Dan krijg je weer "Hee, ik ben m'n *INSERT voorwerp* kwijt, kan ik die van jou even lenen?" waarna je 'm natuurlijk niet meer terugkrijgt...quote:Op woensdag 13 augustus 2008 21:18 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
Eigenlijk zou iedereen zijn eigen set moeten hebben met eigen kluisje, dan wordt het ieders probleem als deze wat kwijt is.
sowiesoquote:Op woensdag 13 augustus 2008 21:11 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
Vind het persoonlijk zwaar onbeschoft, zoiezo al dat er in de studio gerookt mag worden.
Zeker leuke plaatquote:Op woensdag 13 augustus 2008 21:21 schreef Sirolf het volgende:
Klinkt goed dit!
Ik heb ook een groot deel van het Armin-concert in de Jaarbeurs gezien enige tijd geleden (werd live uitgezonden via internet en TV) en daar was Sharon ook te horen.
Je kunt afspraken maken wat je wil, maar het mag juridisch niet. Zie o.a. hierquote:Op woensdag 13 augustus 2008 21:20 schreef Sersjee het volgende:
[..]
sowieso
En daar zijn goede afspraken over gemaakt bij 3FM, althans, dat heb ik eens ergens mogen lezen.
En de studio is een ruimte waar ook gasten komen. Die worden vast niet allemaal netjes gevraagd of ze bezwaar tegen sigarettenrook hebben...quote:Vraag
Mag iemand in zijn eigen werkkamer roken?
Antwoord
Nee, ook in eigen werkkamers mag niet gerookt worden.
Uit artikel 11a lid 1 van de Tabakswet volgt dat werkgevers maatregelen moeten treffen zodat werknemers zonder hinder van tabaksrook hun werk kunnen doen. De enige geschikte maatregel is volgens het ministerie van VWS het instellen van een rookverbod. Dit betekent dat er op geen enkele werkplek gerookt mag worden. Ook niet als iemand daar alleen zit of als er alleen rokers op de kamer zitten, en ook niet als de niet-rokers het goed vinden dat anderen roken.
Over springplaatje gesproken... het wordt ook wel weer eens tijd voor T. Raumschmiere - Monstertruckdriver.quote:Op woensdag 13 augustus 2008 21:23 schreef morpheus_at_work het volgende:
Echt een springplaatje
Oe!quote:Op woensdag 13 augustus 2008 21:25 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Over springplaatje gesproken... het wordt ook wel weer eens tijd voor T. Raumschmiere - Monstertruckdriver.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |