abonnement Unibet Coolblue
pi_60795911
Iemand ervaring met Canyon bikes?
  woensdag 13 augustus 2008 @ 15:30:27 #3
102177 fs180
ik rem voor katten
pi_60796198
dirty-pages.net
pi_60796666
Eergister m'n Giant XtC-4 weer eens uit het vet gehaald en afgesteld.. zondag maar weer een ritje maken: hij staat al 2 jaar stil
The styling. And the howl from its V6 engine. In a tunnel, at 4000rpm, it was more sonorous than any music.
It was like having your soul licked by angels.
pi_60802862
Ik heb geen ervaring met Canyon bikes, maar volgens horen zeggen, zijn het wel goede bikes.
pi_60839937
GOEI TOPIC JUNGE!!!!
Ik weet het! Mijn nickname is blij. Het is een puberale ode van een aantal jaren geleden aan Chris Pontius van Jackass. Helaas is deze vergissing niet meer te herstellen.
  donderdag 14 augustus 2008 @ 23:46:59 #7
140043 Isdatzo
Born in the echoes.
pi_60840443
ik plaats hier een tvp
Huilen dan.
  zaterdag 16 augustus 2008 @ 18:59:21 #8
44649 beelz
Maar dat is het punt niet
pi_60884324
Dus je krijgt eindelijk je oude Giant Boulder Shock ( ) weer bij jou in de schuur want hij stond nog bij je pa omdat je net verhuisd bent. Je bekijkt hem en bedenkt dat je tandwielen wel erg versleten zijn en dat het zadel doorgebroken is. Dat gaat je 150 euro kosten en dat wil je niet.
Dus je gaat dan naar een fietsendealer en zegt "Heej, wil jij geld verdienen vandaag?"
Anderhalf uur later loop je dan naar buiten met een Trek VRX 300.


Ik heb weer een nieuw speeltje om gevaarlijk en onverstandig mee te doen
Besef Regulier!
Trouble spelling diarrhoea? There's always the Ronseal standby of 'dire-rear'.
pi_60886124
Vraagje voor de techneuten..

Mijn voorvork zit aan het frame vast doormiddel van een schroef. Deze staat zeg maar verticaal op het stuur.
Alleen nu is de hele schroefdraad en nog wel wat meer afgebroken, zodat de voorvork niet meer aan het frame vast gemaakt kan worden.

Moet ik nu een hele nieuwe voorvork gaan kopen?