Ideaal juist. Volgende keer gewoon niet grofvuil bellen.quote:Op dinsdag 12 augustus 2008 22:12 schreef Public_NME het volgende:
Trouwens echt te grappig, hebben net even wat grofvuil buiten gezet. En binnen 5min (!) was de bedbodem (gaarrr) al weg. Bureaustoel binnen 10 min, en verder zijn er nog 2 andere wagens langsgeweest. Straks moeten we het grofvuil afbellen
Al die mensen die op Woensdagavond op strooptocht gaan met hun busjes
Die mensen die op marktplaats een koelkast zo goed als nieuw, een broodrooster met een klen defect, 3 prima fietsen en een handig winkelwagentje aanbieden.quote:Op dinsdag 12 augustus 2008 22:17 schreef heiden6 het volgende:
[..]
Wat voor mensen halen dat toch weg?
Vraag eens hun telefoonnummer. Ik heb hier nog een boel troep staan en aangezien je in het dorp waar ik woon haast niets kunt aanbieden, is zoiets ideaal.quote:Op dinsdag 12 augustus 2008 22:19 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
Polen
Zo verdwenen ook onze oude tv, vies matras, gore bank, bureaustoel, bureau, div meuk, in een busje
Nouja, niet al die tenten zijn even kosher.quote:Op woensdag 13 augustus 2008 00:35 schreef ebeaydojraes het volgende:
maar t klopt wel ...
Als bijrijder gewerkt in 2003quote:Op dinsdag 12 augustus 2008 21:59 schreef TJDoornbos het volgende:
[..]
Als je goed zoekt bij Direkt Alexander int archief kan je mij wellicht nog vinden gozer!
Daar hadden ze in der tijd wel mooie chicks werken btw
Tijd dus voor Isegrim om in te stappen!quote:Op dinsdag 12 augustus 2008 23:05 schreef DutchTrain het volgende:dat is wel tof. Vooral de mensen die er in zitten (als in bejaarde bejaarden)
Je zoekt echt ruzie met mensen hè?quote:Op woensdag 13 augustus 2008 07:21 schreef TJDoornbos het volgende:
[..]
Tijd dus voor Isegrim om in te stappen!
ach. Rotown en Stalles zijn gewoon goed. En verder heb je dan nog Le Vagebond en Willens en Wetens. Voor de rest kan je alleen nog naar de Witte de With in die regio ...quote:Op woensdag 13 augustus 2008 06:57 schreef Alicey het volgende:
[..]
Nouja, niet al die tenten zijn even kosher.
En dan volgt ontslag?quote:Op woensdag 13 augustus 2008 08:09 schreef Isegrim het volgende:
Grappig, ook nog.Ongeëvenaarde kwaliteiten.
Ik moet werken. Nog twee dagen!!!
ik zal eens voorstellen of ze voor jou een Happy Meal tram met ballenbak kunnen maken :pquote:Op woensdag 13 augustus 2008 07:21 schreef TJDoornbos het volgende:
Tijd dus voor Isegrim om in te stappen!
verder ben je wel een bescheiden iemand of nietquote:Op woensdag 13 augustus 2008 08:09 schreef Isegrim het volgende:
Grappig, ook nog.Ongeëvenaarde kwaliteiten.
Ik moet werken. Nog twee dagen!!!
Rotterdam is een werkstad!quote:Op woensdag 13 augustus 2008 09:01 schreef DutchTrain het volgende:
Ik zie trouwens een correlatie tussen de snelheid van de Rotterdamtopic-reeks en de economie; hoe slechter de economie, des te meer ontslagen en dus meer posts en topics
Ik heb ook nog een maandje werkquote:Op woensdag 13 augustus 2008 09:01 schreef DutchTrain het volgende:
Ik zie trouwens een correlatie tussen de snelheid van de Rotterdamtopic-reeks en de economie; hoe slechter de economie, des te meer ontslagen en dus meer posts en topics
Nog anderhalve week vakantie, en ik "mag" weerquote:Op woensdag 13 augustus 2008 10:39 schreef veiligheidsspeldje het volgende:
[..]
Ik heb ook nog een maandje werk
Rotown goed?quote:Op woensdag 13 augustus 2008 07:53 schreef ebeaydojraes het volgende:
[..]
ach. Rotown en Stalles zijn gewoon goed. En verder heb je dan nog Le Vagebond en Willens en Wetens. Voor de rest kan je alleen nog naar de Witte de With in die regio ...
edit... ow reminds me.. al tijdje nie meer bij Kongs Corner geweest ...
quote:Op woensdag 13 augustus 2008 08:58 schreef DutchTrain het volgende:
[..]
ik zal eens voorstellen of ze voor jou een Happy Meal tram met ballenbak kunnen maken :p
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |