abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_60785842
Weer turnen. Ze gingen een stuk beter, en ze laten nu meer sporten en minder analyses zien, maar een beetje meer variatie dan een zoveelste herhaling van het turnen en zwemmen mag wel... Ongelooflijk, ze zakken weer naar hun oude niveau.
"Niet-wielrenners. De leegheid van die levens schokt me." - T. Krabbé
pi_60786035
Half tien en hoeveel keer is het turnen al langs geweest? En dan ook niet een paar flitsen, maar gewoon semi live! Wat een kutzender. Kan de NOS het niet gewoon aan Sporza overlaten? Veel meer live sport daar en wat korte hoogtepunten, aandacht voor meer sporten en ze lijken zelfs de Nederlanders beter op waarde te schatten...
  woensdag 13 augustus 2008 @ 09:50:28 #178
47295 Angel_of_Dth
Enjoy the silence
pi_60786099
quote:
Op woensdag 13 augustus 2008 09:47 schreef NY_Giant het volgende:
Kan de NOS het niet gewoon aan Sporza overlaten?
Waarom kijk je daar dan niet gewoon? Je hoeft niet naar de NOS te kijken als je Sporza beter vindt.
Vows are spoken to be broken
Feelings are intense, words are trivial
Pleasures remain, so does the pain
Words are meaningless and forgettable
pi_60786135
HAHAHAHA. Zelfs de Belg gooit de OS op een extra kanaal op het digitale kastje. Belgie, dat land onder ons wat op heeeeeeeel veel dingen toch best wel achterlopen liggen met deze technologie mijlenver voor op de NOS. Hoeveel triester kan je het hebben met de NOS?

Waren eerst de commercielen onze nationale herhaalzenders.....de NOS gaat dat in 2 weken tijd grandioos voorbij.
pi_60786161
quote:
Op woensdag 13 augustus 2008 09:50 schreef Angel_of_Dth het volgende:

[..]

Waarom kijk je daar dan niet gewoon? Je hoeft niet naar de NOS te kijken als je Sporza beter vindt.
Hey! Wij Nederlanders zijn klagers. Wij klagen graag. Dat is ons geboorterecht. Neem ons dat recht niet af
pi_60786257
quote:

[..]

He he, uiteraard! Ik ben blij dat ik kan beschikken over Sporza, Eurosport, BBC en vijf Duitse kanalen. Ik gaf het voorbeeld van Sporza, omdat het ook een publieke zender is in een zelfde soort land als Nederland, maar ze het toch zoveel beter doen! En vermoedelijk nog met minder geld ook...
  woensdag 13 augustus 2008 @ 10:23:07 #182
67205 Colplay
How you doin??
pi_60786834
quote:

[..]

De enige reden om de NOS te volgen in wat ze doen is om naar Nederlanders te kijken. Maar die zenden ze dus ook lang niet altijd uit.
"En dan hebben ze nou de regel dat je handjes mot schudden voor het gevecht. Ik wil helemaal geen handjes schuden met m'n tegenstander. Ik wil de kop van z'n romp afslaan."
pi_60787828
Ben ik weer met m'n geklaag. Nederland gaat roeien Heren 4 Zonder. Halve finale. Ned1 laat een onbeduidend potje voetbal zien. Kan best wel een stukje van gemist worden aangezien het Olympische voetbal geen zak voorstelt als clubs hun spelers kunnen verbieden om te spelen en ze zelfs terug kunnen halen.

Al ziet het er niet al te veelbelovend uit voor de roeiers
pi_60787970
Lijkt me wel dat ze even halve finale Judo laten zien van Edith Bosch, ook al missen we daardoor 5/10 min voetbal.
............................
pi_60788095
Gaan ze ook doen, werd gezegd.
Enoh: "Voor Nederlanders is het misschien normaal dat getalenteerde voetballers bij Ajax spelen, maar zo denk ik niet. Er zijn zat goede spelers die niet de kans krijgen voor Ajax te voetballen. Ik wel. Daar bedank ik God iedere dag voor."
pi_60788661
Krijg een leuk standaardmailtje van de NOS:

Dank u voor uw e-mail. NOS Studio Sport zal gedurende de OlympischeSpelen de hele dag door keuzes moet maken.

Bij die keuzes zijn we voor een deel afhankelijk van het aanbod. De NOSbeschikt over 13 live-TV kanalen uit China. 12 waarop vrijwel de heledag allerlei sporten worden aangeboden en 1 zogenaamd eigen 24 uurssignaal waarop we zelf onze reportages, presentaties en eigensamenvattingen doorstralen naar Hilversum. De 12 live TV-kanalen enNederland 1 zijn via www.nos.nl/os volledig te volgen. De techniek laathet echter nog niet toe dat de eigen 24 uurs lijn ook gestreamd wordt.

Een wedstrijd van het Nederlands softballteam is heel interessant voorons, maar nauwelijks voor de rest van Europa. Die komt dus niet in opeen van de 12 internationale lijnen, ook wel multi's genoemd. Zo'nwedstrijd sturen wij door naar Nederland via onze 24 uurs lijn.Nederlanders die meedoen aan een sport en niet direct in aanmerkingkomen voor een medailleplaats komen doorgaans niet of nauwelijks inbeeld. In zo'n geval gaan wij - als we daarvoor kiezen - met eigenmensen op pad om een reportage te maken. De NOS werkt in China met viercamerateams en dus ook daar moeten keuzes gemaakt worden.

Weer andere sporten - zoals zeilen - worden vanwege de lengte of decomplexiteit (televisiematig dan) van het evenement niet live in eenmulti (internationale lijn) aangeboden, maar wel in aangepaste vorm ineen intern circuit. Dat gebeurt in het International Broadcasting Centre(IBC) waar rechthebbende televisiemaatschappijen gebruik kunnen makenvan de banden om ze vervolgens samengevat op hun eigen 24 uurs kanaaldoor te sturen naar huis. Maar ook hier weer moeten keuzes gemaaktworden omdat er een eind is aan het aantal beschikbare mensen enmachines in dat IBC. Grote landen als Duitsland en Engeland hebben meergeld en dus meer mensen en middelen.

Over de uiteindelijk keuzes, over wat er in de uitzending komt en watniet zal altijd discussie blijven bestaan. Dat is inherent aan het makenvan keuzes. Het streven van de redactie van Studio Sport is om op basisvan journalistieke afwegingen zo veel mogelijk mensen te bedienen opNederland 1. En natuurlijk hebben we daarbij vooral oog voor prestatiesvan de Nederlandse deelnemers. Daarnaast bieden we via www.nos.nl/os mensen de mogelijkheid om zoveelmogelijk sporten tijdens de Spelen volledig live te kunnen volgen, maarook hiervoor geldt dat we helaas niet allesomvattend kunnen zijn.

Met vriendelijke groet,
NOS Publieksvoorlichting
Meta Beverwijk

[ Bericht 1% gewijzigd door wokkkel op 13-08-2008 11:35:42 ]
pi_60788790
Interessant mailtje! Ontbrekende spaties zullen wel door het copy/pasten komen?
Michael Scott: If I were joking, you'd be laughing. Do you look like you're laughing?
Dwight K. Schrute: Impossible to say. I can't see myself.
pi_60788844
quote:
Op woensdag 13 augustus 2008 11:34 schreef DaFrenk het volgende:
Interessant mailtje! Ontbrekende spaties zullen wel door het copy/pasten komen?
Heb m even aangepast..
pi_60788943
quote:
Op woensdag 13 augustus 2008 11:30 schreef wokkkel het volgende:
Krijg een leuk standaardmailtje van de NOS:

HAHAHA....diezelfde mail kreeg ik toen ik mijn beklag deed over het abrupt afbreken van de softbalwedstrijd :-) Op mijn mail van vanmorgen nog geen antwoord mogen ontvangen in mijn mailbox.
pi_60788994
Keurige reactie van de NOS!!
pi_60788996
Waarom mailen, hoe zinloos is dat.
That's all folks!
  Moderator / Redactie Sport woensdag 13 augustus 2008 @ 11:42:06 #192
92686 crew  borisz
Keurmeester
pi_60789057
Mail naar de ombudsman, dan schrijft die er misschien een stukkie over.
winnaar wielerprono 2007 :) Last.FM
pi_60789058
quote:
Op woensdag 13 augustus 2008 11:40 schreef -Vaduz- het volgende:
Hebbie telefoonnummer van die afdeling voor me dan? Wil ook wel langs gaan, maar vind 't zo'n end fietsen en zulk goed weer is het nu ook weer niet om dat end te gaan fietsen. Overigens, ik zal waarschijnlijk pas aan komen op m'n fietsje als de Spelen al lang en breed voorbij zijn :-)

enne.....Hey! Wij Nederlanders zijn klagers. Wij klagen graag. Dat is ons geboorterecht. Neem ons dat recht niet af
pi_60789113
quote:
Op woensdag 13 augustus 2008 11:40 schreef -Vaduz- het volgende:
Niks is zinloos..
  woensdag 13 augustus 2008 @ 11:44:23 #195
67205 Colplay
How you doin??
pi_60789142
quote:
bla bla bla bla
Met dit antwoord verklaren ze alleen maar waarom ze soms een Nederlandse deelnemer niet uitzenden. Niet waarom we elk uur herhalingen zien, waarom er onnodige analisten zijn, die zelfs de halve finales al gaan analyseren als het maar om zwemmen gaat. De enorme reclameblokken en de flitsjournaals. Dat zijn allemaal keuzes die gemaakt worden door de redactie in Hilversum. Dat heeft niets met de aanwezigheid van lijnen te maken of niet. Het lijkt wel of ze denken dat als ze wat aanbieden via internet ze verder niets serieus of goed hoeven te doen.
"En dan hebben ze nou de regel dat je handjes mot schudden voor het gevecht. Ik wil helemaal geen handjes schuden met m'n tegenstander. Ik wil de kop van z'n romp afslaan."
pi_60789491
Ah, weer reclame.
There's a monkey in the jungle watching a vapour trail. Caught up in the conflict between his brain and his tail.
Winnaar Voetbalfoto-onderschriftcompetitie 2006-II, 2008-I.
The Terrifying Snoman | De Wageningse Berg
pi_60789564
Gaat iemand eens bij houden hoeveel minuten reclame ze per dag uitzenden
pi_60789641
Commerciële kutzender is het geworden, de NOS.
Enoh: "Voor Nederlanders is het misschien normaal dat getalenteerde voetballers bij Ajax spelen, maar zo denk ik niet. Er zijn zat goede spelers die niet de kans krijgen voor Ajax te voetballen. Ik wel. Daar bedank ik God iedere dag voor."
pi_60792414
Ne weer herhallingen ipv het zwemmen

en de streams werken weer eens niet hier
  woensdag 13 augustus 2008 @ 13:26:58 #200
47295 Angel_of_Dth
Enjoy the silence
pi_60792837
Even een blokje herhalingen tussendoor.
Vows are spoken to be broken
Feelings are intense, words are trivial
Pleasures remain, so does the pain
Words are meaningless and forgettable