijdag 15 augustus 2008 01:28 schreef Quir het volgende:
[..]
Ga nou maar slapen.quote:Op vrijdag 15 augustus 2008 01:33 schreef superXmacho het volgende:
ja de foto komt MORGEN
Done!quote:Op vrijdag 15 augustus 2008 01:11 schreef Flepke het volgende:
[..]
Eventueel nog een aanvulling:![]()
[..]
[..]
[ afbeelding ]
"Maîtresse met een groeidiamantje."quote:Op vrijdag 15 augustus 2008 01:31 schreef superXmacho het volgende:
[..]
Heeft iemand de wens om een aprte foto te laten maken op met een boodschap voor die gene..
Nou, heren!quote:Op vrijdag 15 augustus 2008 01:31 schreef superXmacho het volgende:
[..]
Heeft iemand de wens om een aprte foto te laten make.....
Ik zit al goed:quote:
quote:Op vrijdag 15 augustus 2008 01:28 schreef superXmacho het volgende:
[..]
oja jij was het..
tog??
set je naam der wel ff op:P
Kosten ook ongeveer evenveelquote:Op vrijdag 15 augustus 2008 01:38 schreef zarGon het volgende:
[..]
"Maîtresse met een groeidiamantje."
Maîtresse heb ik al eerder uitgelegd. Een vrouw met klasse. Jij. En elke vrouw is een diamant waard, aldus die zin. Dat mag op een apart blaadje.
Wat vind jij ervan?.
Heb je een samenvatting?quote:Op vrijdag 15 augustus 2008 02:47 schreef JeMoederAanDePoeder het volgende:
doe niet zo lullig, hij heeft het al moeilijk genoeg
En de foto stopt precies waar de adamsappel begint.quote:Op vrijdag 15 augustus 2008 02:56 schreef JeMoederAanDePoeder het volgende:
Mevrouw zoekt complimenten van FOK!kers over haar lichte haren en donkere ogen. Ze wordt gepest met haar puntkin.
Geen idee, hier deel 1 met meer foto's geloof ik:quote:Op vrijdag 15 augustus 2008 03:10 schreef APK het volgende:
[..]
En de foto stopt precies waar de adamsappel begint.
Nou ja, als je je zelfbevestiging niet van je omgeving kan krijgen, dan maar van het internet. Want daar is iedereen altijd zo meegaand en aardig.quote:Op vrijdag 15 augustus 2008 02:56 schreef JeMoederAanDePoeder het volgende:
Mevrouw zoekt complimenten van FOK!kers over haar lichte haren en donkere ogen. Ze wordt gepest met haar puntkin.
WTFquote:Op vrijdag 15 augustus 2008 03:12 schreef agter het volgende:
Geen idee, hier deel 1 met meer foto's geloof ik:
raar uiterlijk..
quote:Op vrijdag 15 augustus 2008 03:43 schreef APK het volgende:
[..]
WTF
Ik zou zweren dat ik dat eerder in een Christiano Ronaldo-topic zag staan.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Niet op je buik op een luchtbed slapen
quote:Op vrijdag 15 augustus 2008 01:07 schreef suus21 het volgende:
jij vindt jezelf echt geweldig he, met je lelijkste Nike's everwat een wansmaak
Je haat teveel, jij.quote:Op vrijdag 15 augustus 2008 12:14 schreef superXmacho het volgende:
okee ..
ga je lkkr naar de goeiemorgen topic en daar mag je onnodige shit plaatsen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |