Blijf dan is van die rose afquote:Op woensdag 13 augustus 2008 21:44 schreef muisje-eliza het volgende:
[..]
ik kan niet eens mn eigen tekst editten
Bij deze plaat bijv. ook. Dan krijg je 'elektrisch gevoel'...quote:Op woensdag 13 augustus 2008 21:41 schreef morpheus_at_work het volgende:
Ik kuste het meisje
Ben blij dat ik niet de dwang heb iedere songtekst te gaan vertalen, dan blijft er niets leuks van over.
quote:Op woensdag 13 augustus 2008 21:42 schreef toma het volgende:
[..]
"hier worden wij niet vrolijk van"
[ afbeelding ]
quote:Op woensdag 13 augustus 2008 21:45 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
Blijf dan is van die rose af
Ach je mist er ook weinig aan.quote:Op woensdag 13 augustus 2008 21:46 schreef muisje-eliza het volgende:
[..]
ik drink never nooit alcohol
Doet 'ie nog wel hoor, komende vrijdag-op-zaterdagnacht nog 1 keertje tussen 4 en 7 uur.quote:Op woensdag 13 augustus 2008 21:48 schreef morpheus_at_work het volgende:
Jammer dat michiel de freaknacht niet meer doet.
Jammer dat Michiel niet meer de ochtendshow doet...quote:Op woensdag 13 augustus 2008 21:48 schreef morpheus_at_work het volgende:
Jammer dat michiel de freaknacht niet meer doet.
Hm. Nouja, ik vind 't vooral een onderbouwde reactie, maar goed. Ik zal wel autistisch zijn dan. Weer wat geleerd.quote:Op woensdag 13 augustus 2008 21:32 schreef Jannekje7 het volgende:
[..]
Hihi, sorry, maar kvind t echt zo'n autisten-reactie
*heeft te veel met (echte) autisten gewerkt afgelopen jaar*
Maar iedereen heeft wel autistische trekjes.. wat dus betekent dat autisme helemaal niet zo'n vreemde "afwijking" is, alleen allemaal wat meer overdreven.
Ah nee, popuiz!
I'm off!
Had Giel er nog geen zin in danquote:Op woensdag 13 augustus 2008 21:48 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Doet 'ie nog wel hoor, komende vrijdag-op-zaterdagnacht nog 1 keertje tussen 4 en 7 uur.
Had gekund, nee ik had Sigur Ros vandaag aangevraagdquote:Op woensdag 13 augustus 2008 21:49 schreef -Hans- het volgende:
Dit is vast een request van borisz. Raumschmiere - Monstertruckdriver
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |