Natuurlijk zal men nu niet een pro-russische leider willen, dus blijft het wel met sakajsvilii, of een andere pro westerse... Want ook al heeft het westen georgie in de steek gelaten, het blijft altijd minder erg dan een land die je aanvalt.quote:Op dinsdag 12 augustus 2008 20:19 schreef Demarest het volgende:
In ieder geval is het zeer positief dat de Russen hun militaire activiteiten in Georgiė niet doorzetten. Even vreesde ik dat Rusland met fors geweld geheel Georgiė zou innemen, en het land vervolgens zou transformeren in een Russische vazalstaat. Zover komt het dus niet: Saakasjvilli (zoiets) is nog steeds aan de macht, en getuige de tienduizenden mensen die in de straten van Tbilisi hun steun betuigden aan Saakasjvilli (zoiets), lijkt zijn positie niet echt te wankelen. Wel jammer dat de transport van olie wat in het gedrang is gekomen, maar dat zal spoedig beteren wellicht. Al met al lijkt de schade dus mee te vallen, afgezien uiteraard van de paar duizenden doden, zeer forse materiėle schade en andere ellende.
mwah, een Russische straaljager vuurde ook 3 raketten af op een BBC camera team, die toch wel degelijk herkenbaar was.quote:Op dinsdag 12 augustus 2008 18:47 schreef Chooselife het volgende:
[..]
Wat een onzin man. Ga alsjeblieft buiten spelen.
The_Petlover mijn excuses je had het over Georgiė. Ik dacht dat je aan het klooien was over Merkale.quote:Op dinsdag 12 augustus 2008 20:13 schreef the_petlover het volgende:
[..]
[..]
![]()
![]()
![]()
![]()
[..]
a we hebben het kennelijk allebei over een ander onderwerp
ik dacht dat je met
[..]
het had over onze jongens, en dat de tekst erboven een voorbeeld was.![]()
verkeerd gelezenmoet nodig gaan slapen.
nee mijn excuses ik had beter moeten opletten.quote:Op dinsdag 12 augustus 2008 20:31 schreef Glumac het volgende:
[..]
The_Petlover mijn excuses je had het over Georgiė. Ik dacht dat je aan het klooien was over Merkale.
Het is niet de cameraman, maar een ander. Zie het kapsel van het slachtoffer en de afwezigheid van de wonden aan zijn been. Akkermans is wel een held. Zie deze mini-fotoreportage.quote:Op dinsdag 12 augustus 2008 17:50 schreef DrWolffenstein het volgende:
[ afbeelding ]
Akkermans met waarschijnlijk het lichaam van die cameraman.
http://www.nato.int/docu/pr/2008/p08-049e.htmlquote:# NATO welcomes Ukraine’s and Georgia’s Euro-Atlantic aspirations for membership in NATO. We agreed today that these countries will become members of NATO. Both nations have made valuable contributions to Alliance operations. We welcome the democratic reforms in Ukraine and Georgia and look forward to free and fair parliamentary elections in Georgia in May. MAP is the next step for Ukraine and Georgia on their direct way to membership. Today we make clear that we support these countries’ applications for MAP. Therefore we will now begin a period of intensive engagement with both at a high political level to address the questions still outstanding pertaining to their MAP applications. We have asked Foreign Ministers to make a first assessment of progress at their December 2008 meeting. Foreign Ministers have the authority to decide on the MAP applications of Ukraine and Georgia.
Het is hem wel degelijk, juist te zien aan z'n kapsel:quote:Op dinsdag 12 augustus 2008 21:53 schreef DrWolffenstein het volgende:
[..]
Het is niet de cameraman, maar een ander. Zie het kapsel van het slachtoffer en de afwezigheid van de wonden aan zijn been. Akkermans is wel een held. Zie deze mini-fotoreportage.
http://www.daylife.com/search/photos/all/1?q=akkermans
het lijkt er wel op jahquote:Op woensdag 13 augustus 2008 00:00 schreef the_petlover het volgende:
als ik het verhaal van jeroen zo hoor(net in het nieuws) dan gaat het dus toch om een gerichte aanslag, hij verteld dat het plein bijna leeg was en dat ze een aantal mensen filmde.
die zijn er aan gewend.quote:Op woensdag 13 augustus 2008 00:10 schreef Kanonskogel het volgende:
Zie hoe droog die gast in dat zwarte t-shirt blijft terwijl die Akkermans zo te zien helemaal in paniek is.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |