abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  donderdag 14 augustus 2008 @ 08:52:42 #226
67205 Colplay
How you doin??
pi_60818047
quote:
Op woensdag 13 augustus 2008 21:31 schreef tong80 het volgende:
Kijk je naar de samenvating van half negen krijg je tien minuten een item over Mark Huizinga en 5 minuten een intervieuw met Popov.

Allemaal leuk maar ik wil beelden zien die ik vannacht niet heb kunnen kijken.

Eigenlijk vind ik het jammer dat ze niet voor een 24-uurs zender met OS hebben gekozen. Want op zich vind ik het prima dat ze deze items hier uitzenden. Er is geen live sport meer, dus dat is het moment voor deze items. Maar ze hadden van mij hele avond dingen mogen herhalen nu. Dan is iedereen thuis en kan hier naar kijken.
"En dan hebben ze nou de regel dat je handjes mot schudden voor het gevecht. Ik wil helemaal geen handjes schuden met m'n tegenstander. Ik wil de kop van z'n romp afslaan."
pi_60818951
Bah dacht ik voordat ik naar het werk ging nog even sport mee te kunnen pakken en dan proppen ze een sammenvatting in 5 minuten, en de rest over de verloren wedstrijd van pieter en het journaal dat precies hetzelfde is als op ned2
pi_60819399
Er is nu met al die regen ook niet heel veel sport meer over om uit te zenden
  donderdag 14 augustus 2008 @ 10:17:56 #229
67205 Colplay
How you doin??
pi_60819528
Wat zenden ze nu uit dan? Er is toch genoeg indoor waar ze naar toe kunnen?

Best jammer, dat werken
"En dan hebben ze nou de regel dat je handjes mot schudden voor het gevecht. Ik wil helemaal geen handjes schuden met m'n tegenstander. Ik wil de kop van z'n romp afslaan."
  donderdag 14 augustus 2008 @ 10:20:52 #230
181857 Jovatov
Si fallor, sum
pi_60819590
Tafeltennis , landenteams voor dames is Nederland nu bezig.
pi_60819655
quote:
Op donderdag 14 augustus 2008 10:20 schreef Jovatov het volgende:
Tafeltennis , landenteams voor dames is Nederland nu bezig.
Weet niet of de Nos daar rechtstreekse beelden van had en ze kon uitzenden, ze hebben in ieder geval met 3-0 verloren
  donderdag 14 augustus 2008 @ 10:26:21 #232
181857 Jovatov
Si fallor, sum
pi_60819697
quote:
Op donderdag 14 augustus 2008 10:24 schreef thewarrior82 het volgende:

[..]

Weet niet of de Nos daar rechtstreekse beelden van had en ze kon uitzenden, ze hebben in ieder geval met 3-0 verloren
Ja, op de streams was de andere wedstrijd tafeltennis, dus ben ik ook niet zeker of ze rechten hebben. Maargoed, ze hebben nu inderdaad toch verloren...
pi_60819743
quote:
Op donderdag 14 augustus 2008 10:26 schreef Jovatov het volgende:

[..]

Ja, op de streams was de andere wedstrijd tafeltennis, dus ben ik ook niet zeker of ze rechten hebben. Maargoed, ze hebben nu inderdaad toch verloren...
Ow, het is dus afgelopen Jammer! Maar ja, toch knap dat ze zich redelijk staande hebben kunnen houden afgaande op de punten.
Michael Scott: If I were joking, you'd be laughing. Do you look like you're laughing?
Dwight K. Schrute: Impossible to say. I can't see myself.
pi_60819754
Ik zit nu vanaf even voor negenen te kijken en volgen mij komt nu al voor de derde keer hockey voorbij.
Enoh: "Voor Nederlanders is het misschien normaal dat getalenteerde voetballers bij Ajax spelen, maar zo denk ik niet. Er zijn zat goede spelers die niet de kans krijgen voor Ajax te voetballen. Ik wel. Daar bedank ik God iedere dag voor."
pi_60820587
Ze blijven nu herhalen omdat zoveel dingen zijn afgelast

Laat dan worstelen of pijl en boogschieten of basketbal zien ofzo Alleen zullen daar niemand voor hebben die commentaar kan geven nu denk ik
Ook zijn nu helemaal geen NL bezig, straks pas met judo.
............................
pi_60820623
Sporza laat Rusland-Litouwen basketbal zien
quote:
Op donderdag 14 augustus 2008 11:06 schreef sander89 het volgende:

Laat dan worstelen of pijl en boogschieten of basketbal zien ofzo Alleen zullen daar niemand voor hebben die commentaar kan geven nu denk ik
Geen mobiele telefoon en nog nooit ge-sms't.
Heerlijk tegen de stroom in
pi_60820674
quote:
Op donderdag 14 augustus 2008 11:06 schreef sander89 het volgende:

Goed moment om eens wat anders te gaan doen
Michael Scott: If I were joking, you'd be laughing. Do you look like you're laughing?
Dwight K. Schrute: Impossible to say. I can't see myself.
pi_60820745
Ik snap het echt niet van de NOS. Laat dan in ieder geval iets anders zien. Het is toch niet verboden om iets anders live uit te zenden. Sporza is nu ook live met basketbal Litouwen - Rusland. Dat kan de NOS toch ook gewoon?
pi_60820931
quote:
Op donderdag 14 augustus 2008 11:12 schreef TheArt het volgende:
Ik snap het echt niet van de NOS. Laat dan in ieder geval iets anders zien. Het is toch niet verboden om iets anders live uit te zenden. Sporza is nu ook live met basketbal Litouwen - Rusland. Dat kan de NOS toch ook gewoon?
Blijkbaar niet dus. Daarnaast is er ook nog boogschieten en Grieks-Romeins worstelen bezig. Dus er valt nog best wel wat uit te zenden.
  donderdag 14 augustus 2008 @ 11:47:06 #240
67205 Colplay
How you doin??
pi_60821619
quote:
Op donderdag 14 augustus 2008 11:19 schreef ElmarO het volgende:

[..]

Blijkbaar niet dus. Daarnaast is er ook nog boogschieten en Grieks-Romeins worstelen bezig. Dus er valt nog best wel wat uit te zenden.
NOS laat tijdens de Spelen zien dat het niet het vermogen heeft om snel te schakelen als er iets onverwachts gebeurt. Ze maken een plan voor het toernooi, maar houden geen rekening met dingen die mogelijk kunnen veranderen. Andere zenders doen dat veel beter en schakelen dus nu over naar bijvoorbeeld basketbal. NOS gaat dan liever gewoon hele dag herhalen.
pi_60822000
Hele ochtend herhalingen.
Enoh: "Voor Nederlanders is het misschien normaal dat getalenteerde voetballers bij Ajax spelen, maar zo denk ik niet. Er zijn zat goede spelers die niet de kans krijgen voor Ajax te voetballen. Ik wel. Daar bedank ik God iedere dag voor."
pi_60824597
Vandaag goed judo gecombineerd met analyse. Weliswaar was daar ook de tijd voor
  donderdag 14 augustus 2008 @ 16:21:45 #243
113194 Denewar
Het glas is halfvol!
pi_60828446
Badminton, Tennis, Basketbal, toe maar
It ain't over till the fat lady sings!!!
Een dag is er om te lachen en de nacht om te .......!
pi_60828468
quote:
Op donderdag 14 augustus 2008 16:21 schreef Denewar het volgende:
Badminton, Tennis, Basketbal, toe maar

Zozo, gewaagd.
pi_60828726
Maar geen live beach volleybal nu...
pi_60828915
De NOS heeft er baat bij dat er een hoop onderdelen afgelast zijn, blijkbaar kunnen ze ander tussen de beelden door het programma niet meer vinden. Als het allemaal wat minder complex wordt maken ze een acceptabel sportverslag
Atje zeggen is adje doen!
pi_60829673
Maar nu hadden ze natuurlijk naar het beachvolleybal moeten overschakelen, alsnog verneuken ze het

Hoewel ik het showen van de judo-finale ook wel waardeerde vind ik nu het gelul weer uitermate storend.
Atje zeggen is adje doen!
  donderdag 14 augustus 2008 @ 17:27:10 #248
181857 Jovatov
Si fallor, sum
pi_60830009
Zou het er misschien mee te maken hebben dat ze niet overal commentators hebben?
Er zijn zoveel sporten, en bij allemaal moeten ze iemand hebben zitten willen ze het op TV kunnen uitzenden.

Voor judo, turnen en zwemmen hebben ze wel een vaste commentator, maar voor de wat kleinere sporten hebben er niet genoeg denk ik. Daarom zie je misschien niet alles live op tv verschijnen.
pi_60830103
De NOS draait voorwaar een goede middag; o.a. tennis, badminton, basketbal, dressuur (al was dat logisch), niet veel herhalingen. Blijft jammer van de reclame/journaal en te uitgebreide analyses waar je ook live-sport kunt uitzenden. Wel jammer dat werd aangekondigd dat het badminton tot 16.45 zou duren, waardoor je al wist hoe dat af zou lopen om 16.40
quote:
Op donderdag 14 augustus 2008 17:27 schreef Jovatov het volgende:
Zou het er misschien mee te maken hebben dat ze niet overal commentators hebben?
Er zijn zoveel sporten, en bij allemaal moeten ze iemand hebben zitten willen ze het op TV kunnen uitzenden.

Voor judo, turnen en zwemmen hebben ze wel een vaste commentator, maar voor de wat kleinere sporten hebben er niet genoeg denk ik. Daarom zie je misschien niet alles live op tv verschijnen.
Welke sporten zouden ze geen commentator voor hebben? Bovendien is Evert een alleskunner.
  donderdag 14 augustus 2008 @ 17:31:47 #250
33232 Againzender
Vriend van de show
pi_60830106
quote:
Op donderdag 14 augustus 2008 17:27 schreef Jovatov het volgende:

zou een reden kunnen zijn. maar kunnen ze dan niet een allround verslaggever in de studio zetten die dan die 'andere' sporten van commentaar voorziet?
Bij de wegwedstrijd zit Smeets ook alleen maar vanaf de finish het verslag te doen via de beelden die wij hier ook gewoon zien.
[b]Op maandag 6 september 2010 00:28 schreef tong80 het volgende:[/b]
GVD Wat moet jij een trotse vader zijn :)
:P
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')