abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_60772450
quote:
Op dinsdag 12 augustus 2008 20:19 schreef Demarest het volgende:
In ieder geval is het zeer positief dat de Russen hun militaire activiteiten in Georgiė niet doorzetten. Even vreesde ik dat Rusland met fors geweld geheel Georgiė zou innemen, en het land vervolgens zou transformeren in een Russische vazalstaat. Zover komt het dus niet: Saakasjvilli (zoiets) is nog steeds aan de macht, en getuige de tienduizenden mensen die in de straten van Tbilisi hun steun betuigden aan Saakasjvilli (zoiets), lijkt zijn positie niet echt te wankelen. Wel jammer dat de transport van olie wat in het gedrang is gekomen, maar dat zal spoedig beteren wellicht. Al met al lijkt de schade dus mee te vallen, afgezien uiteraard van de paar duizenden doden, zeer forse materiėle schade en andere ellende.
Natuurlijk zal men nu niet een pro-russische leider willen, dus blijft het wel met sakajsvilii, of een andere pro westerse... Want ook al heeft het westen georgie in de steek gelaten, het blijft altijd minder erg dan een land die je aanvalt.
  dinsdag 12 augustus 2008 @ 20:28:12 #252
112500 Het_hupt
Ajetoooooooo
pi_60772639
quote:
Op dinsdag 12 augustus 2008 18:47 schreef Chooselife het volgende:

[..]

Wat een onzin man. Ga alsjeblieft buiten spelen.
mwah, een Russische straaljager vuurde ook 3 raketten af op een BBC camera team, die toch wel degelijk herkenbaar was.
Dit lieten ze zondagavond op de BBC zien.
If everything isn't black and white, I say, 'Why the hell not?'
pi_60772738
quote:
Op dinsdag 12 augustus 2008 20:13 schreef the_petlover het volgende:

[..]

[..]

[..]

a we hebben het kennelijk allebei over een ander onderwerp
ik dacht dat je met
[..]

het had over onze jongens, en dat de tekst erboven een voorbeeld was.
verkeerd gelezen moet nodig gaan slapen.
The_Petlover mijn excuses je had het over Georgiė. Ik dacht dat je aan het klooien was over Merkale.

Off topic Xith check http://fr.wikipedia.org/wiki/Massacres_de_Markale haal het door babelfish. Staan een aantal interessante uitspraken en verwijzingen naar het rapport waarover ik geschreven heb.

On topic Zonder duidelijk bewijs kunnen we niet zeggen wie de mortieren heeft afgevuurd. Het doelbewust aanvallen van journalisten wordt door veel landen uitgevoerd om de journalisten bang te maken en te laten vertrekken uit het land. De Russen hebben een motief, maar de Georgiėrs natuurlijk ook.

Wie het precies gedaan heeft zullen we wel nooit te weten komen.
Man nennt mich den Müden Joe. Die rechter Hand des Teufels!
pi_60772749
http://www.rtl.nl/(vm=/se(...)lledig.avi_plain.xml

RtL nieuws, voor de mensen die het gemist hebben.
pi_60772810
quote:
Op dinsdag 12 augustus 2008 20:31 schreef Glumac het volgende:

[..]

The_Petlover mijn excuses je had het over Georgiė. Ik dacht dat je aan het klooien was over Merkale.
nee mijn excuses ik had beter moeten opletten.

back on topic
pi_60772918
De recente dagen van het conflict in beeltenis:

(Op het plaatje klikken voor volledig scherm weergave).
If my answers frighten you then you should cease asking scary questions.
  dinsdag 12 augustus 2008 @ 21:51:02 #257
113194 Denewar
Het glas is halfvol!
pi_60775460
Ik zat net even sky news te kijken.

Opvallend ze laten nu live beelden zien van een betoging met sprekers. de president van Georgie en jawel de president van de Oekranie, die nu de mensen toespreekt
It ain't over till the fat lady sings!!!
Een dag is er om te lachen en de nacht om te .......!
pi_60775574
quote:
Op dinsdag 12 augustus 2008 17:50 schreef DrWolffenstein het volgende:
[ afbeelding ]

Akkermans met waarschijnlijk het lichaam van die cameraman.
Het is niet de cameraman, maar een ander. Zie het kapsel van het slachtoffer en de afwezigheid van de wonden aan zijn been. Akkermans is wel een held. Zie deze mini-fotoreportage.

http://www.daylife.com/search/photos/all/1?q=akkermans
pi_60775775
oekraine ziet de bui al hangen.

in april dit jaar heeft de NAVO gezegd dat beide landen bij de NAVO komen.
quote:
# NATO welcomes Ukraine’s and Georgia’s Euro-Atlantic aspirations for membership in NATO. We agreed today that these countries will become members of NATO. Both nations have made valuable contributions to Alliance operations. We welcome the democratic reforms in Ukraine and Georgia and look forward to free and fair parliamentary elections in Georgia in May. MAP is the next step for Ukraine and Georgia on their direct way to membership. Today we make clear that we support these countries’ applications for MAP. Therefore we will now begin a period of intensive engagement with both at a high political level to address the questions still outstanding pertaining to their MAP applications. We have asked Foreign Ministers to make a first assessment of progress at their December 2008 meeting. Foreign Ministers have the authority to decide on the MAP applications of Ukraine and Georgia.
http://www.nato.int/docu/pr/2008/p08-049e.html
probleem voor georgie was die afvallige provinicies en corruptie.
die provincies is georgie nu kwijt, dus dat obstakel is er niet meer.

vraag is wat de oekraine hiervoor moet betalen aan rusland.
mogelijk de krim volledig onafhankelijk maken of teruggeven aan rusland.

albanie en croatie zijn al een stapje verder.
Dostojewski: "Je kunt je niet van je eigen gezond verstand overtuigen door je buurman op te sluiten."
  dinsdag 12 augustus 2008 @ 22:11:31 #260
168508 Lidl
Zwartwerkers niet welkom
pi_60776318

pi_60776723
Westerse landen overwegen sancties tegen Moskou

(Novum/AP) - De Verenigde Staten en hun bondgenoten overwegen sancties om Rusland te straffen voor de invasie in het prowesterse Georgiė. Zo wordt gesproken over uitsluiting van de Organisatie voor Economische Samenwerking en Ontwikkeling (OESO) en het schrappen van een aanstaande gezamenlijke militaire oefening van de NAVO en Rusland. Dat zeiden dinsdag medewerkers van de regering-Bush.
  FOK!fotograaf dinsdag 12 augustus 2008 @ 22:35:26 #262
73911 ultra_ivo
pi_60777274
Welke bondgenoten? Polen?
pi_60777491
quote:
Op dinsdag 12 augustus 2008 21:53 schreef DrWolffenstein het volgende:

[..]

Het is niet de cameraman, maar een ander. Zie het kapsel van het slachtoffer en de afwezigheid van de wonden aan zijn been. Akkermans is wel een held. Zie deze mini-fotoreportage.

http://www.daylife.com/search/photos/all/1?q=akkermans
Het is hem wel degelijk, juist te zien aan z'n kapsel:

De bakkebaard en kruin zijn precies hetzelfde, al lijkt hij wel wat kilo's te zijn verloren kijkende naar deze nieuwere foto:

pi_60777550
Ik vind Akkermans inderdaad een held zeg.
Super hoe hij voor zijn vriend opkomt!
Make my day!
  dinsdag 12 augustus 2008 @ 23:19:34 #265
128272 Haaibaaike
50 jaar Golden Earring.
pi_60778828
Echt wel zwaar voor Jeroen en zeker geėmotioneerd vind ik
  dinsdag 12 augustus 2008 @ 23:58:58 #266
28609 Veerboot
Mensoverbrengschuit
pi_60779980
Hier nog een hele nare foto en videobeelden...
pi_60780047
als ik het verhaal van jeroen zo hoor(net in het nieuws) dan gaat het dus toch om een gerichte aanslag, hij verteld dat het plein bijna leeg was en dat ze een aantal mensen filmde.
pi_60780137
hoor ik nu goed dat de first lady( een Nederlandse) van Georgiė naar de begrafenis komt?

wat zou dat lege ziekenhuis met die Europese vlag zijn?
pi_60780301
quote:
Op woensdag 13 augustus 2008 00:00 schreef the_petlover het volgende:
als ik het verhaal van jeroen zo hoor(net in het nieuws) dan gaat het dus toch om een gerichte aanslag, hij verteld dat het plein bijna leeg was en dat ze een aantal mensen filmde.
het lijkt er wel op jah die beelden zijn al helemaal verdacht.... compleet leeg plein en hun worden geraakt....
pi_60780324
Zie hoe droog die gast in dat zwarte t-shirt blijft terwijl die Akkermans zo te zien helemaal in paniek is.
pi_60780439
quote:
Op woensdag 13 augustus 2008 00:10 schreef Kanonskogel het volgende:
Zie hoe droog die gast in dat zwarte t-shirt blijft terwijl die Akkermans zo te zien helemaal in paniek is.
die zijn er aan gewend.

en toch blijf ik me afvragen waarom ze een europese vlag voor een verlaten/gebombardeerd ziekenhuis hangen,zou het een betekenis hebben ofzo?
  woensdag 13 augustus 2008 @ 00:18:22 #273
89730 Drugshond
De Euro. Mislukt vanaf dag 1.
pi_60780669
Klote bommen
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')