quote:Op vrijdag 15 augustus 2008 12:19 schreef mstr het volgende:
[..]
jj weett tog? Da hoort derbij.. Das de standrd tegnwoordg..!
Wat heb je?quote:Op vrijdag 15 augustus 2008 12:22 schreef superXmacho het volgende:
[..]
heb sgijt aan school..
maar dat was denk al te merken..
Ben je boos in de wieg gelegd, of hebben traumatische ervaringen je verpest?quote:
Iets met papa en jonge leeftijd-ervaringen?quote:Op vrijdag 15 augustus 2008 12:23 schreef Vamps het volgende:
[..]
Ben je boos in de wieg gelegd, of hebben traumatische ervaringen je verpest?
...quote:Op vrijdag 15 augustus 2008 12:23 schreef Vamps het volgende:
[..]
Ben je boos in de wieg gelegd, of hebben traumatische ervaringen je verpest?
Iets met toekomst en het woord "geen"?quote:Op vrijdag 15 augustus 2008 12:22 schreef superXmacho het volgende:
[..]
heb sgijt aan school..
maar dat was denk al te merken..
quote:Op vrijdag 15 augustus 2008 12:24 schreef mstr het volgende:
[..]
Iets met papa en jonge leeftijd-ervaringen?
nee me vader was op normale leeftijd..quote:Op vrijdag 15 augustus 2008 12:24 schreef mstr het volgende:
[..]
Iets met papa en jonge leeftijd-ervaringen?
oja dara ging deze topic over..quote:
Enige juiste reactie:quote:Op vrijdag 15 augustus 2008 12:26 schreef superXmacho het volgende:
[..]
nee me vader was op normale leeftijd..
En me moeder ook..
Me vader is toe opgehouden met judo leraar en is de bewaking in gegaan..
En ma moeder was altijd thuis tot dat ik naar school ging en is toen een eigen keuken enzo verkoop zaak begonnen.
Dus nix rare opvoeding
No you didn't...quote:Op vrijdag 15 augustus 2008 12:26 schreef superXmacho het volgende:
[..]
nee me vader was op normale leeftijd..
En me moeder ook..
Me vader is toe opgehouden met judo leraar en is de bewaking in gegaan..
En ma moeder was altijd thuis tot dat ik naar school ging en is toen een eigen keuken enzo verkoop zaak begonnen.
Dus nix rare opvoeding
Die kin blijft toch boven 't water uitstekenquote:Op vrijdag 15 augustus 2008 12:28 schreef Isdatzo het volgende:
Mohhhh PAAA-TRICK!!! Deze meisje heeft punt-kin man, conjoooooooo!! Punt-kin man PAAA-TRICK!!!
Deze meisje is viesssss man! Conjooo.. PA-TRIIICK
Eerder misklonenquote:Op vrijdag 15 augustus 2008 12:28 schreef Vamps het volgende:
[..]
No you didn't...
Dat is zoooo niet het juiste antwoord op zijn stelling!
Lang leven het klonen.
Zargon en Flepke.quote:Op vrijdag 15 augustus 2008 12:27 schreef superXmacho het volgende:
[..]
oja dara ging deze topic over..
zal de foto ff maken en op de pc zeten
wat moet er op het brief je ook al weer??
ben geen kloon...quote:
Vraag? Welke?quote:Op vrijdag 15 augustus 2008 12:30 schreef superXmacho het volgende:
[..]
ben geen kloon...
en heb nog steeds geen antwoord op me vraag .. en sonder dat antwoord kajn der geen foto kommen
moet je ff terug lezen in het topicquote:Op vrijdag 15 augustus 2008 12:31 schreef mstr het volgende:
[..]
Vraag? Welke?
Gelukkig ken ik ene paar breezers, anders had ik je niet kunnen verstaan.
Jawel, heb hierboven net een antwoord gegeven.quote:Op vrijdag 15 augustus 2008 12:33 schreef superXmacho het volgende:
[..]
moet je ff terug lezen in het topic
jij wilt een antwoord, en ik moet gaan zoeken naar je vraag?quote:Op vrijdag 15 augustus 2008 12:33 schreef superXmacho het volgende:
[..]
moet je ff terug lezen in het topic
Hahahahahahaquote:Op vrijdag 15 augustus 2008 12:28 schreef Isdatzo het volgende:
Mohhhh PAAA-TRICK!!! Deze meisje heeft punt-kin man, conjoooooooo!! Punt-kin man PAAA-TRICK!!!
Deze meisje is viesssss man! Conjooo.. PA-TRIIICK
wtf waar heb je het over..quote:Op vrijdag 15 augustus 2008 12:46 schreef Pizzakoppo het volgende:
Heeft ze de registratie naaktfoto voor eeuwig toegang op Fok al geplaatst?
Je hebt een standaard jaar abbo dat gratis is, na afloop van dat jaar mag je niet meer op fok.quote:
Ja, maar het forum waarin die foto`s van ons staan krijg je pas toegang toe op het moment dat je je tieten gepost heb!quote:Op vrijdag 15 augustus 2008 13:04 schreef superXmacho het volgende:
haha ... vast en ckr wel.. jullie moeten vast een foto van jullie *geweldig getrainde * buik(je) plaatsen..
je kan het mooi vertellen..quote:Op vrijdag 15 augustus 2008 13:07 schreef Scorpie het volgende:
Je mag ook de foto`s in een PM posten, gewoon richting een mod of een Forum Admin sturen, zij weten wel wat ze er mee moeten.
Wist je dat ik een hele mooie bjorn borg ana heb??quote:Op vrijdag 15 augustus 2008 13:19 schreef Scorpie het volgende:
En ik zat me maar te verheugen op tieten
quote:Op vrijdag 15 augustus 2008 13:18 schreef superXmacho het volgende:
[..]
je kan het mooi vertellen..
En wie van jullie hier heeft er nouw een mooi buikje??
minsten een 4-pack
Je tieten posten is hetzelfde als een ontgroening; in het begin is het eng, maar alles went en misschien is het wel heel gezellig!quote:Op vrijdag 15 augustus 2008 13:21 schreef superXmacho het volgende:
[..]
Wist je dat ik een hele mooie bjorn borg ana heb??
Met een rood randtje..
en oja heb een t-shirt aan...
en een broek en sokjes.. en iets ander me boxer .. en iets onder me t-shirte..
en kan ik der wat ana doen dat je over besexst bent
Ben geen kloon dat beweerde ik de hele tijd al..quote:
wat is er eng aan het ontgroenen tongen dan..quote:Op vrijdag 15 augustus 2008 13:23 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Je tieten posten is hetzelfde als een ontgroening; in het begin is het eng, maar alles went en misschien is het wel heel gezellig!
Je hoeft toch ook maar 1 keer je tieten te posten?quote:Op vrijdag 15 augustus 2008 13:25 schreef superXmacho het volgende:
[..]
wat is er eng aan het ontgroenen tongen dan..
daar is nix engs aan..
en weet nie hoe jij tongt maar ik doe dat altijd maar met 1 persoon , en lebber niet alles af wat ik tegen kom
Hee wat n goed idee.quote:Op vrijdag 15 augustus 2008 13:04 schreef superXmacho het volgende:
haha ... vast en ckr wel.. jullie moeten vast een foto van jullie *geweldig getrainde * buik(je) plaatsen..
Ja, mannen...nu is het jullie beurt!quote:Op vrijdag 15 augustus 2008 13:28 schreef Daniane het volgende:
[..]
Hee wat n goed idee.
Welke jongen begint?![]()
![]()
![]()
![]()
btw mooi handschrift.
ja ik zit wel vol goeie ideeen..quote:Op vrijdag 15 augustus 2008 13:28 schreef Daniane het volgende:
[..]
Hee wat n goed idee.
Welke jongen begint?![]()
![]()
![]()
![]()
btw mooi handschrift.
en vergeet superXmacho der niet op te zetten..quote:Op vrijdag 15 augustus 2008 13:30 schreef agter het volgende:
[..]
Ja, mannen...nu is het jullie beurt!
Bewijs dat je geen kloon bent en schrijf op een briefje Daniane en Agter en maak een foto van je buik.
Behoorlijk schokkend inderdaad.quote:Op vrijdag 15 augustus 2008 13:24 schreef superXmacho het volgende:
[..]
Ben geen kloon dat beweerde ik de hele tijd al..
Komt dit als een schok aan??
Val jij niet op meisjes?quote:Op vrijdag 15 augustus 2008 13:31 schreef superXmacho het volgende:
[..]
en vergeet superXmacho der niet op te zetten..
Groter bek maar komt het der op aan...
Past niet op de fotoquote:Op vrijdag 15 augustus 2008 13:30 schreef agter het volgende:
[..]
Bewijs dat je geen kloon bent en schrijf op een briefje Daniane en Agter en maak een foto van je buik.
gatver ! nee ben dus echt geen bi..quote:Op vrijdag 15 augustus 2008 13:32 schreef LittleMiss het volgende:
[..]
Val jij niet op meisjes?Een beetje bi?
![]()
Foto bewijs..quote:
quote:Op vrijdag 15 augustus 2008 13:32 schreef LittleMiss het volgende:
[..]
Val jij niet op meisjes?Een beetje bi?
![]()
Ja... maar... die past nietquote:Op vrijdag 15 augustus 2008 13:34 schreef superXmacho het volgende:
[..]
Foto bewijs..
Kneus..
En wel briefje der bij met superXmacho der op..
Hoeft alleen maar van je buik..
Jaaaaa.quote:Op vrijdag 15 augustus 2008 13:30 schreef agter het volgende:
[..]
Waaaaaaaaaaaaaaat!!!quote:Op vrijdag 15 augustus 2008 13:33 schreef superXmacho het volgende:
[..]
gatver ! nee ben dus echt geen bi..
En trouwens.. plat op plat vult toch geen gat..
foto maken of bek houden..quote:
Ey!quote:Op vrijdag 15 augustus 2008 13:36 schreef superXmacho het volgende:
[..]
foto maken of bek houden..
maak je geen foto dan bluf je en ben je dus een vet zak met een dikke buik..
maak een foto van je reet danquote:Op vrijdag 15 augustus 2008 13:24 schreef superXmacho het volgende:
[..]
Ben geen kloon dat beweerde ik de hele tijd al..
Komt dit als een schok aan??
lul je der maar uit..quote:Op vrijdag 15 augustus 2008 13:39 schreef Pappie_Culo het volgende:
[..]
maak een foto van je reet dan
ik ben echt kk lekker, je weet wel, zo´n bruin italiaantje enzoquote:Op vrijdag 15 augustus 2008 13:18 schreef superXmacho het volgende:
[..]
je kan het mooi vertellen..
En wie van jullie hier heeft er nouw een mooi buikje??
minsten een 4-pack
Maar dan met een briefje erbij.quote:Op vrijdag 15 augustus 2008 13:38 schreef superXmacho het volgende:
[ afbeelding ] kijken heren,. zo hoort het..
quote:Op vrijdag 15 augustus 2008 13:38 schreef superXmacho het volgende:
[ afbeelding ] kijken heren,. zo hoort het..
heb je ook een ego van hier tot..quote:Op vrijdag 15 augustus 2008 13:41 schreef Pizzakoppo het volgende:
[..]
ik ben echt kk lekker, je weet wel, zo´n bruin italiaantje enzo
quote:Op vrijdag 15 augustus 2008 13:43 schreef Daniane het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Hey, en voor wat hoort wat.superXmacho heeft dr foto gepost nu jullie.
dat is geen sleep ketting zoon ketting is super sexyquote:Op vrijdag 15 augustus 2008 13:39 schreef mstr het volgende:
Hij heeft iig een sleepketting om over straat gesleurd te worden
Hoezo heb ik grote praat?quote:Op vrijdag 15 augustus 2008 13:43 schreef superXmacho het volgende:
[..]
nog 1 met grote praat... willen ook wle ff foto van jouw zien met een briefje met superXmacho der bij
quote:
Ja maar ik wil het ook zien.quote:Op vrijdag 15 augustus 2008 13:46 schreef superXmacho het volgende:
[..]
jij zit ook zo van ja we willen buikjes zien..
Niemand hier heeft het recht op groot spraak ALLEEN ik!! want IK heb het LEF wel om een FOTO te posten...
kijk ben wel MACHO
wat ik ook heb gedaan simple foto met superXmacho der op..quote:Op vrijdag 15 augustus 2008 13:47 schreef Daniane het volgende:
[..]
Ja maar ik wil het ook zien.![]()
Moet mijn communicatie via jouw gaan dan?
Je woont op een kamp?quote:Op vrijdag 15 augustus 2008 13:44 schreef superXmacho het volgende:
[..]
dat is geen sleep ketting zoon ketting is super sexy
mooi eerste die segt hier komt de foto..quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |