Misschien weer een ideetje om een FOK!-subleague te starten?quote:De Profcoach competitie is een gratis online managerspel van de Eredivisie en razend populair onder vele tienduizenden voetballiefhebbers.
Seizoen 2008/2009
Ook dit seizoen kan er weer gestreden worden in de Profcoach competitie. Vanaf vrijdag 29 augustus 2008 worden de eerste wedstrijden gespeeld in de Eredivisie waarmee je punten kunt verdienen.
Vanaf dinsdag 12 augustus is het al mogelijk om je in te schrijven en een team samen te stellen. Meedoen blijft gratis en natuurlijk zullen er weer leuke prijzen te winnen zijn.
Nieuw design en functionaliteiten
De Profcoach competitie wordt op dit moment in een nieuw jasje gestoken en uitgebreid met extra functionaliteiten. Zo kan straks bijvoorbeeld elke Profcoach kiezen voor zijn eigen Coach Assistant en kan je berichten achterlaten voor je tegenstanders in de subleague.
quote:Op woensdag 20 augustus 2008 11:44 schreef Begiristain het volgende:
Wanneer kunnen we nu eindelijk eens starten met een team samen te stellen!?
quote:Vanaf dinsdag 12 augustus is het al mogelijk om je in te schrijven en een team samen te stellen.
Klik. Zojuist gemaakt.quote:
Nee, ik ben niet zo iemand die allemaal volk in z'n msnlijst heeft staan dat dagelijks minstens twaalf keer moet vragen "ALLES GOEDDD???quote:
Wat aangemaakt? Een printscreen?quote:
Niet aangemaakt. Gemaakt.quote:Op woensdag 20 augustus 2008 13:32 schreef Begiristain het volgende:
[..]
Wat aangemaakt? Een printscreen?
Aightquote:Op woensdag 20 augustus 2008 13:42 schreef WeebI het volgende:
[..]
Niet aangemaakt. Gemaakt.
En ja, een printscreen. Als je goed kijkt zag je dat ik RayManie quotete, en dan snap je mijn post wel.
kan nog niet omdat men nog geen subleague's kan aanmakenquote:Op vrijdag 22 augustus 2008 22:55 schreef peaceman het volgende:
Waar kan je je inschrijven voor de subleague?
oke, dank je.... ik had al even rondgekeken en vermoedde al zoietsquote:Op vrijdag 22 augustus 2008 23:17 schreef AirRaid het volgende:
[..]
kan nog niet omdat men nog geen subleague's kan aanmaken
Van, bijvoorbeeld, een 4-4-2 naar een 3-4-3 bedoel je? Dat is mogelijkquote:Op donderdag 28 augustus 2008 21:44 schreef RayMania het volgende:
Iemand die weet hoe je je spelsysteem kan aanpassen? Of kan dat nog niet?
Kan gewoon. Je vervangt vanuit de standaard 4-4-2 opstelling bijvoorbeeld een verdediger (uit) door een aanvaller (in) en dan heb je een 3-4-3.quote:Op donderdag 28 augustus 2008 21:44 schreef RayMania het volgende:
Iemand die weet hoe je je spelsysteem kan aanpassen? Of kan dat nog niet?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |