zal nog mijn vriendin nog MPG blij mee zijnquote:Op woensdag 13 augustus 2008 20:50 schreef Pheno het volgende:
mucklonken kunnen we het beter noemen....
Toeterville, 12 inwoners?quote:Op woensdag 13 augustus 2008 20:50 schreef Klonk het volgende:
http://en.wikipedia.org/wiki/Toeterville,_Iowa
http://maps.google.com/maps?t=k&q=43.442189,-92.89047&ie=UTF8&ll=43.442466,-92.891561&spn=0.00578,0.011802&z=17quote:
Dat halen ze misschien niet eensquote:Op woensdag 13 augustus 2008 20:53 schreef Klonk het volgende:
[..]
http://maps.google.com/maps?t=k&q=43.442189,-92.89047&ie=UTF8&ll=43.442466,-92.891561&spn=0.00578,0.011802&z=17
veel zal het niet zijn nee
Maar het postkantoor is al dicht. En ze hebben daar redelijk last van spookstadjesquote:Op woensdag 13 augustus 2008 20:59 schreef Klonk het volgende:
nou, ik denk het wel, alleen al aan de hoofdstraat staan een paar huizen, ervan uitgaande dat die bewoond zijn kom je makkelijk aan de 12 en meer inwoners
roflll !!! loller einz !!111!!quote:Op woensdag 13 augustus 2008 21:01 schreef OA het volgende:
Ik zet zo die koffiezetter aan en ineens staat er een toeter op... wát een herrie... !!!`!!1!`!~!1
als je zo een beetje in die buurt kijkt is het volgens mij echt redneck country, die verspreide boerderijen enzoquote:Op woensdag 13 augustus 2008 21:01 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Maar het postkantoor is al dicht. En ze hebben daar redelijk last van spookstadjes
Redneck's is toch veel verder naar het zuiden?quote:Op woensdag 13 augustus 2008 21:02 schreef Klonk het volgende:
[..]
als je zo een beetje in die buurt kijkt is het volgens mij echt redneck country, die verspreide boerderijen enzo
maar wel allemaal familie van elkaarquote:Op woensdag 13 augustus 2008 21:09 schreef marcb1974 het volgende:
Dan zijn het er meer dan 12, je hebt gelijk
Minimaal jaquote:Op woensdag 13 augustus 2008 21:10 schreef Klonk het volgende:
[..]
maar wel allemaal familie van elkaar
Hang zequote:Op woensdag 13 augustus 2008 21:17 schreef Klonk het volgende:
ik ga even lekker bankhangen dom kassie kijken
Wat is snel?quote:Op woensdag 13 augustus 2008 21:19 schreef JortK het volgende:
Waarom zo snel allemaal?
Ik dacht dat je daar altijd een heel weekend in dezelfde kleren liep te banjerenquote:Op woensdag 13 augustus 2008 21:19 schreef Muck het volgende:
ah hier zijn jullie!
zo, de LL-tas is ingepakt
De rest zal voor de sier zijnquote:Op woensdag 13 augustus 2008 21:26 schreef JortK het volgende:
[..]
Ik dacht dat je daar altijd een heel weekend in dezelfde kleren liep te banjeren
Nope, het was nog prachtig weer.quote:
er zit ook alleen maar bier en een krentenbol in mijn tasquote:Op woensdag 13 augustus 2008 21:26 schreef JortK het volgende:
[..]
Ik dacht dat je daar altijd een heel weekend in dezelfde kleren liep te banjeren
Krentenbollenquote:Op woensdag 13 augustus 2008 21:41 schreef Muck het volgende:
[..]
er zit ook alleen maar bier en een krentenbol in mijn tas
Kwestie van tijdquote:Op woensdag 13 augustus 2008 21:51 schreef Pheno het volgende:
Mja, even op tinypic gezet, die blocked (nog niet).
Wat een wending in het topicquote:
Remlof is eindbaas, dus die sluit al die topicsquote:
Weg.quote:
Nee hoor Jump:quote:Op woensdag 13 augustus 2008 22:20 schreef dndiek het volgende:
[..]
Remlof is eindbaas, dus die sluit al die topics
Vroeg ik me ook al af ja. In ONZ hebben ze nu een fotosoeptopic voor je baas, maar de gast die ze soepen ziet er te dom uit om zelfs maar werknemer te zijnquote:
Maar maar maar remlof begon met slotjes te gooien hoorquote:Op woensdag 13 augustus 2008 22:29 schreef JortK het volgende:
[..]
Nee hoor Jump:
[Forum] Banmeldtopic
Weg als in weg en nog steeds crewquote:
Kloptquote:Op woensdag 13 augustus 2008 22:30 schreef dndiek het volgende:
[..]
Maar maar maar remlof begon met slotjes te gooien hoor
Geen idee, zie hem nooit meerquote:Op woensdag 13 augustus 2008 22:30 schreef dndiek het volgende:
[..]
Weg als in weg en nog steeds crew
Hij heeft zijn kleurtje toch nog
groetjes terug vanuit een leren stoelquote:
Klonkquote:Op donderdag 14 augustus 2008 07:35 schreef Klonk het volgende:
Papiertje
LL
Marc
en lekker geslapen in je nieuwe huisje LL ?
Precies. Alsof neuken teveel info is, iedereen neukt toch?quote:Op donderdag 14 augustus 2008 07:45 schreef Klonk het volgende:
niets te veel info, nieuwe banken moet nu eenmaal ingeneukt worden
You've got mequote:
Dat wassie alquote:Op donderdag 14 augustus 2008 07:45 schreef Klonk het volgende:
niets te veel info, nieuwe banken moet nu eenmaal ingeneukt worden
Asexuelen nietquote:Op donderdag 14 augustus 2008 07:49 schreef Pheno het volgende:
[..]
Precies. Alsof neuken teveel info is, iedereen neukt toch?
Ach, dat zijn gewoon kanslozen die wel willen , maar niet kunnenquote:Op donderdag 14 augustus 2008 07:50 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Asexuelen niet
verkapte: kijk mij eens slim doen post
quote:
quote:
Er is geen betere manier om wakker te wordenquote:Op donderdag 14 augustus 2008 07:54 schreef Klonk het volgende:
hatseflats en dat voor het onbijt
ochtendsex
Altijd goed wakker worden.quote:Op donderdag 14 augustus 2008 07:54 schreef Klonk het volgende:
hatseflats en dat voor het onbijt
ochtendsex
quote:Op donderdag 14 augustus 2008 07:55 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Er is geen betere manier om wakker te worden
nou mn vriend dat nog laten weten![]()
GMTA?quote:
is er iemand mee oneens dan?quote:
De hond die aan je kont snuffelt is ook erg bevorderend voor de wedstrijdquote:Op donderdag 14 augustus 2008 07:57 schreef Klonk het volgende:
tot dat katten al hongerig kijkend de match gaan volgen...
er zijn zieke geesten voor wie de wedstrijd dan pas begintquote:Op donderdag 14 augustus 2008 07:58 schreef Ladylike het volgende:
[..]
De hond die aan je kont snuffelt is ook erg bevorderend voor de wedstrijd
Oh godquote:Op donderdag 14 augustus 2008 07:59 schreef Klonk het volgende:
[..]
er zijn zieke geesten voor wie de wedstrijd dan pas begint
we zien wel eens wat in de submit voor het weblog, en als er dan staat woman fucked by horse dan klik ik gewoon bij voorbaat alvast maar nietquote:Op donderdag 14 augustus 2008 07:59 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Oh god
ja die heb je ...
Not me
ik zou ook niet klikkenquote:Op donderdag 14 augustus 2008 08:00 schreef Klonk het volgende:
[..]
we zien wel eens wat in de submit voor het weblog, en als er dan staat woman fucked by horse dan klik ik gewoon bij voorbaat alvast maar niet
Wel voor mijquote:Op donderdag 14 augustus 2008 08:23 schreef Pheno het volgende:
Wat is dat toch met lange weekenden? Dat is toch niet bijzonder
Mij natuurlijkquote:Op donderdag 14 augustus 2008 08:57 schreef Ladylike het volgende:
Post behandeld, nu eens kijken wat ik gemist heb op mn "vrije" dag
Jou mis ik ook op de dagen dat ik niet vrij benquote:
verFrommelmutselaarquote:
awwwwwwwwwwwwwwquote:Op donderdag 14 augustus 2008 09:00 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Jou mis ik ook op de dagen dat ik niet vrij ben![]()
Preparerende Versnaperpietquote:Op donderdag 14 augustus 2008 09:04 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
verFrommelmutselaar
Marc!!!quote:
Nee, zeker niet, maar als dat ding eenmaal af en goed is dan.......quote:
succes ermeequote:Op donderdag 14 augustus 2008 09:07 schreef marcb1974 het volgende:
Ik begin vandaag aan mijn scriptie, ondanks dat de goedkeur van school er nog niet is
weetjetochquote:
Is er een andere manier dan?quote:Op donderdag 14 augustus 2008 09:18 schreef Ladylike het volgende:
Ik doe lekker alles op mn gemakkie
Volgens sommigen werk je pas hard als je loopt te stressenquote:
Als je inlegkruisje maar goed zitquote:
Daar heb ik dan geen zin in .quote:Op donderdag 14 augustus 2008 09:20 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Volgens sommigen werk je pas hard als je loopt te stressen
Ik ook nietquote:
OMG nog niet gezienquote:
Die snappen niet hoe ze hard moeten werken danquote:Op donderdag 14 augustus 2008 09:20 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Volgens sommigen werk je pas hard als je loopt te stressen
In hard werken zodat je gaat stressen. Workaholicquote:
Koffie?quote:Op donderdag 14 augustus 2008 09:29 schreef Ladylike het volgende:
[..]
OMG nog niet gezien
Ja sorrie, ben nog niet helemaal wakker
*gaat editen*
graag.. extra sterk aubquote:
Om te werken??quote:
bijnaquote:
Gelukkig, dacht dat je ziek wasquote:
quote:Op donderdag 14 augustus 2008 10:45 schreef Sjowhan het volgende:
http://www.lowlands.nl/news.php?page=386
Whehehe. Stoer! .
Marcquote:
Hoe durf jequote:Op donderdag 14 augustus 2008 10:57 schreef Muck het volgende:
[..]
Marc![]()
Ik ben trouwens onderweg naar de andere Marc
Doe jij vanaf nu eens heel goed oppassen. Straks lig je in het ziekenhuis.quote:Op donderdag 14 augustus 2008 10:59 schreef Klonk het volgende:
kutzooi, kom net bij de dokter vandaan vanwege het hoesten, blijk ik gewoon een longontsteking te hebben
Handigquote:Op donderdag 14 augustus 2008 10:59 schreef Klonk het volgende:
kutzooi, kom net bij de dokter vandaan vanwege het hoesten, blijk ik gewoon een longontsteking te hebben
En zwaarder moet die ook niet worden. Anders komt opname dicht bij.quote:Op donderdag 14 augustus 2008 11:04 schreef Klonk het volgende:
het was een lichte dat gelukkig weer wel
anti biotica meuk gedoe, kan er ook nog bij qua pillenquote:Op donderdag 14 augustus 2008 11:07 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
En zwaarder moet die ook niet worden. Anders komt opname dicht bij.
Nu pillen?
Muck Muck!quote:Op donderdag 14 augustus 2008 10:48 schreef Muck het volgende:
Toet toet!
nah, ik ga lekker fietsenquote:Op donderdag 14 augustus 2008 11:19 schreef MPG het volgende:
Klonksj!
Je longontsteking! Wat doe je?
Niet het ziekenhuis ingaan he
quote:
Heb je wel je antibioticadingers ingenomen?quote:
Lukt dat wel met een longontsteking?quote:
die liggen vanmiddag klaarquote:Op donderdag 14 augustus 2008 11:22 schreef MPG het volgende:
[..]
Heb je wel je antibioticadingers ingenomen?
het lukte de laatste tijd ook, en ze heeft niet gezegd dat ik nu in eens rustig aan moet gaan doen, dus dat zel wel goed komenquote:Op donderdag 14 augustus 2008 11:24 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Lukt dat wel met een longontsteking?
WKzquote:
Wel op tijd afhalen dan.quote:Op donderdag 14 augustus 2008 11:25 schreef Klonk het volgende:
[..]
die liggen vanmiddag klaarBelfeld heeft geen echte apotheek maar een afhaalpost van de apotheek op Steyl
Klonkquote:
MPGquote:
Te dure koffie met een slechte smaakquote:Op donderdag 14 augustus 2008 11:26 schreef MPG het volgende:
http://www.nu.nl/news/1699713/32/Starbucks_op_NS-stations.html
Nog niet, vanmiddagquote:Op donderdag 14 augustus 2008 11:30 schreef DaMart het volgende:
[..]
MPG.
Jij zat toch al in de koffer van Muck?
Je hebt me doorquote:
quote:
Das wel handig danquote:Op donderdag 14 augustus 2008 11:25 schreef Klonk het volgende:
[..]
het lukte de laatste tijd ook, en ze heeft niet gezegd dat ik nu in eens rustig aan moet gaan doen, dus dat zel wel goed komen
Kopieren kost een kwartje.quote:Op donderdag 14 augustus 2008 11:33 schreef Klonk het volgende:
moet je inpakken voor lowlands dan, ik dacht dat iedereen daar gewoon 3 dagen in dezelfde kleren rondliep
Muck zei gisteren anders iets heel anders toen ze zei dat haar koffer was ingepakt en ik vroeg of jij er in zatquote:
Sjawel, na afloop moet je toch even wat schoons aan, anders mag je de bewoonde wereld niet meer inquote:Op donderdag 14 augustus 2008 11:33 schreef Klonk het volgende:
moet je inpakken voor lowlands dan, ik dacht dat iedereen daar gewoon 3 dagen in dezelfde kleren rondliep
Kwartjes zijn in 2002 afgeschaftquote:
quote:Op donderdag 14 augustus 2008 11:34 schreef DaMart het volgende:
[..]
Muck zei gisteren anders iets heel anders toen ze zei dat haar koffer was ingepakt en ik vroeg of jij er in zat.
Naamgenootquote:
Goed plan.quote:Op donderdag 14 augustus 2008 11:37 schreef Pheno het volgende:
NUECKEN!
Ist was?quote:
die is d'r doos aan het inpakkenquote:Op donderdag 14 augustus 2008 11:39 schreef MPG het volgende:
[..]
Goed plan.
Waar blijft Muck [ afbeelding ]
quote:
quote:Op donderdag 14 augustus 2008 11:26 schreef MPG het volgende:
http://www.nu.nl/news/1699713/32/Starbucks_op_NS-stations.html
quote:Op donderdag 14 augustus 2008 11:43 schreef Klonk het volgende:
[..]
die is d'r doos aan het inpakken![]()
foei Klonk
Wou je er ook een?quote:
Voortaan met de trein naar OAwerk?quote:[..]
![]()
Nee.quote:
Nee. Die stopt niet in HIA. Wel in Zwijndrecht of Dordrecht, maar daar vandaan rijdt geen bus...quote:[..]
Voortaan met de trein naar OAwerk?
Dan ook niet zeuren over Klonksj zijn toffe smileyquote:
Je gaat bij de NS eisen dat ze een station + starbucks aanleggen in HIA?quote:[..]
Nee. Die stopt niet in HIA. Wel in Zwijndrecht of Dordrecht, maar daar vandaan rijdt geen bus...
FrustieFrutselquote:Op donderdag 14 augustus 2008 11:48 schreef Frutsel het volgende:
Klon(gonstekin)K
wat doe je?
haai pheno![]()
Mpg![]()
Muck![]()
![]()
![]()
en alle anderen![]()
![]()
Dat komt wel dicht hierheen, die zwijnen en dortersquote:Op donderdag 14 augustus 2008 11:46 schreef OA het volgende:
[..]
Nee.
[..]
Nee. Die stopt niet in HIA. Wel in Zwijndrecht of Dordrecht, maar daar vandaan rijdt geen bus...
over tig jaar is het allemaal historie (lees: ondergelopen land)quote:Op donderdag 14 augustus 2008 11:51 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Dat komt wel dicht hierheen, die zwijnen en dorters
quote:Op donderdag 14 augustus 2008 11:51 schreef Klonk het volgende:
Wat hebben mensen toch met starbucks, te dure, overrated, niet lekkere koffie
quote:Op donderdag 14 augustus 2008 11:31 schreef Pheno het volgende:
[..]
Te dure koffie met een slechte smaak
Niet fokken, fucken!quote:
ja zomedalijk. Eerst moet de ns me nog van eindhoven naar venlo brengen.quote:
Jaquote:Op donderdag 14 augustus 2008 12:10 schreef Frutsel het volgende:
[..]
over tig jaar is het allemaal historie (lees: ondergelopen land)
da's toch het mooiste aan eindhoven, de trein naar Venloquote:Op donderdag 14 augustus 2008 12:38 schreef Muck het volgende:
[..]
ja zomedalijk. Eerst moet de ns me nog van eindhoven naar venlo brengen.
juistquote:Op donderdag 14 augustus 2008 12:44 schreef Klonk het volgende:
[..]
da's toch het mooiste aan eindhoven, de trein naar Venlo
quote:Op donderdag 14 augustus 2008 12:44 schreef Klonk het volgende:
[..]
da's toch het mooiste aan eindhoven, de trein naar Venlo
Blijf jij nou maar in die provincie van je, daar waar ze zingen ipv praten. En een visum voor de rest van het land krijg je ook niet meerquote:Op donderdag 14 augustus 2008 12:50 schreef Klonk het volgende:
kom maar op, want eigenlijk zijn alle treinen die uit Eindhoven naar een andere bestemming gaan mooier dan Eindhoven
quote:Op donderdag 14 augustus 2008 12:52 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Blijf jij nou maar in die provincie van je, daar waar ze zingen ipv praten. En een visum voor de rest van het land krijg je ook niet meer
Je weet hetquote:Op donderdag 14 augustus 2008 12:54 schreef Muck het volgende:
[..]
Zoals walvissen doen? Oewaaah? Wiejoe?
zo heb ik nooit gezien maar het is zooooooooo waarquote:Op donderdag 14 augustus 2008 12:54 schreef Muck het volgende:
[..]
Zoals walvissen doen? Oewaaah? Wiejoe?
tja, mijn lief komt er vandaan hequote:
Dat kan je niet verstaan als ze zich voorstellen? Krijg je er geen ondertiteling bij?quote:Op donderdag 14 augustus 2008 12:58 schreef Muck het volgende:
[..]
tja, mijn lief komt er vandaan he
Geen idee hoe mijn schoonfamilie of MPG zijn vrienden heten
nu je dit inziet, kun je dan ook begrijpen hoe vreemd iets als vasteloavend voor een Utregs meisje is?quote:Op donderdag 14 augustus 2008 12:55 schreef Klonk het volgende:
[..]
zo heb ik nooit gezien maar het is zooooooooo waar
MaPG, MPaG, MPGrootmoeder, MPGrootvader, BroerPG, ZusPG, MPvaGevrienden.quote:Op donderdag 14 augustus 2008 12:58 schreef Muck het volgende:
[..]
tja, mijn lief komt er vandaan he
Geen idee hoe mijn schoonfamilie of MPG zijn vrienden heten
teletekst 888 doet het niet bij die mensenquote:Op donderdag 14 augustus 2008 12:59 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Dat kan je niet verstaan als ze zich voorstellen? Krijg je er geen ondertiteling bij?
ze moeten zich maar registreren op fok, dan krijg je het getypt te zien.quote:Op donderdag 14 augustus 2008 12:59 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Dat kan je niet verstaan als ze zich voorstellen? Krijg je er geen ondertiteling bij?
Allemaal verplicht een letterbalk op hun kin laten monteren voor de ondertitelingquote:Op donderdag 14 augustus 2008 13:02 schreef Muck het volgende:
[..]
teletekst 888 doet het niet bij die mensen
quote:Op donderdag 14 augustus 2008 13:01 schreef DaMart het volgende:
[..]
MaPG, MPaG, MPGrootmoeder, MPGrootvader, BroerPG, ZusPG, MPvaGevrienden.
Buitenlandse letters worden toch niet ondersteund op FOK!? Krijg je allemaal van die namen die uit blokjes bestaan.quote:Op donderdag 14 augustus 2008 13:03 schreef Pheno het volgende:
[..]
ze moeten zich maar registreren op fok, dan krijg je het getypt te zien.
ik woon er nu 14 jaar en ben er nog steeds niet aan gewendquote:Op donderdag 14 augustus 2008 13:00 schreef Muck het volgende:
[..]
nu je dit inziet, kun je dan ook begrijpen hoe vreemd iets als vasteloavend voor een Utregs meisje is?
Ik zie prima japanse tekens onder andere hoor. Al is japans itt dat brabbeltaaltje nog te verstaanquote:Op donderdag 14 augustus 2008 13:04 schreef DaMart het volgende:
[..]
Buitenlandse letters worden toch niet ondersteund op FOK!? Krijg je allemaal van die namen die uit blokjes bestaan.
Maar Japanse letters zijn überhaupt nog leesbaar te maken, Limburgse daarentegen....quote:Op donderdag 14 augustus 2008 13:06 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ik zie prima japanse tekens onder andere hoor. Al is japans itt dat brabbeltaaltje nog te verstaan
ik vond het wel gezelligquote:Op donderdag 14 augustus 2008 13:04 schreef Klonk het volgende:
[..]
ik woon er nu 14 jaar en ben er nog steeds niet aan gewend
ik laat het allemaal fijn aan me voorbij gaanquote:Op donderdag 14 augustus 2008 13:07 schreef Muck het volgende:
[..]
ik vond het wel gezellig
Of liever gezegd gezellig
om over de onbegrijpelijke sterke meervouden maar te zwijgenquote:Op donderdag 14 augustus 2008 13:07 schreef DaMart het volgende:
[..]
Maar Japanse letters zijn überhaupt nog leesbaar te maken, Limburgse daarentegen....![]()
.
vinden we idd een goed idee hier in Limburg, breng je tenminste geen enge ziektes meequote:Op donderdag 14 augustus 2008 13:09 schreef marcb1974 het volgende:
En ik moet er zaterdag heen
Straks maar even inentingen halen
Jawel, in een buisjequote:Op donderdag 14 augustus 2008 13:11 schreef Klonk het volgende:
[..]
vinden we idd een goed idee hier in Limburg, breng je tenminste geen enge ziektes mee
of dat op op kan zijn maar ook inquote:Op donderdag 14 augustus 2008 13:10 schreef Muck het volgende:
[..]
om over de onbegrijpelijke sterke meervouden maar te zwijgen
Limburg afzeiken maar ondertussen wel leuke dingen komen doenquote:Op donderdag 14 augustus 2008 13:12 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Jawel, in een buisje
Vraag me wel af of ik dan het Gaia nog in mag
T is dat het gezellig gaat worden, anders was ik zeker niet gekomenquote:Op donderdag 14 augustus 2008 13:13 schreef Klonk het volgende:
[..]
Limburg afzeiken maar ondertussen wel leuke dingen komen doen
ik ben inmiddels imuunquote:Op donderdag 14 augustus 2008 13:09 schreef marcb1974 het volgende:
En ik moet er zaterdag heen
Straks maar even inentingen halen
Geef je ook al licht in het duister?quote:
ja inderdaad!quote:Op donderdag 14 augustus 2008 13:12 schreef Klonk het volgende:
[..]
of dat op op kan zijn maar ook in
Arme jij... zie je straks alleen maar het tentdak gedurende het weekendquote:Op donderdag 14 augustus 2008 13:15 schreef Muck het volgende:
[..]
ja inderdaad!
MPG heeft zin op lowlands
Limbos als Klonk mucken ook, dus misschien heeft ze dat ook wel overgenomen.quote:Op donderdag 14 augustus 2008 13:16 schreef DaMart het volgende:
[..]
Je neemt zelfs de limbospelling al over.
ik ben net geen albino, dus dat deed ik alquote:Op donderdag 14 augustus 2008 13:15 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Geef je ook al licht in het duister?
Vergeleken met MPG ben je toch net geen neger?quote:Op donderdag 14 augustus 2008 13:17 schreef Muck het volgende:
[..]
ik ben net geen albino, dus dat deed ik al
Dat heeft Muck gewoon naar Limburg gebracht... Klonk was niet ingeëntquote:Op donderdag 14 augustus 2008 13:17 schreef Pheno het volgende:
[..]
Limbos als Klonk mucken ook, dus misschien heeft ze dat ook wel overgenomen.
maar dan omgedraaid, want klonk was hier later
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |