Je tieten posten is hetzelfde als een ontgroening; in het begin is het eng, maar alles went en misschien is het wel heel gezellig!quote:Op vrijdag 15 augustus 2008 13:21 schreef superXmacho het volgende:
[..]
Wist je dat ik een hele mooie bjorn borg ana heb??
Met een rood randtje..
en oja heb een t-shirt aan...
en een broek en sokjes.. en iets ander me boxer .. en iets onder me t-shirte..
en kan ik der wat ana doen dat je over besexst bent
Ben geen kloon dat beweerde ik de hele tijd al..quote:
wat is er eng aan het ontgroenen tongen dan..quote:Op vrijdag 15 augustus 2008 13:23 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Je tieten posten is hetzelfde als een ontgroening; in het begin is het eng, maar alles went en misschien is het wel heel gezellig!
Je hoeft toch ook maar 1 keer je tieten te posten?quote:Op vrijdag 15 augustus 2008 13:25 schreef superXmacho het volgende:
[..]
wat is er eng aan het ontgroenen tongen dan..
daar is nix engs aan..
en weet nie hoe jij tongt maar ik doe dat altijd maar met 1 persoon , en lebber niet alles af wat ik tegen kom
Hee wat n goed idee.quote:Op vrijdag 15 augustus 2008 13:04 schreef superXmacho het volgende:
haha ... vast en ckr wel.. jullie moeten vast een foto van jullie *geweldig getrainde * buik(je) plaatsen..
Ja, mannen...nu is het jullie beurt!quote:Op vrijdag 15 augustus 2008 13:28 schreef Daniane het volgende:
[..]
Hee wat n goed idee.
Welke jongen begint?![]()
![]()
![]()
![]()
btw mooi handschrift.
ja ik zit wel vol goeie ideeen..quote:Op vrijdag 15 augustus 2008 13:28 schreef Daniane het volgende:
[..]
Hee wat n goed idee.
Welke jongen begint?![]()
![]()
![]()
![]()
btw mooi handschrift.
en vergeet superXmacho der niet op te zetten..quote:Op vrijdag 15 augustus 2008 13:30 schreef agter het volgende:
[..]
Ja, mannen...nu is het jullie beurt!
Bewijs dat je geen kloon bent en schrijf op een briefje Daniane en Agter en maak een foto van je buik.
Behoorlijk schokkend inderdaad.quote:Op vrijdag 15 augustus 2008 13:24 schreef superXmacho het volgende:
[..]
Ben geen kloon dat beweerde ik de hele tijd al..
Komt dit als een schok aan??
Val jij niet op meisjes?quote:Op vrijdag 15 augustus 2008 13:31 schreef superXmacho het volgende:
[..]
en vergeet superXmacho der niet op te zetten..
Groter bek maar komt het der op aan...
Past niet op de fotoquote:Op vrijdag 15 augustus 2008 13:30 schreef agter het volgende:
[..]
Bewijs dat je geen kloon bent en schrijf op een briefje Daniane en Agter en maak een foto van je buik.
gatver ! nee ben dus echt geen bi..quote:Op vrijdag 15 augustus 2008 13:32 schreef LittleMiss het volgende:
[..]
Val jij niet op meisjes?Een beetje bi?
![]()
Foto bewijs..quote:
quote:Op vrijdag 15 augustus 2008 13:32 schreef LittleMiss het volgende:
[..]
Val jij niet op meisjes?Een beetje bi?
![]()
Ja... maar... die past nietquote:Op vrijdag 15 augustus 2008 13:34 schreef superXmacho het volgende:
[..]
Foto bewijs..
Kneus..
En wel briefje der bij met superXmacho der op..
Hoeft alleen maar van je buik..
Jaaaaa.quote:Op vrijdag 15 augustus 2008 13:30 schreef agter het volgende:
[..]
Waaaaaaaaaaaaaaat!!!quote:Op vrijdag 15 augustus 2008 13:33 schreef superXmacho het volgende:
[..]
gatver ! nee ben dus echt geen bi..
En trouwens.. plat op plat vult toch geen gat..
foto maken of bek houden..quote:
Ey!quote:Op vrijdag 15 augustus 2008 13:36 schreef superXmacho het volgende:
[..]
foto maken of bek houden..
maak je geen foto dan bluf je en ben je dus een vet zak met een dikke buik..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |