quote:Op dinsdag 19 augustus 2008 18:33 schreef SHE het volgende:
Prachtig![]()
Ik ben jaloers
Helaas zal ik nog heel wat moeten koken, zuigen en poetsen voor ik nummer drie mag verwelkomen
Nee hoorquote:Op zaterdag 23 augustus 2008 12:32 schreef ferrari_rood het volgende:
ah wat een sweetie. Wij hebben bewust (nou ja ik 9jaar geleden) voor een coon gekozen mede door het karakter het zijn erg lieve sociale beesten. En van een Noorse boskat hoor je toch vaak dat ze minder sociaal en lief zijn. Of dit echt is weet ik niet heb ze nooit gehad.
quote:
Ik denk dat die medicijnen wel zo zijn gemaakt, dat het niet schadelijk is als de kat er iets van binnen krijgt.quote:Op zondag 24 augustus 2008 17:42 schreef ferrari_rood het volgende:
Dit moest van DA er zit ook antibiotica in omdat ze bang zijn dat het een lichte vorm van niesziekte is (reactie op de entig)
Ik stop het echt in zijn oog kost idd wat moeite maar eruit vegen gaat dan bijna niet.
Ligt ook erg aan de opvoeding hoor. De kat van mijn tante is deels Maine Coon (geen echte raskat) en die is super ondeugend: eet uit de pan van het fornuis (quote:Op dinsdag 9 december 2008 21:07 schreef n0a het volgende:
Zijn jullie volwassen Maine Coons ook zo ondeugend? Die van ons van 10 mnd breekt de boel af en toe af. Moest hem vandaag al weer een paar keer uit de kast halen.
Hij mag hier niet op de terraria en hij mag geen dingen uit de kast graaien. Helaas zijn we daar niet echt succesvol in. Enige wat wel redelijk lukt is dat hij niet in de keuken mag. Verbaal helpt het niet bij de kast en voordat je er bij bent is hij al weer weg gestuift.quote:Op donderdag 11 december 2008 12:32 schreef Ewelina het volgende:
[..]
Ligt ook erg aan de opvoeding hoor. De kat van mijn tante is deels Maine Coon (geen echte raskat) en die is super ondeugend: eet uit de pan van het fornuis () en loopt zo bij andere mensen binnen, hangt in de gordijnen etc. Maar mijn tante verwent hem veel te veel en verbiedt hem eigenlijk niks. Dat is wel een belangrijke factor.
Zijn zusje Mini, die ik nog steeds heb (de kat van mijn tante is afkomstig uit een nestje van mijn Sasha), heb ik daarentegen heel strak opgevoed, en zij is eigenlijk helemaal niet meer ondeugend. Wel erg nieuwsgierig en speels.
Beide katten zijn trouwens wel enorm aanhankelijk en superlief
Ik kocht ze altijd bij de DA drogist, nu al een tijdje niet nodig gehad.. en anders de apotheek?quote:Op vrijdag 12 december 2008 20:43 schreef ferrari_rood het volgende:
moussy bij welke drogist?? hier bij geen een (etos/kruidvat en trekpleister)
Logisch.quote:Op zaterdag 7 maart 2009 21:57 schreef ferrari_rood het volgende:
En hij is ook nog maar 9 mnd. Ik blijf nu constant naar hem kijken. hij ligt nu op de nieuwe muis te slapen (zo'n kussen die er al een maand ligt maar dan wordt het pas interessant over de radiatormand hebben ze een jaar gedaan) en maak me meteen zorgen dat hij al heel de avond slaapt. Dat doen ze wel vaker en dat weet ik. Maar toch ik moet er zelf ook nog aan wennen.
*geeft Snowy en ferrari een dikke knuffel*quote:Op maandag 27 april 2009 20:23 schreef ferrari_rood het volgende:
Morgen gaan we naar de katteninternist en daar vraag ik meteen wat we nu het beste kunnen doen. Het is ongenezelijk hij zal niet jaren meer leven.
Bij mijn kat ging Rodi Lamshart erg goed naar binnen, is eigenlijk 'n hondenmerk uit de diepvries bij de supermarkt (in ieder geval AH). Misschien even aan DA vragen of hij dat mag hebben? Rundertartaar gaat bij de mijne ook heel erg goed naar binnen.quote:Op dinsdag 28 april 2009 19:43 schreef ferrari_rood het volgende:
We hebben hem net runderhart gegeven tja echt eten doet hij het niet rosbif en biefstuk ligt ook al klaar. Morgen ga ik kittenvoer halen en gaat de rest uit logeren. Het is nu nog even uitproberen wat hij wel en niet eet.
Daarom ook. Arme Snowy. Zo jong en dan gelijk al dit allemaalquote:Op donderdag 30 april 2009 19:39 schreef ferrari_rood het volgende:
Snowy moet echt aankomen om aan te sterken. Op dit moment komt hij niets aan gelukkig valt hij ook niet veel verder af. We geven hem nog steeds ors zodat hij niet uitdroogd.
Dat was mijn point ook een beetje. Als ie en week alleen leverworst of zo zou eten om aan te sterken, doet dat verder toch niet veel schade of zo?quote:Op donderdag 30 april 2009 21:17 schreef ElisaB het volgende:
Volgens mij maakt het weinig uit wát ie eet, als ie maar eet.
Ik leef me je mee. Zieke katten in huis is killing
Dat dus.quote:Op dinsdag 12 mei 2009 19:38 schreef ElisaB het volgende:
Wat een sneuigheid
En wat een moeilijke beslissingen...
Heel veel sterkte
Met Stroevel gaat het prima. Al moet ik eerlijk zeggen dat we met haar al meer gezondheidsproblemen hebben gehad dan met Doortje. Maar dat komt vast meer door haar slechte start (gevonden toen ze 4 dgn oud was) dan haar vachtkleur. Denk ik...quote:
Moeilijke afwegingen zijn dat altijd. Je wilt het beste voor je beestje maar je achteraf ook niet schuldig voelen dat je te weinig gedaan hebt, of dat je juist teveel met hem hebt rondgesleept.quote:Op woensdag 13 mei 2009 13:20 schreef ferrari_rood het volgende:
Bedankt wederom voor alle steun. We willen echt alles voor Snowy doen als er maar een geringe kans op herstel aanwezig is. Wij blijven wel realistisch en willen absoluut niet dat hij verder lijdt. Ik ben nog aan het wachten op de reactie van de katteninternist. Denk dat ze pas morgen reageert dan werkt ze weer.
Snowy krijgt nu ook overal klitten maar ik vind kammen nu zo zielig dus dat doe ik maar niet.
En dan had iemand anders Snowy gehad, die misschien niet alles voor hem zou doen zoals jullie dat doen. Ik denk dat Snowy het heel fijn bij jullie heeft, zo te lezen willen jullie wat het beste is voor het beestje, no matter what. Meer kan je niet doenquote:Op woensdag 13 mei 2009 15:31 schreef ferrari_rood het volgende:
Ik hoop zo dat ik die beslissing niet hoef te maken. Heb het 1x eerder gemoeten en ik denk nu nog had ik niet nog dit of dat kunnen doen? Ik hoop zo dat er kansen zijn met een operatie. Een schuld gevoel zal ik toch wel houden. Ik zei gisteren nog ik wilde zo graag een witte en nu hebben we zoveel verdriet ik dram nooit meer mijn zin door. Maar ja dan hadden we de leuke tijd met Snow en de leuke tijd die nog in het verschiet ligt ook niet mee gemaakt
Snowy was er hoe dan ook al. Of hij nu bij jullie ging wonen of bij iemand anders. Ik denk dat hij in deze situatie niet in een warmer nestje terecht had kunnen komen. Je hoeft je echt niet schuldig te voelen over het feit dat hij nu ziek is. Daar kun jij helemaal niks aan doen. Integendeel: jij doet alles wat je kunt om hem zo gezond mogelijk te krijgen.quote:Op woensdag 13 mei 2009 15:31 schreef ferrari_rood het volgende:
Ik hoop zo dat ik die beslissing niet hoef te maken. Heb het 1x eerder gemoeten en ik denk nu nog had ik niet nog dit of dat kunnen doen? Ik hoop zo dat er kansen zijn met een operatie. Een schuld gevoel zal ik toch wel houden. Ik zei gisteren nog ik wilde zo graag een witte en nu hebben we zoveel verdriet ik dram nooit meer mijn zin door. Maar ja dan hadden we de leuke tijd met Snow en de leuke tijd die nog in het verschiet ligt ook niet mee gemaakt
Sja, de wonden moeten natuurlijk helen..quote:Op dinsdag 19 mei 2009 19:21 schreef ferrari_rood het volgende:
Hij mag alleen niets eten. Morgen pas weer.
quote:Op woensdag 20 mei 2009 08:57 schreef Ingetje79 het volgende:
Eten is iig een heel goed teken!
We gaan Snowy hier massaal deze week doorduimen![]()
Go Snowy
Maar toch niet zó snel dat elke dag er eentje is, zoals hun DA zegt?quote:Op woensdag 20 mei 2009 20:40 schreef Harajuku. het volgende:
Een grote kans dat het hoe dan ook terug gaat komen?
Hij is er mooi toch nog. En heeft net een zware operatie gehad terwijl hij al verzwakt was. Het herstel heeft tijd nodig. Dat hij het instinct heeft om zich te wassen vind ik al een heel goed teken. Vertroetel hem maar lekker en ik blijfquote:Op donderdag 21 mei 2009 11:21 schreef ferrari_rood het volgende:
Snowy leeft nog. Hij heeft nog 1x diarree gehad en wat overgegeven. Voor de rest is hij erg sloom en ligt de hele tijd in zijn speelbuis. Wel wast hij zich af en toe een beetje. Eten nog steeds zo zo een klein beetje elke keer.
Positief nieuws!quote:Op donderdag 21 mei 2009 22:08 schreef ferrari_rood het volgende:
Tot nu toe ook geen diarree. <knip>De DA vond zelfs dat zijn hart op dit moment erg goed was.
Ai, naar zegquote:Op vrijdag 22 mei 2009 13:01 schreef ferrari_rood het volgende:
Snowy is om 10:10 vredig bij mijn vriend thuis ingeslapen. Hij was op. Om 17:00 laten we hem begraven op dezelfde begraafplaats waar ook Ramses ligt.
Heel veel sterkte... Hij gaat vast goede vriendjes worden met Ramsesquote:Op vrijdag 22 mei 2009 13:01 schreef ferrari_rood het volgende:
Snowy is om 10:10 vredig bij mijn vriend thuis ingeslapen. Hij was op. Om 17:00 laten we hem begraven op dezelfde begraafplaats waar ook Ramses ligt.
jeetje zeg.quote:Op vrijdag 22 mei 2009 13:01 schreef ferrari_rood het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |