Dat leverde mij 43,6 punten op ipv iets van 26.quote:Beste Profcoach,
Bij het verschuiven van de deadline van vrijdag naar zaterdag zijn er een aantal spelers gedupeerd. Zij verschenen ongewild met hun ‘basisopstelling’ aan de start in week 4.
Om een eerlijk spelverloop zoveel mogelijk te garanderen wordt voor alle deelnemers eenmalig het best mogelijke elftal berekend.
28.8quote:
Hahaquote:Op zaterdag 27 september 2008 19:41 schreef RayMania het volgende:
[..]
Je zou maar Jong-a-Pin hebben!
Mja. Als ik Affelay niet opstel moet ik een middenvelder erin zetten die ws negatief gaat scoren deze ronde.quote:Op vrijdag 3 oktober 2008 19:25 schreef RayMania het volgende:
Ik heb maar gegokt dat Afellay niet speelt. Speelt-ie morgen natuurlijk wel. Wedden?
True.quote:Op vrijdag 3 oktober 2008 19:40 schreef RayMania het volgende:
Lastig om met een middenvelder een negatieve score te halen. Ja, of je je speler moet geen 90' spelen én geel krijgen. Kleine kans denk ik, want je selecteert je spelers ook op hoe vaak ze spelen.
Checkquote:Op vrijdag 3 oktober 2008 22:36 schreef _Mike_ het volgende:
Romero heeft er een penalty uit gehaald en de nul gehouden
quote:
Opstelling PSV:quote:Op vrijdag 3 oktober 2008 19:25 schreef RayMania het volgende:
Ik heb maar gegokt dat Afellay niet speelt. Speelt-ie morgen natuurlijk wel. Wedden?
En weer een doelpunt van onze vriend, arme Rayquote:Op zaterdag 4 oktober 2008 19:01 schreef RayMania het volgende:
Tja, dat kon je natuurlijk aan zien komen.
[flauw mode]quote:Op zondag 5 oktober 2008 20:59 schreef Sassie het volgende:
Wow 51.8 punten!(en dan nog niet de optimale opstelling: Tuyp nog op de bank en N'Kufo in het veld)
Totaal nu al 95,5 punten.
Idd, niet normaal hoe irritantquote:Op zondag 19 oktober 2008 12:39 schreef RayMania het volgende:
Die site is trouwens echt baggertraag.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |