Of duvel zn TV de trap af dragen, tegen een nieuwsgierige hollander zeggen "kopen? " Waarna er direct, uit het niets, een medelander verschijnt die erg geintresseerd was in deze TVquote:Op dinsdag 12 augustus 2008 22:28 schreef Romanov het volgende:
[..]
Of met stenen (voor de mindere sadisten onder ons: eieren) gooien en roepen: "Afblijven, het is nog van mij!!!"
Zal ze leren, de vlegels![]()
![]()
Vroeger deed ik dat ook altijd. Je vindt soms echt mooie dingen. Mijn ouders hebben twintig jaar geleden drie prachtige fauteuils bij het grofvuil vandaan gehaald en opnieuw laten bekleden. Die dingen waren prachtig en onverwoestbaar.quote:Op dinsdag 12 augustus 2008 22:12 schreef Public_NME het volgende:
Trouwens echt te grappig, hebben net even wat grofvuil buiten gezet. En binnen 5min (!) was de bedbodem (gaarrr) al weg. Bureaustoel binnen 10 min, en verder zijn er nog 2 andere wagens langsgeweest. Straks moeten we het grofvuil afbellen
Al die mensen die op Woensdagavond op strooptocht gaan met hun busjes
Of 'm dan uit je handen laten flikkerenquote:Op dinsdag 12 augustus 2008 22:43 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
[..]
Of duvel zn TV de trap af dragen, tegen een nieuwsgierige hollander zeggen "kopen? " Waarna er direct, uit het niets, een medelander verschijnt die erg geintresseerd was in deze TV
Nee, dat ding is mij te gevaarlijk... ben er eindelijk een beetje aan gewend dat dat ding rijdt en denk er ook nog aan als ik op de fiets richting het station rijdt.quote:Op dinsdag 12 augustus 2008 22:55 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
Iemand hier eigenlijk wel eens een ritje in de museum tram gedaan?
quote:Op dinsdag 12 augustus 2008 22:56 schreef Isegrim het volgende:
Nee. Ik wil nog wel eens een ritje in de snerttram doen.Snertmeet deze winter?
Ik zat vorige week in de Oude Haven en was oprecht verbaasd dat er om mij heen groepjes Duitse, Franse, Engelse en Italiaanse toeristen zaten. 12 in totaal, maar toch wel erg veel voor een halfzonnige donderdag in Rotterdamquote:Op dinsdag 12 augustus 2008 21:35 schreef heiden6 het volgende:
Dan krijg je tenminste niet allemaal van die dagjestoeristen zoals in A*********.
Zo ongeveer ja. Het sloot aan waar het huidige Hofpleinspoor eindigt. Het spoor naar Dordt reed daar dus door het Hofpleinstation heen. Station Hofplein is geopend op 1 oktober 1908.quote:Op dinsdag 12 augustus 2008 22:18 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
[..]
Het oude station stond toch grofweg tussen het huidige station Hofplein en Heliport complex in?
Dat lompe ding is uiteindelijk toch nog verkocht trouwens.quote:Op dinsdag 12 augustus 2008 22:43 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
[..]
Of duvel zn TV de trap af dragen, tegen een nieuwsgierige hollander zeggen "kopen? " Waarna er direct, uit het niets, een medelander verschijnt die erg geintresseerd was in deze TV
quote:Op dinsdag 12 augustus 2008 23:19 schreef Duvel het volgende:
[..]
Dat lompe ding is uiteindelijk toch nog verkocht trouwens.
Aangezien je nog naar een feestje wilt zal ik je Look maar niet aanraden.quote:Op dinsdag 12 augustus 2008 23:48 schreef slaveloos het volgende:
oi rotterammers
ik zit komend weekend voor een weekendje met mijn lady in rotterdam. we hebben een feestje en hebben besloten er een weekendje van te maken.
Kamer in het bilderberg aan het weena.
Waar kunnen we het beste gaan happen? in de buurt van het weena dus.
Is het slim om met de auto te gaan, of is de trein en tram goed te doen in rotterdam?
eten niet te fancy, omdat we vrij vroeg naar het feestje willen, misschien daarna nog ff een kroegie ofzo.
alle tips zijn welkom
alvast bedankt allemaal
Bilderberg zit niet aan het Weena, maar aan de Westersingel. Heeft zelf trouwens ook een goed restaurant (restaurant 70).quote:Op dinsdag 12 augustus 2008 23:48 schreef slaveloos het volgende:
oi rotterammers
ik zit komend weekend voor een weekendje met mijn lady in rotterdam. we hebben een feestje en hebben besloten er een weekendje van te maken.
Kamer in het bilderberg aan het weena.
Waar kunnen we het beste gaan happen? in de buurt van het weena dus.
Is het slim om met de auto te gaan, of is de trein en tram goed te doen in rotterdam?
eten niet te fancy, omdat we vrij vroeg naar het feestje willen, misschien daarna nog ff een kroegie ofzo.
alle tips zijn welkom
alvast bedankt allemaal
Komt dr eindelijk een toerist, probeer jij'm gelijk weg te jagenquote:Op woensdag 13 augustus 2008 00:07 schreef _Boo_ het volgende:
[..]
Voor een leuke kroeg ga je naar de Nieuwe Binnenweg.
nou ik wil niet veel zeggen maar ik ken d'r wel een paar. Net zoals ze de vijvers hier leegvissen en die vissen opeten, zijn er vast weer een paar Polen voorbij gekomen die dachten,HEY lekker. EEND vanavond!quote:420 Teletekst wo 13 aug
***Kort nieuws Kladblok
Gezocht in Rotterdam:eendendieven
De politie in Rotterdam staat voor een
raadsel.Er zijn 25 eenden gestolen uit
een weiland aan de Achterdijk in de
wijk Overschie.De agenten kunnen geen
reden bedenken waarom de kaapse kezen,
sier- en boereneenden zijn gejat.
Ideaal juist. Volgende keer gewoon niet grofvuil bellen.quote:Op dinsdag 12 augustus 2008 22:12 schreef Public_NME het volgende:
Trouwens echt te grappig, hebben net even wat grofvuil buiten gezet. En binnen 5min (!) was de bedbodem (gaarrr) al weg. Bureaustoel binnen 10 min, en verder zijn er nog 2 andere wagens langsgeweest. Straks moeten we het grofvuil afbellen
Al die mensen die op Woensdagavond op strooptocht gaan met hun busjes
Die mensen die op marktplaats een koelkast zo goed als nieuw, een broodrooster met een klen defect, 3 prima fietsen en een handig winkelwagentje aanbieden.quote:Op dinsdag 12 augustus 2008 22:17 schreef heiden6 het volgende:
[..]
Wat voor mensen halen dat toch weg?
Vraag eens hun telefoonnummer. Ik heb hier nog een boel troep staan en aangezien je in het dorp waar ik woon haast niets kunt aanbieden, is zoiets ideaal.quote:Op dinsdag 12 augustus 2008 22:19 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
Polen
Zo verdwenen ook onze oude tv, vies matras, gore bank, bureaustoel, bureau, div meuk, in een busje
Nouja, niet al die tenten zijn even kosher.quote:Op woensdag 13 augustus 2008 00:35 schreef ebeaydojraes het volgende:
maar t klopt wel ...
Als bijrijder gewerkt in 2003quote:Op dinsdag 12 augustus 2008 21:59 schreef TJDoornbos het volgende:
[..]
Als je goed zoekt bij Direkt Alexander int archief kan je mij wellicht nog vinden gozer!
Daar hadden ze in der tijd wel mooie chicks werken btw
Tijd dus voor Isegrim om in te stappen!quote:Op dinsdag 12 augustus 2008 23:05 schreef DutchTrain het volgende:dat is wel tof. Vooral de mensen die er in zitten (als in bejaarde bejaarden)
Je zoekt echt ruzie met mensen hè?quote:Op woensdag 13 augustus 2008 07:21 schreef TJDoornbos het volgende:
[..]
Tijd dus voor Isegrim om in te stappen!
ach. Rotown en Stalles zijn gewoon goed. En verder heb je dan nog Le Vagebond en Willens en Wetens. Voor de rest kan je alleen nog naar de Witte de With in die regio ...quote:Op woensdag 13 augustus 2008 06:57 schreef Alicey het volgende:
[..]
Nouja, niet al die tenten zijn even kosher.
En dan volgt ontslag?quote:Op woensdag 13 augustus 2008 08:09 schreef Isegrim het volgende:
Grappig, ook nog.Ongeëvenaarde kwaliteiten.
Ik moet werken. Nog twee dagen!!!
ik zal eens voorstellen of ze voor jou een Happy Meal tram met ballenbak kunnen maken :pquote:Op woensdag 13 augustus 2008 07:21 schreef TJDoornbos het volgende:
Tijd dus voor Isegrim om in te stappen!
verder ben je wel een bescheiden iemand of nietquote:Op woensdag 13 augustus 2008 08:09 schreef Isegrim het volgende:
Grappig, ook nog.Ongeëvenaarde kwaliteiten.
Ik moet werken. Nog twee dagen!!!
Rotterdam is een werkstad!quote:Op woensdag 13 augustus 2008 09:01 schreef DutchTrain het volgende:
Ik zie trouwens een correlatie tussen de snelheid van de Rotterdamtopic-reeks en de economie; hoe slechter de economie, des te meer ontslagen en dus meer posts en topics
Ik heb ook nog een maandje werkquote:Op woensdag 13 augustus 2008 09:01 schreef DutchTrain het volgende:
Ik zie trouwens een correlatie tussen de snelheid van de Rotterdamtopic-reeks en de economie; hoe slechter de economie, des te meer ontslagen en dus meer posts en topics
Nog anderhalve week vakantie, en ik "mag" weerquote:Op woensdag 13 augustus 2008 10:39 schreef veiligheidsspeldje het volgende:
[..]
Ik heb ook nog een maandje werk
Rotown goed?quote:Op woensdag 13 augustus 2008 07:53 schreef ebeaydojraes het volgende:
[..]
ach. Rotown en Stalles zijn gewoon goed. En verder heb je dan nog Le Vagebond en Willens en Wetens. Voor de rest kan je alleen nog naar de Witte de With in die regio ...
edit... ow reminds me.. al tijdje nie meer bij Kongs Corner geweest ...
quote:Op woensdag 13 augustus 2008 08:58 schreef DutchTrain het volgende:
[..]
ik zal eens voorstellen of ze voor jou een Happy Meal tram met ballenbak kunnen maken :p
Waarom zou je in de buurt van een gans willen komen?quote:
Tja.. ik hoef niet zonodig in de buurt van een gans te komen. Maar die gans zit op het speelveld van de kids, op de stoep waar m'n auto naast staat, bij m'n kliko's... Ontwijken doen we al een paar maanden maar dat beest is z'n gebied gestaag aan 't uitbreiden en is ook steeds aggressiever aan 't worden.quote:Op woensdag 13 augustus 2008 12:37 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
[..]
Waarom zou je in de buurt van een gans willen komen?Lok hem weg met wat brood en klaar is kees.
Haha Kong's Corner, wat een ranzige plee hebben ze daarquote:Op woensdag 13 augustus 2008 07:53 schreef ebeaydojraes het volgende:
[..]
ach. Rotown en Stalles zijn gewoon goed. En verder heb je dan nog Le Vagebond en Willens en Wetens. Voor de rest kan je alleen nog naar de Witte de With in die regio ...
edit... ow reminds me.. al tijdje nie meer bij Kongs Corner geweest ...
En je vond het toch zo leuk?quote:
Fietsen is niet cool met wind tegen!quote:
Mijn werk wel jaquote:
Wie zegt van niet dan?quote:Op woensdag 13 augustus 2008 18:50 schreef TJDoornbos het volgende:
Isegrim je bent wel lief verder hoor![]()
Oh, die moet je negeren.quote:Op woensdag 13 augustus 2008 20:36 schreef TJDoornbos het volgende:
[..]
bepaalde medewerker van Direkt
ja, maar ik heb geen idee hoelaat daar moet zijn voor een goeie plekquote:Op woensdag 13 augustus 2008 18:50 schreef TJDoornbos het volgende:
[..]
Fietsen is niet cool met wind tegen!
Isegrim je bent wel lief verder hoor![]()
Zondag nog naar Hofplein anyone?
Hij mag dan wel een bijna-antiliaan zijn, maar om'm nu gelijk te gaan negeren ....quote:
Joh, ik doe dat de hele dag, werkt prima.quote:Op woensdag 13 augustus 2008 20:43 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
[..]
Hij mag dan wel een bijna-antiliaan zijn, maar om'm nu gelijk te gaan negeren ....
Liefdequote:Op woensdag 13 augustus 2008 20:46 schreef Isegrim het volgende:
[..]
Joh, ik doe dat de hele dag, werkt prima.
En uit wraak heeft hij water in de voeding van je mac gegoten?quote:Op woensdag 13 augustus 2008 20:46 schreef Isegrim het volgende:
[..]
Joh, ik doe dat de hele dag, werkt prima.
quote:Op woensdag 13 augustus 2008 20:48 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
[..]
En uit wraak heeft hij water in de voeding van je mac gegoten?Of aluminium poeder
moet je eerst een uur gaan sporten, dan ben je daarna volledig knock outquote:Op woensdag 13 augustus 2008 20:54 schreef Alicey het volgende:
Tjeempie, moe en erg zware benen. Het lijkt wel of ik geblowd heb.
Ga maar eens vroeg slapen vanavond ofzo denk ik.
Dat is meer uit eigenbelang, want dat wordt mijn dood.quote:
Omdat het kabeltje tussen mijn telefoon en computer op kantoor ligt, en ik daar nog maar één keer geweest ben sindsdien.quote:Op woensdag 13 augustus 2008 21:37 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
0031-trein, waarom heb je de foto van de wan en onlie ennenes niet gepost?
quote:Op woensdag 13 augustus 2008 21:40 schreef ebeaydojraes het volgende:
owwww. ik vergeet trouwens de Stairway. Ook altijd goed
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |