quote:Op vrijdag 26 september 2008 17:27 schreef RayMania het volgende:
Uiteindelijk zal ik wel weer foute beslissingen hebben genomen (Amoah eruit bijvoorbeeld)
Hoiquote:
Je zou maar Jong-a-Pin hebbenquote:
En Kwakmanquote:Op zaterdag 27 september 2008 19:41 schreef RayMania het volgende:
[..]
Je zou maar Jong-a-Pin hebben!
Op de bank ja.quote:
Je had het kunnen weten, peaceman.quote:Op zaterdag 27 september 2008 12:34 schreef Me_Wesley het volgende:
FF opnieuw inloggen mensen, want ik zag net al dat de opstelling die ik gister had gemaakt gereset is, mijn normale basis stond er weer gewoon.
Da's natuurlijk onzin. Ik mag er vanuit gaan dat de opstelling die ik vrijdag invoer opgeslagen is. Die mededeling die jij quote is op zaterdag gepost en hey, ik heb niet elke minuut van de dag de tijd om even te checken of er misschien een fout bij profcoach zit. Want zo is het. Of wil je gaan beweren dat het door de mensen komt die gewoon keurig op vrijdag hun definitieve opstelling hebben vastgesteld?quote:Op zondag 28 september 2008 11:17 schreef RayMania het volgende:
[..]
Je had het kunnen weten, peaceman.
Whehehe.quote:
Knuppel, dat gaan ze toch aanpassen zeggen zequote:Op maandag 29 september 2008 19:38 schreef RayMania het volgende:
Dat is zeker netjes, maar wel jammer dat ik dan voor Afellay nul punten heb gekregen in plaats van de 1.6 punten van de op de bank zittende Boutahar.
Moderators en lezen...quote:Op maandag 29 september 2008 19:44 schreef Svensational het volgende:
[..]
Knuppel, dat gaan ze toch aanpassen zeggen ze!
Wat een onzin. Zij hebben de fout gemaakt dat het team gereset werd. Dan is dit gewoon een hele nette oplossing.quote:Op maandag 29 september 2008 20:12 schreef Stevie_G het volgende:
ik heb er ook een mail heen gestuurd dat ik het er niet mee eens was.
Hallo
Ik krijg zojuist te horen dat bij elk team in speelronde 1 de 11 spelers met de meeste punten er alsnog in de opstelling worden gezet. Ik ben hiermee onaangenaam verrast. Ik heb namelijk mijn team aangepast, op vrijdag en zaterdag weer, en bij mij is wel gewoon dit team de speelronde ingegaan.
Met mij hebben vele anderen die hoog scoorden in speelronde 1 dit waarschijnlijk ook gedaan. Echter is dit dus van geen enkele waarde want als de punten worden gerekend dat de beste 11 erin komen dan zijn degene die hoog scoorden maar die desbetreffende spelers ernaast hadden staan alsnog spekkoper. Dit gaat denk ik tegen alle regels in.
subleague
Ik speel ook voor meerdere subleages mee. Dit gaat om een substatieel geldbedrag. Maar door zulk soort ongein is dit al niet meer eerlijk. Je kunt het de mindere goden die weinig punten hadden maar achteraf toch veel ook niet aanrekenen. In hun plaats had ik precies hetzelfde gedaan. Maar jullie als makers en onderhouders van deze site( waar ik verder zeer tevreden mee ben) zouden hier toch boven moeten staan. Jullie moeten weten dat die mensen die minder punten hadden ook als ze op zaterdag hun team hadden ingevuld ze een normaal team konden opstellen. Dus mijn advies en ik reken er ook wel een beetje op is dat jullie het aantal punten gewoon laten staan.
En dan ook te bedenken dat het wellicht niet bij iedereen bekend was dat je je team nog kon aanpassen tot zaterdag 18u ipv vrijdag 18u zoals eerst. Dat heeft de organisatie ook zelf verlengd.quote:Op maandag 29 september 2008 22:30 schreef Me_Wesley het volgende:
[..]
Wat een onzin. Zij hebben de fout gemaakt dat het team gereset werd. Dan is dit gewoon een hele nette oplossing.
Misschien niet helemaal eerlijk, maar de punten laten staan zou nog oneerlijker zijn tegenover de mensen die zaterdag niet hebben ingelogd.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |