quote:Op woensdag 13 augustus 2008 08:14 schreef NFSU2 het volgende:
Nogmaals maar mijn ongenoegen in een mail gezet
[..]
En natuurlijk moeten we nu massaal onze vingers kruisen en hopen dat Huizinga de herkansing mag doen :-(
Prima post dit.quote:Op dinsdag 12 augustus 2008 18:27 schreef Falco het volgende:
Ze snappen ook niet wat voor mensen overdag kijken. Dat zijn ondermeer de die-hard sportliefhebbers, die zoveel mogelijk mee willen krijgen. De iets minder geïnteresseerden zijn gewoon aan het werk en kijken liever (of noodgedwongen) een uurtje samenvattingen in de avond.
Wow! Lang maar raakt aardig hoe ik er ook tegenaan kijk. Ben érg benieuwd of je een reactie krijgt.quote:Op woensdag 13 augustus 2008 08:14 schreef NFSU2 het volgende:
[..]
En natuurlijk moeten we nu massaal onze vingers kruisen en hopen dat Huizinga de herkansing mag doen :-(
Gevolgd door reclame, het flitsjournaal en herhaling van het honkbal van vanmorgen...quote:Op woensdag 13 augustus 2008 08:42 schreef wokkkel het volgende:
Huppakee, weer een half uur livesport verknald door nog maar een keer zwemmen te herhalen.
Schitterende mail! Overigens is het Edith Bosch en niet Judith Bosch...quote:Op woensdag 13 augustus 2008 08:14 schreef NFSU2 het volgende:
[..]
Dôh. Komt omdat ik eerder deze week naar Sterrenslag heb zitten kijken op HilversumBest :-)quote:Op woensdag 13 augustus 2008 08:47 schreef marcodej het volgende:
[..]
Schitterende mail! Overigens is het Edith Bosch en niet Judith Bosch...
Echt belachelijk de laatste jaren, ook tijdens de schaatswedstrijden elk drie kwartier een reclameblok. Alsof je naar een commerciele zender zit te kijken.quote:
quote:Op woensdag 13 augustus 2008 08:53 schreef NFSU2 het volgende:
Gesink komt binnen in een voorlopige tussentijd. Wat laat NOS op Ned1 zien? De zoveelste zwemherhaling! KOTS
Dan nog kan ik me niet voorstellen dat je dan niet de live-sport prefereert waarin Nederlanders acteren boven de samenvatting. En of het in Nederland normaal is om 's avonds "gewoon" te werken lijkt me ook niet.quote:Op woensdag 13 augustus 2008 08:52 schreef Remzz het volgende:
Dat gezeur elk jaar weer. Ik moet s'avond gewoon werken dus kan s'ochtends niet alles zien dan vind ik het mooi dat ze nu net nu ik wakker ben zwemmen herhalen. Tuurlijk moeten ze afwegingen maken en je kunt nooit voor iedereen de juiste keuze maken. Maar hier op FOK! zitten relatief natuurlijk meer mensen die alles zien dan verder in Nederland.
Ja oke, maar de binnenkomst van Gesink boeit nu ook niet zo heel veel. Hij word waarschijnlijk 15e, als het nu om een medaille ging.quote:Op woensdag 13 augustus 2008 09:01 schreef At_Fundum het volgende:
[..]
Dan nog kan ik me niet voorstellen dat je dan niet de live-sport prefereert waarin Nederlanders acteren boven de samenvatting. En of het in Nederland normaal is om 's avonds "gewoon" te werken lijkt me ook niet.
Het probleem is dat de live-sport nu (als we mazzel hebben) een knip in de samenvattingen is ipv andersom.
Terwijl met dit tijdsverschil het juist ideaal is om voor 17:00 uur zoveel mogelijk live te laten zien, en dan kan je 's avonds lekker samenvatten en nabeschouwen.quote:Op woensdag 13 augustus 2008 09:01 schreef At_Fundum het volgende:
[..]
Het probleem is dat de live-sport nu (als we mazzel hebben) een knip in de samenvattingen is ipv andersom.
Dan zie ik liever het niet zo boeiende Gesink die over de finish komt dan naar de zoveelste zwemherhaling van Phelps waar helemaal geen Nederland in voor komt. De NOS heeft nu al wel genoeg laten blijken dat ze geilen op Phelps en al die andere lui in zwempakjes.quote:Op woensdag 13 augustus 2008 09:05 schreef Remzz het volgende:
[..]
Ja oke, maar de binnenkomst van Gesink boeit nu ook niet zo heel veel. Hij word waarschijnlijk 15e, als het nu om een medaille ging.
Denk dat het tijdrijden zich inderdaad wat minder leent voor spannende live-actie, maar dan nog denk ik dat je die "prestatie" moet waarderen met zendtijd, desnoods maar twee minuten om te vertellen hoe de stand van zaken is, en dan door met een stukje samenvatting tot er weer iets te melden is.quote:Op woensdag 13 augustus 2008 09:05 schreef Remzz het volgende:
[..]
Ja oke, maar de binnenkomst van Gesink boeit nu ook niet zo heel veel. Hij word waarschijnlijk 15e, als het nu om een medaille ging.
Waarom kijk je daar dan niet gewoon? Je hoeft niet naar de NOS te kijken als je Sporza beter vindt.quote:Op woensdag 13 augustus 2008 09:47 schreef NY_Giant het volgende:
Kan de NOS het niet gewoon aan Sporza overlaten?
Hey! Wij Nederlanders zijn klagers. Wij klagen graag. Dat is ons geboorterecht. Neem ons dat recht niet afquote:Op woensdag 13 augustus 2008 09:50 schreef Angel_of_Dth het volgende:
[..]
Waarom kijk je daar dan niet gewoon? Je hoeft niet naar de NOS te kijken als je Sporza beter vindt.
He he, uiteraard! Ik ben blij dat ik kan beschikken over Sporza, Eurosport, BBC en vijf Duitse kanalen. Ik gaf het voorbeeld van Sporza, omdat het ook een publieke zender is in een zelfde soort land als Nederland, maar ze het toch zoveel beter doen! En vermoedelijk nog met minder geld ook...quote:Op woensdag 13 augustus 2008 09:50 schreef Angel_of_Dth het volgende:
[..]
Waarom kijk je daar dan niet gewoon? Je hoeft niet naar de NOS te kijken als je Sporza beter vindt.
De enige reden om de NOS te volgen in wat ze doen is om naar Nederlanders te kijken. Maar die zenden ze dus ook lang niet altijd uit.quote:Op woensdag 13 augustus 2008 09:50 schreef Angel_of_Dth het volgende:
[..]
Heb m even aangepast..quote:Op woensdag 13 augustus 2008 11:34 schreef DaFrenk het volgende:
Interessant mailtje! Ontbrekende spaties zullen wel door het copy/pasten komen?
HAHAHA....diezelfde mail kreeg ik toen ik mijn beklag deed over het abrupt afbreken van de softbalwedstrijd :-) Op mijn mail van vanmorgen nog geen antwoord mogen ontvangen in mijn mailbox.quote:Op woensdag 13 augustus 2008 11:30 schreef wokkkel het volgende:
Krijg een leuk standaardmailtje van de NOS:
Hebbie telefoonnummer van die afdeling voor me dan? Wil ook wel langs gaan, maar vind 't zo'n end fietsen en zulk goed weer is het nu ook weer niet om dat end te gaan fietsen. Overigens, ik zal waarschijnlijk pas aan komen op m'n fietsje als de Spelen al lang en breed voorbij zijn :-)quote:
Met dit antwoord verklaren ze alleen maar waarom ze soms een Nederlandse deelnemer niet uitzenden. Niet waarom we elk uur herhalingen zien, waarom er onnodige analisten zijn, die zelfs de halve finales al gaan analyseren als het maar om zwemmen gaat. De enorme reclameblokken en de flitsjournaals. Dat zijn allemaal keuzes die gemaakt worden door de redactie in Hilversum. Dat heeft niets met de aanwezigheid van lijnen te maken of niet. Het lijkt wel of ze denken dat als ze wat aanbieden via internet ze verder niets serieus of goed hoeven te doen.quote:bla bla bla bla
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |