Onderaan mijn email naar profcoach, bovenin de reactie van profcoach!
Best profcoach,
Bedankt voor je vraag!
Bij het resetten van de deadline vrijdag (om de overloop naar zaterdag te bewerkstelligen) zijn de teams feitelijk gereset. Uiteraard niet de basisopstellingen, maar wel de opstellingen in het squad rotation system.
Tijdstippen van wijzigingen in week 4 worden niet opgeslagen. Met andere woorden: indien je terugzet overschrijf je alle wijzigingen van de zaterdag.
Onze oplossing:
Iedereen krijgt deze week de score van zijn beste opstelling en dus zijn/haar maximaal te behalen punten.
M.a.w: Iedereen krijgt deze ronde het aantal punten van z’n beste 11 spelers. rekening houdend met de mogelijke opstellingen.
Hoe gaat dat in z’n werk?
Van alle deelnemers worden van de 4 mogelijke opstellingen (4-4-2, 4-3-3, 3-5-2, 3-4-3) het maximaal aantal punten berekend.Daarna worden deze opstellingen met elkaar vergeleken en de opstelling met de meeste punten wordt geplaatst in week 4 van de deelnemer.
Op deze manier zal niemand er op achteruit gaan.
Bovenstaande oplossing zal ook via de assistent coach gemeld worden!
We zijn nu druk bezig met het verwerken van deze oplossing. We hopen het vanavond / vannacht / morgenochtend vroeg live te hebben.
Succes met het spel,
Met vriendelijke groet,
Team Profcoach
--------------------------------------------------------------------------------
Van: Peaceman
Verzonden: zo 28-9-2008 20:37
Aan: Profcoach
Onderwerp: wijzigingen op vrijdagmiddag
Hallo,
Ik zie zojuist dat tot mijn grote ontsteltenis de wijzigingen in mijn opstelling die ik vrijdagmiddag nog heb doorgevoerd, helemaal niet verwerkt zijn? Hoe zit dat?
Nu speel ik dus met Hofs ipv Boutahar en met Van Zaanen ipv Berg.
Lijkt me een beetje vreemd dat mijn wijzigingen niet verwerkt zijn.
Graag jullie reactie, want als dit een probleem blijft heeft het natuurlijk weinig zin om spelers te wisselen en dus weinig zin om mee te doen.