Onderaan bij topic aanmaken staat een dropdown boxje met radio/tv of film.quote:Op woensdag 13 augustus 2008 20:28 schreef on_air het volgende:
[..]
Heb de Welke OP Deze OP gewoon c/p gedaan.
Absoluut geen fan van Tom Cruise, maar Cameron Crowe isquote:Op woensdag 13 augustus 2008 20:26 schreef on_air het volgende:
Vanilla Sky. Niet alleen de film, ook alvast de request voor na 21uur.
Paul McCartney - Vanilla Sky.
Open your eyes... Maybe in our next lives, when we both come back as cats
Dit zijn forum filtersquote:Op woensdag 13 augustus 2008 20:29 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
Onderaan bij topic aanmaken staat een dropdown boxje met radio/tv of film.
Zo, echt wel!quote:Op woensdag 13 augustus 2008 20:29 schreef Marc63 het volgende:
Ik hoor toch liever Rhymenocerous en Hiphopopotamus rappen
quote:Op woensdag 13 augustus 2008 20:31 schreef on_air het volgende:
[..]
No Shit Sherlock.
De button Nieuwe Topics doet ook wonderen.
Die doet juist meer wonderen.quote:Op woensdag 13 augustus 2008 20:31 schreef on_air het volgende:
[..]
No Shit Sherlock.
De button Nieuwe Topics doet ook wonderen.
Is al gemeld om te sluitenquote:Op woensdag 13 augustus 2008 20:38 schreef muisje-eliza het volgende:
doe ik met dat andere topic dan?
en hoezo ik kijk anders dan jullie?
Rick!! Waar haal je dat "kapot vet" vandaan?quote:Op woensdag 13 augustus 2008 20:24 schreef De_Stagiair het volgende:
[..]
Goed zo!![]()
Editors is kapot vet, jammer dat het altijd zo lang duurt voor dit soort bandjes worden opgepikt. Maar hee, daar is 3FM!
neeheeeeh jullie moeten mij vertellen waar ik dat moet doen anders weet ik het nog nietquote:Op woensdag 13 augustus 2008 20:39 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
Is al gemeld om te sluiten
Mieters is kapot vet. Vraag maar aan Michiel's shirt.quote:Op woensdag 13 augustus 2008 20:39 schreef Jannekje7 het volgende:
[..]
Rick!! Waar haal je dat "kapot vet" vandaan?
Eén van mn stagekindjes zei dat vorig jaar op mn stage steeds, en ik moest daar zooo om lachen! Jij bent werkelijk de tweede die ik het ooit hoor zeggen!
In het Film, TV en Radio-forum (dus niet in het forumfilter) staat bovenaan een FB-topic waar je zulke meldingen kan plaatsen.quote:Op woensdag 13 augustus 2008 20:40 schreef muisje-eliza het volgende:
[..]
neeheeeeh jullie moeten mij vertellen waar ik dat moet doen anders weet ik het nog niet
quote:Op woensdag 13 augustus 2008 20:41 schreef Sirolf het volgende:
[..]
In het Film, TV en Radio-forum (dus niet in het forumfilter) staat bovenaan een FB-topic waar je zulke meldingen kan plaatsen.
Denk het nietquote:Op woensdag 13 augustus 2008 20:46 schreef muisje-eliza het volgende:
had Sander zn asbak ook nog opgeruimd?
Ja, die had-ie aan toen wij bankgast warenquote:Op woensdag 13 augustus 2008 20:41 schreef Marc63 het volgende:
[..]
Mieters is kapot vet. Vraag maar aan Michiel's shirt.
Beetje het zelfde als Kei Leuk tochquote:Op woensdag 13 augustus 2008 20:46 schreef Jannekje7 het volgende:
[..]
Ja, die had-ie aan toen wij bankgast waren
Maar ik vind "kapot" vet/cool/etc nog steeds raar...
Neequote:Op woensdag 13 augustus 2008 20:47 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
Beetje het zelfde als Kei Leuk toch
Toch jammer dat het nieuwe album zulke troep is...quote:
Er zijn genoeg andere fijne platen te verzinnen tochquote:Op woensdag 13 augustus 2008 20:47 schreef Marc63 het volgende:
Hmmm... kan nog geen goeie request bedenken. Denk niet dat ik veel kans maak als ik weer een plaat van Flight of the Conchords aanvraag.
Marc moet eerst 4 badeenden inleveren en dan pas mag ie requestenquote:Op woensdag 13 augustus 2008 20:49 schreef De_Stagiair het volgende:
[..]
Er zijn genoeg andere fijne platen te verzinnen toch?
Teveel juist. Maar FotC was het eerste dat in me opkwam.quote:Op woensdag 13 augustus 2008 20:49 schreef De_Stagiair het volgende:
[..]
Er zijn genoeg andere fijne platen te verzinnen toch?
Wat??quote:Op woensdag 13 augustus 2008 20:52 schreef muisje-eliza het volgende:
[..]
Marc moet eerst 4 badeenden inleveren en dan pas mag ie requesten
*gniffel*quote:Op woensdag 13 augustus 2008 20:52 schreef muisje-eliza het volgende:
[..]
Marc moet eerst 4 badeenden inleveren en dan pas mag ie requesten
Wattan?quote:Op woensdag 13 augustus 2008 20:53 schreef borisz het volgende:
Ik heb ook een leuke plaat aangevraagd waar DJ's niet blij mee zijn
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |