Mijn hoipen was machst duquote:
quote:Op vrijdag 15 augustus 2008 14:04 schreef Surveillance-Bloemkool het volgende:
[..]
Mijn hoipen was machst du
Ik heb je bij mn favo users staan zelfs!quote:Op vrijdag 15 augustus 2008 14:05 schreef Pizzakoppo het volgende:
[..]Wie ben jij dat jij dat weet
?
[ afbeelding ]
Italianen zijn de baas van het schijthuisquote:Op vrijdag 15 augustus 2008 13:54 schreef Pizzakoppo het volgende:
[..]
Schijnbaar besef jij niet dat grieken losers zijn en Italianen de bazen van de middenlandse zee zijn, jwt
Niet slecht hoorquote:Op vrijdag 15 augustus 2008 13:55 schreef drummerdude het volgende:
[ afbeelding ]
Toen deed hij het niet
klik
quote:Op vrijdag 15 augustus 2008 13:57 schreef superXmacho het volgende:
[..]
heb mooie griekse jonges gezien..
maar kennen geen van alles engels..
als je mooie jonges wil zien moet je naar Brazilie
Of naar portegalJa want Ronaldinho is zo'n lekkerding.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
&& Waar voetbalt Ronaldo? Engeland.
Waar zou zn huis dan staan?
Naja hy zal er vast nog wel 6 in Portugal hebben...Striving to be more than average.
Zo lang je maar van MIJN sgatje afblijft hij is van MIJ..quote:Op vrijdag 15 augustus 2008 14:18 schreef Daniane het volgende:
[..]
Ja want Ronaldinho is zo'n lekkerding.![]()
&& Waar voetbalt Ronaldo? Engeland.
Waar zou zn huis dan staan?
Naja hy zal er vast nog wel 6 in Portugal hebben...
Danku dankuquote:Op vrijdag 15 augustus 2008 14:19 schreef superXmacho het volgende:
haha bizondere afgetreiande patat buik..
en Daniane je hebt nix te seggen , hebt self het lef nie een foto te posten
Ts is meesterlijk bezig.quote:Op vrijdag 15 augustus 2008 14:19 schreef superXmacho het volgende:
Ik heb veel te zeggen. ik ga geen foto posten voor jou.quote:Op vrijdag 15 augustus 2008 14:19 schreef superXmacho het volgende:
nog steeds geen briefje dus het is nog niebewesen dat het jouw buikje wel is..quote:
quote:Op vrijdag 15 augustus 2008 14:20 schreef superXmacho het volgende:
[..]
Zo lang je maar van MIJN sgatje afblijft hij is van MIJ..
]
mag naar hem KIJKEN maar VERDER NIET!
Je hebt nix te bewijsen..quote:Op vrijdag 15 augustus 2008 14:21 schreef Daniane het volgende:
[..]
Ik heb veel te zeggen. ik ga geen foto posten voor jou.![]()
Ik hoef niks te bewijzen ofzo hoor
eerst ja, dan nee?:Pquote:Op vrijdag 15 augustus 2008 14:21 schreef superXmacho het volgende:
[..]
nog steeds geen briefje dus het is nog niebewesen dat het jouw buikje wel is..
als je echt wil bewijsen dat het jouw buikje is moet der een briefje met superXmacho bij..
Wat heb ik dan tegen jou gezegd waar je je zo druk over maakt?quote:Op vrijdag 15 augustus 2008 14:22 schreef superXmacho het volgende:
[..]
Je hebt nix te bewijsen..
maar wel een grote bek op zetten..
Djeez, jij bent hier degene die grote kinnen bekken opzet.quote:Op vrijdag 15 augustus 2008 14:22 schreef superXmacho het volgende:
[..]
Je hebt nix te bewijsen..
maar wel een grote bek op zetten..
quote:Op vrijdag 15 augustus 2008 14:23 schreef Mich92 het volgende:
[..]
Djeez, jij bent hier degene die grote kinnen bekken opzet.
quote:Op vrijdag 15 augustus 2008 14:23 schreef Mich92 het volgende:
[..]
Djeez, jij bent hier degene die grote kinnen bekken opzet.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |