Misschien weer een ideetje om een FOK!-subleague te starten?quote:De Profcoach competitie is een gratis online managerspel van de Eredivisie en razend populair onder vele tienduizenden voetballiefhebbers.
Seizoen 2008/2009
Ook dit seizoen kan er weer gestreden worden in de Profcoach competitie. Vanaf vrijdag 29 augustus 2008 worden de eerste wedstrijden gespeeld in de Eredivisie waarmee je punten kunt verdienen.
Vanaf dinsdag 12 augustus is het al mogelijk om je in te schrijven en een team samen te stellen. Meedoen blijft gratis en natuurlijk zullen er weer leuke prijzen te winnen zijn.
Nieuw design en functionaliteiten
De Profcoach competitie wordt op dit moment in een nieuw jasje gestoken en uitgebreid met extra functionaliteiten. Zo kan straks bijvoorbeeld elke Profcoach kiezen voor zijn eigen Coach Assistant en kan je berichten achterlaten voor je tegenstanders in de subleague.
quote:Op woensdag 20 augustus 2008 11:44 schreef Begiristain het volgende:
Wanneer kunnen we nu eindelijk eens starten met een team samen te stellen!?
quote:Vanaf dinsdag 12 augustus is het al mogelijk om je in te schrijven en een team samen te stellen.
Klik. Zojuist gemaakt.quote:
Nee, ik ben niet zo iemand die allemaal volk in z'n msnlijst heeft staan dat dagelijks minstens twaalf keer moet vragen "ALLES GOEDDD???quote:
Wat aangemaakt? Een printscreen?quote:
Niet aangemaakt. Gemaakt.quote:Op woensdag 20 augustus 2008 13:32 schreef Begiristain het volgende:
[..]
Wat aangemaakt? Een printscreen?
Aightquote:Op woensdag 20 augustus 2008 13:42 schreef WeebI het volgende:
[..]
Niet aangemaakt. Gemaakt.
En ja, een printscreen. Als je goed kijkt zag je dat ik RayManie quotete, en dan snap je mijn post wel.
kan nog niet omdat men nog geen subleague's kan aanmakenquote:Op vrijdag 22 augustus 2008 22:55 schreef peaceman het volgende:
Waar kan je je inschrijven voor de subleague?
oke, dank je.... ik had al even rondgekeken en vermoedde al zoietsquote:Op vrijdag 22 augustus 2008 23:17 schreef AirRaid het volgende:
[..]
kan nog niet omdat men nog geen subleague's kan aanmaken
Van, bijvoorbeeld, een 4-4-2 naar een 3-4-3 bedoel je? Dat is mogelijkquote:Op donderdag 28 augustus 2008 21:44 schreef RayMania het volgende:
Iemand die weet hoe je je spelsysteem kan aanpassen? Of kan dat nog niet?
Kan gewoon. Je vervangt vanuit de standaard 4-4-2 opstelling bijvoorbeeld een verdediger (uit) door een aanvaller (in) en dan heb je een 3-4-3.quote:Op donderdag 28 augustus 2008 21:44 schreef RayMania het volgende:
Iemand die weet hoe je je spelsysteem kan aanpassen? Of kan dat nog niet?
Hahaha, jij ook al.quote:Op vrijdag 29 augustus 2008 22:41 schreef RayMania het volgende:
Ik denk dat ik blij mag zijn dat de echte ronde nog niet is begonnen. Lekker hoor, Van der Struijk.
In de winsterstop kun je per linie één speler veranderen.quote:Op vrijdag 5 september 2008 15:04 schreef Wootboon het volgende:
Mijn team is compleet. Hoe zit dat hier, kun je in de loop van het seizoen alleen mensen van de bank wisselen, of kun je ook nieuwe spelers kopen?
Louis zegt dat z'n spitsen dit jaar los gaan maar of je daarop moet vertrouwen..quote:Op vrijdag 5 september 2008 15:06 schreef VerrekteZakHooi het volgende:
Ik had o.a. Afellay en Babos. Maar goed, pas m'n team nog wel aan voordat 't echt begint. Weet vooral niet zo goed wie ik van AZ moeten nemen
Is pocognoli een verdediger of middenvelder bij profcoach? Anders zou ik die pakken scoort en geeft regelmatig assist.quote:Op vrijdag 5 september 2008 15:06 schreef VerrekteZakHooi het volgende:
Ik had o.a. Afellay en Babos. Maar goed, pas m'n team nog wel aan voordat 't echt begint. Weet vooral niet zo goed wie ik van AZ moeten nemen
Volgens mij nog niet.quote:Op zaterdag 6 september 2008 11:06 schreef Barca het volgende:
Is er ook een Fok! subleague?
Alles wat je voor vrijdagavond 18u wisselt wordt meegenomen in de speelronde dat weekend. Alles wat je daarna wisselt is voor de volgende speelronde 't weekend erop.quote:Op dinsdag 9 september 2008 00:14 schreef Reddiablo het volgende:
laat maar, ik denk... ik ga spelers die op zondag spelen er in zetten nadat de spelers die zaterdag hebben gespeeld om zo meer punten te halen -- maar dat gaat niet
Naam: Fokleaguequote:Op zaterdag 6 september 2008 11:06 schreef Barca het volgende:
Is er ook een Fok! subleague?
Klopt, dat heb ik ook. Tevens is de opstelling voor week 3 ineens een 4-3-3 opstelling terwijl ik voorgaande weken met 3-5-2 heb gespeeld, dit wil ik gewoon aanhouden maar ik heb geen idee hoe ik de opstelling voor week 3 moet wijzigen naar 3-5-2.quote:Op donderdag 18 september 2008 13:17 schreef ranja het volgende:
hm ik heb nog wat gewisseld, staat wel in m'n basisopstelling maar niet in de week 3 selectie. nou telt die nog niet mee, maar is wel verwarrend.
Een verdediger en aanvaller wisselen voor twee middenveldersquote:Op donderdag 18 september 2008 13:29 schreef Tomatenboer het volgende:
[..]
Klopt, dat heb ik ook. Tevens is de opstelling voor week 3 ineens een 4-3-3 opstelling terwijl ik voorgaande weken met 3-5-2 heb gespeeld, dit wil ik gewoon aanhouden maar ik heb geen idee hoe ik de opstelling voor week 3 moet wijzigen naar 3-5-2.
quote:Op vrijdag 26 september 2008 13:23 schreef RayMania het volgende:
Nog iets meer dan vier en een half uur om je definitieve selectie door te geven.
Ik merkte het al ja. Was drie kwartier bezig met samenstellen.quote:Op vrijdag 26 september 2008 17:52 schreef Svensational het volgende:
[..]
[ afbeelding ]LET OP: In verband met de zeer grote drukte is de deadline om je team samen te stellen verschoven naar zaterdag 27 september 18:00u.
Nesu is geschorst. Dacht ik.quote:Op zaterdag 27 september 2008 13:02 schreef Happel het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Denk dat AZ het goed gaat doen, dus Romero op de goal. Rest is wel redelijk logisch denk ik.
Mariodonna natuurlijk.quote:
Je vijanden moet je te vriend houdenquote:Op zaterdag 27 september 2008 13:22 schreef Happel het volgende:
Ray, wat ben je weer netjes. Het is een competitie waarin de beste moet winnen.Dan vertel je dat soort dingen toch niet.
quote:Op vrijdag 26 september 2008 17:27 schreef RayMania het volgende:
Uiteindelijk zal ik wel weer foute beslissingen hebben genomen (Amoah eruit bijvoorbeeld)
Hoiquote:
Je zou maar Jong-a-Pin hebbenquote:
En Kwakmanquote:Op zaterdag 27 september 2008 19:41 schreef RayMania het volgende:
[..]
Je zou maar Jong-a-Pin hebben!
Op de bank ja.quote:
Je had het kunnen weten, peaceman.quote:Op zaterdag 27 september 2008 12:34 schreef Me_Wesley het volgende:
FF opnieuw inloggen mensen, want ik zag net al dat de opstelling die ik gister had gemaakt gereset is, mijn normale basis stond er weer gewoon.
Da's natuurlijk onzin. Ik mag er vanuit gaan dat de opstelling die ik vrijdag invoer opgeslagen is. Die mededeling die jij quote is op zaterdag gepost en hey, ik heb niet elke minuut van de dag de tijd om even te checken of er misschien een fout bij profcoach zit. Want zo is het. Of wil je gaan beweren dat het door de mensen komt die gewoon keurig op vrijdag hun definitieve opstelling hebben vastgesteld?quote:Op zondag 28 september 2008 11:17 schreef RayMania het volgende:
[..]
Je had het kunnen weten, peaceman.
Whehehe.quote:
Knuppel, dat gaan ze toch aanpassen zeggen zequote:Op maandag 29 september 2008 19:38 schreef RayMania het volgende:
Dat is zeker netjes, maar wel jammer dat ik dan voor Afellay nul punten heb gekregen in plaats van de 1.6 punten van de op de bank zittende Boutahar.
Moderators en lezen...quote:Op maandag 29 september 2008 19:44 schreef Svensational het volgende:
[..]
Knuppel, dat gaan ze toch aanpassen zeggen ze!
Wat een onzin. Zij hebben de fout gemaakt dat het team gereset werd. Dan is dit gewoon een hele nette oplossing.quote:Op maandag 29 september 2008 20:12 schreef Stevie_G het volgende:
ik heb er ook een mail heen gestuurd dat ik het er niet mee eens was.
Hallo
Ik krijg zojuist te horen dat bij elk team in speelronde 1 de 11 spelers met de meeste punten er alsnog in de opstelling worden gezet. Ik ben hiermee onaangenaam verrast. Ik heb namelijk mijn team aangepast, op vrijdag en zaterdag weer, en bij mij is wel gewoon dit team de speelronde ingegaan.
Met mij hebben vele anderen die hoog scoorden in speelronde 1 dit waarschijnlijk ook gedaan. Echter is dit dus van geen enkele waarde want als de punten worden gerekend dat de beste 11 erin komen dan zijn degene die hoog scoorden maar die desbetreffende spelers ernaast hadden staan alsnog spekkoper. Dit gaat denk ik tegen alle regels in.
subleague
Ik speel ook voor meerdere subleages mee. Dit gaat om een substatieel geldbedrag. Maar door zulk soort ongein is dit al niet meer eerlijk. Je kunt het de mindere goden die weinig punten hadden maar achteraf toch veel ook niet aanrekenen. In hun plaats had ik precies hetzelfde gedaan. Maar jullie als makers en onderhouders van deze site( waar ik verder zeer tevreden mee ben) zouden hier toch boven moeten staan. Jullie moeten weten dat die mensen die minder punten hadden ook als ze op zaterdag hun team hadden ingevuld ze een normaal team konden opstellen. Dus mijn advies en ik reken er ook wel een beetje op is dat jullie het aantal punten gewoon laten staan.
En dan ook te bedenken dat het wellicht niet bij iedereen bekend was dat je je team nog kon aanpassen tot zaterdag 18u ipv vrijdag 18u zoals eerst. Dat heeft de organisatie ook zelf verlengd.quote:Op maandag 29 september 2008 22:30 schreef Me_Wesley het volgende:
[..]
Wat een onzin. Zij hebben de fout gemaakt dat het team gereset werd. Dan is dit gewoon een hele nette oplossing.
Misschien niet helemaal eerlijk, maar de punten laten staan zou nog oneerlijker zijn tegenover de mensen die zaterdag niet hebben ingelogd.
Dat leverde mij 43,6 punten op ipv iets van 26.quote:Beste Profcoach,
Bij het verschuiven van de deadline van vrijdag naar zaterdag zijn er een aantal spelers gedupeerd. Zij verschenen ongewild met hun ‘basisopstelling’ aan de start in week 4.
Om een eerlijk spelverloop zoveel mogelijk te garanderen wordt voor alle deelnemers eenmalig het best mogelijke elftal berekend.
28.8quote:
Hahaquote:Op zaterdag 27 september 2008 19:41 schreef RayMania het volgende:
[..]
Je zou maar Jong-a-Pin hebben!
Mja. Als ik Affelay niet opstel moet ik een middenvelder erin zetten die ws negatief gaat scoren deze ronde.quote:Op vrijdag 3 oktober 2008 19:25 schreef RayMania het volgende:
Ik heb maar gegokt dat Afellay niet speelt. Speelt-ie morgen natuurlijk wel. Wedden?
True.quote:Op vrijdag 3 oktober 2008 19:40 schreef RayMania het volgende:
Lastig om met een middenvelder een negatieve score te halen. Ja, of je je speler moet geen 90' spelen én geel krijgen. Kleine kans denk ik, want je selecteert je spelers ook op hoe vaak ze spelen.
Checkquote:Op vrijdag 3 oktober 2008 22:36 schreef _Mike_ het volgende:
Romero heeft er een penalty uit gehaald en de nul gehouden
quote:
Opstelling PSV:quote:Op vrijdag 3 oktober 2008 19:25 schreef RayMania het volgende:
Ik heb maar gegokt dat Afellay niet speelt. Speelt-ie morgen natuurlijk wel. Wedden?
En weer een doelpunt van onze vriend, arme Rayquote:Op zaterdag 4 oktober 2008 19:01 schreef RayMania het volgende:
Tja, dat kon je natuurlijk aan zien komen.
[flauw mode]quote:Op zondag 5 oktober 2008 20:59 schreef Sassie het volgende:
Wow 51.8 punten!(en dan nog niet de optimale opstelling: Tuyp nog op de bank en N'Kufo in het veld)
Totaal nu al 95,5 punten.
Idd, niet normaal hoe irritantquote:Op zondag 19 oktober 2008 12:39 schreef RayMania het volgende:
Die site is trouwens echt baggertraag.
Kun je dan wel wisselen tussentijds of geldt de volgende keuze voor twee speelronden?quote:Op zondag 19 oktober 2008 20:28 schreef ElYefe het volgende:
[..]
Idd, niet normaal hoe irritant![]()
Dubbele ronde trouwens volgende keer..
Ik geloof dat die voor 2 speelronden geldt.. Dus weer even tactisch wisselen.quote:Op zondag 19 oktober 2008 21:12 schreef RayMania het volgende:
[..]
Kun je dan wel wisselen tussentijds of geldt de volgende keuze voor twee speelronden?
quote:tip 13 van 22 - 16.10.2008
Stekelenburg is in vorm; de laatste 4 rondes scoort hij bovengemiddeld.
Inderdaad kut, zelfde verhaal hierquote:Op zaterdag 1 november 2008 15:06 schreef Mindstate het volgende:
Kut ik heb niks gewisseld, pranjic bijv. er nog gewoon in
-5,2quote:Op zaterdag 13 december 2008 16:35 schreef Happel het volgende:
Gelukkig Kwakman nog gewisseld gisteren.
Hij begint met 3 punten voor z'n basisplek, sta je dus nog altijd op +2.0quote:Op vrijdag 26 december 2008 15:10 schreef RayMania het volgende:
Hm, dan telt Zwaanswijk bij mij nog mee en die heeft nu een tegengoal.
Als Elia naar Ajax gaat dan mag je toch een nieuwe uitkiezen van Twente? Andere jaren was dat tenminste wel zo.. Ik hoop daarom stiekem op een transfer van Saeijs naar Adoquote:Op zaterdag 3 januari 2009 12:43 schreef ranja het volgende:
Ik hoop dat Elia en/of Berg niet naar Ajax gaan, dan krijg ik een probleem met m'n wissels
Ik weet het niet... ik had Elia al. Ik heb Stekelenburg er uit, en Thomasson er uit. Ala Elia nu ajax wordt, betekent dat dan dat ik thomasson of stekelenburg moet terugnemen omdat ik anders 2 van ajax heb of 2 aanvallers gewisseld heb? lastig.quote:Op zaterdag 3 januari 2009 12:50 schreef ElYefe het volgende:
Als Elia naar Ajax gaat dan mag je toch een nieuwe uitkiezen van Twente?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |