heb nog uitzending liggen van house nieuwe seizoen leuk downloaden met torrent.quote:Op woensdag 13 augustus 2008 21:59 schreef Sersjee het volgende:
Geen zin in een onzinnige discussie over een domme stelling, dus ik ga lekker Twente - Arsenal kijken...
quote:Op woensdag 13 augustus 2008 21:59 schreef Sersjee het volgende:
Geen zin in een onzinnige discussie over een domme stelling, dus ik ga lekker Twente - Arsenal kijken...
Dat was ?quote:Op woensdag 13 augustus 2008 21:56 schreef toma het volgende:
[..]
Dat is een goeie![]()
Wat vond je trouwens van mn laatste tekening?
Betere poep!quote:Op woensdag 13 augustus 2008 22:01 schreef Timo20 het volgende:
Lees net m`n mail: heb een iPod gewonnen via die prijsvraag van LatinLive![]()
![]()
![]()
Dat doet mn opa nu ook, als ie tenminste niet aan de wandel met z'n "fikkie" (Nee, dat is geen hondje.. nee..) is.quote:Op woensdag 13 augustus 2008 21:59 schreef Sersjee het volgende:
mijn gehoor is toch al niet zo geweldigquote:Op woensdag 13 augustus 2008 22:04 schreef morpheus_at_work het volgende:
Wie wil nou een IPOD winnen, slecht geluid
Gefeliciteerdquote:Op woensdag 13 augustus 2008 22:01 schreef Timo20 het volgende:
Lees net m`n mail: heb een iPod gewonnen via die prijsvraag van LatinLive![]()
![]()
![]()
Tot morgen en fijne verjaardagquote:Op woensdag 13 augustus 2008 22:14 schreef Feivel1 het volgende:
* Feivel1 doet morgen weer melden.. denk ik ;-).
quote:Op woensdag 13 augustus 2008 22:02 schreef toma het volgende:
[..]
Betere poep!
Gefeliciteeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeerd!
Thanksquote:
Ikquote:Op woensdag 13 augustus 2008 22:04 schreef morpheus_at_work het volgende:
Wie wil nou een IPOD winnen
doe er dan wel goede oordopjes op en flikker die van de ipod zelf weg , scheelt al enormquote:Op woensdag 13 augustus 2008 22:23 schreef Timo20 het volgende:
[..]
[..]
Thanks![]()
[..]
Ikheb geen MP3 speler (nooit gehad ook) en wilde er binnenkort misschien één gaan kopen dus dit komt zeker goed uit. Daarbij: de iPod die m`n broertje had, had echt geen slecht geluid
Idd. Met het geluid van m'n iPods en iPhone in combinatie met fatsoenlijke oordopjes is niets misquote:Op woensdag 13 augustus 2008 22:25 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
doe er dan wel goede oordopjes op en flikker die van de ipod zelf weg , scheelt al enorm
Ik vind de kwaliteit van mijn oordopjes beter als de gemiddelde hoofdtelefoon. Nou heb ik wel van die in-ear dingen, met die rubberen kapjes, die je dus in je oor drukt en zich nog net niet vacuum zuigen. Voordeel daaraan is dat je het volume heel zacht kan zetten en je alles nog wel goed hoortquote:Op woensdag 13 augustus 2008 22:39 schreef Feivel1 het volgende:
Oordopjes uberhaupt. Doe mij maar gewoon een koptelefoontje.
Ook op school, heb je ze soms ook met hun oordopjes in, en dan ingeplugd in de PC, dat kan nooit lekker klinken.
Als we eens vrij mogen internetten, heb ik altijd 3FM aan, en dat wil ik wel goed horen, aangezien het meestal is als Gerard draait ;-).
wij hebben als klas een eigen lokaal waar niemand anders mag komen. Dan staat er op mijn laptop de hele dag 3fm aan.quote:Op woensdag 13 augustus 2008 22:39 schreef Feivel1 het volgende:
Oordopjes uberhaupt. Doe mij maar gewoon een koptelefoontje.
Ook op school, heb je ze soms ook met hun oordopjes in, en dan ingeplugd in de PC, dat kan nooit lekker klinken.
Als we eens vrij mogen internetten, heb ik altijd 3FM aan, en dat wil ik wel goed horen, aangezien het meestal is als Gerard draait ;-).
Ik vind 't ergens wel geinig... Als je muziek luistert, waarom dan niet meteen goed? Anderen hebben er geen last van toch? (tenzij het volume hoog staat, maar dat is met kleine koptelefoons ook)quote:Op woensdag 13 augustus 2008 22:46 schreef morpheus_at_work het volgende:
Die hele grote koptelefoons op straat
Zo kansloos echt waar. 't ziet er echt niet uit.quote:Op woensdag 13 augustus 2008 22:46 schreef morpheus_at_work het volgende:
Die hele grote koptelefoons op straat
Kwaliteit zal best goed zijn, maar style iconen zijn het zeker nietquote:Op woensdag 13 augustus 2008 23:04 schreef WebHawkjuh het volgende:
[..]
Ik vind 't ergens wel geinig... Als je muziek luistert, waarom dan niet meteen goed? Anderen hebben er geen last van toch? (tenzij het volume hoog staat, maar dat is met kleine koptelefoons ook)
Edit: Maar oke, het ziet er inderdaad niet al te jofel uit
Is juist lekker old skoolquote:Op woensdag 13 augustus 2008 23:04 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Zo kansloos echt waar. 't ziet er echt niet uit.
* -Hans- is meer van de oordopjes..
Als je met zoiets rond zou lopen zou ik het toch zeker niet slecht vinden staan...quote:Op woensdag 13 augustus 2008 23:11 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
Kwaliteit zal best goed zijn, maar style iconen zijn het zeker niet
Hang dan gelijk bordje op je rug, waarom kijk je naar mijquote:Op woensdag 13 augustus 2008 23:14 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Als je met zoiets rond zou lopen zou ik het toch zeker niet slecht vinden staan...
[ afbeelding ]
wat een afschuwelijke dingen.quote:Op woensdag 13 augustus 2008 23:14 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Als je met zoiets rond zou lopen zou ik het toch zeker niet slecht vinden staan...
[ afbeelding ]
Wat ik lees qua reviews zijn ze best goedquote:Op woensdag 13 augustus 2008 23:22 schreef toma het volgende:
[..]
wat een afschuwelijke dingen.
Is dat wel een beetje kwaliteit?
omgquote:Op woensdag 13 augustus 2008 23:14 schreef Sirolf het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Mwa het is maar hoe je het bekijktquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |