Of duvel zn TV de trap af dragen, tegen een nieuwsgierige hollander zeggen "kopen? " Waarna er direct, uit het niets, een medelander verschijnt die erg geintresseerd was in deze TVquote:Op dinsdag 12 augustus 2008 22:28 schreef Romanov het volgende:
[..]
Of met stenen (voor de mindere sadisten onder ons: eieren) gooien en roepen: "Afblijven, het is nog van mij!!!"
Zal ze leren, de vlegels![]()
![]()
Vroeger deed ik dat ook altijd. Je vindt soms echt mooie dingen. Mijn ouders hebben twintig jaar geleden drie prachtige fauteuils bij het grofvuil vandaan gehaald en opnieuw laten bekleden. Die dingen waren prachtig en onverwoestbaar.quote:Op dinsdag 12 augustus 2008 22:12 schreef Public_NME het volgende:
Trouwens echt te grappig, hebben net even wat grofvuil buiten gezet. En binnen 5min (!) was de bedbodem (gaarrr) al weg. Bureaustoel binnen 10 min, en verder zijn er nog 2 andere wagens langsgeweest. Straks moeten we het grofvuil afbellen
Al die mensen die op Woensdagavond op strooptocht gaan met hun busjes
Of 'm dan uit je handen laten flikkerenquote:Op dinsdag 12 augustus 2008 22:43 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
[..]
Of duvel zn TV de trap af dragen, tegen een nieuwsgierige hollander zeggen "kopen? " Waarna er direct, uit het niets, een medelander verschijnt die erg geintresseerd was in deze TV
Nee, dat ding is mij te gevaarlijk... ben er eindelijk een beetje aan gewend dat dat ding rijdt en denk er ook nog aan als ik op de fiets richting het station rijdt.quote:Op dinsdag 12 augustus 2008 22:55 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
Iemand hier eigenlijk wel eens een ritje in de museum tram gedaan?
quote:Op dinsdag 12 augustus 2008 22:56 schreef Isegrim het volgende:
Nee. Ik wil nog wel eens een ritje in de snerttram doen.Snertmeet deze winter?
Ik zat vorige week in de Oude Haven en was oprecht verbaasd dat er om mij heen groepjes Duitse, Franse, Engelse en Italiaanse toeristen zaten. 12 in totaal, maar toch wel erg veel voor een halfzonnige donderdag in Rotterdamquote:Op dinsdag 12 augustus 2008 21:35 schreef heiden6 het volgende:
Dan krijg je tenminste niet allemaal van die dagjestoeristen zoals in A*********.
Zo ongeveer ja. Het sloot aan waar het huidige Hofpleinspoor eindigt. Het spoor naar Dordt reed daar dus door het Hofpleinstation heen. Station Hofplein is geopend op 1 oktober 1908.quote:Op dinsdag 12 augustus 2008 22:18 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
[..]
Het oude station stond toch grofweg tussen het huidige station Hofplein en Heliport complex in?
Dat lompe ding is uiteindelijk toch nog verkocht trouwens.quote:Op dinsdag 12 augustus 2008 22:43 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
[..]
Of duvel zn TV de trap af dragen, tegen een nieuwsgierige hollander zeggen "kopen? " Waarna er direct, uit het niets, een medelander verschijnt die erg geintresseerd was in deze TV
quote:Op dinsdag 12 augustus 2008 23:19 schreef Duvel het volgende:
[..]
Dat lompe ding is uiteindelijk toch nog verkocht trouwens.
Aangezien je nog naar een feestje wilt zal ik je Look maar niet aanraden.quote:Op dinsdag 12 augustus 2008 23:48 schreef slaveloos het volgende:
oi rotterammers
ik zit komend weekend voor een weekendje met mijn lady in rotterdam. we hebben een feestje en hebben besloten er een weekendje van te maken.
Kamer in het bilderberg aan het weena.
Waar kunnen we het beste gaan happen? in de buurt van het weena dus.
Is het slim om met de auto te gaan, of is de trein en tram goed te doen in rotterdam?
eten niet te fancy, omdat we vrij vroeg naar het feestje willen, misschien daarna nog ff een kroegie ofzo.
alle tips zijn welkom
alvast bedankt allemaal
Bilderberg zit niet aan het Weena, maar aan de Westersingel. Heeft zelf trouwens ook een goed restaurant (restaurant 70).quote:Op dinsdag 12 augustus 2008 23:48 schreef slaveloos het volgende:
oi rotterammers
ik zit komend weekend voor een weekendje met mijn lady in rotterdam. we hebben een feestje en hebben besloten er een weekendje van te maken.
Kamer in het bilderberg aan het weena.
Waar kunnen we het beste gaan happen? in de buurt van het weena dus.
Is het slim om met de auto te gaan, of is de trein en tram goed te doen in rotterdam?
eten niet te fancy, omdat we vrij vroeg naar het feestje willen, misschien daarna nog ff een kroegie ofzo.
alle tips zijn welkom
alvast bedankt allemaal
Komt dr eindelijk een toerist, probeer jij'm gelijk weg te jagenquote:Op woensdag 13 augustus 2008 00:07 schreef _Boo_ het volgende:
[..]
Voor een leuke kroeg ga je naar de Nieuwe Binnenweg.
nou ik wil niet veel zeggen maar ik ken d'r wel een paar. Net zoals ze de vijvers hier leegvissen en die vissen opeten, zijn er vast weer een paar Polen voorbij gekomen die dachten,HEY lekker. EEND vanavond!quote:420 Teletekst wo 13 aug
***Kort nieuws Kladblok
Gezocht in Rotterdam:eendendieven
De politie in Rotterdam staat voor een
raadsel.Er zijn 25 eenden gestolen uit
een weiland aan de Achterdijk in de
wijk Overschie.De agenten kunnen geen
reden bedenken waarom de kaapse kezen,
sier- en boereneenden zijn gejat.
Ideaal juist. Volgende keer gewoon niet grofvuil bellen.quote:Op dinsdag 12 augustus 2008 22:12 schreef Public_NME het volgende:
Trouwens echt te grappig, hebben net even wat grofvuil buiten gezet. En binnen 5min (!) was de bedbodem (gaarrr) al weg. Bureaustoel binnen 10 min, en verder zijn er nog 2 andere wagens langsgeweest. Straks moeten we het grofvuil afbellen
Al die mensen die op Woensdagavond op strooptocht gaan met hun busjes
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |