Onderaan bij topic aanmaken staat een dropdown boxje met radio/tv of film.quote:Op woensdag 13 augustus 2008 20:28 schreef on_air het volgende:
[..]
Heb de Welke OP Deze OP gewoon c/p gedaan.
Absoluut geen fan van Tom Cruise, maar Cameron Crowe isquote:Op woensdag 13 augustus 2008 20:26 schreef on_air het volgende:
Vanilla Sky. Niet alleen de film, ook alvast de request voor na 21uur.
Paul McCartney - Vanilla Sky.
Open your eyes... Maybe in our next lives, when we both come back as cats
Dit zijn forum filtersquote:Op woensdag 13 augustus 2008 20:29 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
Onderaan bij topic aanmaken staat een dropdown boxje met radio/tv of film.
Zo, echt wel!quote:Op woensdag 13 augustus 2008 20:29 schreef Marc63 het volgende:
Ik hoor toch liever Rhymenocerous en Hiphopopotamus rappen
quote:Op woensdag 13 augustus 2008 20:31 schreef on_air het volgende:
[..]
No Shit Sherlock.
De button Nieuwe Topics doet ook wonderen.
Die doet juist meer wonderen.quote:Op woensdag 13 augustus 2008 20:31 schreef on_air het volgende:
[..]
No Shit Sherlock.
De button Nieuwe Topics doet ook wonderen.
Is al gemeld om te sluitenquote:Op woensdag 13 augustus 2008 20:38 schreef muisje-eliza het volgende:
doe ik met dat andere topic dan?
en hoezo ik kijk anders dan jullie?
Rick!! Waar haal je dat "kapot vet" vandaan?quote:Op woensdag 13 augustus 2008 20:24 schreef De_Stagiair het volgende:
[..]
Goed zo!![]()
Editors is kapot vet, jammer dat het altijd zo lang duurt voor dit soort bandjes worden opgepikt. Maar hee, daar is 3FM!
neeheeeeh jullie moeten mij vertellen waar ik dat moet doen anders weet ik het nog nietquote:Op woensdag 13 augustus 2008 20:39 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
Is al gemeld om te sluiten
Mieters is kapot vet. Vraag maar aan Michiel's shirt.quote:Op woensdag 13 augustus 2008 20:39 schreef Jannekje7 het volgende:
[..]
Rick!! Waar haal je dat "kapot vet" vandaan?
Eén van mn stagekindjes zei dat vorig jaar op mn stage steeds, en ik moest daar zooo om lachen! Jij bent werkelijk de tweede die ik het ooit hoor zeggen!
In het Film, TV en Radio-forum (dus niet in het forumfilter) staat bovenaan een FB-topic waar je zulke meldingen kan plaatsen.quote:Op woensdag 13 augustus 2008 20:40 schreef muisje-eliza het volgende:
[..]
neeheeeeh jullie moeten mij vertellen waar ik dat moet doen anders weet ik het nog niet
quote:Op woensdag 13 augustus 2008 20:41 schreef Sirolf het volgende:
[..]
In het Film, TV en Radio-forum (dus niet in het forumfilter) staat bovenaan een FB-topic waar je zulke meldingen kan plaatsen.
Denk het nietquote:Op woensdag 13 augustus 2008 20:46 schreef muisje-eliza het volgende:
had Sander zn asbak ook nog opgeruimd?
Ja, die had-ie aan toen wij bankgast warenquote:Op woensdag 13 augustus 2008 20:41 schreef Marc63 het volgende:
[..]
Mieters is kapot vet. Vraag maar aan Michiel's shirt.
Beetje het zelfde als Kei Leuk tochquote:Op woensdag 13 augustus 2008 20:46 schreef Jannekje7 het volgende:
[..]
Ja, die had-ie aan toen wij bankgast waren
Maar ik vind "kapot" vet/cool/etc nog steeds raar...
Neequote:Op woensdag 13 augustus 2008 20:47 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
Beetje het zelfde als Kei Leuk toch
Toch jammer dat het nieuwe album zulke troep is...quote:
Er zijn genoeg andere fijne platen te verzinnen tochquote:Op woensdag 13 augustus 2008 20:47 schreef Marc63 het volgende:
Hmmm... kan nog geen goeie request bedenken. Denk niet dat ik veel kans maak als ik weer een plaat van Flight of the Conchords aanvraag.
Marc moet eerst 4 badeenden inleveren en dan pas mag ie requestenquote:Op woensdag 13 augustus 2008 20:49 schreef De_Stagiair het volgende:
[..]
Er zijn genoeg andere fijne platen te verzinnen toch?
Teveel juist. Maar FotC was het eerste dat in me opkwam.quote:Op woensdag 13 augustus 2008 20:49 schreef De_Stagiair het volgende:
[..]
Er zijn genoeg andere fijne platen te verzinnen toch?
Wat??quote:Op woensdag 13 augustus 2008 20:52 schreef muisje-eliza het volgende:
[..]
Marc moet eerst 4 badeenden inleveren en dan pas mag ie requesten
*gniffel*quote:Op woensdag 13 augustus 2008 20:52 schreef muisje-eliza het volgende:
[..]
Marc moet eerst 4 badeenden inleveren en dan pas mag ie requesten
Wattan?quote:Op woensdag 13 augustus 2008 20:53 schreef borisz het volgende:
Ik heb ook een leuke plaat aangevraagd waar DJ's niet blij mee zijn
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Maar goed dat het in Duitsland is. Een gat om em in te begraven is zo klaarquote:Op woensdag 13 augustus 2008 20:57 schreef muisje-eliza het volgende:
nu zitten er wel vaker walvissen op t (naakt)strand maar een echte??
quote:Op woensdag 13 augustus 2008 20:58 schreef Marc63 het volgende:
[..]
Maar goed dat het in Duitsland is. Een gat om em in te begraven is zo klaar
* De_Stagiair denkt dat Michiel best wel lief is vanavond.quote:Op woensdag 13 augustus 2008 20:55 schreef Sirolf het volgende:
* Sirolf heeft ook weer eens wat ge-request, namelijk Liset Alea - No Sleep
Ik doe even een avondje niet mee, mijn requesten zijn denk ik te oudquote:Op woensdag 13 augustus 2008 21:01 schreef muisje-eliza het volgende:
OMG heeft iedereen vanaaf wat gerequest???
Wat heb jij gerequest dan?quote:Op woensdag 13 augustus 2008 21:01 schreef muisje-eliza het volgende:
OMG heeft iedereen van Fok vanaaf wat gerequest???
Dat is gemeen met Eric en Michiel in de buurtquote:Op woensdag 13 augustus 2008 21:05 schreef Marc63 het volgende:
Toch nog een request bedacht. En omdat het geluk lijkt te brengen om em hier even te noemen:
Foo Fighters - Everlong
Dat is wat ik noem tactisch requestenquote:Op woensdag 13 augustus 2008 21:06 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
Dat is gemeen met Eric en Michiel in de buurt
En dan hebben we nog mazzel dat Erica Terpstra in Peking zitquote:Op woensdag 13 augustus 2008 21:02 schreef Sirolf het volgende:
Nu maar hopen dat ze nog niet begonnen zijn met de opbouw van tenten voor Mysteryland... die zouden dan namelijk zeker weten wegwaaien...
In het nieuws zeiden ze net ook dat een grote tent in de binnenstad van Haarlem is gescheurd.
quote:Op woensdag 13 augustus 2008 21:08 schreef Jannekje7 het volgende:
Alleen weer jammer van deze request...
quote:Op woensdag 13 augustus 2008 21:07 schreef Marc63 het volgende:
[..]
Dat is wat ik noem tactisch requesten
Nee hoor, heb ik gedaan (maar dat geeft toch ook niet!)quote:Op woensdag 13 augustus 2008 20:46 schreef muisje-eliza het volgende:
had Sander zn asbak ook nog opgeruimd?
quote:Op woensdag 13 augustus 2008 21:10 schreef Sersjee het volgende:
[..]
![]()
Ik ga vandaag voor the Coral, daar word ik vrolijk van!
Vind het persoonlijk zwaar onbeschoft, zoiezo al dat er in de studio gerookt mag worden.quote:Op woensdag 13 augustus 2008 21:10 schreef Maricha het volgende:
[..]
Nee hoor, heb ik gedaan (maar dat geeft toch ook niet!)
naja oke, ik vind dat mij collega zijn eigen troep moet opruimequote:Op woensdag 13 augustus 2008 21:10 schreef Maricha het volgende:
[..]
Nee hoor, heb ik gedaan (maar dat geeft toch ook niet!)
Ik hoor je niet , ik hoor je niet , ik hoor je niet , ik hoor je niet.quote:Op woensdag 13 augustus 2008 21:10 schreef muisje-eliza het volgende:
*wooooow* ik heb n superlekkere reep sjoko gevonden met hele hazelnoten
Jullie roken toch allemaal buiten, als stelletje hangjongerenquote:Op woensdag 13 augustus 2008 21:11 schreef muisje-eliza het volgende:
[..]
naja oke, ik vind dat mij collega zijn eigen troep moet opruime
quote:Op woensdag 13 augustus 2008 21:12 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
Ik hoor je niet , ik hoor je niet , ik hoor je niet , ik hoor je niet.
Mijn requests soms wel... maar niet als er badeenden bij betrokken zijnquote:Op woensdag 13 augustus 2008 21:10 schreef TheVulture het volgende:
Als ik wat request wordt het nooit gedraaid, of het moet The Feeling zijn... en jullie requests komen allemaal voorbij
quote:Op woensdag 13 augustus 2008 21:12 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
Jullie roken toch allemaal buiten, als stelletje hangjongeren
Eigenlijk zou iedereen zijn eigen set moeten hebben met eigen kluisje, dan wordt het ieders probleem als deze wat kwijt is.quote:Op woensdag 13 augustus 2008 21:15 schreef muisje-eliza het volgende:
[..]
tis dat er elke dag een veegwagen door de straat dendert anders ruim ik ze echt zelf op mn peukies.
Maar mn collega ruimt zn gereedschap noooooit op dat vind ik nog veel irritanter, want dan kan ik het nergens vinden of eerst zijn troep opruimen voor ik eindelijk aan t werk kan
Dan krijg je weer "Hee, ik ben m'n *INSERT voorwerp* kwijt, kan ik die van jou even lenen?" waarna je 'm natuurlijk niet meer terugkrijgt...quote:Op woensdag 13 augustus 2008 21:18 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
Eigenlijk zou iedereen zijn eigen set moeten hebben met eigen kluisje, dan wordt het ieders probleem als deze wat kwijt is.
sowiesoquote:Op woensdag 13 augustus 2008 21:11 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
Vind het persoonlijk zwaar onbeschoft, zoiezo al dat er in de studio gerookt mag worden.
Zeker leuke plaatquote:Op woensdag 13 augustus 2008 21:21 schreef Sirolf het volgende:
Klinkt goed dit!
Ik heb ook een groot deel van het Armin-concert in de Jaarbeurs gezien enige tijd geleden (werd live uitgezonden via internet en TV) en daar was Sharon ook te horen.
Je kunt afspraken maken wat je wil, maar het mag juridisch niet. Zie o.a. hierquote:Op woensdag 13 augustus 2008 21:20 schreef Sersjee het volgende:
[..]
sowieso
En daar zijn goede afspraken over gemaakt bij 3FM, althans, dat heb ik eens ergens mogen lezen.
En de studio is een ruimte waar ook gasten komen. Die worden vast niet allemaal netjes gevraagd of ze bezwaar tegen sigarettenrook hebben...quote:Vraag
Mag iemand in zijn eigen werkkamer roken?
Antwoord
Nee, ook in eigen werkkamers mag niet gerookt worden.
Uit artikel 11a lid 1 van de Tabakswet volgt dat werkgevers maatregelen moeten treffen zodat werknemers zonder hinder van tabaksrook hun werk kunnen doen. De enige geschikte maatregel is volgens het ministerie van VWS het instellen van een rookverbod. Dit betekent dat er op geen enkele werkplek gerookt mag worden. Ook niet als iemand daar alleen zit of als er alleen rokers op de kamer zitten, en ook niet als de niet-rokers het goed vinden dat anderen roken.
Over springplaatje gesproken... het wordt ook wel weer eens tijd voor T. Raumschmiere - Monstertruckdriver.quote:Op woensdag 13 augustus 2008 21:23 schreef morpheus_at_work het volgende:
Echt een springplaatje
Oe!quote:Op woensdag 13 augustus 2008 21:25 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Over springplaatje gesproken... het wordt ook wel weer eens tijd voor T. Raumschmiere - Monstertruckdriver.
quote:woensdag 13-08-2008 21:28 Snow Informer
vrijdag 06-06-2008 16:46 Snow Informer
dinsdag 25-03-2008 09:46 Snow Informer
woensdag 19-03-2008 05:33 Snow Informer
maandag 10-03-2008 21:56 Snow Informer
quote:Op woensdag 13 augustus 2008 21:28 schreef Feivel1 het volgende:
* Feivel1 is weer terug
Mn mengpaneel werkt weer aardig
Zie je wel het komt allemaal wel goed !quote:Op woensdag 13 augustus 2008 21:28 schreef Feivel1 het volgende:
* Feivel1 is weer terug
Mn mengpaneel werkt weer aardig
wel frappant dat ie in maart 3 keer is gedraaid... wa's dat een themaweek?quote:Op woensdag 13 augustus 2008 21:29 schreef Sirolf het volgende:
En weer een oude bekende op muziekgebied! Gaat goed vanavond!
Snow - Informer
[..]
quote:Op woensdag 13 augustus 2008 21:29 schreef Sersjee het volgende:Snow
![]()
*poging tot meerappen faalt jammerlijk*
Toentertijd kende ik 'em uit m'n hoofd...
Yep, nu mag ik me kennelijk ook bij het rijtje van radiohelden met drink-ongelukjes gaan voegen.quote:Op woensdag 13 augustus 2008 21:30 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Zie je wel het komt allemaal wel goed !
Dat is bijna voorbijquote:Op woensdag 13 augustus 2008 21:11 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
Vind het persoonlijk zwaar onbeschoft, zoiezo al dat er in de studio gerookt mag worden.
Classic Request.quote:Op woensdag 13 augustus 2008 21:30 schreef TheVulture het volgende:
[..]
wel frappant dat ie in maart 3 keer is gedraaid... wa's dat een themaweek?
Classic Request denk ik.quote:Op woensdag 13 augustus 2008 21:30 schreef TheVulture het volgende:
[..]
wel frappant dat ie in maart 3 keer is gedraaid... wa's dat een themaweek?
Hihi, sorry, maar kvind t echt zo'n autisten-reactiequote:
Michiel en ik zijn van dezelfde generatie, als ie weer wat noemt uit z'n jeugd is dat meestal een joekel van een aha-erlebnis voor me.quote:
Elies, dan meen je niet...quote:Op woensdag 13 augustus 2008 21:35 schreef muisje-eliza het volgende:
woooow moeilijke vragen deze keer...ik had er maar 2 goed
Wie weet zit jij over 10 jaar wel op de plek waar Michiel nu zit. Het kan echt gek lopen in deze wereld, maar je moet er alleen wel wat voor over hebben.quote:Op woensdag 13 augustus 2008 21:31 schreef Feivel1 het volgende:
[..]
Yep, nu mag ik me kennelijk ook bij het rijtje van radiohelden met drink-ongelukjes gaan voegen.
Alleen jammer dat ik geen held ben.
quote:Op woensdag 13 augustus 2008 21:36 schreef Jannekje7 het volgende:
Godver... ik ging SLAPEN!
*klikt forum en webcam weg*
quote:Op woensdag 13 augustus 2008 21:36 schreef Jannekje7 het volgende:
[..]
Elies, dan meen je niet...
Ik had ze bijna allemaal goed!
dat doe ik heel vaak eigenlijkquote:Op woensdag 13 augustus 2008 21:41 schreef morpheus_at_work het volgende:
Ik kuste het meisje
Ben blij dat ik niet de dwang heb iedere songtekst te gaan vertalen, dan blijft er niets leuks van over.
"hier worden wij niet vrolijk van"quote:Op woensdag 13 augustus 2008 21:40 schreef muisje-eliza het volgende:kijk...deze hoeft nou weer niet van mij
Komt dan gelijk een stuk minder sterk over.quote:Op woensdag 13 augustus 2008 21:42 schreef muisje-eliza het volgende:
[..]
dat doe ik heel vaak eigenlijkde meest rare teksten krijg je dan soms
quote:Op woensdag 13 augustus 2008 21:42 schreef toma het volgende:
[..]
"hier worden wij niet vrolijk van"
[ afbeelding ]
[..]
[ afbeelding ]
Wil jij niet een keer voor dit topic een paar karikaturen maken van paar dj;s van 3fmquote:Op woensdag 13 augustus 2008 21:42 schreef toma het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
quote:Op woensdag 13 augustus 2008 21:43 schreef muisje-eliza het volgende:
[..]
![]()
![]()
edit: wel de rubbertjes goed schoonhouden heh
net als *motherfucker* vertalen...klinkt ie wel opeens erg leuk
Blijf dan is van die rose afquote:Op woensdag 13 augustus 2008 21:44 schreef muisje-eliza het volgende:
[..]
ik kan niet eens mn eigen tekst editten
Bij deze plaat bijv. ook. Dan krijg je 'elektrisch gevoel'...quote:Op woensdag 13 augustus 2008 21:41 schreef morpheus_at_work het volgende:
Ik kuste het meisje
Ben blij dat ik niet de dwang heb iedere songtekst te gaan vertalen, dan blijft er niets leuks van over.
[..]
[ afbeelding ]
quote:Op woensdag 13 augustus 2008 21:45 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
Blijf dan is van die rose af
Ach je mist er ook weinig aan.quote:Op woensdag 13 augustus 2008 21:46 schreef muisje-eliza het volgende:
[..]
ik drink never nooit alcohol
Doet 'ie nog wel hoor, komende vrijdag-op-zaterdagnacht nog 1 keertje tussen 4 en 7 uur.quote:Op woensdag 13 augustus 2008 21:48 schreef morpheus_at_work het volgende:
Jammer dat michiel de freaknacht niet meer doet.
Jammer dat Michiel niet meer de ochtendshow doet...quote:Op woensdag 13 augustus 2008 21:48 schreef morpheus_at_work het volgende:
Jammer dat michiel de freaknacht niet meer doet.
Hm. Nouja, ik vind 't vooral een onderbouwde reactie, maar goed. Ik zal wel autistisch zijn dan. Weer wat geleerd.quote:Op woensdag 13 augustus 2008 21:32 schreef Jannekje7 het volgende:
[..]
Hihi, sorry, maar kvind t echt zo'n autisten-reactie
*heeft te veel met (echte) autisten gewerkt afgelopen jaar*
Maar iedereen heeft wel autistische trekjes.. wat dus betekent dat autisme helemaal niet zo'n vreemde "afwijking" is, alleen allemaal wat meer overdreven.
Ah nee, popuiz!
I'm off!
Had Giel er nog geen zin in danquote:Op woensdag 13 augustus 2008 21:48 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Doet 'ie nog wel hoor, komende vrijdag-op-zaterdagnacht nog 1 keertje tussen 4 en 7 uur.
Had gekund, nee ik had Sigur Ros vandaag aangevraagdquote:Op woensdag 13 augustus 2008 21:49 schreef -Hans- het volgende:
Dit is vast een request van borisz. Raumschmiere - Monstertruckdriver
quote:Op woensdag 13 augustus 2008 21:49 schreef -Hans- het volgende:
Dit is vast een request van borisz. Raumschmiere - Monstertruckdriver
Rijden , kwijtraken doe je toch welquote:Op woensdag 13 augustus 2008 21:50 schreef muisje-eliza het volgende:wie wil n lowlandskaart? ik rij er wel heen
je hebt ook totaal geen sociale vaardighedenquote:Op woensdag 13 augustus 2008 21:49 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Hm. Nouja, ik vind 't vooral een onderbouwde reactie, maar goed. Ik zal wel autistisch zijn dan. Weer wat geleerd.
quote:Op woensdag 13 augustus 2008 21:50 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
Rijden , kwijtraken doe je toch wel
quote:Op woensdag 13 augustus 2008 21:50 schreef muisje-eliza het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
enneh Giel is van 1 tot 3 of 4 Djur
*noteert.quote:Op woensdag 13 augustus 2008 21:51 schreef TheVulture het volgende:
[..]
je hebt ook totaal geen sociale vaardigheden
quote:Op woensdag 13 augustus 2008 21:51 schreef toma het volgende:
Hoe kan ik een request doen? Ik wil namelijk Justice met Never be Alone horen.
sms'en naar 3333, bellen, hyven of mailen kan ookquote:Op woensdag 13 augustus 2008 21:51 schreef toma het volgende:
Krijg je als een roker het zegt, daar zijn al wat hersendelen van weggeschroeitquote:Op woensdag 13 augustus 2008 21:49 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Hm. Nouja, ik vind 't vooral een onderbouwde reactie, maar goed. Ik zal wel autistisch zijn dan. Weer wat geleerd.
Dan ben je nu net te laat, het Request-uur is alweer bijna afgelopen.quote:Op woensdag 13 augustus 2008 21:51 schreef toma het volgende:
Je bent altijd opGEFOKTquote:Op woensdag 13 augustus 2008 21:52 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
*noteert.
Nog meer? Dan kan ik daar rekening mee houden.
je stinkt.quote:Op woensdag 13 augustus 2008 21:52 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
*noteert.
Je request hem dan wel bij Eric Corton voor het laatste uur na 00:00quote:Op woensdag 13 augustus 2008 21:51 schreef toma het volgende:
Mailen naar???quote:Op woensdag 13 augustus 2008 21:52 schreef TheVulture het volgende:
[..]
sms'en naar 3333, bellen, hyven of mailen kan ook
Je bent vaak heel negatief , neuk je te weinigquote:Op woensdag 13 augustus 2008 21:52 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
*noteert.
michiel@3fm.nlquote:
Dat is eerste is met name duidelijkheidquote:Op woensdag 13 augustus 2008 21:53 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
Je bent vaak heel negatief , neuk je te weinig
Je post te weinig vrouwen. aantal ligt te laagquote:Op woensdag 13 augustus 2008 21:52 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
*noteert.
Een rustig chanson ? dat is wel even wennen.quote:Op woensdag 13 augustus 2008 21:50 schreef borisz het volgende:
[..]
Had gekund, nee ik had Sigur Ros vandaag aangevraagd
je snapt wel dat ik je nu voor de gek zit te houden he...quote:
quote:Op woensdag 13 augustus 2008 21:54 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Een rustig chanson ? dat is wel even wennen.![]()
maar de dank gaat dus uit richting Sirolf en Sersjee
Tekening meesturen van een badeend en je plaat komt bijna zeker op de radioquote:
Autist kan niet tegen verandering, dan zit je bij 3fm helemaal niet goed.quote:Op woensdag 13 augustus 2008 21:54 schreef TheVulture het volgende:
[..]
je snapt wel dat ik je nu voor de gek zit te houden he...
* TheVulture wil geen ruzie met een autist
quote:Op woensdag 13 augustus 2008 21:55 schreef borisz het volgende:
[..]
Tekening meesturen van een badeend en je plaat komt bijna zeker op de radio
Dat is een goeiequote:Op woensdag 13 augustus 2008 21:55 schreef borisz het volgende:
[..]
Zorg ervoor dat er een Pet Shop Boys-remix van komt en hij komt zelfs minimaal 1x per week voorbij.quote:Op woensdag 13 augustus 2008 21:55 schreef borisz het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 13 augustus 2008 21:54 schreef TheVulture het volgende:
[..]
je snapt wel dat ik je nu voor de gek zit te houden he...
* TheVulture wil geen ruzie met een autist
quote:Op woensdag 13 augustus 2008 21:58 schreef morpheus_at_work het volgende:
2 uur tot verjaardag Feivel1
Het gaat om de kwantieteitquote:Op woensdag 13 augustus 2008 21:54 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
Je post te weinig vrouwen. aantal ligt te laag
heb nog uitzending liggen van house nieuwe seizoen leuk downloaden met torrent.quote:Op woensdag 13 augustus 2008 21:59 schreef Sersjee het volgende:
Geen zin in een onzinnige discussie over een domme stelling, dus ik ga lekker Twente - Arsenal kijken...
quote:Op woensdag 13 augustus 2008 21:59 schreef Sersjee het volgende:
Geen zin in een onzinnige discussie over een domme stelling, dus ik ga lekker Twente - Arsenal kijken...
Dat was ?quote:Op woensdag 13 augustus 2008 21:56 schreef toma het volgende:
[..]
Dat is een goeie![]()
Wat vond je trouwens van mn laatste tekening?
Betere poep!quote:Op woensdag 13 augustus 2008 22:01 schreef Timo20 het volgende:
Lees net m`n mail: heb een iPod gewonnen via die prijsvraag van LatinLive![]()
![]()
![]()
Dat doet mn opa nu ook, als ie tenminste niet aan de wandel met z'n "fikkie" (Nee, dat is geen hondje.. nee..) is.quote:Op woensdag 13 augustus 2008 21:59 schreef Sersjee het volgende:
mijn gehoor is toch al niet zo geweldigquote:Op woensdag 13 augustus 2008 22:04 schreef morpheus_at_work het volgende:
Wie wil nou een IPOD winnen, slecht geluid
Gefeliciteerdquote:Op woensdag 13 augustus 2008 22:01 schreef Timo20 het volgende:
Lees net m`n mail: heb een iPod gewonnen via die prijsvraag van LatinLive![]()
![]()
![]()
Tot morgen en fijne verjaardagquote:Op woensdag 13 augustus 2008 22:14 schreef Feivel1 het volgende:
* Feivel1 doet morgen weer melden.. denk ik ;-).
quote:Op woensdag 13 augustus 2008 22:02 schreef toma het volgende:
[..]
Betere poep!
Gefeliciteeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeerd!
Thanksquote:
Ikquote:Op woensdag 13 augustus 2008 22:04 schreef morpheus_at_work het volgende:
Wie wil nou een IPOD winnen
doe er dan wel goede oordopjes op en flikker die van de ipod zelf weg , scheelt al enormquote:Op woensdag 13 augustus 2008 22:23 schreef Timo20 het volgende:
[..]
[..]
Thanks![]()
[..]
Ikheb geen MP3 speler (nooit gehad ook) en wilde er binnenkort misschien één gaan kopen dus dit komt zeker goed uit. Daarbij: de iPod die m`n broertje had, had echt geen slecht geluid
Idd. Met het geluid van m'n iPods en iPhone in combinatie met fatsoenlijke oordopjes is niets misquote:Op woensdag 13 augustus 2008 22:25 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
doe er dan wel goede oordopjes op en flikker die van de ipod zelf weg , scheelt al enorm
Ik vind de kwaliteit van mijn oordopjes beter als de gemiddelde hoofdtelefoon. Nou heb ik wel van die in-ear dingen, met die rubberen kapjes, die je dus in je oor drukt en zich nog net niet vacuum zuigen. Voordeel daaraan is dat je het volume heel zacht kan zetten en je alles nog wel goed hoortquote:Op woensdag 13 augustus 2008 22:39 schreef Feivel1 het volgende:
Oordopjes uberhaupt. Doe mij maar gewoon een koptelefoontje.
Ook op school, heb je ze soms ook met hun oordopjes in, en dan ingeplugd in de PC, dat kan nooit lekker klinken.
Als we eens vrij mogen internetten, heb ik altijd 3FM aan, en dat wil ik wel goed horen, aangezien het meestal is als Gerard draait ;-).
wij hebben als klas een eigen lokaal waar niemand anders mag komen. Dan staat er op mijn laptop de hele dag 3fm aan.quote:Op woensdag 13 augustus 2008 22:39 schreef Feivel1 het volgende:
Oordopjes uberhaupt. Doe mij maar gewoon een koptelefoontje.
Ook op school, heb je ze soms ook met hun oordopjes in, en dan ingeplugd in de PC, dat kan nooit lekker klinken.
Als we eens vrij mogen internetten, heb ik altijd 3FM aan, en dat wil ik wel goed horen, aangezien het meestal is als Gerard draait ;-).
Ik vind 't ergens wel geinig... Als je muziek luistert, waarom dan niet meteen goed? Anderen hebben er geen last van toch? (tenzij het volume hoog staat, maar dat is met kleine koptelefoons ook)quote:Op woensdag 13 augustus 2008 22:46 schreef morpheus_at_work het volgende:
Die hele grote koptelefoons op straat
Zo kansloos echt waar. 't ziet er echt niet uit.quote:Op woensdag 13 augustus 2008 22:46 schreef morpheus_at_work het volgende:
Die hele grote koptelefoons op straat
Kwaliteit zal best goed zijn, maar style iconen zijn het zeker nietquote:Op woensdag 13 augustus 2008 23:04 schreef WebHawkjuh het volgende:
[..]
Ik vind 't ergens wel geinig... Als je muziek luistert, waarom dan niet meteen goed? Anderen hebben er geen last van toch? (tenzij het volume hoog staat, maar dat is met kleine koptelefoons ook)
Edit: Maar oke, het ziet er inderdaad niet al te jofel uit
Is juist lekker old skoolquote:Op woensdag 13 augustus 2008 23:04 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Zo kansloos echt waar. 't ziet er echt niet uit.
* -Hans- is meer van de oordopjes..
Als je met zoiets rond zou lopen zou ik het toch zeker niet slecht vinden staan...quote:Op woensdag 13 augustus 2008 23:11 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
Kwaliteit zal best goed zijn, maar style iconen zijn het zeker niet
Hang dan gelijk bordje op je rug, waarom kijk je naar mijquote:Op woensdag 13 augustus 2008 23:14 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Als je met zoiets rond zou lopen zou ik het toch zeker niet slecht vinden staan...
[ afbeelding ]
wat een afschuwelijke dingen.quote:Op woensdag 13 augustus 2008 23:14 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Als je met zoiets rond zou lopen zou ik het toch zeker niet slecht vinden staan...
[ afbeelding ]
Wat ik lees qua reviews zijn ze best goedquote:Op woensdag 13 augustus 2008 23:22 schreef toma het volgende:
[..]
wat een afschuwelijke dingen.
Is dat wel een beetje kwaliteit?
omgquote:Op woensdag 13 augustus 2008 23:14 schreef Sirolf het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Mwa het is maar hoe je het bekijktquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |