quote:Op donderdag 14 augustus 2008 20:04 schreef Isdatzo het volgende:
Ik hoop dat die lelijke janksmoel zn kruisbanden scheurt.![]()
Van harte.
quote:Op donderdag 14 augustus 2008 20:33 schreef elfzesendertig het volgende:
Ronaldo is een homo in een hele grote kast.
En als je nog nooit een jongen met gevoel tegengekomen bent dan zoek je verkeerd. Waarschijnlijk ben je gedraag je je als een slet en tsja, sletten trekken jongens zonder gevoel aan. Jongens met gevoel gaan niet met sletten.
nog 1 die jaloers is!!quote:Op donderdag 14 augustus 2008 20:46 schreef Rekkie het volgende:
Een topic beginnen met Ronaldo en de gefrustreerde voetbal liefhebbers komen direct hun gal spuien
Hoe zielig, hoe lelijk hij ook is.!
Uitmuntende voetballer imo, maar als ik vrouw was zou ik mijn heil niet bij Ronaldo zoeken
Natuurlijkquote:Op donderdag 14 augustus 2008 20:53 schreef superXmacho het volgende:
hij si geen homo!!
jullie zijn gwn homo..
Jaloers waarop?quote:Op donderdag 14 augustus 2008 20:49 schreef superXmacho het volgende:
[..]
nog 1 die jaloers is!!
zijn er nog meer mensen jaloers op Cristiano Ronaldo
en daarna verklaar je hem ff voor homoquote:Op donderdag 14 augustus 2008 20:55 schreef Rekkie het volgende:
[..]
Jaloers waarop?
Ik geef juist aan dat ik het een uitmuntende voetballer vind ..........
Nee dat doe ik nergens, quote mij waar ik dat doe!quote:Op donderdag 14 augustus 2008 21:09 schreef superXmacho het volgende:
[..]
en daarna verklaar je hem ff voor homo
je noemt hem lelijk,..quote:Op donderdag 14 augustus 2008 20:46 schreef Rekkie het volgende:
Een topic beginnen met Ronaldo en de gefrustreerde voetbal liefhebbers komen direct hun gal spuien
Hoe zielig, hoe lelijk hij ook is.!
Uitmuntende voetballer imo, maar als ik vrouw was zou ik mijn heil niet bij Ronaldo zoeken
Ja èn? Dat maakt hem wat mij betreft geen homo hoor, niet iedereen vind hem een 'lekker ding' hoor. Accept it!quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |