Tja.. ik hoef niet zonodig in de buurt van een gans te komen. Maar die gans zit op het speelveld van de kids, op de stoep waar m'n auto naast staat, bij m'n kliko's... Ontwijken doen we al een paar maanden maar dat beest is z'n gebied gestaag aan 't uitbreiden en is ook steeds aggressiever aan 't worden.quote:Op woensdag 13 augustus 2008 12:37 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
[..]
Waarom zou je in de buurt van een gans willen komen?Lok hem weg met wat brood en klaar is kees.
Haha Kong's Corner, wat een ranzige plee hebben ze daarquote:Op woensdag 13 augustus 2008 07:53 schreef ebeaydojraes het volgende:
[..]
ach. Rotown en Stalles zijn gewoon goed. En verder heb je dan nog Le Vagebond en Willens en Wetens. Voor de rest kan je alleen nog naar de Witte de With in die regio ...
edit... ow reminds me.. al tijdje nie meer bij Kongs Corner geweest ...
En je vond het toch zo leuk?quote:
Fietsen is niet cool met wind tegen!quote:
Mijn werk wel jaquote:
Wie zegt van niet dan?quote:Op woensdag 13 augustus 2008 18:50 schreef TJDoornbos het volgende:
Isegrim je bent wel lief verder hoor![]()
Oh, die moet je negeren.quote:Op woensdag 13 augustus 2008 20:36 schreef TJDoornbos het volgende:
[..]
bepaalde medewerker van Direkt
ja, maar ik heb geen idee hoelaat daar moet zijn voor een goeie plekquote:Op woensdag 13 augustus 2008 18:50 schreef TJDoornbos het volgende:
[..]
Fietsen is niet cool met wind tegen!
Isegrim je bent wel lief verder hoor![]()
Zondag nog naar Hofplein anyone?
Hij mag dan wel een bijna-antiliaan zijn, maar om'm nu gelijk te gaan negeren ....quote:
Joh, ik doe dat de hele dag, werkt prima.quote:Op woensdag 13 augustus 2008 20:43 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
[..]
Hij mag dan wel een bijna-antiliaan zijn, maar om'm nu gelijk te gaan negeren ....
Liefdequote:Op woensdag 13 augustus 2008 20:46 schreef Isegrim het volgende:
[..]
Joh, ik doe dat de hele dag, werkt prima.
En uit wraak heeft hij water in de voeding van je mac gegoten?quote:Op woensdag 13 augustus 2008 20:46 schreef Isegrim het volgende:
[..]
Joh, ik doe dat de hele dag, werkt prima.
quote:Op woensdag 13 augustus 2008 20:48 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
[..]
En uit wraak heeft hij water in de voeding van je mac gegoten?Of aluminium poeder
moet je eerst een uur gaan sporten, dan ben je daarna volledig knock outquote:Op woensdag 13 augustus 2008 20:54 schreef Alicey het volgende:
Tjeempie, moe en erg zware benen. Het lijkt wel of ik geblowd heb.
Ga maar eens vroeg slapen vanavond ofzo denk ik.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |