anti biotica meuk gedoe, kan er ook nog bij qua pillenquote:Op donderdag 14 augustus 2008 11:07 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
En zwaarder moet die ook niet worden. Anders komt opname dicht bij.
Nu pillen?
Muck Muck!quote:Op donderdag 14 augustus 2008 10:48 schreef Muck het volgende:
Toet toet!
nah, ik ga lekker fietsenquote:Op donderdag 14 augustus 2008 11:19 schreef MPG het volgende:
Klonksj!
Je longontsteking! Wat doe je?
Niet het ziekenhuis ingaan he
quote:
Heb je wel je antibioticadingers ingenomen?quote:
Lukt dat wel met een longontsteking?quote:
die liggen vanmiddag klaarquote:Op donderdag 14 augustus 2008 11:22 schreef MPG het volgende:
[..]
Heb je wel je antibioticadingers ingenomen?
het lukte de laatste tijd ook, en ze heeft niet gezegd dat ik nu in eens rustig aan moet gaan doen, dus dat zel wel goed komenquote:Op donderdag 14 augustus 2008 11:24 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Lukt dat wel met een longontsteking?
WKzquote:
Wel op tijd afhalen dan.quote:Op donderdag 14 augustus 2008 11:25 schreef Klonk het volgende:
[..]
die liggen vanmiddag klaarBelfeld heeft geen echte apotheek maar een afhaalpost van de apotheek op Steyl
Klonkquote:
MPGquote:
Te dure koffie met een slechte smaakquote:Op donderdag 14 augustus 2008 11:26 schreef MPG het volgende:
http://www.nu.nl/news/1699713/32/Starbucks_op_NS-stations.html
Nog niet, vanmiddagquote:Op donderdag 14 augustus 2008 11:30 schreef DaMart het volgende:
[..]
MPG.
Jij zat toch al in de koffer van Muck?
Je hebt me doorquote:
quote:
Das wel handig danquote:Op donderdag 14 augustus 2008 11:25 schreef Klonk het volgende:
[..]
het lukte de laatste tijd ook, en ze heeft niet gezegd dat ik nu in eens rustig aan moet gaan doen, dus dat zel wel goed komen
Kopieren kost een kwartje.quote:Op donderdag 14 augustus 2008 11:33 schreef Klonk het volgende:
moet je inpakken voor lowlands dan, ik dacht dat iedereen daar gewoon 3 dagen in dezelfde kleren rondliep
Muck zei gisteren anders iets heel anders toen ze zei dat haar koffer was ingepakt en ik vroeg of jij er in zatquote:
Sjawel, na afloop moet je toch even wat schoons aan, anders mag je de bewoonde wereld niet meer inquote:Op donderdag 14 augustus 2008 11:33 schreef Klonk het volgende:
moet je inpakken voor lowlands dan, ik dacht dat iedereen daar gewoon 3 dagen in dezelfde kleren rondliep
Kwartjes zijn in 2002 afgeschaftquote:
quote:Op donderdag 14 augustus 2008 11:34 schreef DaMart het volgende:
[..]
Muck zei gisteren anders iets heel anders toen ze zei dat haar koffer was ingepakt en ik vroeg of jij er in zat.
Naamgenootquote:
Goed plan.quote:Op donderdag 14 augustus 2008 11:37 schreef Pheno het volgende:
NUECKEN!
Ist was?quote:
die is d'r doos aan het inpakkenquote:Op donderdag 14 augustus 2008 11:39 schreef MPG het volgende:
[..]
Goed plan.
Waar blijft Muck [ afbeelding ]
quote:
quote:Op donderdag 14 augustus 2008 11:26 schreef MPG het volgende:
http://www.nu.nl/news/1699713/32/Starbucks_op_NS-stations.html
quote:Op donderdag 14 augustus 2008 11:43 schreef Klonk het volgende:
[..]
die is d'r doos aan het inpakken![]()
foei Klonk
Wou je er ook een?quote:
Voortaan met de trein naar OAwerk?quote:[..]
![]()
Nee.quote:
Nee. Die stopt niet in HIA. Wel in Zwijndrecht of Dordrecht, maar daar vandaan rijdt geen bus...quote:[..]
Voortaan met de trein naar OAwerk?
Dan ook niet zeuren over Klonksj zijn toffe smileyquote:
Je gaat bij de NS eisen dat ze een station + starbucks aanleggen in HIA?quote:[..]
Nee. Die stopt niet in HIA. Wel in Zwijndrecht of Dordrecht, maar daar vandaan rijdt geen bus...
FrustieFrutselquote:Op donderdag 14 augustus 2008 11:48 schreef Frutsel het volgende:
Klon(gonstekin)K
wat doe je?
haai pheno![]()
Mpg![]()
Muck![]()
![]()
![]()
en alle anderen![]()
![]()
Dat komt wel dicht hierheen, die zwijnen en dortersquote:Op donderdag 14 augustus 2008 11:46 schreef OA het volgende:
[..]
Nee.
[..]
Nee. Die stopt niet in HIA. Wel in Zwijndrecht of Dordrecht, maar daar vandaan rijdt geen bus...
over tig jaar is het allemaal historie (lees: ondergelopen land)quote:Op donderdag 14 augustus 2008 11:51 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Dat komt wel dicht hierheen, die zwijnen en dorters
quote:Op donderdag 14 augustus 2008 11:51 schreef Klonk het volgende:
Wat hebben mensen toch met starbucks, te dure, overrated, niet lekkere koffie
quote:Op donderdag 14 augustus 2008 11:31 schreef Pheno het volgende:
[..]
Te dure koffie met een slechte smaak
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |