Die gele gloed was hier ook ja!quote:Op woensdag 13 augustus 2008 20:31 schreef Topspin het volgende:
Hier ook net weer een fikse bui, het dak van het dakterras lekt daarbij ook nog eens als het hard regent dus dan kan ik de laptop gaan bedekken met een slaapzak de hele tijd![]()
Sowieso op dit moment een vreemde atmosfeer, een soort gele gloed die vaker naar voren komt alsof er iets aparts in de lucht hangt. Kan het niet goed uitleggen en fototoestel niet bij de hand en sowieso kan het fototoestel die geelachtige/oranje gloed niet goed vastleggen volgens mij. Tis in ieder geval geen helder plaatje dat ik voor ogen heb nu als ik om me heen kijk.
Ondertussen weer gestopt met regenen maar dat zal wel niet lang duren.
Provincie Zeeland dus.quote:Overlast door storm in de provincie
Door heel de provincie is er woensdagavond sprake van overlast door de harde wind.
Er zijn meldingen van stormschade uit onder meer Hoofdplaat, Kruiningen, Vlissingen, Middelburg, Tholen en Zierikzee.
Het gaat vooral om takken die zijn afgerukt, bomen die moeten worden gestut en omgevallen verkeersborden.
behalve dan droog en warmquote:
Ik hoop het ookquote:
Ja, 3 dagen warm weer geweest maar dat werd gelijk afgestrafd met onweer.quote:Op woensdag 13 augustus 2008 23:53 schreef N.icka het volgende:
Is het 1 dag droog geweest deze zomer?
Bepaalde delen in groningen daarentegen, dachten dat ze in zuid-afrika zatenquote:Op donderdag 14 augustus 2008 00:05 schreef Fredo55 het volgende:
[..]
Ja, 3 dagen warm weer geweest maar dat werd gelijk afgestrafd met onweer.
Volgens mij heb ik geen hittegolf gehad deze zomer.![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |