heb nog uitzending liggen van house nieuwe seizoen leuk downloaden met torrent.quote:Op woensdag 13 augustus 2008 21:59 schreef Sersjee het volgende:
Geen zin in een onzinnige discussie over een domme stelling, dus ik ga lekker Twente - Arsenal kijken...
quote:Op woensdag 13 augustus 2008 21:59 schreef Sersjee het volgende:
Geen zin in een onzinnige discussie over een domme stelling, dus ik ga lekker Twente - Arsenal kijken...
Dat was ?quote:Op woensdag 13 augustus 2008 21:56 schreef toma het volgende:
[..]
Dat is een goeie![]()
Wat vond je trouwens van mn laatste tekening?
Betere poep!quote:Op woensdag 13 augustus 2008 22:01 schreef Timo20 het volgende:
Lees net m`n mail: heb een iPod gewonnen via die prijsvraag van LatinLive![]()
![]()
![]()
Dat doet mn opa nu ook, als ie tenminste niet aan de wandel met z'n "fikkie" (Nee, dat is geen hondje.. nee..) is.quote:Op woensdag 13 augustus 2008 21:59 schreef Sersjee het volgende:
mijn gehoor is toch al niet zo geweldigquote:Op woensdag 13 augustus 2008 22:04 schreef morpheus_at_work het volgende:
Wie wil nou een IPOD winnen, slecht geluid
Gefeliciteerdquote:Op woensdag 13 augustus 2008 22:01 schreef Timo20 het volgende:
Lees net m`n mail: heb een iPod gewonnen via die prijsvraag van LatinLive![]()
![]()
![]()
Tot morgen en fijne verjaardagquote:Op woensdag 13 augustus 2008 22:14 schreef Feivel1 het volgende:
* Feivel1 doet morgen weer melden.. denk ik ;-).
quote:Op woensdag 13 augustus 2008 22:02 schreef toma het volgende:
[..]
Betere poep!
Gefeliciteeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeerd!
Thanksquote:
Ikquote:Op woensdag 13 augustus 2008 22:04 schreef morpheus_at_work het volgende:
Wie wil nou een IPOD winnen
doe er dan wel goede oordopjes op en flikker die van de ipod zelf weg , scheelt al enormquote:Op woensdag 13 augustus 2008 22:23 schreef Timo20 het volgende:
[..]
[..]
Thanks![]()
[..]
Ikheb geen MP3 speler (nooit gehad ook) en wilde er binnenkort misschien één gaan kopen dus dit komt zeker goed uit. Daarbij: de iPod die m`n broertje had, had echt geen slecht geluid
Idd. Met het geluid van m'n iPods en iPhone in combinatie met fatsoenlijke oordopjes is niets misquote:Op woensdag 13 augustus 2008 22:25 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
doe er dan wel goede oordopjes op en flikker die van de ipod zelf weg , scheelt al enorm
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |