quote:Op vrijdag 15 augustus 2008 07:30 schreef Madhouse11 het volgende:
Een rolletje voor de NOS wegens passiviteit !
En er is ook nog live tennis bezig. Notabene de halve finales bij de heren. Maar nee hoor, dat zendt de NOS niet uit.quote:Op vrijdag 15 augustus 2008 12:42 schreef 456 het volgende:
Ik snap er geen reet van; ik zit nu kanoen te kijken, ik dacht dat dit live was;
zit ik nietsvermoedend op internet te surfen, zie ik dat herde 6e is geworden.
Waarom moeten we nu WEER naar herhalingen zitten kijken, als atletiek ook gewoon bezig is; is er dan werkelijk niets lives uit te zenden?
En bij heat 1(van de 11) beginnenquote:Op vrijdag 15 augustus 2008 12:59 schreef DeeBee het volgende:
Weer eens series zwemmen live gemist.
En nu natuurlijk weer doen alsof het live is na het flitsjournaal waarschijnlijk...
Soms wel twee keer in een half uurquote:Op zaterdag 16 augustus 2008 11:21 schreef Ambrosius het volgende:
Wat me trouwens blijft opvallen: de hoeveelheid reclame. Ter vergelijking: op de BBC, Sporza en ARD/ZDF zie ik zelden reclame.
Inderdaad, de NOS heeft schijnbaar te weinig centenquote:Op zaterdag 16 augustus 2008 11:21 schreef Ambrosius het volgende:
Wat me trouwens blijft opvallen: de hoeveelheid reclame. Ter vergelijking: op de BBC, Sporza en ARD/ZDF zie ik zelden reclame.
Of iedere keer maar weer die sofbalploeg die elke wedstrijd dik klop krijgtquote:Op zaterdag 16 augustus 2008 14:36 schreef Ambrosius het volgende:
Herhaling #6 ofzo van Nummerdor/Schuil. Leuk allemaal, maar doe dat niet als er nog TIG andere sporten LIVE bezig zijn. Komt geen verbetering in.
Dit is ook het gene wat ik irritant vind, je wordt bijna gestraft voor het volgen van de sport. Zit voor m'n gevoel de gehele dag naar hetzelfde te kijken.quote:Op zaterdag 16 augustus 2008 14:36 schreef Ambrosius het volgende:
Herhaling #6 ofzo van Nummerdor/Schuil. Leuk allemaal, maar doe dat niet als er nog TIG andere sporten LIVE bezig zijn. Komt geen verbetering in.
De NOS is voor 1/3 van zijn budget afhankelijk van reclame inkomsten. Dit in tegenstelling tot publieke omroepen in andere landen.quote:Op zaterdag 16 augustus 2008 11:26 schreef knep het volgende:
[..]
Inderdaad, de NOS heeft schijnbaar te weinig centen.
Hoezo zou je topics willen openen dan? Alles kan toch in de daarvoor bestemde topics?quote:Op zondag 17 augustus 2008 06:44 schreef Denewar het volgende:
Het erge is dat ik sommige topics niet durf te openen, omdat ik dan de uitslag al weet.![]()
Doordat de NOS baanwielrennen niet live uitzend momenteel en ik bleef hangen bij het zwemmen moet ik wel!
Ik bedoel bestaande topics te bekijken.quote:Op zondag 17 augustus 2008 06:46 schreef TheArt het volgende:
[..]
Hoezo zou je topics willen openen dan? Alles kan toch in de daarvoor bestemde topics?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |