je zit hier wel lkkr mee te genieten, en stoer te doen..quote:Op vrijdag 15 augustus 2008 14:23 schreef Daniane het volgende:
[..]
Wat heb ik dan tegen jou gezegd waar je je zo druk over maakt?
Ik doe niet stoer.quote:Op vrijdag 15 augustus 2008 14:25 schreef superXmacho het volgende:
[..]
je zit hier wel lkkr mee te genieten, en stoer te doen..
maar ondertussen heb je het lef niet om zelf een foto te posten en dat heet LAF..
Diep triest LAF!
je kan ook gwn naar een andere topic gaan als je geen foto wil plaatsen
Mensen zoals jij zouden verboden moeten worden op fok!quote:Op vrijdag 15 augustus 2008 14:25 schreef superXmacho het volgende:
[..]
je zit hier wel lkkr mee te genieten, en stoer te doen..
maar ondertussen heb je het lef niet om zelf een foto te posten en dat heet LAF..
Diep triest LAF!
je kan ook gwn naar een andere topic gaan als je geen foto wil plaatsen
Ik heb je al gecomplimenteerd.quote:Op vrijdag 15 augustus 2008 14:26 schreef Pizzakoppo het volgende:
Kan het topic weer over mij gaan aub?
Alsjeblieft niet.quote:Op vrijdag 15 augustus 2008 14:26 schreef Mich92 het volgende:
[..]
Mensen zoals jij zouden verboden moeten worden op fok!.
Nee, juist niet, nu kunnen we meegenietenquote:Op vrijdag 15 augustus 2008 14:26 schreef Mich92 het volgende:
[..]
Mensen zoals jij zouden verboden moeten worden op fok!.
Het is dan wel weer leuk leedvermaak ofcoursequote:Op vrijdag 15 augustus 2008 14:28 schreef Vamps het volgende:
[..]
Alsjeblieft niet.![]()
Heb je enig idee hoe snel dit mijn middag op werk laat gaan.
Daarom.quote:Op vrijdag 15 augustus 2008 14:28 schreef Mich92 het volgende:
[..]
Het is dan wel weer leuk leedvermaak ofcourse.
lul je der maar uit..quote:Op vrijdag 15 augustus 2008 14:26 schreef Daniane het volgende:
[..]
Ik doe niet stoer.
jij doet stoer "ooo ik heb een foto gepost!" & denkt dat je hier alles kan zeggen ofzeu?
Bleh. laat mij lekker Diep triest LAF! zijn oke.
&neee ik vind het hier gezellig ik ga niet weg voor jou
Ik durf wel een foto te posten en die is ook nog eens OT!!quote:Op vrijdag 15 augustus 2008 14:25 schreef superXmacho het volgende:
[..]
TS kan een kinnengevecht aangaan met ^quote:Op vrijdag 15 augustus 2008 14:30 schreef pisnicht het volgende:
[..]
Ik durf wel een foto te posten en die is ook nog eens OT!!
[ afbeelding ]
Ik genieg ook mee.quote:Op vrijdag 15 augustus 2008 14:30 schreef superXmacho het volgende:
[..]
lul je der maar uit..
wel lkkr mee genieten .. ,, maar zelf iets doen..
quote:Op vrijdag 15 augustus 2008 14:30 schreef superXmacho het volgende:
[..]
lul je der maar uit..
Ben ff besig met me eigen forum te maken..quote:Op vrijdag 15 augustus 2008 14:31 schreef Vamps het volgende:
[..]
Ik genieg ook mee.![]()
Beter maak je zo een vervolg-topic.
Mode wellicht... maar verder?quote:Op vrijdag 15 augustus 2008 14:16 schreef Pizzakoppo het volgende:
Italianen zijn de baas van de cultuur, de baas van mode, de baas van CALCIO!
quote:Op vrijdag 15 augustus 2008 14:32 schreef superXmacho het volgende:
[..]
Ben ff besig met me eigen forum te maken..
Haha ik lul mezelf d'r uit? Ik ga gewoon tegen je in.quote:Op vrijdag 15 augustus 2008 14:30 schreef superXmacho het volgende:
[..]
lul je der maar uit..
Vet, ik hoef me niet aangesproken te voelenquote:Op vrijdag 15 augustus 2008 14:32 schreef Daniane het volgende:
[..]
...
Oh en kijk even naar de rest van de mensen die posten in dit topic maar zelf ook geen foto posten.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |