Kleinere sporten die wat minder bekendheid kennen, tafeltennis, waterpolo, kanoën, beachvolleybal om maar wat te noemen.quote:Op donderdag 14 augustus 2008 17:31 schreef wimderon het volgende:
De NOS draait voorwaar een goede middag; o.a. tennis, badminton, basketbal, dressuur (al was dat logisch), niet veel herhalingen. Blijft jammer van de reclame/journaal en te uitgebreide analyses waar je ook live-sport kunt uitzenden. Wel jammer dat werd aangekondigd dat het badminton tot 16.45 zou duren, waardoor je al wist hoe dat af zou lopen om 16.40![]()
[..]
Welke sporten zouden ze geen commentator voor hebben? Bovendien is Evert een alleskunner.
Daarin zouden ze wat mij betreft beter kunnen samenwerken met de VRT. Waar de NOS dan misschien geen commentator heeft, daar heeft de VRT er misschien wel één. Nou weet ik niet of dit zo makkelijk gaat, zoveel verstand heb ik daar niet van, maar het lijkt mij een handige oplossing. Zo hadden ze nu live de uitschakeling van Venus Williams mee kunnen pakken.quote:Op donderdag 14 augustus 2008 17:42 schreef Jovatov het volgende:
[..]
Kleinere sporten die wat minder bekendheid kennen, tafeltennis, waterpolo, kanoën, beachvolleybal om maar wat te noemen.
Natuurlijk hebben ze daar wel commentators voor, maar niet genoeg om er overal eentje te hebben zitten.
Een oplossing is inderdaad iemand die alleen de beelden ziet zoals wij die ook zien. Maar als je bedenkt dat als ik hier thuis zit ik soms al dingen beter zie als hen. Kun je nagaan hoeveel zij wel niet missen als zij ook alleen maar beeld hebben...
Denk idat je dan wat rechten problemen krijgt of een vertraging omdat het belgische signaal dan weer aan de nederlandse beelden geplakt moet worden, maar ik vraag me ook af in hoeverre ze überhaupt zouden samen willen werken.quote:Op donderdag 14 augustus 2008 17:46 schreef ElmarO het volgende:
[..]
Daarin zouden ze wat mij betreft beter kunnen samenwerken met de VRT. Waar de NOS dan misschien geen commentator heeft, daar heeft de VRT er misschien wel één. Nou weet ik niet of dit zo makkelijk gaat, zoveel verstand heb ik daar niet van, maar het lijkt mij een handige oplossing. Zo hadden ze nu live de uitschakeling van Venus Williams mee kunnen pakken.
Lijkt me niet handig, communicatie die dan fout loopt enz. Ben je denk ik nog verder van huis.quote:Op donderdag 14 augustus 2008 17:46 schreef ElmarO het volgende:
[..]
Daarin zouden ze wat mij betreft beter kunnen samenwerken met de VRT. Waar de NOS dan misschien geen commentator heeft, daar heeft de VRT er misschien wel één. Nou weet ik niet of dit zo makkelijk gaat, zoveel verstand heb ik daar niet van, maar het lijkt mij een handige oplossing. Zo hadden ze nu live de uitschakeling van Venus Williams mee kunnen pakken.
Redactioneel werken ze in ieder geval samen, want in het IBC in Peking liggen de ruimtes van de NOS en de VRT naast elkaar met een deur ertussen die de hele dag open staat. Ze schijnen ook constant af en aan te lopen bij elkaar.quote:Op donderdag 14 augustus 2008 17:48 schreef At_Fundum het volgende:
[..]
Denk idat je dan wat rechten problemen krijgt of een vertraging omdat het belgische signaal dan weer aan de nederlandse beelden geplakt moet worden, maar ik vraag me ook af in hoeverre ze überhaupt zouden samen willen werken.
Overal waar Nederlanders aan mee doen daar hebben ze ook commentators voor. Dus denk dat ze misschien niet iemand hebben voor worstelen, gewichtheffen, schieten en dat soort vage sporten.quote:Op donderdag 14 augustus 2008 17:42 schreef Jovatov het volgende:
[..]
Kleinere sporten die wat minder bekendheid kennen, tafeltennis, waterpolo, kanoën, beachvolleybal om maar wat te noemen.
Natuurlijk hebben ze daar wel commentators voor, maar niet genoeg om er overal eentje te hebben zitten.
Een oplossing is inderdaad iemand die alleen de beelden ziet zoals wij die ook zien. Maar als je bedenkt dat als ik hier thuis zit ik soms al dingen beter zie als hen. Kun je nagaan hoeveel zij wel niet missen als zij ook alleen maar beeld hebben...
Ja hoor, ik heb 'm al een paar keer gehoord bij de meest vreemde sporten.quote:Op donderdag 14 augustus 2008 17:46 schreef At_Fundum het volgende:
Heel de zender Eurosport werkt bijna door het jaar heen met commentatoren die alleen naar de doorgegeven beelden verslag doen, dat is niet al te best, maar het gaat in de eerste plaats om de beelden. Ze zullen toch nog wel ergens het telefoonnummer van Frank Kramer hebben liggen?
Maar nog niet bij de NOSquote:Op vrijdag 15 augustus 2008 00:51 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Ja hoor, ik heb 'm al een paar keer gehoord bij de meest vreemde sporten.
Dankjequote:Op vrijdag 15 augustus 2008 00:09 schreef tong80 het volgende:
Aanrader om tussen 23.00 en 0.00 naar Eurosport te kijken. Komen alle medaillewinnaars met beelden langs en mooie fragmenten van de afgelopen dag.
quote:Op vrijdag 15 augustus 2008 07:30 schreef Madhouse11 het volgende:
Een rollertje voor de NOS wegens passiviteit !
Baanwielrennen gaat ook vrolijk door met 2 Nederlanders zometeen.quote:Op vrijdag 15 augustus 2008 11:07 schreef Jovatov het volgende:
In plaats van de kanofinale waarin Herde knap zesde wordt gaan ze het hockey voor de vijfde keer herhalen...
quote:Op vrijdag 15 augustus 2008 07:30 schreef Madhouse11 het volgende:
Een rolletje voor de NOS wegens passiviteit !
En er is ook nog live tennis bezig. Notabene de halve finales bij de heren. Maar nee hoor, dat zendt de NOS niet uit.quote:Op vrijdag 15 augustus 2008 12:42 schreef 456 het volgende:
Ik snap er geen reet van; ik zit nu kanoen te kijken, ik dacht dat dit live was;
zit ik nietsvermoedend op internet te surfen, zie ik dat herde 6e is geworden.
Waarom moeten we nu WEER naar herhalingen zitten kijken, als atletiek ook gewoon bezig is; is er dan werkelijk niets lives uit te zenden?
En bij heat 1(van de 11) beginnenquote:Op vrijdag 15 augustus 2008 12:59 schreef DeeBee het volgende:
Weer eens series zwemmen live gemist.
En nu natuurlijk weer doen alsof het live is na het flitsjournaal waarschijnlijk...
Soms wel twee keer in een half uurquote:Op zaterdag 16 augustus 2008 11:21 schreef Ambrosius het volgende:
Wat me trouwens blijft opvallen: de hoeveelheid reclame. Ter vergelijking: op de BBC, Sporza en ARD/ZDF zie ik zelden reclame.
Inderdaad, de NOS heeft schijnbaar te weinig centenquote:Op zaterdag 16 augustus 2008 11:21 schreef Ambrosius het volgende:
Wat me trouwens blijft opvallen: de hoeveelheid reclame. Ter vergelijking: op de BBC, Sporza en ARD/ZDF zie ik zelden reclame.
Of iedere keer maar weer die sofbalploeg die elke wedstrijd dik klop krijgtquote:Op zaterdag 16 augustus 2008 14:36 schreef Ambrosius het volgende:
Herhaling #6 ofzo van Nummerdor/Schuil. Leuk allemaal, maar doe dat niet als er nog TIG andere sporten LIVE bezig zijn. Komt geen verbetering in.
Dit is ook het gene wat ik irritant vind, je wordt bijna gestraft voor het volgen van de sport. Zit voor m'n gevoel de gehele dag naar hetzelfde te kijken.quote:Op zaterdag 16 augustus 2008 14:36 schreef Ambrosius het volgende:
Herhaling #6 ofzo van Nummerdor/Schuil. Leuk allemaal, maar doe dat niet als er nog TIG andere sporten LIVE bezig zijn. Komt geen verbetering in.
De NOS is voor 1/3 van zijn budget afhankelijk van reclame inkomsten. Dit in tegenstelling tot publieke omroepen in andere landen.quote:Op zaterdag 16 augustus 2008 11:26 schreef knep het volgende:
[..]
Inderdaad, de NOS heeft schijnbaar te weinig centen.
Hoezo zou je topics willen openen dan? Alles kan toch in de daarvoor bestemde topics?quote:Op zondag 17 augustus 2008 06:44 schreef Denewar het volgende:
Het erge is dat ik sommige topics niet durf te openen, omdat ik dan de uitslag al weet.![]()
Doordat de NOS baanwielrennen niet live uitzend momenteel en ik bleef hangen bij het zwemmen moet ik wel!
Ik bedoel bestaande topics te bekijken.quote:Op zondag 17 augustus 2008 06:46 schreef TheArt het volgende:
[..]
Hoezo zou je topics willen openen dan? Alles kan toch in de daarvoor bestemde topics?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |