Misschien weer een ideetje om een FOK!-subleague te starten?quote:De Profcoach competitie is een gratis online managerspel van de Eredivisie en razend populair onder vele tienduizenden voetballiefhebbers.
Seizoen 2008/2009
Ook dit seizoen kan er weer gestreden worden in de Profcoach competitie. Vanaf vrijdag 29 augustus 2008 worden de eerste wedstrijden gespeeld in de Eredivisie waarmee je punten kunt verdienen.
Vanaf dinsdag 12 augustus is het al mogelijk om je in te schrijven en een team samen te stellen. Meedoen blijft gratis en natuurlijk zullen er weer leuke prijzen te winnen zijn.
Nieuw design en functionaliteiten
De Profcoach competitie wordt op dit moment in een nieuw jasje gestoken en uitgebreid met extra functionaliteiten. Zo kan straks bijvoorbeeld elke Profcoach kiezen voor zijn eigen Coach Assistant en kan je berichten achterlaten voor je tegenstanders in de subleague.
quote:Op woensdag 20 augustus 2008 11:44 schreef Begiristain het volgende:
Wanneer kunnen we nu eindelijk eens starten met een team samen te stellen!?
quote:Vanaf dinsdag 12 augustus is het al mogelijk om je in te schrijven en een team samen te stellen.
Klik. Zojuist gemaakt.quote:
Nee, ik ben niet zo iemand die allemaal volk in z'n msnlijst heeft staan dat dagelijks minstens twaalf keer moet vragen "ALLES GOEDDD???quote:
Wat aangemaakt? Een printscreen?quote:
Niet aangemaakt. Gemaakt.quote:Op woensdag 20 augustus 2008 13:32 schreef Begiristain het volgende:
[..]
Wat aangemaakt? Een printscreen?
Aightquote:Op woensdag 20 augustus 2008 13:42 schreef WeebI het volgende:
[..]
Niet aangemaakt. Gemaakt.
En ja, een printscreen. Als je goed kijkt zag je dat ik RayManie quotete, en dan snap je mijn post wel.
kan nog niet omdat men nog geen subleague's kan aanmakenquote:Op vrijdag 22 augustus 2008 22:55 schreef peaceman het volgende:
Waar kan je je inschrijven voor de subleague?
oke, dank je.... ik had al even rondgekeken en vermoedde al zoietsquote:Op vrijdag 22 augustus 2008 23:17 schreef AirRaid het volgende:
[..]
kan nog niet omdat men nog geen subleague's kan aanmaken
Van, bijvoorbeeld, een 4-4-2 naar een 3-4-3 bedoel je? Dat is mogelijkquote:Op donderdag 28 augustus 2008 21:44 schreef RayMania het volgende:
Iemand die weet hoe je je spelsysteem kan aanpassen? Of kan dat nog niet?
Kan gewoon. Je vervangt vanuit de standaard 4-4-2 opstelling bijvoorbeeld een verdediger (uit) door een aanvaller (in) en dan heb je een 3-4-3.quote:Op donderdag 28 augustus 2008 21:44 schreef RayMania het volgende:
Iemand die weet hoe je je spelsysteem kan aanpassen? Of kan dat nog niet?
Hahaha, jij ook al.quote:Op vrijdag 29 augustus 2008 22:41 schreef RayMania het volgende:
Ik denk dat ik blij mag zijn dat de echte ronde nog niet is begonnen. Lekker hoor, Van der Struijk.
In de winsterstop kun je per linie één speler veranderen.quote:Op vrijdag 5 september 2008 15:04 schreef Wootboon het volgende:
Mijn team is compleet. Hoe zit dat hier, kun je in de loop van het seizoen alleen mensen van de bank wisselen, of kun je ook nieuwe spelers kopen?
Louis zegt dat z'n spitsen dit jaar los gaan maar of je daarop moet vertrouwen..quote:Op vrijdag 5 september 2008 15:06 schreef VerrekteZakHooi het volgende:
Ik had o.a. Afellay en Babos. Maar goed, pas m'n team nog wel aan voordat 't echt begint. Weet vooral niet zo goed wie ik van AZ moeten nemen
Is pocognoli een verdediger of middenvelder bij profcoach? Anders zou ik die pakken scoort en geeft regelmatig assist.quote:Op vrijdag 5 september 2008 15:06 schreef VerrekteZakHooi het volgende:
Ik had o.a. Afellay en Babos. Maar goed, pas m'n team nog wel aan voordat 't echt begint. Weet vooral niet zo goed wie ik van AZ moeten nemen
Volgens mij nog niet.quote:Op zaterdag 6 september 2008 11:06 schreef Barca het volgende:
Is er ook een Fok! subleague?
Alles wat je voor vrijdagavond 18u wisselt wordt meegenomen in de speelronde dat weekend. Alles wat je daarna wisselt is voor de volgende speelronde 't weekend erop.quote:Op dinsdag 9 september 2008 00:14 schreef Reddiablo het volgende:
laat maar, ik denk... ik ga spelers die op zondag spelen er in zetten nadat de spelers die zaterdag hebben gespeeld om zo meer punten te halen -- maar dat gaat niet
Naam: Fokleaguequote:Op zaterdag 6 september 2008 11:06 schreef Barca het volgende:
Is er ook een Fok! subleague?
Klopt, dat heb ik ook. Tevens is de opstelling voor week 3 ineens een 4-3-3 opstelling terwijl ik voorgaande weken met 3-5-2 heb gespeeld, dit wil ik gewoon aanhouden maar ik heb geen idee hoe ik de opstelling voor week 3 moet wijzigen naar 3-5-2.quote:Op donderdag 18 september 2008 13:17 schreef ranja het volgende:
hm ik heb nog wat gewisseld, staat wel in m'n basisopstelling maar niet in de week 3 selectie. nou telt die nog niet mee, maar is wel verwarrend.
Een verdediger en aanvaller wisselen voor twee middenveldersquote:Op donderdag 18 september 2008 13:29 schreef Tomatenboer het volgende:
[..]
Klopt, dat heb ik ook. Tevens is de opstelling voor week 3 ineens een 4-3-3 opstelling terwijl ik voorgaande weken met 3-5-2 heb gespeeld, dit wil ik gewoon aanhouden maar ik heb geen idee hoe ik de opstelling voor week 3 moet wijzigen naar 3-5-2.
quote:Op vrijdag 26 september 2008 13:23 schreef RayMania het volgende:
Nog iets meer dan vier en een half uur om je definitieve selectie door te geven.
Ik merkte het al ja. Was drie kwartier bezig met samenstellen.quote:Op vrijdag 26 september 2008 17:52 schreef Svensational het volgende:
[..]
[ afbeelding ]LET OP: In verband met de zeer grote drukte is de deadline om je team samen te stellen verschoven naar zaterdag 27 september 18:00u.
Nesu is geschorst. Dacht ik.quote:Op zaterdag 27 september 2008 13:02 schreef Happel het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Denk dat AZ het goed gaat doen, dus Romero op de goal. Rest is wel redelijk logisch denk ik.
Mariodonna natuurlijk.quote:
Je vijanden moet je te vriend houdenquote:Op zaterdag 27 september 2008 13:22 schreef Happel het volgende:
Ray, wat ben je weer netjes. Het is een competitie waarin de beste moet winnen.Dan vertel je dat soort dingen toch niet.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |