abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_60784032
ik vond de 17 minuten durende nabeschouwing van de niet bijster interessant verlopen tijdrit voor vrouwen ook heel leuk ...

NOT!!!

Wat een grove fout dit!!
pi_60784079
Hmmm,vanaf 07:30 ruim aandacht (lees: herhaling van de hele ochtend) voor het zwemmen. Ook de tijdrit start dan NOS!

het lijkt wel of de NOS alleen geinteresseerd is in het zwemmen. Ik ben dat zwemmen nu wel een beetje zat...
Ze lijken weer in een negatieve spiraal te zitten
"Niet-wielrenners. De leegheid van die levens schokt me." - T. Krabbé
pi_60784104
Samenvatting van het turnen kwam ook al weer...

Eerst 'de ontknoping' die verre van live was uitzenden...en dan binnen het uur weer een samenvatting ervan.
Jack does it in real time...
  woensdag 13 augustus 2008 @ 07:21:40 #129
67205 Colplay
How you doin??
pi_60784106
En dan nu weer turnen, toen ik half uur geleden mijn bed uitkwam was dit ook al bezig. Laat gewoon wat live zien. En niet straks weer hele tijd zwemmen. Er komen genoeg Nederlanders in actie vandaag, bijvoorbeeld bij het zeilen.
"En dan hebben ze nou de regel dat je handjes mot schudden voor het gevecht. Ik wil helemaal geen handjes schuden met m'n tegenstander. Ik wil de kop van z'n romp afslaan."
pi_60784113
Laatste vrouw over de streep. BBC en Sporza schakelen over naar iets anders. Sporza live naar judo (Mark Huizinga), BBC naar de zoveelste herhaling van Phelps (ook daar geilen ze flink op 'm). NOS blijft op de Muur naar een uitgeputte Kupfernagel kijken, een interview met Pooley(?) die voor ons niet te horen was en Mart zit maar in de ruimte te kletsen. Ondertussen gooit Mark Huizinga z'n tegenstander op de mat en is die partij afgelopen. NOS stopt met wielrennen en gaat over naar de reclame, die natuurlijk ook niet te kort is. En dan komen ze terug. Doen net alsof ze live naar judo gaan.

Wat een ontzettende trieste bedoeling is het weer bij de NOS. Gisteren kappen ze gewoon softbal af omdat er naar judo gekeken moest worden. Nu zit je naar niks te kijken en blijf je naar niks kijken. Welke idioot zit er achter die knoppen bij de NOS? Geef mij dan dat baantje! Zo moeilijk kan het niet zijn lijkt mij.

Om maar met de woorden van Walter te spreken: DUMBASS!
  woensdag 13 augustus 2008 @ 07:23:22 #131
15221 Falco
Afleidingsmanoeuvre
pi_60784118
Handig zo'n herhaling van iets wat eerder een uur ook al niet live werd uitgezonden
<a href="https://www.youtube.com/watch?v=yIl_jGh-LWE" target="_blank" rel="nofollow">Afleidingsmanoeuvre</a>
pi_60784147
Bovendien werd in het "spoorboekje" vannacht gemeld dat ze om 6.55 naar het judo zouden gaan. Ik weet niet wie dat geschat had, maar dat klopte precies met de tijd van Huizinga en vervolgens dus inderdaad 10 minuten later te starten.

Ik steun een bidbook van SBS of RTL voor de volgende spelen.
Atje zeggen is adje doen!
pi_60784158
Laten ze weer zwemmen zien
  woensdag 13 augustus 2008 @ 07:31:13 #134
113194 Denewar
Het glas is halfvol!
pi_60784165
he gelukkig het olympisch journaal, ik hoop dan reclame en hoe zit het met de hoofdpunten van het nieuws.

zo'n o.j kan ik wel begrijpen, maar doe dat compact en snel. en niet zo uitgebreid. bv zwemmen vanaf de start, nee, ze stellen nog even iedereen voor.
It ain't over till the fat lady sings!!!
Een dag is er om te lachen en de nacht om te .......!
  woensdag 13 augustus 2008 @ 07:32:31 #135
113194 Denewar
Het glas is halfvol!
pi_60784178
quote:
Op woensdag 13 augustus 2008 07:28 schreef At_Fundum het volgende:
Bovendien werd in het "spoorboekje" vannacht gemeld dat ze om 6.55 naar het judo zouden gaan. Ik weet niet wie dat geschat had, maar dat klopte precies met de tijd van Huizinga en vervolgens dus inderdaad 10 minuten later te starten.

Ik steun een bidbook van SBS of RTL voor de volgende spelen.

neeeeee, dan krijgen we de belspellen erbij!!!!
It ain't over till the fat lady sings!!!
Een dag is er om te lachen en de nacht om te .......!
pi_60784200
quote:
Op woensdag 13 augustus 2008 07:32 schreef Denewar het volgende:

[..]

neeeeee, dan krijgen we de belspellen erbij!!!!
Ik wil anders wel weten hoe "de andere wereld" denkt over de komende medaillekansen. Paranormaal-tv ipv nieuwsblokjes geeft meer vermaak
Atje zeggen is adje doen!
  woensdag 13 augustus 2008 @ 07:40:55 #137
67205 Colplay
How you doin??
pi_60784245
Bosch komt de mat op en ze stoppen met Van Gelder, dus dat lijkt mooi.

Nee gaan we nog een keer naar de wielerdeceptie kijken.
"En dan hebben ze nou de regel dat je handjes mot schudden voor het gevecht. Ik wil helemaal geen handjes schuden met m'n tegenstander. Ik wil de kop van z'n romp afslaan."
pi_60784286
Olympische Spelen bij de NOS is niet goed voor mijn gezondheid. Loop me alleen maar kapot te ergeren aan dat zooitje ongeregeld die de ene dag softbal abrupt afkappen voor judo en geleuter over judo en de andere dag nietszeggende beelden laten zien na een wielerwedstrijd terwijl Nederland op de mat staat te judoen, of beelden laat zien die al geweest zijn terwijl Nederland op de mat staat te judoen. En daarna vrolijk WEER naar die *** reclame!
pi_60784296
Dit is wel heel ernstig hoor: ze stoppen met Jack, Edith komt op de mat... maar nee, naar het wielrennen... Afgelopen en dan denk je... Nee hoor, naar de reclame en na de reclame? Wielrennen...

Ze zitten daar enorm te slapen ofzo? Ze vallen erg zwaar terug nu hoor onze Nationale Omroep Stichting.
pi_60784317
Die reclame is werkelijk heel erg.
Dat is eens wat anders...
pi_60784321
Vandaag pas 2 Judo partijen met Nederlanders live gemist door herhalingen van het zwemmen en te lang blijven hangen bij de reeds afgelopen tijdrit.

Goed bezig NOS
Sport is de belangrijkste bijzaak in het leven.
pi_60784328
Epic fail...

We zitten weer eens naar reclame te kijken terwijl Bosch aan het judoën is...geen woord erover ook in de uitzendingen, daar hebben ze het alleen over de tijdrit voor de mannen...
pi_60784344
en nu nog geen herhaling NOS
pi_60784393
En dan gaan ze nu het judo laten zien
Sport is de belangrijkste bijzaak in het leven.
pi_60784418
Eerst totaal nutteloos naar een Iraniër kijken en dan een herhaling van Bosch. Totaal onnodig dit.
  woensdag 13 augustus 2008 @ 07:58:44 #146
67205 Colplay
How you doin??
pi_60784424
Hopelijk blijven ze nu wel hier voor Huizinga.
pi_60784461
Weer journaal. Hebben we net toch ook al gehad? Waarom moet dit ieder uur? Kan toch ook om de 2 uur. En ditzelfde journaal wordt natuurlijk ook op Ned2 getoont.
pi_60784466
Edit: verkeerde topic!
pi_60784576
Nogmaals maar mijn ongenoegen in een mail gezet
quote:
Tijdrit voor vrouwen is voorbij. Zitten naar een doodmoeie Kupfernagel te kijken, een interview die voor ons niet te verstaan is en Mart die in de ruimte kletst over wanneer de tijdrit voor mannen begint. Ondertussen staat Mark Huizinga op de judomat. Dit is wel te zien bij onze Belgische buren. NOS gaat naar de reclame en minuten later krijgen we die partij pas te zien, alsof het live is.

Maar het kan nog erger! Beelden laten zien van wedstrijden die al geweest zijn. Dom geklets met die Rotterdamse ToppieJoppiedoos. Ondertussen staat Judith Bosch op de judomat maar de NOS schakelt naar de reclame. Na de reclame krijgen we weer beelden van de Muur en horen we Mart Smeets weer kletsen. We zitten bij de tijdrit voor mannen.

Gisteren was judo nog zo belangrijk, toen werd namelijk een softbalwedstrijd van de Nederlandse dames abrupt afgebroken. Vandaag staan de 2 grootste judoka's van Nederland op de mat en is het ineens niet meer zo belangrijk. Waar zijn jullie nu eigenlijk mee bezig? Ik begrijp best dat het niet mogelijk is om 16 miljoen mensen het helemaal naar de zin te maken. Maar dit is toch echt wel heel erg waar jullie mee bezig zijn. Jullie kunnen dan wel goeie sier proberen te maken met een persberichtje in de kranten dat er zoveel naar de streams gekeken wordt maar wordt het niet eens tijd om wat meer aandacht te besteden aan de uitzending op Nederland 1. Misschien toch ook iets voor over 2 jaar om wat meer te richten op extra kanalen via digitale televisie. Het enige wat jullie zonder problemen kunnen uitzenden is voetbal, en schaatsen in iets mindere maten want het wil toch ook wel eens voorkomen dat er een start gemist wordt. Zodra er meerdere sporten tegelijkertijd zijn op een OS dan kunnen jullie het niet meer aan.
Het is helemaal niet erg om tijdens het ene live-event naar een ander live-event over te schakelen, maar doe dit concequent en niet de ene dag wel en de andere dag niet. We hoeven ook niet heel de dag door te zien hoe Phelps het ene record na het andere record breekt en weer goud pakt. We zien liever meer verschillende sporten dan telkens hetzelfde. Als kind maakte het niet uit als we elke week dezelfde aflevering van Sesamstraat zagen, dat hadden we toch niet door. Maar als je eenmaal op een bepaalde leeftijd bent gekomen om dat door te krijgen is het alleen maar heel irritant om telkens maar weer hetzelfde voorbij te zien komen terwijl er zoveel andere sporten zijn om te laten zien. Alstublieft, pas uw werkwijze aan. De OS bestaat niet meer uit maar 10 verschillende sporten. Het is overigens maar goed dat de atletiekonderdelen nog niet begonnen zijn. Dan wisten jullie vast en zeker helemaal niet wat er uitgezonden zou moeten worden.

In een eerdere mail 'klaagde' jullie dat grote landen als Duitsland en Engeland meer geld tot hun beschikking hebben. Misschien is het dan iets om wat minder op voetbal te bieden? Hoeveel miljoen is er daar dit jaar weer naar toe gegaan voor het EK, de eredivisie, de championsleague en de UEFA cup? En dan is de eredivisie alleen maar samenvattingen. Voetbal is misschien groot, maar er wordt toch ook aardig wat aan andere sporten gedaan. Alleen dat zien we zelden of nooit bij Studio Sport terug.

Is het echt noodzakelijk om zoveel journaals te laten zien op Ned1? Dit kan toch ook op Ned2? En kunt u mij ook vertellen wanneer de NOS commercieel is geworden en nog steeds niet op een eigen kanaal zit maar gewoon doodleuk blijft uitzenden via Ned1/Ned2/Ned3?

De Olympische Spelen bij de NOS zijn echt niet goed voor mijn gezondheid. Vanaf dag 1 loop ik me er al aan te ergeren. Dit zegt natuurlijk meer over mij dan over de NOS. Het doet me in elk geval goed dat ik weet niet alleen te staan in mijn kritiek naar de NOS. Het is alleen jammer dat u als NOS zijnde er helemaal niets aan gaat doen. U blijft doorgaan met het weggooien van ons geld aan het miljardenbedrijf wat voetbal heet, te weinig aandacht heeft voor andere kleinere sporten en een Olympische Spelen niet op een fatsoenlijke wijze weet te tonen. Ja, jullie zijn een stapje vooruit gegaan met het aanbieden van streams op internet. Jullie zouden nog een stapje vooruit kunnen gaan door deze streams ook via digitale televisie uit te zenden. Maar dat ene kleine stapje wordt volledig teniet gedaan door de vele onderbrekingen voor journaal en reclame, het overdreven vaak herhalen van een zwemwedstrijd en het vroegtijdig afkappen van de uitzending waar Sporza, BBC, EuroSport, ZDF/ARD nog gewoon doorgaan.

Ik ga nu maar de huisarts bellen en vragen om kalmerende medicijnen. Misschien dat ik dan de komende anderhalve week nog weet te overleven met de NOS.
En natuurlijk moeten we nu massaal onze vingers kruisen en hopen dat Huizinga de herkansing mag doen :-(
pi_60784615
2x reclame in 25 min.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')