abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  woensdag 13 augustus 2008 @ 08:19:23 #151
113194 Denewar
Het glas is halfvol!
pi_60784633
quote:
Op woensdag 13 augustus 2008 08:14 schreef NFSU2 het volgende:
Nogmaals maar mijn ongenoegen in een mail gezet
[..]

En natuurlijk moeten we nu massaal onze vingers kruisen en hopen dat Huizinga de herkansing mag doen :-(
It ain't over till the fat lady sings!!!
Een dag is er om te lachen en de nacht om te .......!
  woensdag 13 augustus 2008 @ 08:20:12 #152
151110 Malahide
Interne amplitude
pi_60784647
quote:
Op dinsdag 12 augustus 2008 18:27 schreef Falco het volgende:
Ze snappen ook niet wat voor mensen overdag kijken. Dat zijn ondermeer de die-hard sportliefhebbers, die zoveel mogelijk mee willen krijgen. De iets minder geïnteresseerden zijn gewoon aan het werk en kijken liever (of noodgedwongen) een uurtje samenvattingen in de avond.
Prima post dit.
You cheated on me with choreography.
pi_60784820
quote:
[..]

En natuurlijk moeten we nu massaal onze vingers kruisen en hopen dat Huizinga de herkansing mag doen :-(
Wow! Lang maar raakt aardig hoe ik er ook tegenaan kijk. Ben érg benieuwd of je een reactie krijgt.
Michael Scott: If I were joking, you'd be laughing. Do you look like you're laughing?
Dwight K. Schrute: Impossible to say. I can't see myself.
pi_60784927
Huppakee, weer een half uur livesport verknald door nog maar een keer zwemmen te herhalen.
  woensdag 13 augustus 2008 @ 08:44:03 #155
181857 Jovatov
Si fallor, sum
pi_60784952
quote:
Op woensdag 13 augustus 2008 08:42 schreef wokkkel het volgende:
Huppakee, weer een half uur livesport verknald door nog maar een keer zwemmen te herhalen.
Gevolgd door reclame, het flitsjournaal en herhaling van het honkbal van vanmorgen...

Terwijl er ook wielrennen en waterpolo live is...
pi_60784993
quote:
[..]

Schitterende mail! Overigens is het Edith Bosch en niet Judith Bosch...
"Niet-wielrenners. De leegheid van die levens schokt me." - T. Krabbé
pi_60785011
Nederland-Griekenland (dames waterpolo) niets van te zien bij de NOS op tv, daar zenden ze liever die Phelps uit. En iedere keer als ik die gast zie dan kan ik alleen maar denken dat hij straks bij de Special Olympics ook zijn zwemkunsten mag laten zien.
pi_60785026
En nog een baantje...
pi_60785047
quote:
Op woensdag 13 augustus 2008 08:47 schreef marcodej het volgende:

[..]

Schitterende mail! Overigens is het Edith Bosch en niet Judith Bosch...
Dôh. Komt omdat ik eerder deze week naar Sterrenslag heb zitten kijken op HilversumBest :-)
pi_60785056
Dat gezeur elk jaar weer. Ik moet s'avond gewoon werken dus kan s'ochtends niet alles zien dan vind ik het mooi dat ze nu net nu ik wakker ben zwemmen herhalen. Tuurlijk moeten ze afwegingen maken en je kunt nooit voor iedereen de juiste keuze maken. Maar hier op FOK! zitten relatief natuurlijk meer mensen die alles zien dan verder in Nederland.

Alleen met dit ben ik het wel helemaal eens
quote:
Op woensdag 13 augustus 2008 08:17 schreef DeeBee het volgende:
2x reclame in 25 min.
Echt belachelijk de laatste jaren, ook tijdens de schaatswedstrijden elk drie kwartier een reclameblok. Alsof je naar een commerciele zender zit te kijken.
pi_60785075
Ach om 9 uur 's ochtends heb ik inmiddels al 4x het zwemmen gezien. Ietwat overkill of niet. Roeien en waterpolo is op dit moment ook bezig.
PSV; West Ham United; Real Madrid; Borussia Dortmund;Tampa Bay Buccaneers; Tampa Bay Rays; Tampa Bay Lightning; Olympische Spelen
Fok! NFL MVP 2020
pi_60785086
Gesink komt binnen in een voorlopige tussentijd. Wat laat NOS op Ned1 zien? De zoveelste zwemherhaling! KOTS
pi_60785133
Gelukkig was ik op tijd geschakeld naar Sporza
Zou leuk zijn als Mart een opmerking maakt de redactie vond het belangrijk om een herhaling van Zwemmen te laten zien dan de aankomst van Gesink
quote:
Op woensdag 13 augustus 2008 08:53 schreef NFSU2 het volgende:
Gesink komt binnen in een voorlopige tussentijd. Wat laat NOS op Ned1 zien? De zoveelste zwemherhaling! KOTS
Geen mobiele telefoon en nog nooit ge-sms't.
Heerlijk tegen de stroom in
pi_60785213
quote:
Op woensdag 13 augustus 2008 08:52 schreef Remzz het volgende:
Dat gezeur elk jaar weer. Ik moet s'avond gewoon werken dus kan s'ochtends niet alles zien dan vind ik het mooi dat ze nu net nu ik wakker ben zwemmen herhalen. Tuurlijk moeten ze afwegingen maken en je kunt nooit voor iedereen de juiste keuze maken. Maar hier op FOK! zitten relatief natuurlijk meer mensen die alles zien dan verder in Nederland.
Dan nog kan ik me niet voorstellen dat je dan niet de live-sport prefereert waarin Nederlanders acteren boven de samenvatting. En of het in Nederland normaal is om 's avonds "gewoon" te werken lijkt me ook niet.

Het probleem is dat de live-sport nu (als we mazzel hebben) een knip in de samenvattingen is ipv andersom.
Atje zeggen is adje doen!
pi_60785257
quote:
Op woensdag 13 augustus 2008 09:01 schreef At_Fundum het volgende:

[..]

Dan nog kan ik me niet voorstellen dat je dan niet de live-sport prefereert waarin Nederlanders acteren boven de samenvatting. En of het in Nederland normaal is om 's avonds "gewoon" te werken lijkt me ook niet.

Het probleem is dat de live-sport nu (als we mazzel hebben) een knip in de samenvattingen is ipv andersom.
Ja oke, maar de binnenkomst van Gesink boeit nu ook niet zo heel veel. Hij word waarschijnlijk 15e, als het nu om een medaille ging.
  woensdag 13 augustus 2008 @ 09:06:28 #166
33232 Againzender
Vriend van de show
pi_60785276
quote:
Op woensdag 13 augustus 2008 09:01 schreef At_Fundum het volgende:

[..]

Terwijl met dit tijdsverschil het juist ideaal is om voor 17:00 uur zoveel mogelijk live te laten zien, en dan kan je 's avonds lekker samenvatten en nabeschouwen.
[b]Op maandag 6 september 2010 00:28 schreef tong80 het volgende:[/b]
GVD Wat moet jij een trotse vader zijn :)
:P
pi_60785287
quote:
Op woensdag 13 augustus 2008 09:05 schreef Remzz het volgende:

[..]

Ja oke, maar de binnenkomst van Gesink boeit nu ook niet zo heel veel. Hij word waarschijnlijk 15e, als het nu om een medaille ging.
Dan zie ik liever het niet zo boeiende Gesink die over de finish komt dan naar de zoveelste zwemherhaling van Phelps waar helemaal geen Nederland in voor komt. De NOS heeft nu al wel genoeg laten blijken dat ze geilen op Phelps en al die andere lui in zwempakjes.
pi_60785345
Het draait bij de NOS om een aantal sporten. Voetbal, tennis, zwemmen en wielrennen. In de winter ook schaatsen. Verder boeit het niet meer. Iedereen weet al dat we met 5-0 hebben verloren met honkbal, komen ze nu mee, terwijl het waterpolo bezig is tegen Griekenland.
PSV; West Ham United; Real Madrid; Borussia Dortmund;Tampa Bay Buccaneers; Tampa Bay Rays; Tampa Bay Lightning; Olympische Spelen
Fok! NFL MVP 2020
pi_60785366
quote:
Op woensdag 13 augustus 2008 09:05 schreef Remzz het volgende:

[..]

Denk dat het tijdrijden zich inderdaad wat minder leent voor spannende live-actie, maar dan nog denk ik dat je die "prestatie" moet waarderen met zendtijd, desnoods maar twee minuten om te vertellen hoe de stand van zaken is, en dan door met een stukje samenvatting tot er weer iets te melden is.
  woensdag 13 augustus 2008 @ 09:33:35 #170
181857 Jovatov
Si fallor, sum
pi_60785749
Het afgelopen uur dus herhaling van het zwemmen van vanmorgen, herhaling van het honkbal, reclame, twee minuten tijdrit en nu weer de herhaling van het turnen.

Terwijl de vrouwen waterpolo hun tweede wedstrijd speelden (en wonnen), Sjoerd Hamburger heeft geroeid en de tijdrit voor de mannen bezig is.
pi_60785750
Weer al turnen? Dat is al de 3e keer.
Fok! NFL MVP 2020
pi_60785762
Sjonge jonge, wat de hele tijd herhalingen laten zien die ik al 10x heb gezien. Dat ze eens de sporten die momenteel live bezig zijn gaan uitzenden.
pi_60785801
Ik heb ook maar even een mailtje gestuurd hehe.

Hallo.

Jullie moeten je echt schamen. Wie haalt het zich in zn hoofd om tijdens een livesport-evenement alleen maar herhalingen te laten zien! Waarom wordt in godsnaam honkbal herhaald als er live waterpolo is! En natuurlijk, die livestreams zijn fantastisch, maar dat hoeft niet te betekenen dat Ned.1 een herhalingskanaal moet worden. En wel gewoon zeggen dat we live overgaan naar het Judo, terwijl dat niet het geval is. En waarom moet dat flitsjournaal telkens overal tussen? Als mensen het journaal willen zien kunnen ze toch gewoon naar Ned. 2 zappen?! En waarom om de zoveel tijd reclame! RTL is er niks bij.

Ik weet dat ik niet de enige ben die zich kapot ergert aan de NOS. Dus luister hier dan naar!

Dag!
pi_60785821
Als je gewoon om 4 uur opstaat dan kan je tot 7 uur rustig naar de NOS kijken, daarna herhalen ze toch maar de hele dag wat er in die drie uur is gebeurd. Daarna is het schakelen tussen Sporza, Eurosport, BBC en ZDF/ARD en TVE.
pi_60785822
1 keer herhaling vind ik wel fijn van wat vannacht gebeurt is, zwemmen en turnen etc, omdat ik pas vanaf 8 uur kijk.
Alleen wrm doen ze zo lange herhaling, laat gewoon kort dehoogte punten zien en gaan dan verder met de live sport.
............................
pi_60785842
Weer turnen. Ze gingen een stuk beter, en ze laten nu meer sporten en minder analyses zien, maar een beetje meer variatie dan een zoveelste herhaling van het turnen en zwemmen mag wel... Ongelooflijk, ze zakken weer naar hun oude niveau.
pi_60786035
Half tien en hoeveel keer is het turnen al langs geweest? En dan ook niet een paar flitsen, maar gewoon semi live! Wat een kutzender. Kan de NOS het niet gewoon aan Sporza overlaten? Veel meer live sport daar en wat korte hoogtepunten, aandacht voor meer sporten en ze lijken zelfs de Nederlanders beter op waarde te schatten...
  woensdag 13 augustus 2008 @ 09:50:28 #178
47295 Angel_of_Dth
Enjoy the silence
pi_60786099
quote:
Op woensdag 13 augustus 2008 09:47 schreef NY_Giant het volgende:
Kan de NOS het niet gewoon aan Sporza overlaten?
Waarom kijk je daar dan niet gewoon? Je hoeft niet naar de NOS te kijken als je Sporza beter vindt.
Vows are spoken to be broken
Feelings are intense, words are trivial
Pleasures remain, so does the pain
Words are meaningless and forgettable
pi_60786135
HAHAHAHA. Zelfs de Belg gooit de OS op een extra kanaal op het digitale kastje. Belgie, dat land onder ons wat op heeeeeeeel veel dingen toch best wel achterlopen liggen met deze technologie mijlenver voor op de NOS. Hoeveel triester kan je het hebben met de NOS?

Waren eerst de commercielen onze nationale herhaalzenders.....de NOS gaat dat in 2 weken tijd grandioos voorbij.
pi_60786161
quote:
Op woensdag 13 augustus 2008 09:50 schreef Angel_of_Dth het volgende:

[..]

Waarom kijk je daar dan niet gewoon? Je hoeft niet naar de NOS te kijken als je Sporza beter vindt.
Hey! Wij Nederlanders zijn klagers. Wij klagen graag. Dat is ons geboorterecht. Neem ons dat recht niet af
pi_60786257
quote:

[..]

He he, uiteraard! Ik ben blij dat ik kan beschikken over Sporza, Eurosport, BBC en vijf Duitse kanalen. Ik gaf het voorbeeld van Sporza, omdat het ook een publieke zender is in een zelfde soort land als Nederland, maar ze het toch zoveel beter doen! En vermoedelijk nog met minder geld ook...
  woensdag 13 augustus 2008 @ 10:23:07 #182
67205 Colplay
How you doin??
pi_60786834
quote:

[..]

De enige reden om de NOS te volgen in wat ze doen is om naar Nederlanders te kijken. Maar die zenden ze dus ook lang niet altijd uit.
"En dan hebben ze nou de regel dat je handjes mot schudden voor het gevecht. Ik wil helemaal geen handjes schuden met m'n tegenstander. Ik wil de kop van z'n romp afslaan."
pi_60787828
Ben ik weer met m'n geklaag. Nederland gaat roeien Heren 4 Zonder. Halve finale. Ned1 laat een onbeduidend potje voetbal zien. Kan best wel een stukje van gemist worden aangezien het Olympische voetbal geen zak voorstelt als clubs hun spelers kunnen verbieden om te spelen en ze zelfs terug kunnen halen.

Al ziet het er niet al te veelbelovend uit voor de roeiers
pi_60787970
Lijkt me wel dat ze even halve finale Judo laten zien van Edith Bosch, ook al missen we daardoor 5/10 min voetbal.
pi_60788095
Gaan ze ook doen, werd gezegd.
Enoh: "Voor Nederlanders is het misschien normaal dat getalenteerde voetballers bij Ajax spelen, maar zo denk ik niet. Er zijn zat goede spelers die niet de kans krijgen voor Ajax te voetballen. Ik wel. Daar bedank ik God iedere dag voor."
pi_60788661
Krijg een leuk standaardmailtje van de NOS:

Dank u voor uw e-mail. NOS Studio Sport zal gedurende de OlympischeSpelen de hele dag door keuzes moet maken.

Bij die keuzes zijn we voor een deel afhankelijk van het aanbod. De NOSbeschikt over 13 live-TV kanalen uit China. 12 waarop vrijwel de heledag allerlei sporten worden aangeboden en 1 zogenaamd eigen 24 uurssignaal waarop we zelf onze reportages, presentaties en eigensamenvattingen doorstralen naar Hilversum. De 12 live TV-kanalen enNederland 1 zijn via www.nos.nl/os volledig te volgen. De techniek laathet echter nog niet toe dat de eigen 24 uurs lijn ook gestreamd wordt.

Een wedstrijd van het Nederlands softballteam is heel interessant voorons, maar nauwelijks voor de rest van Europa. Die komt dus niet in opeen van de 12 internationale lijnen, ook wel multi's genoemd. Zo'nwedstrijd sturen wij door naar Nederland via onze 24 uurs lijn.Nederlanders die meedoen aan een sport en niet direct in aanmerkingkomen voor een medailleplaats komen doorgaans niet of nauwelijks inbeeld. In zo'n geval gaan wij - als we daarvoor kiezen - met eigenmensen op pad om een reportage te maken. De NOS werkt in China met viercamerateams en dus ook daar moeten keuzes gemaakt worden.

Weer andere sporten - zoals zeilen - worden vanwege de lengte of decomplexiteit (televisiematig dan) van het evenement niet live in eenmulti (internationale lijn) aangeboden, maar wel in aangepaste vorm ineen intern circuit. Dat gebeurt in het International Broadcasting Centre(IBC) waar rechthebbende televisiemaatschappijen gebruik kunnen makenvan de banden om ze vervolgens samengevat op hun eigen 24 uurs kanaaldoor te sturen naar huis. Maar ook hier weer moeten keuzes gemaaktworden omdat er een eind is aan het aantal beschikbare mensen enmachines in dat IBC. Grote landen als Duitsland en Engeland hebben meergeld en dus meer mensen en middelen.

Over de uiteindelijk keuzes, over wat er in de uitzending komt en watniet zal altijd discussie blijven bestaan. Dat is inherent aan het makenvan keuzes. Het streven van de redactie van Studio Sport is om op basisvan journalistieke afwegingen zo veel mogelijk mensen te bedienen opNederland 1. En natuurlijk hebben we daarbij vooral oog voor prestatiesvan de Nederlandse deelnemers. Daarnaast bieden we via www.nos.nl/os mensen de mogelijkheid om zoveelmogelijk sporten tijdens de Spelen volledig live te kunnen volgen, maarook hiervoor geldt dat we helaas niet allesomvattend kunnen zijn.

Met vriendelijke groet,
NOS Publieksvoorlichting
Meta Beverwijk

[ Bericht 1% gewijzigd door wokkkel op 13-08-2008 11:35:42 ]
pi_60788790
Interessant mailtje! Ontbrekende spaties zullen wel door het copy/pasten komen?
Michael Scott: If I were joking, you'd be laughing. Do you look like you're laughing?
pi_60788844
quote:
Op woensdag 13 augustus 2008 11:34 schreef DaFrenk het volgende:
Interessant mailtje! Ontbrekende spaties zullen wel door het copy/pasten komen?
Heb m even aangepast..
pi_60788943
quote:
Op woensdag 13 augustus 2008 11:30 schreef wokkkel het volgende:
Krijg een leuk standaardmailtje van de NOS:

HAHAHA....diezelfde mail kreeg ik toen ik mijn beklag deed over het abrupt afbreken van de softbalwedstrijd :-) Op mijn mail van vanmorgen nog geen antwoord mogen ontvangen in mijn mailbox.
pi_60788994
Keurige reactie van de NOS!!
pi_60788996
Waarom mailen, hoe zinloos is dat.
That's all folks!
  Moderator / Redactie Sport woensdag 13 augustus 2008 @ 11:42:06 #192
92686 crew  borisz
Keurmeester
pi_60789057
Mail naar de ombudsman, dan schrijft die er misschien een stukkie over.
winnaar wielerprono 2007 :) Last.FM
pi_60789058
quote:
Op woensdag 13 augustus 2008 11:40 schreef -Vaduz- het volgende:
Hebbie telefoonnummer van die afdeling voor me dan? Wil ook wel langs gaan, maar vind 't zo'n end fietsen en zulk goed weer is het nu ook weer niet om dat end te gaan fietsen. Overigens, ik zal waarschijnlijk pas aan komen op m'n fietsje als de Spelen al lang en breed voorbij zijn :-)

enne.....Hey! Wij Nederlanders zijn klagers. Wij klagen graag. Dat is ons geboorterecht. Neem ons dat recht niet af
pi_60789113
quote:
Op woensdag 13 augustus 2008 11:40 schreef -Vaduz- het volgende:
Niks is zinloos..
  woensdag 13 augustus 2008 @ 11:44:23 #195
67205 Colplay
How you doin??
pi_60789142
quote:
bla bla bla bla
Met dit antwoord verklaren ze alleen maar waarom ze soms een Nederlandse deelnemer niet uitzenden. Niet waarom we elk uur herhalingen zien, waarom er onnodige analisten zijn, die zelfs de halve finales al gaan analyseren als het maar om zwemmen gaat. De enorme reclameblokken en de flitsjournaals. Dat zijn allemaal keuzes die gemaakt worden door de redactie in Hilversum. Dat heeft niets met de aanwezigheid van lijnen te maken of niet. Het lijkt wel of ze denken dat als ze wat aanbieden via internet ze verder niets serieus of goed hoeven te doen.
"En dan hebben ze nou de regel dat je handjes mot schudden voor het gevecht. Ik wil helemaal geen handjes schuden met m'n tegenstander. Ik wil de kop van z'n romp afslaan."
pi_60789491
Ah, weer reclame.
There's a monkey in the jungle watching a vapour trail. Caught up in the conflict between his brain and his tail.
Winnaar Voetbalfoto-onderschriftcompetitie 2006-II, 2008-I.
The Terrifying Snoman | De Wageningse Berg
pi_60789564
Gaat iemand eens bij houden hoeveel minuten reclame ze per dag uitzenden
pi_60789641
Commerciële kutzender is het geworden, de NOS.
Enoh: "Voor Nederlanders is het misschien normaal dat getalenteerde voetballers bij Ajax spelen, maar zo denk ik niet. Er zijn zat goede spelers die niet de kans krijgen voor Ajax te voetballen. Ik wel. Daar bedank ik God iedere dag voor."
pi_60792414
Ne weer herhallingen ipv het zwemmen

en de streams werken weer eens niet hier
No bitch to me
  woensdag 13 augustus 2008 @ 13:26:58 #200
47295 Angel_of_Dth
Enjoy the silence
pi_60792837
Even een blokje herhalingen tussendoor.
pi_60792841
Daar gaan we wéér!
pi_60792892
WTF dit heb ik 10 min geleden ook gezien van Judo
pi_60792893
NOS, flikker nu toch een eind op. Ik heb het echt gehad met deze dramatische manier van het uitzenden van topsport. Bah
pi_60792940
Waarom staan in de gids deze herhalingen niet vermeld?
pi_60792984
Het is zomer, dan moet men nu eenmaal herhalen.
  woensdag 13 augustus 2008 @ 13:34:04 #206
47295 Angel_of_Dth
Enjoy the silence
pi_60793069
quote:
Op woensdag 13 augustus 2008 13:30 schreef okee6 het volgende:
Het is zomer, dan moet men nu eenmaal herhalen.
Ja, da's een ongeschreven regel waar vrijwel alle omroepen zich aan houden.
pi_60793158
Zo.. Weer tijdverspilling dit.. Zonde NOS.. Dit kan makkelijk in de avond..
pi_60801701
Over herhalen gesproken, jullie vallen allemaal ook behoorlijk in de herhaling met elke dag keer op keer dezelfde verontwaardiging
pi_60801994
Geweldige dag weer van de NOS!
pi_60802114
quote:
[..]

Al antwoord gehad?
pi_60802127
quote:
Op woensdag 13 augustus 2008 19:04 schreef SCH het volgende:
Geweldige dag weer van de NOS!
  Trouwste user 2022 woensdag 13 augustus 2008 @ 19:38:10 #212
7889 tong80
Spleenheup
pi_60802985
Ik kon weinig kijken maar het was weer triest zo te lezen

Ik noem een Tony van Heemschut,een Loeki Knol,een Brammetje Biesterveld en natuurlijk een Japie Stobbe !
  woensdag 13 augustus 2008 @ 20:36:01 #213
113194 Denewar
Het glas is halfvol!
pi_60804966
zo niets gemist dus!

zo even de hoogtepunten kijken!
  Trouwste user 2022 woensdag 13 augustus 2008 @ 21:05:12 #214
7889 tong80
Spleenheup
pi_60806022
quote:
Op woensdag 13 augustus 2008 20:36 schreef Denewar het volgende:
zo niets gemist dus!

zo even de hoogtepunten kijken!
En wat krijg je te zien ?

Een reportage van tien minuten over het verleden van Mark Huizinga.

Doe zo'n tribute na de spelen

Ik noem een Tony van Heemschut,een Loeki Knol,een Brammetje Biesterveld en natuurlijk een Japie Stobbe !
  Trouwste user 2022 woensdag 13 augustus 2008 @ 21:31:32 #215
7889 tong80
Spleenheup
pi_60807024
Kijk je naar de samenvating van half negen krijg je tien minuten een item over Mark Huizinga en 5 minuten een intervieuw met Popov.

Allemaal leuk maar ik wil beelden zien die ik vannacht niet heb kunnen kijken.

donderdag 14 augustus 2008 @ 05:57:32 #216
15221 Falco
Afleidingsmanoeuvre
pi_60817119
Kom maar weer op met nieuwe beelden NOS!
<a href="https://www.youtube.com/watch?v=yIl_jGh-LWE" target="_blank" rel="nofollow">Afleidingsmanoeuvre</a>
pi_60817123
Ja, het blok zwemmen is voorbij! Eindelijk! Bewaar die interviews lekker voor het sportjournaal...
pi_60817125
Toine: "Het is toch mooi om te horen dat Verhaeren nog steeds in de wij-persoon spreekt"

Ja, en? Wtf boeit dat. De OS gaat verder hoor. Laat eens iets anders zien. Nu al 20 minuten nakaarten
pi_60817142
edit
pi_60817213
Prima, ze schakelden meteen naar Henk Grol met het judo.
Fok! NFL MVP 2020
pi_60817226
Het gaat al beter, hoewel het zwemblok weer veel te lang doorzeurde, maar van mij hadden ze (net als BBC en Sporza) naar de turnfinale meerkamp mogen gaan ipv van een opgenomen wedstrijd van de (vrij kansloze) honkballers. De waarde van deze NL'se prestatie afzetten tegen het belang van een grote finale van een niet-Nederlandse sport had beter gekund, maar ach het is een keuze je kan niet iedereen blij maken.
pi_60817267
Gisteren ook al genoeg turnen gezien, dus snap die keuze wel.
Fok! NFL MVP 2020
pi_60817281
Nu turnen volgens mij eindelijk iets live
pi_60817285
quote:
Op donderdag 14 augustus 2008 06:57 schreef Sporttv het volgende:
Nu turnen volgens mij eindelijk iets live
Live? Ze lopen 3 toestellen achter.
pi_60817294
o wist ik niet
  donderdag 14 augustus 2008 @ 08:52:42 #226
67205 Colplay
How you doin??
pi_60818047
quote:
Op woensdag 13 augustus 2008 21:31 schreef tong80 het volgende:
Kijk je naar de samenvating van half negen krijg je tien minuten een item over Mark Huizinga en 5 minuten een intervieuw met Popov.

Allemaal leuk maar ik wil beelden zien die ik vannacht niet heb kunnen kijken.

Eigenlijk vind ik het jammer dat ze niet voor een 24-uurs zender met OS hebben gekozen. Want op zich vind ik het prima dat ze deze items hier uitzenden. Er is geen live sport meer, dus dat is het moment voor deze items. Maar ze hadden van mij hele avond dingen mogen herhalen nu. Dan is iedereen thuis en kan hier naar kijken.
pi_60818951
Bah dacht ik voordat ik naar het werk ging nog even sport mee te kunnen pakken en dan proppen ze een sammenvatting in 5 minuten, en de rest over de verloren wedstrijd van pieter en het journaal dat precies hetzelfde is als op ned2
pi_60819399
Er is nu met al die regen ook niet heel veel sport meer over om uit te zenden
  donderdag 14 augustus 2008 @ 10:17:56 #229
67205 Colplay
How you doin??
pi_60819528
Wat zenden ze nu uit dan? Er is toch genoeg indoor waar ze naar toe kunnen?

Best jammer, dat werken
  donderdag 14 augustus 2008 @ 10:20:52 #230
181857 Jovatov
Si fallor, sum
pi_60819590
Tafeltennis , landenteams voor dames is Nederland nu bezig.
pi_60819655
quote:
Op donderdag 14 augustus 2008 10:20 schreef Jovatov het volgende:
Tafeltennis , landenteams voor dames is Nederland nu bezig.
Weet niet of de Nos daar rechtstreekse beelden van had en ze kon uitzenden, ze hebben in ieder geval met 3-0 verloren
  donderdag 14 augustus 2008 @ 10:26:21 #232
181857 Jovatov
Si fallor, sum
pi_60819697
quote:
Op donderdag 14 augustus 2008 10:24 schreef thewarrior82 het volgende:

[..]

Weet niet of de Nos daar rechtstreekse beelden van had en ze kon uitzenden, ze hebben in ieder geval met 3-0 verloren
Ja, op de streams was de andere wedstrijd tafeltennis, dus ben ik ook niet zeker of ze rechten hebben. Maargoed, ze hebben nu inderdaad toch verloren...
pi_60819743
quote:
Op donderdag 14 augustus 2008 10:26 schreef Jovatov het volgende:

[..]

Ja, op de streams was de andere wedstrijd tafeltennis, dus ben ik ook niet zeker of ze rechten hebben. Maargoed, ze hebben nu inderdaad toch verloren...
Ow, het is dus afgelopen Jammer! Maar ja, toch knap dat ze zich redelijk staande hebben kunnen houden afgaande op de punten.
pi_60819754
Ik zit nu vanaf even voor negenen te kijken en volgen mij komt nu al voor de derde keer hockey voorbij.
pi_60820587
Ze blijven nu herhalen omdat zoveel dingen zijn afgelast

Laat dan worstelen of pijl en boogschieten of basketbal zien ofzo Alleen zullen daar niemand voor hebben die commentaar kan geven nu denk ik
Ook zijn nu helemaal geen NL bezig, straks pas met judo.
pi_60820623
Sporza laat Rusland-Litouwen basketbal zien
quote:
Op donderdag 14 augustus 2008 11:06 schreef sander89 het volgende:

Laat dan worstelen of pijl en boogschieten of basketbal zien ofzo Alleen zullen daar niemand voor hebben die commentaar kan geven nu denk ik
pi_60820674
quote:
Op donderdag 14 augustus 2008 11:06 schreef sander89 het volgende:

Goed moment om eens wat anders te gaan doen
pi_60820745
Ik snap het echt niet van de NOS. Laat dan in ieder geval iets anders zien. Het is toch niet verboden om iets anders live uit te zenden. Sporza is nu ook live met basketbal Litouwen - Rusland. Dat kan de NOS toch ook gewoon?
pi_60820931
quote:
Op donderdag 14 augustus 2008 11:12 schreef TheArt het volgende:
Ik snap het echt niet van de NOS. Laat dan in ieder geval iets anders zien. Het is toch niet verboden om iets anders live uit te zenden. Sporza is nu ook live met basketbal Litouwen - Rusland. Dat kan de NOS toch ook gewoon?
Blijkbaar niet dus. Daarnaast is er ook nog boogschieten en Grieks-Romeins worstelen bezig. Dus er valt nog best wel wat uit te zenden.
  donderdag 14 augustus 2008 @ 11:47:06 #240
67205 Colplay
How you doin??
pi_60821619
quote:
Op donderdag 14 augustus 2008 11:19 schreef ElmarO het volgende:

[..]

Blijkbaar niet dus. Daarnaast is er ook nog boogschieten en Grieks-Romeins worstelen bezig. Dus er valt nog best wel wat uit te zenden.
NOS laat tijdens de Spelen zien dat het niet het vermogen heeft om snel te schakelen als er iets onverwachts gebeurt. Ze maken een plan voor het toernooi, maar houden geen rekening met dingen die mogelijk kunnen veranderen. Andere zenders doen dat veel beter en schakelen dus nu over naar bijvoorbeeld basketbal. NOS gaat dan liever gewoon hele dag herhalen.
pi_60822000
Hele ochtend herhalingen.
pi_60824597
Vandaag goed judo gecombineerd met analyse. Weliswaar was daar ook de tijd voor
  donderdag 14 augustus 2008 @ 16:21:45 #243
113194 Denewar
Het glas is halfvol!
pi_60828446
Badminton, Tennis, Basketbal, toe maar
pi_60828468
quote:
Op donderdag 14 augustus 2008 16:21 schreef Denewar het volgende:
Badminton, Tennis, Basketbal, toe maar

Zozo, gewaagd.
pi_60828726
Maar geen live beach volleybal nu...
pi_60828915
De NOS heeft er baat bij dat er een hoop onderdelen afgelast zijn, blijkbaar kunnen ze ander tussen de beelden door het programma niet meer vinden. Als het allemaal wat minder complex wordt maken ze een acceptabel sportverslag
pi_60829673
Maar nu hadden ze natuurlijk naar het beachvolleybal moeten overschakelen, alsnog verneuken ze het

Hoewel ik het showen van de judo-finale ook wel waardeerde vind ik nu het gelul weer uitermate storend.
  donderdag 14 augustus 2008 @ 17:27:10 #248
181857 Jovatov
Si fallor, sum
pi_60830009
Zou het er misschien mee te maken hebben dat ze niet overal commentators hebben?
Er zijn zoveel sporten, en bij allemaal moeten ze iemand hebben zitten willen ze het op TV kunnen uitzenden.

Voor judo, turnen en zwemmen hebben ze wel een vaste commentator, maar voor de wat kleinere sporten hebben er niet genoeg denk ik. Daarom zie je misschien niet alles live op tv verschijnen.
pi_60830103
De NOS draait voorwaar een goede middag; o.a. tennis, badminton, basketbal, dressuur (al was dat logisch), niet veel herhalingen. Blijft jammer van de reclame/journaal en te uitgebreide analyses waar je ook live-sport kunt uitzenden. Wel jammer dat werd aangekondigd dat het badminton tot 16.45 zou duren, waardoor je al wist hoe dat af zou lopen om 16.40
quote:
Op donderdag 14 augustus 2008 17:27 schreef Jovatov het volgende:
Zou het er misschien mee te maken hebben dat ze niet overal commentators hebben?
Er zijn zoveel sporten, en bij allemaal moeten ze iemand hebben zitten willen ze het op TV kunnen uitzenden.

Voor judo, turnen en zwemmen hebben ze wel een vaste commentator, maar voor de wat kleinere sporten hebben er niet genoeg denk ik. Daarom zie je misschien niet alles live op tv verschijnen.
Welke sporten zouden ze geen commentator voor hebben? Bovendien is Evert een alleskunner.
  donderdag 14 augustus 2008 @ 17:31:47 #250
33232 Againzender
Vriend van de show
pi_60830106
quote:
Op donderdag 14 augustus 2008 17:27 schreef Jovatov het volgende:

zou een reden kunnen zijn. maar kunnen ze dan niet een allround verslaggever in de studio zetten die dan die 'andere' sporten van commentaar voorziet?
Bij de wegwedstrijd zit Smeets ook alleen maar vanaf de finish het verslag te doen via de beelden die wij hier ook gewoon zien.
[b]Op maandag 6 september 2010 00:28 schreef tong80 het volgende:[/b]
GVD Wat moet jij een trotse vader zijn :)
:P
  donderdag 14 augustus 2008 @ 17:42:02 #251
181857 Jovatov
Si fallor, sum
pi_60830358
quote:
Op donderdag 14 augustus 2008 17:31 schreef wimderon het volgende:
De NOS draait voorwaar een goede middag; o.a. tennis, badminton, basketbal, dressuur (al was dat logisch), niet veel herhalingen. Blijft jammer van de reclame/journaal en te uitgebreide analyses waar je ook live-sport kunt uitzenden. Wel jammer dat werd aangekondigd dat het badminton tot 16.45 zou duren, waardoor je al wist hoe dat af zou lopen om 16.40
[..]

Welke sporten zouden ze geen commentator voor hebben? Bovendien is Evert een alleskunner.
Kleinere sporten die wat minder bekendheid kennen, tafeltennis, waterpolo, kanoën, beachvolleybal om maar wat te noemen.

Natuurlijk hebben ze daar wel commentators voor, maar niet genoeg om er overal eentje te hebben zitten.

Een oplossing is inderdaad iemand die alleen de beelden ziet zoals wij die ook zien. Maar als je bedenkt dat als ik hier thuis zit ik soms al dingen beter zie als hen. Kun je nagaan hoeveel zij wel niet missen als zij ook alleen maar beeld hebben...
pi_60830483
Heel de zender Eurosport werkt bijna door het jaar heen met commentatoren die alleen naar de doorgegeven beelden verslag doen, dat is niet al te best, maar het gaat in de eerste plaats om de beelden. Ze zullen toch nog wel ergens het telefoonnummer van Frank Kramer hebben liggen?
pi_60830486
quote:
Op donderdag 14 augustus 2008 17:42 schreef Jovatov het volgende:

[..]

Kleinere sporten die wat minder bekendheid kennen, tafeltennis, waterpolo, kanoën, beachvolleybal om maar wat te noemen.

Natuurlijk hebben ze daar wel commentators voor, maar niet genoeg om er overal eentje te hebben zitten.

Een oplossing is inderdaad iemand die alleen de beelden ziet zoals wij die ook zien. Maar als je bedenkt dat als ik hier thuis zit ik soms al dingen beter zie als hen. Kun je nagaan hoeveel zij wel niet missen als zij ook alleen maar beeld hebben...
Daarin zouden ze wat mij betreft beter kunnen samenwerken met de VRT. Waar de NOS dan misschien geen commentator heeft, daar heeft de VRT er misschien wel één. Nou weet ik niet of dit zo makkelijk gaat, zoveel verstand heb ik daar niet van, maar het lijkt mij een handige oplossing. Zo hadden ze nu live de uitschakeling van Venus Williams mee kunnen pakken.
pi_60830548
quote:
Op donderdag 14 augustus 2008 17:46 schreef ElmarO het volgende:

[..]

Daarin zouden ze wat mij betreft beter kunnen samenwerken met de VRT. Waar de NOS dan misschien geen commentator heeft, daar heeft de VRT er misschien wel één. Nou weet ik niet of dit zo makkelijk gaat, zoveel verstand heb ik daar niet van, maar het lijkt mij een handige oplossing. Zo hadden ze nu live de uitschakeling van Venus Williams mee kunnen pakken.
Denk idat je dan wat rechten problemen krijgt of een vertraging omdat het belgische signaal dan weer aan de nederlandse beelden geplakt moet worden, maar ik vraag me ook af in hoeverre ze überhaupt zouden samen willen werken.
  donderdag 14 augustus 2008 @ 17:52:03 #255
181857 Jovatov
Si fallor, sum
pi_60830642
quote:
Op donderdag 14 augustus 2008 17:46 schreef ElmarO het volgende:

[..]

Lijkt me niet handig, communicatie die dan fout loopt enz. Ben je denk ik nog verder van huis.

Met commentatoren die alleen beeld hebben ligt de kwaliteit ligt inderdaad op Eurosport niveau. De NOS heeft daar denk ik een te hoge 'kwaliteits-standaard' voor. Of eindeloos herhalen van zwemmen die standaard omhoog brengt is een ander verhaal.
pi_60830649
quote:
Op donderdag 14 augustus 2008 17:48 schreef At_Fundum het volgende:

[..]

Denk idat je dan wat rechten problemen krijgt of een vertraging omdat het belgische signaal dan weer aan de nederlandse beelden geplakt moet worden, maar ik vraag me ook af in hoeverre ze überhaupt zouden samen willen werken.
Redactioneel werken ze in ieder geval samen, want in het IBC in Peking liggen de ruimtes van de NOS en de VRT naast elkaar met een deur ertussen die de hele dag open staat. Ze schijnen ook constant af en aan te lopen bij elkaar.

Tenminste, dat zag ik in een stukje over het IBC op de Belg. Daarom snap ik het ook niet dat van die samenwerking zo weinig te merken is.
  donderdag 14 augustus 2008 @ 18:03:11 #257
67205 Colplay
How you doin??
pi_60830885
quote:
Op donderdag 14 augustus 2008 17:42 schreef Jovatov het volgende:

[..]

Overal waar Nederlanders aan mee doen daar hebben ze ook commentators voor. Dus denk dat ze misschien niet iemand hebben voor worstelen, gewichtheffen, schieten en dat soort vage sporten.
  Trouwste user 2022 vrijdag 15 augustus 2008 @ 00:09:21 #258
7889 tong80
Spleenheup
pi_60841061
Aanrader om tussen 23.00 en 0.00 naar Eurosport te kijken. Komen alle medaillewinnaars met beelden langs en mooie fragmenten van de afgelopen dag.

pi_60841922
quote:
Op donderdag 14 augustus 2008 17:46 schreef At_Fundum het volgende:
Heel de zender Eurosport werkt bijna door het jaar heen met commentatoren die alleen naar de doorgegeven beelden verslag doen, dat is niet al te best, maar het gaat in de eerste plaats om de beelden. Ze zullen toch nog wel ergens het telefoonnummer van Frank Kramer hebben liggen?
Ja hoor, ik heb 'm al een paar keer gehoord bij de meest vreemde sporten.
sig verwijderd door FA
pi_60842290
quote:
Op vrijdag 15 augustus 2008 00:51 schreef Ambrosius het volgende:

[..]

Ja hoor, ik heb 'm al een paar keer gehoord bij de meest vreemde sporten.
Maar nog niet bij de NOS
pi_60842957
quote:
Op vrijdag 15 augustus 2008 00:09 schreef tong80 het volgende:
Aanrader om tussen 23.00 en 0.00 naar Eurosport te kijken. Komen alle medaillewinnaars met beelden langs en mooie fragmenten van de afgelopen dag.

Dankje
pi_60844635
nu live hockey met een stokkie
pi_60845016
Hopelijk komt er straks nog wat waterpolo voorbij, al denk ik eigenlijk dat het tot in den treure herhalen van de 100 meter (series notabene) bij de atletiek meer voor de hand ligt.
  vrijdag 15 augustus 2008 @ 07:29:55 #264
6373 thaduck
!! nu Tha_Duck !!
pi_60845068
Of Judo zoals nu

Ik wil Nederlanders zien! Geen rennende ghanezen of stoeiende trutjes uit zuid west mongolië...

NOS zuigt, maar dat was al langer bekend.
tegenwoordig bekend als Tha_Duck
pi_60845081
Een rolletje voor de NOS wegens passiviteit !
Oud Wereldkampioen
4-voudig Nederlands Kampioen
je mag me aanraken
  vrijdag 15 augustus 2008 @ 07:31:58 #266
6373 thaduck
!! nu Tha_Duck !!
pi_60845093
Ja hoor, en weer zwemmende kutjes uit een vergeten land..

Ow, het zijn herhalingen.. Van 2 weken terug...
pi_60845190
Tsja....je kan ook TE lang stil staan bij iets. De NOS gaat zelfs daar nog overheen. Vandaag dus heel de dag de ontzettend slechte race van Veldhuis, het domme gesprekje tussen Van Gelder en ToppieJoppieDoos, de reactie van de zwemtrainer in de herhaling.

Gelukkig duurt het nog maar ruim een week en zijn we er weer af voor een paar jaar.
  vrijdag 15 augustus 2008 @ 07:47:17 #268
6373 thaduck
!! nu Tha_Duck !!
pi_60845203
Jah die van gelder moeten ze ook een put in flikkeren...

Terwijl er live Nederlanders zijn, gaan ze dat soort gezeik uitzenden. Het is een schande!!! Laat ze dat gelul de rest van de dag doen als er toch geen live sport meer is.
pi_60846475
De NOS is nu nota bene LIVE bij de kano slalom! En ze blijven er opvallend lang hangen!

Zouden ze er nu met ontwenningsverschijnselen zitten om een herhaling in te starten?
pi_60846616
quote:
Op vrijdag 15 augustus 2008 07:30 schreef Madhouse11 het volgende:
Een rollertje voor de NOS wegens passiviteit !
pi_60847502
Ik snap nooit zoveel van die turn herhalingen. Het is zo vaak en zo veel, terwijl ik denk dat de gemiddelde Nederlander dat 1 van de meest oninteressante sporten vind....
  vrijdag 15 augustus 2008 @ 11:07:05 #272
181857 Jovatov
Si fallor, sum
pi_60848880
In plaats van de kanofinale waarin Herde knap zesde wordt gaan ze het hockey voor de vijfde keer herhalen...
pi_60848938
quote:
Op vrijdag 15 augustus 2008 11:07 schreef Jovatov het volgende:
In plaats van de kanofinale waarin Herde knap zesde wordt gaan ze het hockey voor de vijfde keer herhalen...
Baanwielrennen gaat ook vrolijk door met 2 Nederlanders zometeen.
pi_60849147
Dione is alweer weg...
  vrijdag 15 augustus 2008 @ 12:42:29 #275
7859 456
Onze excuses voor het ongemak
pi_60851433
Ik snap er geen reet van; ik zit nu kanoen te kijken, ik dacht dat dit live was;
zit ik nietsvermoedend op internet te surfen, zie ik dat herde 6e is geworden.
Waarom moeten we nu WEER naar herhalingen zitten kijken, als atletiek ook gewoon bezig is; is er dan werkelijk niets lives uit te zenden?
Dans Paris à vélo on dépasse les autos
pi_60851529
quote:
Op vrijdag 15 augustus 2008 07:30 schreef Madhouse11 het volgende:
Een rolletje voor de NOS wegens passiviteit !
That's all folks!
pi_60851545
quote:
Op vrijdag 15 augustus 2008 12:42 schreef 456 het volgende:
Ik snap er geen reet van; ik zit nu kanoen te kijken, ik dacht dat dit live was;
zit ik nietsvermoedend op internet te surfen, zie ik dat herde 6e is geworden.
Waarom moeten we nu WEER naar herhalingen zitten kijken, als atletiek ook gewoon bezig is; is er dan werkelijk niets lives uit te zenden?
En er is ook nog live tennis bezig. Notabene de halve finales bij de heren. Maar nee hoor, dat zendt de NOS niet uit.
pi_60851836
Ze laten het zwemmen van Veldhuis geen eens live zien
Oprotten met die reclame.

Kijk gewoon een andere zender of stream, maar van de NOS moet het veel beter kunnen.
pi_60851864
Weer eens series zwemmen live gemist.

En nu natuurlijk weer doen alsof het live is na het flitsjournaal waarschijnlijk...
Jack does it in real time...
  vrijdag 15 augustus 2008 @ 18:25:47 #280
7859 456
Onze excuses voor het ongemak
pi_60860858
Voor de atletiek liefhebbers: BBC!
Dans Paris à vélo on dépasse les autos
pi_60864930
quote:
Op vrijdag 15 augustus 2008 12:59 schreef DeeBee het volgende:
Weer eens series zwemmen live gemist.

En nu natuurlijk weer doen alsof het live is na het flitsjournaal waarschijnlijk...
En bij heat 1(van de 11) beginnen
pi_60873216
Wat me trouwens blijft opvallen: de hoeveelheid reclame. Ter vergelijking: op de BBC, Sporza en ARD/ZDF zie ik zelden reclame.
sig verwijderd door FA
  zaterdag 16 augustus 2008 @ 11:22:15 #283
181857 Jovatov
Si fallor, sum
pi_60873225
quote:
Op zaterdag 16 augustus 2008 11:21 schreef Ambrosius het volgende:
Wat me trouwens blijft opvallen: de hoeveelheid reclame. Ter vergelijking: op de BBC, Sporza en ARD/ZDF zie ik zelden reclame.
Soms wel twee keer in een half uur
  zaterdag 16 augustus 2008 @ 11:26:12 #284
11102 knep
Mountainfreak
pi_60873287
quote:
Op zaterdag 16 augustus 2008 11:21 schreef Ambrosius het volgende:
Inderdaad, de NOS heeft schijnbaar te weinig centen .
  zaterdag 16 augustus 2008 @ 13:29:34 #285
175900 Lann555
Spider Jerusalem
pi_60875631
Ik zit sinds het athletiek tournooi begonnen is weer netjes bij Europsort. Vind de nieuwe commentatoren weinig soeps vergeleken met uuhmm....Ria Stalman en Ijsbrand Visser? Maar je hebt tenminste livebeelden, zonder stupide bullshit
I hate it here
pi_60877387
NOS denkt te veel na.
Baanwielrennen o daar kunnen we een medaille winnen
Laten we gasten uitnodigen.
Maar als het dan niet goed gaat kunnen ze niet gauw overschakelen naar andere sporten.
pi_60877410
Herhaling #6 ofzo van Nummerdor/Schuil. Leuk allemaal, maar doe dat niet als er nog TIG andere sporten LIVE bezig zijn. Komt geen verbetering in.
sig verwijderd door FA
pi_60877574
quote:
Op zaterdag 16 augustus 2008 14:36 schreef Ambrosius het volgende:
Herhaling #6 ofzo van Nummerdor/Schuil. Leuk allemaal, maar doe dat niet als er nog TIG andere sporten LIVE bezig zijn. Komt geen verbetering in.
Of iedere keer maar weer die sofbalploeg die elke wedstrijd dik klop krijgt
As long as I gaze on Waterloo sunset I am in paradise.
  zaterdag 16 augustus 2008 @ 22:59:03 #289
154880 Bolter
Awesomeness
pi_60889001
quote:
Op zaterdag 16 augustus 2008 14:36 schreef Ambrosius het volgende:
Dit is ook het gene wat ik irritant vind, je wordt bijna gestraft voor het volgen van de sport. Zit voor m'n gevoel de gehele dag naar hetzelfde te kijken.
"When I get sad, I stop being sad and be awesome instead. True story"
  Redactie Sport zaterdag 16 augustus 2008 @ 23:16:20 #290
109131 crew  sportfreak
pi_60889328
quote:
Op zaterdag 16 augustus 2008 11:26 schreef knep het volgende:

[..]

Inderdaad, de NOS heeft schijnbaar te weinig centen .
De NOS is voor 1/3 van zijn budget afhankelijk van reclame inkomsten. Dit in tegenstelling tot publieke omroepen in andere landen.
  zondag 17 augustus 2008 @ 06:44:47 #291
113194 Denewar
Het glas is halfvol!
pi_60893914
Het erge is dat ik sommige topics niet durf te openen, omdat ik dan de uitslag al weet.

Doordat de NOS baanwielrennen niet live uitzend momenteel en ik bleef hangen bij het zwemmen moet ik wel!
pi_60893918
quote:
Op zondag 17 augustus 2008 06:44 schreef Denewar het volgende:
Het erge is dat ik sommige topics niet durf te openen, omdat ik dan de uitslag al weet.

Doordat de NOS baanwielrennen niet live uitzend momenteel en ik bleef hangen bij het zwemmen moet ik wel!
Hoezo zou je topics willen openen dan? Alles kan toch in de daarvoor bestemde topics?
  zondag 17 augustus 2008 @ 06:47:24 #293
113194 Denewar
Het glas is halfvol!
pi_60893920
quote:
Op zondag 17 augustus 2008 06:46 schreef TheArt het volgende:

[..]

Hoezo zou je topics willen openen dan? Alles kan toch in de daarvoor bestemde topics?
Ik bedoel bestaande topics te bekijken.
  zondag 17 augustus 2008 @ 10:00:07 #294
6373 thaduck
!! nu Tha_Duck !!
pi_60894801
Ze maken zich weer onsterfelijk hoor. Oeverloos gelul over een paar kut boten en tennis tussen 2 bijna dode russen.

En dat terwijl er Nederlanders spelen.. HET IS EEN SCHANDE!!! TYFUS NOS!!!
  zondag 17 augustus 2008 @ 10:02:25 #295
113194 Denewar
Het glas is halfvol!
pi_60894838
dus kan ik het waterpolo topic weer niet openen!

want ik wil het wel zien, het kost mij al moeite om geen teletekst te kijken
pi_60895199
Serieus, die reclames.

Kwartfinale waterpolo aan de gang...nee hoor, zonder enige schaamte vliegen de flitsjournaals en reclame blokken je om de oren...
Jack does it in real time...
pi_60895259
Verschrikkelijk eigenlijk dat Nederlanders zijn aangewezen op buitenlandse zenders om de OS te kunnen volgen. Ik kijk serieus maar 20% van de tijd naar de NOS.
sig verwijderd door FA
  zondag 17 augustus 2008 @ 10:29:45 #298
6373 thaduck
!! nu Tha_Duck !!
pi_60895293
Wat ook onbegrijpelijk is is dat je digitale TV hebt en dat je dan lelijke kanaaltjes via een stuk strontsoftware van MS moet gaan kijken.

Zend dan op zijn minst die kanalen digitaal uit, dan heb je er wat aan
pi_60895298
Ze doen het vanochtend tot nu toe erg goed.
pi_60895303
Herhalingen vallen mee vanochtend, reclame's blijven belachelijk veel natuurlijk. We moeten we blijven bedenken dat de NOS de enige publieke omroep in de wereld die 12 live streams gratis toegankelijk heeft.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')