abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_60729928

as zaterdag mogen we dit portret ophalen.
Hij gaat dan Zorro en Fire gezelschap houden. Vooral Fire vindt het leuk hopen wij en Zorro krijgt dan misschien wat meer rust

Zorro

Fire
Dan is ons gezin wel compleet met betrekking tot dieren.

[ Bericht 27% gewijzigd door F_r op 11-08-2008 15:40:12 ]
  maandag 11 augustus 2008 @ 12:43:57 #2
2964 Armageddon
Oldbies Automatisering BV.
pi_60730018
vet beest.
pi_60730134
Ik dacht aan die kutmascotte van het IFAW
pi_60730582
quote:
Op maandag 11 augustus 2008 12:43 schreef Armageddon het volgende:
vet beest.
pi_60730597
ik zeg>

maar hij is cute!
  maandag 11 augustus 2008 @ 13:06:54 #6
72545 Megumi
Go Rin No Sho
pi_60730615
Gefeliciteerd. Katje kijkt wel boos.
Wordt als iemand die voortdurend dood is. De ware volgeling van bushidõ sterft elke ochtend en avond opnieuw. En wordt niet gehinderd door angst voor de dood. Yamamoto Tsunetomo's hagakure.
pi_60730987
Ik vind eerder ondeugend.
Zijn ogen zijn verschillend van kleur
Toen we gingen kijken was dat nog niet. Bij de 1e foto's die we ervan zagen dachten wij dat hij scheel keek
  maandag 11 augustus 2008 @ 13:28:41 #8
67938 MuRKie
..warm as butters..
pi_60731230
Komt het verschil niet gewoon door de flits van de camera?
  maandag 11 augustus 2008 @ 13:34:28 #9
2964 Armageddon
pi_60731371
Nee, je kan zien dat die kat twee kleren ogen heeft op de foto.
pi_60731612
odded eye noemen ze dat.
Dit is een foto van zijn broertje die heeft het niet.
  maandag 11 augustus 2008 @ 13:44:02 #11
2964 Armageddon
pi_60731634
kleuren bedoel ik
pi_60733750
ag gossie wel erg cute foto, nu wil ik dr ook 1 :p
pi_60735964
wat een prachtig stel zo!
Perfect paranoia is perfect awareness. Yes, I am a misfit.
pi_60736759
Aanvalluuuh wat een snoeppie
Op woensdag 22 mei 2013 21:42 schreef Dr_Flash het volgende:
Ik moet er ook idd niet zo over zaniken. Sorry :P
pi_60744526
Wat een gaaf beessie!
pi_60745047
Ondeugend katje om te zien. Leuk. .
I am so clever that sometimes I don't understand a single word of what I am saying.
pi_60759767
Gefeliciteerd
pi_60928587
Hey hallo... waar blijven die pussypics nou?
Snowy is er inmiddels toch al wel?
Umuntu Ngumuntu Ngabantu
"Those who look before they leap, never leap".
http://www.dierenthuis-naar-almere.nl
pi_60928680
zie hieronder de foto's

[ Bericht 84% gewijzigd door F_r op 18-08-2008 18:47:22 ]
pi_60930310

Fire vindt het toch wel interessant.

ZZZZZ

Een sporttas slaapt ook heerlijk

Met zijn 3-en eten. Fire lijkt wel erg groot terwijl wij die altijd kleine noemen omdat we hem zo klein vinden.
pi_60931111
een katten-buffet!
pi_60931838
Hoeveel weken is Snowy nu?
Hij is bepaald niet klein vergeleken bij de volwassen katten.
Umuntu Ngumuntu Ngabantu
pi_60932323
12 weken maar het zijn alle 3 maine coons.
Ik denk dat het beeld wat vertekend hij is net iets groter dan mijn hand onderarm en weegt 1,3 kilo
Vergelijking:
Zorro rond de 6
Fire 5,5

[ Bericht 46% gewijzigd door F_r op 19-08-2008 18:27:33 ]
pi_60943504
geweldig gezicht zo, die 3 types!
pi_60944282
awww
pi_60959194
coons zijn sowieso
Mijn droom ....ooit. Heb nu allemaal HTK katten en Merlijn, waarvan men zei dat hij deels coon was. Maar ooit, als ik financieel rijk ben koop ik een Maincoon kitten. Liefst grijs/bruin cypers.
Umuntu Ngumuntu Ngabantu
  dinsdag 19 augustus 2008 @ 18:19:13 #27
21704 SHE
Shaven, not furred
pi_60959386
OMG!!!!!
Wat een gekkie-poes

Alledrie mannetjes?
Ik ben flieft...heel erg flieft. Ook op je andere katten trouwens. Wat is Fire prachtig zeg
pi_60959546
alle 3 katers
Fire is idd erg mooi getekend. Maar ik vind het toch belangrijk dat ze lief zijn.

Dit was mijn 1e coon Ramses. Hier was hij al heel erg ziek. Heb jammer genoeg weinig digitalefoto's van hem.
  dinsdag 19 augustus 2008 @ 18:33:14 #29
21704 SHE
Shaven, not furred
pi_60959714
Prachtig

Ik ben jaloers
Helaas zal ik nog heel wat moeten koken, zuigen en poetsen voor ik nummer drie mag verwelkomen
pi_60959850
quote:
Op dinsdag 19 augustus 2008 18:33 schreef SHE het volgende:
Prachtig

Ik ben jaloers
Helaas zal ik nog heel wat moeten koken, zuigen en poetsen voor ik nummer drie mag verwelkomen
Umuntu Ngumuntu Ngabantu
  Eurovisie Songfestival Queen dinsdag 19 augustus 2008 @ 18:43:46 #31
163650 Greys
pi_60959944
Wat een schatjes! Die eerste foto is echt hilarisch!

Ik zal wel een zeikerd zijn, maar pas je op met al die losse snoeren onder dat bureau... Ik las hier laatst een heel akelig topic over op Fok en die kat had het niet overleefd
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_60961323
Dat had ook gelezen heb vriendlief die opdracht ook al gegeven.
  Eurovisie Songfestival Queen dinsdag 19 augustus 2008 @ 19:39:24 #33
163650 Greys
pi_60961365
Top!
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_61033782
foto update:

Spelen met Fire opper coon Zorro houdt het van een afstandje wel goed in de gaten

Nog klein he

De krabpaal is toch wel interessant

Inmiddels weegt Snowy al 1404gram hij groeit dus goed, is erg speels en gebruikt mij voor levend springkussen en klimpaal.
Hij vindt het ook niet eerlijk dat hij nog niet overal bij kan waar de rest wel bij kan en kan dan erg gaan piepen.
Van de week schrok ik me rot hij viel van de kast. Ik hoor nu al mensen zeggen hoe kan hij nou op de kast. Hij kan vanaf de trap zo de kast oplopen. Gelukkig had hij niks en hopelijk heeft hij ervan geleerd.
Weet iemand waar ik een groeicurve voor kittens kan vinden? Bij de enige die ik vond mocht hij maar 800gram wegen op dit moment volgens mij klopt dat niet.
Morgen gaan we even voor een check up naar de DA wil toch zeker weten dat alles goed is.
pi_61038114
Maine Coon kittens hebben een andere groeicurve dan normale. Ze worden groter, groeien langer door en wegen vanaf het begin af aan al meer geloof ik. Probeer het eens op sites van fokkers of rasverenigingen?
pi_61045550
Tsja, ik heb een noortje en een sibeertje hier lopen.. Met 13 weken waren ze beide meer dan 1 kilo. Bij een half jaar was de sibeer 2,9 en de noor (klein dikkertje hoor) 3,2. De sibeer is nu 9 maanden en weegt nu 4 kg.

Beide volgens de fokkers niet echt lichtgewichten, maar ze zijn zeer zeker niet te dik. Vooral de sibeer groeit wat onregelmatiger, sommige weken vliegt het er aan en andere weken staat hij stil..

Achter op de RC zakken van kitten staat wel een indicatie van gewicht van kittens per maand zo ongeveer. Ze zaten bij steeds tegen de bovengrens aan.
Alleen in je dromen ben je vrij..
Pinterest: pinterest.com/jolandadj/
pi_61045569
Beide zijn katers btw, waarbij de noor helemaal een stevig kereltje is. De sibeer is ook wat minder gedrongen en ziet er ook slanker uit.
pi_61053632
Geen idee hoe een sibeer eruit ziet
Umuntu Ngumuntu Ngabantu
pi_61059066
http://faruq-ash.slide.com

De cream-kleurige is de sibeer, ons Faruqje

Een sibeer heeft een meer rond hoofd met bolle wangen, de noor een smaller hoofd met spitse kin en de coons hebben een meer breed hoofd.
De oren van een sibeer zijn rond, de noor meer puntig evenals de coon.
Ze zijn wat langer van postuur dan een noor, die zijn wat compacter.
Verder lijken ze wel veel op elkaar, alleen de coon is nog een slag groter dan noor en sibeer.

Ik vind zowel een coon, noor als sibeer erg geweldige katten.

[ Bericht 27% gewijzigd door LekkerApart op 23-08-2008 09:05:59 ]
pi_61060477
had al het een en ander opgezocht. Google is my friend
Gave katten.
Umuntu Ngumuntu Ngabantu
pi_61061669
ah wat een sweetie. Wij hebben bewust (nou ja ik 9jaar geleden) voor een coon gekozen mede door het karakter het zijn erg lieve sociale beesten. En van een Noorse boskat hoor je toch vaak dat ze minder sociaal en lief zijn. Of dit echt is weet ik niet heb ze nooit gehad.
pi_61062318
Zo lief om te zien hoe Fire nu al met Snowy speelt terwijl die er net is.

Hier heb ik een huis vol met HTK katten. Alleen Merlijn is deels raskat. In het asiel zeiden ze dat hij half Maincoon zou zijn, maar daar lijkt het echt echt niet op.
Hij is langharig met de kraag en de pluimen tussen zijn nogal lange tenen, maar klein en met de karakterkenmerken van de Ragdoll. (het zich zo laten vallen in je armen, gehecht aan een persoon, maar ook aanhankelijk naar anderen, veel kletsen, het zich helemaal naar jouw lijf voegen. Daarnaast uiterlijke kenmerken die erop lijken. Iets stompere snoet met een brede neus, wat is het nou? lilac point, maar dan net niet helemaal, de mittens)
Umuntu Ngumuntu Ngabantu
  Moderator zaterdag 23 augustus 2008 @ 13:15:39 #43
121347 crew  senesta
Risicovol
pi_61062426
Wat een prachtige katten
JoOlz: "So much good shit in senesta's head, I call it Ideahhrea."
pi_61066354
quote:
Op zaterdag 23 augustus 2008 12:32 schreef ferrari_rood het volgende:
ah wat een sweetie. Wij hebben bewust (nou ja ik 9jaar geleden) voor een coon gekozen mede door het karakter het zijn erg lieve sociale beesten. En van een Noorse boskat hoor je toch vaak dat ze minder sociaal en lief zijn. Of dit echt is weet ik niet heb ze nooit gehad.
Nee hoor Het is een gigantische kroelkat (de noor) die ergggggg graag bij je op schoot ligt om te aaien, knuffelen of te borstelen (en ook bij alle visite). De sibeer vindt visite niet zo bijzonder, dat is namelijk meer een kat die zich echt hecht aan zijn baasjes. Wij kunnen alles met hem (en hij ligt graag op onze schouders/nek) maar visite hoeeft hem niet op te pakken en te denken dat ie dan lang blijft.

Alle katten uit de cattery van ons noortje zijn ook geweldige kroeldieren, behalve eentje die wat meer op zichzelf is. Maar dat houdt je altijd natuurlijk.

Maar coons zijn ook erg leuk Zo'n helemaal zwarte vind ik ook wel gaaf (en de andere twee eigenlijk ook, kiezen is soms moeilijk)
pi_61066381
haha, toffe kat
No Guts, No Glory
pi_61081319
Ik ben in mijn zoektocht de meest rare kleur combinaties tegen gekomen. I kwilde absoluut geen classic tabby omdat ik dat niet mooi vind. Maarja smaken verschillen nu gelukkig eenmaal.

Snowy is wel een beetje ziekjes gisteren bij de DA geweest meneer heeft last van een ontstoken oogje. We moeten nu 6x per dag smeren.
pi_61081913
Rotklusje is dat. Gedoe met gekookt water en zo, en dan het smeren.
Zo zie je trouwens maar hoe smaken kunnen verschillen. Een classic tabby vind ik dus het mooiste wat er is
Umuntu Ngumuntu Ngabantu
pi_61083322
Het precies in het onderste ookzakje. gelukkig is meneer nog niet zo sterk maar ik moet wel raak mikken met de zalf.

Fire speelt idd al erg met Snowy Zorro zo af en toe. Maarja Zorro is nooit zo speels geweest en vindt zichzelf al heel erg oud (4jr valt dus best mee)
pi_61085520
Wat een schitterende beesten, en zo leuk die verschillende kleuren.
pi_61085651
Vind de combinatie zo mooi, 3 van die specifieke kleuren en uitstralingen, echt een schitterend stelletje bij elkaar.
overigens heb bij 1 van mijn katten ook eens een ontstoken oogje gehad en daar juist geen zalfjes bij gedaan, maar alleen paar keer per dag schoongemaakt met gekookt water (wattenschijfje) was toen vrij snel weer over en poes vond dat goed te doen.

(maar dat komt omdat ik altijd bang ben dat poes het er af gaat vegen en vervolgens binnen krijgt)
pi_61089148
Dit moest van DA er zit ook antibiotica in omdat ze bang zijn dat het een lichte vorm van niesziekte is (reactie op de entig)
Ik stop het echt in zijn oog kost idd wat moeite maar eruit vegen gaat dan bijna niet.
  zondag 24 augustus 2008 @ 17:57:18 #52
207403 First
overal, altijd de eerste
pi_61089456
Katten vieze beesten!
pi_61090222
quote:
Op zondag 24 augustus 2008 17:57 schreef First het volgende:
Katten vieze beesten!
en dat kom je hier even melden
Jij bent vast de leukste thuis
Umuntu Ngumuntu Ngabantu
pi_61090327
quote:
Op zondag 24 augustus 2008 17:42 schreef ferrari_rood het volgende:
Dit moest van DA er zit ook antibiotica in omdat ze bang zijn dat het een lichte vorm van niesziekte is (reactie op de entig)
Ik stop het echt in zijn oog kost idd wat moeite maar eruit vegen gaat dan bijna niet.
Ik denk dat die medicijnen wel zo zijn gemaakt, dat het niet schadelijk is als de kat er iets van binnen krijgt.
Mijn kat zat ook lekker haar koppetje te wassen vlak nadat we het oormijt medicijn in haar oren hadden gespoten.
pi_61115845
Main coontjes...
Wij hebben al besloten dat over 20 jaar als onze katten vredig na 25 jaar leven inslapen, er dan ook main coontjes komen. (en ik smokkel een sphynxje binnen )
pi_61121134

Snowy en Zorro.
Zorro lag eerst in "zijn" stoel Snowy klom erbij. Echt springen kan hij nog niet. Zorro blies 2x keer en keek van wat kom jij doen???
Snowy keek een keer van ja en ben niet bang en kroop dicht tegen hem aan. Zorro keek toen van nou ja oke dan het is omdat het moet.
pi_61121882
Priceless, als het dan moet
pi_61141603
Hij weegt alweer 1540 gram komt ongeveer 30gram per dag aan.
Zijn oogje is nog zo zo wel wat minder rood maar nog wel behoorlijk. Kijk morgen ochtend hoe het er dan uit ziet en bel anders de DA nog een keer.
Hij speelt nog steeds behoorlijk en gebruikt mij nog steeds om in te klimmen hebben de andere katten nooit gedaan dus moet er erg aan wennen. Ook wel hij absoluut zijn kitten voer niet eten ook niet gemengd met ons voer.
pi_61263916
Wat een leuk stel!

Een witte coon, odd-eyed is volgens mij wel heel bijzonder, of niet?
Fire is trouwens prachtig Ligt Snowy ook al in de ribben van jullie woning zoals Fire? (ik meen me te herinneren dat Zorro dat niet doet)
[b]Op dinsdag 27 januari 2009 21:01 schreef MariaEtcetera het volgende:[/b]
We zijn gewoon een topic vol dysfunctional awesomeness! And proud of it!
pi_61266387
Ik zal vanavond even een foto update maken waar Snowy ook in een rib zit. (hij klimt er via de hor in wat niet mag)
Zorro ligt er ook wel in maar niet zo vaak en "hangerig" als Fire.
pi_61270937

Hang Snowy

Ook mee computeren

Verstoppen

Spelen nadat hij gewassen was. (meneer maakt zichzelf nog niet zo goed schoon bij zijn kont)

Zijn andere oogje is inmiddels ook behoorlijk rood en ontstoken dus nu mag hij in beide ogen zalf.

[ Bericht 6% gewijzigd door F_r op 31-08-2008 18:35:39 ]
pi_61278086
Oh het wordt al een lekkere pluizebol
pi_61398921
Straks weer naar de DA zijn ogen blijven tranen en hij niest er nu ook bij.
pi_61671391
Even een kleine foto update

Zoek Snowy

Als je niet mee hoeft naar de DA ligt het natuurlijk heerlijk. Helaas voor hem moest hij wel mee nog nooit zo makkelijk een kat mee gekregen naar de DA.
Zijn ogen zijn gelukkig weer helemaal in orde.
pi_62755238
Tijd voor een foto update
Meneer groiet erg hard is al aardig op weg om even groot als Fire te worden.
Hij bromt en blaast nu naar Fire omdat deze zijn propje aluminium folie heeft afgepakt. Voor de rest kunnen ze het prima samen vinden. Hij is laatst een weekje uit logeren geweest omdat we opnieuw gingen verven zucht lekkages en hij was al in de grondverf gaan liggen dus hier blijven was geen optie hij vond de tuin bij mijn ouders helemaal geweldig en werd goed in de gaten gehouden door Fire en Zorro. Mijn ouders waren de week ervoor op vakantie dus hij had al kennis gemaakt met Amigo hier. Hij snapte er alleen niets van dat hij als enige aan het brommen en blazen was tegen die grote, dikke enge indringer. Vriend lief ging hem de 1e nacht maar halen hij zat helemaal te bibberen van angst boven in de krabpaal. En maar brommen en blazen tegen Amigo en Zorro en Fire maar kijken van wat doe jij nu toch raar??? en Snowy keek echt zo van help mij toch eens die indringer te verjagen. Na 2 dagen was het goed en renden ze met zijn 3-en het huis door onder toeziend oog van Zorro.
Op medisch gebied gaat het redelijk hij loopt een beetje mank met zijn rechter voorpootje maar rent en speelt nog als een dolle stier dus qua pijn valt het wel mee denk ik.

Of het nu echt lekker ligt???

In gevecht met de drinkfontein hoe komt hij toch altijd zo nat? Zo dus

Wat is daar??

zzzzzz

Tikkie jij bent hem
Zo dat was het voor vandaag met de update

[ Bericht 2% gewijzigd door F_r op 28-10-2008 19:29:59 ]
  dinsdag 28 oktober 2008 @ 18:39:07 #66
202348 Susi
Temple of Love
pi_62758824
Mooie kleur heeft hij, gelukkig dat het beter gaat met de oogjes
pi_63478836
Bij deze even een foto update.
Snowy had toch weer last van zijn oogjes en de rest nieste ook dus allemaal hopelijk voor het laatst aan de antibiotica. Aan zijn gedrag is het niet te merken dat hij niet lekker is. Hij zit echt in de kitten puperteit en is af en toe best vervelend. Zorro zucht er dan maar eens bij en kijkt van moet dit echt? Alle speeltjes zijn ook voor Snowy vindt hij de rest krijgt de kans niet.
Hij is inmiddels even groot als Fire en weegt 4kilo ziet er nu naar uit dat hij behoorlijk groot wordt.

Hij is net als de rest dol op water en kijkt bij Zorro en Fire hoe hij water moet scheppen zo dus.
pi_63504402
Snowy heeft inderdaad wel wat weg van Stroevel. Ze hebben allebei zo'n prachtige pluimstaart. En gek op water Snowy is alleen wel een stuk groter
Hoe oud is ie nu?
Kleur buiten de lijntjes.
pi_63507774
rond de 5mnd maar het is ook een kater he en een maine coon
Fire is gewoon erg klein en ook Zorro blinkt niet uit in grootheid ben benieuwd of hij Ramses gaat evenaren die was nl erg groot en woog 10kilo Fire 5,5 en zorro 6,6
  FOK!Video Chick, PR en FP sportredactie dinsdag 25 november 2008 @ 16:51:34 #70
149527 crew  ChipsZak.
That's hot.
pi_63511038
Awww.
[*] I kill a bitch with a potato peeler for the skrilla.
[*] You wanna mess with a motherfucker that skydives out of a plane to give the Statue of Liberty high fives, doing drive-by’s and miss you with five tries?
pi_63511347
Hebben? Hij is wel vreselijk ondeugend. Hem opvoeden lukt echt niet.
  FOK!Video Chick, PR en FP sportredactie dinsdag 25 november 2008 @ 17:00:01 #72
149527 crew  ChipsZak.
That's hot.
pi_63511368
Hebben, .
[*] You wanna mess with a motherfucker that skydives out of a plane to give the Statue of Liberty high fives, doing drive-by’s and miss you with five tries?
  dinsdag 25 november 2008 @ 17:09:59 #73
6644 ElizabethR
Bangers & Mash
pi_63511640
Misschien kun je de volgende keer de foto's wat minder groot op het forum zetten?? Het is gruwelijk llastig om steeds te moeten scrollen. Het forum kan maar een breedte van 610 pixels aan.

Of je zet er de maat bij in, dus zo:

[img=610 ] url van de foto [/url]
Maar dan zonder spaties bij de haakjes

Verder zijn het drie enorm mooie katten! En wat apart met dat oog.
Het is een prachtig stel wat je daar hebt!!
Remember all, if you don't sin, then Jesus died for nothing.
Samenzweringstheorieën behoren tot de wetenschap van onwetenden
pi_63512231
Bij mij rezised die ze automatisch. Ik heb bij het uploaden ook standaard verkleinen geselecteerd. een keer vernieuwen kan ook helpen.
  FOK!Video Chick, PR en FP sportredactie dinsdag 25 november 2008 @ 18:57:39 #75
149527 crew  ChipsZak.
That's hot.
pi_63514650
Hier zijn ze ook goed.
pi_63540116
Dat is fijn dacht even dat alleen mijn computer ze verkleinde omdat ik ze ook heb upgeload.
Er stond net een nieuwe doos en ze weten hoe snel ze daar in moeten gaan kloten. Fire heeft gewonnen hij ligt er nu in.
pi_63849447
Nog wat foto's van onze puber
Helaas beginnen zijn ogen na de laatste antibiotica kuur weer vies te worden. Ik zie een antibiotica kuur voor de tigste keer niet echt zitten hij is ook niet ziek. Iemand misschien nog ideeën? Voor de rest gaat alles goed met hem hij is erg ondeugend en heeft er voor gezorgd dat Zorro nu met een kapje omloopt en dat mijn keukenmachine gesloopt is. Hij dacht dat hij wel boven op de afzuigkap mocht klauteren dat ging dus niet zo goed.

we moeten de trap nog bekleden ik weet het.

[ Bericht 0% gewijzigd door F_r op 08-12-2008 18:32:18 ]
  maandag 8 december 2008 @ 13:47:20 #78
105263 Litso
Interlectueel.
pi_63849875
Wat een leuke foto's steeds
"Dat is echt ontzettend zielig" ©
  † In Memoriam † dinsdag 9 december 2008 @ 11:09:10 #79
7074 moussy
kuttekop
pi_63873358
Mooi is ie hoor

Misschien kan je Supranettes gebruiken tegen de prutoogjes.
Je zou er haast een boek over schrijven!
pi_63881527
Kan supranettes ook voor katten?
Gisteren bij thuis komst stond de DA op het antwoordapparaat dus ik terug gebeld ze wilde weten hoe het met Snowy was. Zij vertelde mij dat het ook een astmatische aandoening kan zijn en dat lijkt in het begin erg op niesziekte. Snowy is namelijk absoluut niet ziek ik moet nu de oogzalf die ik nog heb 14dagen gebruiken om te zien of hij niet toevallig "gewoon" een oogontsteking heeft. Is dit niet het geval dan krijgt hij homeopatische pillen om zijn weerstand te verbeteren. Teveel medicijnen is nl helemaal niet goed voor zo'n jonge kat. De andere patient kan ipv vecht/speel wondjes ook een allergie hebben dus die moet extra in de gaten gehouden worden. het wondje ziet er nu goed uit morgen mag het kapje af. Ik ga nu weer even vechten met Snowy om zalf in zijn ogen te doen. Hij wordt niet alleen groot maar ook erg sterk.
pi_63881584
Hij wordt echt groot!
pi_63882376
Hij is Fire zo goed als voorbij ik maak me alleen wel erg veel zorgen om zijn ogen en krijg een beetje een dejavu idee. Ramses groeide ook zo snel maar die werd helaas maar 4 bij zijn castratie mocht hij in 1e instantie niet geholpen worden omdat hij zo hijgde uiteindelijk is hij aan een longaandoening overleden.
  † In Memoriam † dinsdag 9 december 2008 @ 17:49:18 #83
7074 moussy
kuttekop
pi_63884002
Ja hoor, vieze oogjes bij hond of kat maak ik gewoon schoon met die supranettes, leg het anders even voor bij je DA zo te lezen heb je er goed contact mee. Bij onze beesten (en kinderen werkt het iig goed.
pi_63889068
Zijn jullie volwassen Maine Coons ook zo ondeugend? Die van ons van 10 mnd breekt de boel af en toe af. Moest hem vandaag al weer een paar keer uit de kast halen.
pi_63890461
De volwassen niet. Zorro is uiterst rustig en nu best wel ziek dus nog een kat waar ik me druk om maak. Fire is al wat ondeugender maar vergeleken met Snowy ontzettend braaf. Ramses daarin tegen was als volwassen kat (tot 3jr daarna werd hij ziek) behoorlijk ondeugend hij verveelde zich erg snel en dat werd luid en duidelijk kenbaar gemaakt. Hij moest en zal zijn energie kwijt kunnen. Dus dat verschilt toch wel per kat. Ramses maakte alles open waar zijn pluimpje in lag zelfs de bar hij was erg sterk. De kat van mijn zus (heilige birmaan) gaat echt in elke kast of la liggen ze gooit er niets uit maar het ligt zeker lekker veilig.
pi_63930329
quote:
Op dinsdag 9 december 2008 21:07 schreef n0a het volgende:
Zijn jullie volwassen Maine Coons ook zo ondeugend? Die van ons van 10 mnd breekt de boel af en toe af. Moest hem vandaag al weer een paar keer uit de kast halen.
Ligt ook erg aan de opvoeding hoor. De kat van mijn tante is deels Maine Coon (geen echte raskat) en die is super ondeugend: eet uit de pan van het fornuis ( ) en loopt zo bij andere mensen binnen, hangt in de gordijnen etc. Maar mijn tante verwent hem veel te veel en verbiedt hem eigenlijk niks. Dat is wel een belangrijke factor.

Zijn zusje Mini, die ik nog steeds heb (de kat van mijn tante is afkomstig uit een nestje van mijn Sasha), heb ik daarentegen heel strak opgevoed, en zij is eigenlijk helemaal niet meer ondeugend. Wel erg nieuwsgierig en speels.

Beide katten zijn trouwens wel enorm aanhankelijk en superlief
pi_63930654
quote:
Op donderdag 11 december 2008 12:32 schreef Ewelina het volgende:

[..]

Ligt ook erg aan de opvoeding hoor. De kat van mijn tante is deels Maine Coon (geen echte raskat) en die is super ondeugend: eet uit de pan van het fornuis ( ) en loopt zo bij andere mensen binnen, hangt in de gordijnen etc. Maar mijn tante verwent hem veel te veel en verbiedt hem eigenlijk niks. Dat is wel een belangrijke factor.

Zijn zusje Mini, die ik nog steeds heb (de kat van mijn tante is afkomstig uit een nestje van mijn Sasha), heb ik daarentegen heel strak opgevoed, en zij is eigenlijk helemaal niet meer ondeugend. Wel erg nieuwsgierig en speels.

Beide katten zijn trouwens wel enorm aanhankelijk en superlief
Hij mag hier niet op de terraria en hij mag geen dingen uit de kast graaien. Helaas zijn we daar niet echt succesvol in. Enige wat wel redelijk lukt is dat hij niet in de keuken mag. Verbaal helpt het niet bij de kast en voordat je er bij bent is hij al weer weg gestuift.

Heb wel het idee dat hij altijd wel een ondeugd is geweest. Bij de cattery ook al. Toch sloopt hij wel minder en knaagt niet overal meer aan.

Hij is ook erg aanhankelijk maar ligt liever op m'n voeten dan op schoot, daar moet hij niks van hebben. Terwijl hij op bed wel regelmatig op me ligt.
pi_63930707
Gisteren is vriendlief nog met zorro en Snowy naar de DA geweest. In 1e instantie eigenlijk voor Zorro omdat ik merkte dat het echt niet goed ging hij was al 500gram afgevallen en kwam echt zielig bij je liggen. De DA dacht aan schurft of een allergie. Net een mailtje gehad geen schurft misschien een schimmel hij heeft gisteren nog een spuit gekregen en volgens vriend lief was hij vanmorgen al een stuk vrolijker ik ben nl nog niet thuis geweest Volgende week moet hij terug voor controle en eventueel wordt er dan een uitgebreide schimmel kweek gemaakt. Meteen even naar Snowy zijn ogen laten kijken er was een dierenarts of assistene in opleiding aanwezig en Snowy vond die aandacht maar wat prachtig. Zij zei ow een witte en 2 verschillende kleuren ogen wat mooi. En Snowy ging er eens goed voor liggen hoezo dol op aandacht?. hij moet nu 2x per dag a minimaal 60 dagen een pilletje voor zijn weerstand. Arme Snowy en arme armen van ons. Ook meteen even laten vragen over de supranettes zoals hier boven beschreven dit kon geen kwaad dus waar zijn deze te koop?
pi_63931502
Veel sterkte met Zorro en Snowy. Altijd naar als de "kindjes" ziek zijn.
  † In Memoriam † donderdag 11 december 2008 @ 14:04:15 #90
7074 moussy
kuttekop
pi_63932730
de supranettes kan je geoon bij de drogist kopen.

Wat vervelend voor Snowy, wat zegt de fokker er van?
pi_63954498
Bedankt voor de info ga ze vanavond maar eens zoeken. Ik heb nog geen contact gehad met de fokker dit omdat wij daar niet het beste gevoel bij hadden. Ze wilde hem veel eerder meegeven dan eigenlijk mocht.
pi_63970881
moussy bij welke drogist?? hier bij geen een (etos/kruidvat en trekpleister)
  † In Memoriam † maandag 15 december 2008 @ 13:15:28 #93
7074 moussy
kuttekop
pi_64029221
quote:
Op vrijdag 12 december 2008 20:43 schreef ferrari_rood het volgende:
moussy bij welke drogist?? hier bij geen een (etos/kruidvat en trekpleister)
Ik kocht ze altijd bij de DA drogist, nu al een tijdje niet nodig gehad.. en anders de apotheek?
pi_64034010
Gevonden bij de pour vous. Hij vond het niet echt prettig maarja ben nog een beetje boos op hem. De kerstboom lag vannacht om. En ze keken alle 3 heel onschuldig jaja hij valt van zelf om. Net zat hij weer het water bakje achter de koelkast leeg te scheppen. Ik heb al tegen hem gedreigd dat ik hem naar mijn ouders breng. En het vervelende is hij leer Fire dit soort dingen nu ook. Die zat al 3x op het aanrecht doet hij anders nooit. Zucht iemand interesse in een witte coon?
pi_64065529
foto's

pi_64774788
Foto's

Liggen op de verwarming

Interessant die foto haakjes

Mag het niet?

Hebbes!!

Aha het koord van de camera hebbes

Medische update:
Ben net weer met hem naar de DA geweest. Ze denken toch dat hij astmatisch is. Zo'n idee had ik ookal omdat hij net zo klinkt al wanneer ik het benauwd heb. Hij groeit wel goed hij weegt inmiddels 5,1 kilo het ziet er naar uit dat hij volgende de DA heel groot gaat worden. Als hij over ongeveer een half jaar gecastreerd wordt moet er ook echt van zijn hart gemaakt worden vanwege zijn hartruis. Al met al geen echt gezonde kat wat me behoorlijk veel zorgen baart.

[ Bericht 0% gewijzigd door F_r op 08-01-2009 14:26:30 ]
pi_64809936
Snowy is een prachtig beest. En wat is hij reusachtig! Dat hij nu al 5,1 kg weegt joh!
Balen dat hij niet zo'n goede gezondheid heeft. Misschien ook omdat ie zo groot is? Succes er mee in ieder geval!
pi_64810518
De DA assistente zei je ziet hem gewoon groeien. Hij is ook nog niet in verhouding zijn staart is ontzettend lang. Ik denk wel dat snel groeien invloed heeft op zijn gezondheid Ramses had dat ook. Fire daarin tegen is klein en stevig en heeft nooit ergens last van. Gisteren ook een laserlampje meegenomen bij de DA dat vonden ze mateloos interessant zelf Zorro ging er achteraan. Toen ik stopte keken Fire en Snowy echt naar elkaar zo van heb jij het?? Ze bleven constant bij elkaar in de buurt misschien had de ander het stiekem toch.
pi_65800092

Snowy wil ook mee rummicubben.

mauw

volgende week hebben we een afspraak bij DA om te kijken wat er met Snowy en zijn gezondheid kunnen doen. Op het moment dat wij stoppen met doxycycline komen de klachten weer terug. De DA opperde accupuntuur iemand hier ervaring mee?
  dinsdag 24 februari 2009 @ 02:17:32 #100
189732 Niara
Whooo hooo!
pi_66396463
ohh wat een lieverd
ik hoop dqt het verder good met zn gezonheid zal gaan
pi_66407040
Wat een reus!
Ik wist niet dat acupunctuur ook bij katten kon. Wie weet helpt het. Lijkt me een typisch geval van 'baat het niet, schaadt het niet'.
pi_66408580
morgen krijgt hij een corticosteroide spuit. ondanks dat zijn ogen en neus niet heel vies zijn wil ik hem toch nog even na laten kijken. hij heeft wel last van diarree. nou ja de haren bij zijn kont blijven vies. mijn vriend en vader hebben hem zondag gewassen maar hij is nu weer vies. en ik kan met 1 arm niet helpen.
norgen is ook het volgende weeg moment ben benieuwd. voor de rest nog steeds een kitten in het lichaam van een volwassenen alles gaat behoorlijk onbeholpen. en bloemen zijn niet veilig voor hem.

hoe is het met stroevel? ooit gehoord van het feit dat witte of alle andere effen kleur katten vaker gezondheidsproblemen hebben?

*update van dierenarts bezoek*

Snowy heeft/had koorts en mocht daarom zijn spuit niet krijgen. wel had hij weer een behoorlijke hartruis. ik moet as maandag een afspraak maken voor een hart echo. hij zag er gisteren ook wel in een keer erg slapjes uit. Zijn gewicht 5,3 kilo niet erg aangekomen dus. hij eet nog wel goed. dus nu de hart echo afwachten maak mij meteen heel erg ongerust.

[ Bericht 23% gewijzigd door F_r op 26-02-2009 08:21:43 ]
pi_66805362
Een vervelende update qua Snowy

Vrijdag hebben wij een hartecho laten maken omdat de dierenarts vond dat er toch een behoorlijke hartruis te horen was. De dierenarts die de echo deed begon meteen wat een pracht exemplaar. Snowy was ook erg relaxed tijdens de echo en was daarna nog nieuwsgierig naar de dierenarts.

Helaas was de uitslag minder goed. Hij heeft een hartspier die vergroot is (max max11,5mm zijn en is ruim 16mm). Daardoor stroomt er bloed niet de aorta in maar terug de boezem in. De afwijkig in aangeboren. Zijn levensverwachting is nu drastisch naar beneden bijgesteld.

Hij krijgt nu medicatie om de hartspier soepeler te krijgen waardoor het bloed er beter langs kan. Een operatie is helaas niet mogelijk.
  FOK!Video Chick, PR en FP sportredactie zaterdag 7 maart 2009 @ 19:09:24 #104
149527 crew  ChipsZak.
That's hot.
pi_66805407
Aw wat zielig.
  Eurovisie Songfestival Queen zaterdag 7 maart 2009 @ 20:19:08 #105
163650 Greys
pi_66807757
En wat is 'drastisch naar beneden bijgesteld' dan ongeveer?
Waar moet je dan aan denken?

Wat zielig zeg! Voor Snowy, maar ook voor jullie
Had de dierenarts geen wonderverhalen van katten die er toch lang mee konden leven ofzo? Ah? Toe?
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_66807953
Als hij 8 wordt is het al veel. Wij hebben besloten om Snowy niet te veel te korten in zijn enthousiasme. wel wat minder lang spelen zodat hij niet helemaal uitgeput is. maar wij vinden dat zijn kwaliteit van leven het belangrijkste is. Op dit moment heeft hij er geen last van mocht dit wel zo worden dan hebben wij al besloten hem niet langer te laten lijden. Ik heb dat 1x eerder mee gemaakt met Ramses en dat wil ik niet meer.
  † In Memoriam † zaterdag 7 maart 2009 @ 20:24:53 #107
43556 miss_dynastie
pi_66807985
Wat sneu
pi_66810926
Arme Snowy. En arme jullie. Dat jullie maar lekker genieten van elkaar zolang het nog goed gaat.
Snowy kan beter een kort maar blij leventje hebben gehad dan een langer leven waarin hij niks mag of pijn heeft. Maar het is en blijft gewoon bah. Sterkte.
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
pi_66811023
En hij is ook nog maar 9 mnd. Ik blijf nu constant naar hem kijken. hij ligt nu op de nieuwe muis te slapen (zo'n kussen die er al een maand ligt maar dan wordt het pas interessant over de radiatormand hebben ze een jaar gedaan) en maak me meteen zorgen dat hij al heel de avond slaapt. Dat doen ze wel vaker en dat weet ik. Maar toch ik moet er zelf ook nog aan wennen.
pi_66811503
quote:
Op zaterdag 7 maart 2009 21:57 schreef ferrari_rood het volgende:
En hij is ook nog maar 9 mnd. Ik blijf nu constant naar hem kijken. hij ligt nu op de nieuwe muis te slapen (zo'n kussen die er al een maand ligt maar dan wordt het pas interessant over de radiatormand hebben ze een jaar gedaan) en maak me meteen zorgen dat hij al heel de avond slaapt. Dat doen ze wel vaker en dat weet ik. Maar toch ik moet er zelf ook nog aan wennen.
Logisch.
Mijn ervaring is dat het bijtrekt. Als Snowy stabiel blijft dan ga je er minder scherp op letten. Toen Siets net ziek was zag ik ook elke beweging (en vooral non-beweging). Inmiddels is het allemaal normaler aaan het worden. Dat gaat bij jullie hopelijk ook zo en kun je gewoon lekker genieten van elke dag samen.
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
pi_66811606
Dat trekt wel bij. Heb het bij een naaste familielid ook. Zo af en toe word je er aan herinnert en neemt je angst weer even toe daarna trekt het weer terug naar de achtergrond. Ik wilde perse een witte en heb wel een beetje spijt dat ik mijn zin doorgedreven heb. Ik hou heel veel van Snowy en heb alles voor hem over. Maar ergens is het gevoel als ik niet zo gedramt had.Maar ja dan had iemand anders er mee gezeten. En bij ons is hij in goede handen. Iki laat hem niet onnodig inslapen en ga hem ook niet ruilen tegen een andere. Snowy is van ons en blijft hier hopelijk nog 15jaar bij ons.
pi_67039440
Vandaag belde de dierenarts nav de echo. De echo is namelijk door een andere DA gemaakt. Wij vonden het erg attent dat ze toch even belde. Met Snowy op dit moment alles goed.
pi_68132083
Las in ander topic dat het niet goed gaat met Snowy. Hoop dat het niet verkeerd overkomt dat ik even een tvp plaats, wil graag weten hoe het met dit mooie beestje verdergaat.
♥ scars make us who we are ♥
  zaterdag 18 april 2009 @ 08:01:35 #114
182666 Harajuku.
C'est magnifique.
pi_68133060
Ik ook
I liked it. I was good at it. It made me feel alive.
pi_68137658
Ik zal hier ook even de mail neer zetten die wij van de DA ontvangen hebben.
Hij is op dit moment nog erg lusteloos hij eet wel. Zijn neusje is erg wit je ziet gewoon dat alles hem energie kost. Ook heeft hij nog steeds diarree.
Hopelijk krijgen we maandag de uitslag van het 2e externe bloedonderzoek. Als blijkt dat het felv heeft dan hebben wij besloten om het beesje niet voor ons langer te laten lijden dan nodig is. Wij hopen van harte dat het toch allemaal meevalt maar mijn gevoel zegt van niet.

Goedemorgen,

Ik heb inmiddels de bloeduitslag van Snowy kunnen beoordelen.

Helaas ziet het er niet goed uit.

Het Hb gehalte is verder gedaald tov het vorige bloedonderzoek. Er is nu mn sprake van een verlaagd witte bloedcellen gehalte.

De bloedwaarden icm de symptomen (bloedarmoede, vermageren, (benauwdheid), koorts, sloomheid, zwelling van de lymfeknopen, slechte eetlust) zijn erg suggestief katte leucose (FeLV). De symptomen lijken ook erg op symptomen die bij FIP en FIV kunnen optreden.

Ik stel voor dat ik het serum dat ik nog bewaard heb, op stuur voor onderzoek op FeLV/FIP/FIV.

Het interpreteren van de uitslag van een dergelijk bloedonderzoek is echter niet altijd eenvoudig. Het is namelijk zo dat :
• een dier dat positief reageert op de test mogelijk bezig is het virus te elimineren en dus na verloop van tijd negatief zal zijn.
Dit geldt niet voor klinisch zieke, van FeLV verdachte dieren; een positieve bloedtest is hier bewijzend.
Erg verwarrend in het stellen van de diagnose is het feit dat een ziek, aan FeLV lijdend dier, evengoed een (op dat moment) negatieve bloedtest kan hebben, in sommige FeLV-vormen zelfs tot 60%
• een dier dat negatief reageert op de test mogelijk nog in de incubatietijd zit en dus eigenlijk toch positief is.

Om tijdverspilling te voorkómen, heb ik de vrijheid genomen om het serum al op te sturen, zodat het voor het weekend al verzonden kon worden.

In de bijlage heb ik informatie over FeLv bijgevoegd. Aangezien de diagnose nog bevestigd moet worden, is de de info wellicht voorbarig, maar dan kun je je alvast wat voorbereiden.

Ik zou een bericht met jullie reactie op prijs stellen.

Met vriendelijke groet
pi_68142690
Wat erg

Heel veel sterkte!!! Ik hoop dat het allemaal toch nog mee blijkt te vallen

*duimt voor Snowy*

Edit: Levert dit ook gevaar op voor de andere katten?

[ Bericht 9% gewijzigd door Mama_Mia op 18-04-2009 16:54:34 ]
pi_68146430
Dit kan gevaar opleveren voor de andere katten. Mocht hij 1 van de 3 ziektes hebben en overlijden laten wij de andere katten testen. En eigenlijk moeten die van mijn ouders dan ook getest worden. Maar ik blijf hopen dat het toch iets anders is.
pi_68149154
Ja natuurlijk

*dikke knuff voor Snowy en blikopeners*

Ik blijf voor jullie duimen
pi_68169426

Een van de meest recente foto's dinsdag na pasen gemaakt.
Als je goed kijkt zie je dat hij ziek is
pi_68217872
2 van de 3 bloeduitslagen zijn binnen
Hij heeft negatief getest op felv en fiv alleen op de uitslag van fip moeten we nog wachten
Hij is nog wel erg lusteloos. hij ligt nu bovenop me mee te typen
pi_68218030
Gelukkig, de twee ergste down. fip is voor hem en jullie even erg, maar tenminste niet besmettelijk voor de andere katten.
Umuntu Ngumuntu Ngabantu
pi_68218317
Ach die arme Snowy zeg
Ben er helemaal emo van, ik had dit topic nog niet eerder gezien Zo erg een ernstig ziek huisdier, je voelt je dan zó machteloos. En Snowy is nog maar zo jong

Sterkte...hopelijk is de 3e test ook negatief.
#geen
  maandag 20 april 2009 @ 21:48:06 #123
33954 ElisaB
ook in zwart verkrijgbaar!
pi_68218435
Och toch

Heel veel sterkte

Muil houwe of ik sjoel d'r eentje in!
pi_68218735
woensdag moeten we sowieso terug. Hij was na het infuus 400gr aangekomen daarvan zit er nu nog 100 gram aan. Hij vertoont gedrag van een hoog bejaarde kat terwijl ik zie dat hij wel wilt spelen. Misschien heeft hij wel geen afweersysteem oid ik weet het ook niet meer. Ik hoop zo graag dat er iets uitkomt. Ik dacht dat fip wel besmettelijk was.
pi_68219013
Bah, wat een narigheid met die lieve Snowy.

FIP is niet heel erg besmettelijk dus je andere katten zouden veilig moeten zijn. Linkje

Verschrikkelijk als je niet weet wat e rmet je huisdier aan de hand is. Hopelijk weten jullie binnenkort meer!
pi_68219330
veel symptomen van fip heeft hij. maar ze zeiden ook dat de uitslag valsnegatief kon zijn. daar gaan we maar niet vanuit.

[ Bericht 0% gewijzigd door F_r op 21-04-2009 07:32:46 ]
pi_68220060
Oh ferrari Heel veel sterkte ermee!
pi_68227305
We hopen vandaag de uitslag over FIP binnen te krijgen. Ik heb hem net toch ook maar wat kattenmelk gegeven. Hij in nu wel wakker maar speelt niet mee met Fire. En als hij geen FIP heeft wil ik hem toch heel grondig laten nakijken en eventueel laten observeren door een DA om te kijken wat het dan kan zijn. Op dit moment heeft hij nog steeds geen kat van nog geen jaar waardig bestaan. Onze Zorro vertoont op dit moment wel heel erg rebels gedrag. Volgende week heb ik 14dagen vrijj (mei vakantie) dan kan ik Zorro alle aandacht geven die hij wilt. Blijft hij dan toch dit gedrag vertonen dan mag hij even gaan logeren bij mijn ouders. Hun huis kent hij heel goed en hun katten ook en de tuin doet hopelijk wonderen voor hem. Wij willen absoluut niet dat Zorro en Fire hier ook onder lijden.
pi_68229294
Ik dacht altijd dat katjes uit een cattery op deze zaken getest werden voor ze het nest verlieten. Tenminste... dat heb ik begrepen van een kennis van me die Somali's fokt.
In ieder geval worden de ouders getest op zaken die ze kunnen doorgeven aan hun kroost. Nou kun je zo'n hartafwijking niet zien aankomen en fip staat geloof ik ook los van genetica. Maar wat een pech en arm arm Snowybeessie. Zo zielig om hem zo te zien. Op die foto kan ik dat inderdaad wel zien. Hij kijkt echt suffig en moe.
Umuntu Ngumuntu Ngabantu
  † In Memoriam † dinsdag 21 april 2009 @ 10:28:25 #130
7074 moussy
kuttekop
pi_68229862
Nou wat sneu zeg.. en dan dat bleke neusje op die laatste foto.. sterkte er mee!
  FOK!Video Chick, PR en FP sportredactie dinsdag 21 april 2009 @ 10:29:49 #131
149527 crew  ChipsZak.
That's hot.
pi_68229899
Sterkte idd!
Wel een mooie poes!
pi_68232091
Volgens de fokster zijn de ouders getest. Maar die hartafwijking is hartstikke erfelijk en het lijkt me stug dat een van zijn ouders en of broers of zussen niets hebben. Ik verdenk ze er stiekem van dat Snowy zijn vader niet de rode kater is die ze hebben maar de witte en wit op wit geeft problemen. Heeft Snowy altijd al wel een wat bleker neusje maar zijn neusje is nu echt te bleek. Hij ligt nu al weer uren in zijn paal en ik wijk niet uit de buurt van mijn telefoon. Ben toevallig vrij vandaag.
pi_68233247
Hoe waren de andere kittens uit zijn nestje dan? Gaven die ook aanleiding om te denken dat die rooie niet de vader was? Nou ja.... een poes kan van meerdere katers tegelijk zwanger raken. Dat is hier bij Purrr's kindjes wel overduidelijk.
Umuntu Ngumuntu Ngabantu
pi_68240130
Hij had nog een wit en een blauw broertje en een schildpad zusje.
  dinsdag 21 april 2009 @ 16:15:31 #135
103930 Ewelina
Ik ben ik
pi_68241244
Een blauwe Coon? Dat mag toch helemaal niet?
pi_68241895
Wat balen zeg, voor Snowy. Op die foto ziet ie er idd een beetje mottig uit...
Ik hoop dat je snel weet wat het is en dat je er dan wat aan kan doen. Maar met die hartafwijking erbij zullen alle ziektes wel heftiger zijn dan anders...?
Veel succes ermee!
pi_68248312
blauw=grijs ze noemen het blauw maar ik vind het grijs. Ik dacht dat een coon alle kleuren mocht hebben. morgen hebben we een afspraak bij de da horen we wat meer
  dinsdag 21 april 2009 @ 20:47:54 #138
132428 Ingetje79
Panic Station!
pi_68250867
Arme Snowy...

Nog geen uitslag dus?
I'm the patron saint of the denial.
With an angel face and a taste for suicidal.
pi_68251041
nee niks
we gaan zo zijn temperatuur nog een keer opnemen kijken of hij nog koorts heeft. Maar ik vind dat zo zielig om te doen
pi_68283697
Wij zijn vandaag weer naar de DA geweest. De uitslag van FIP was nog niet binnen. We zijn wel door verwezen naar een 2e lijns centrum. Morgen maken we een afspraak. De DA weet het nl niet en ze hoopt dat hier de oorzaak wel achterhaald kan worden.
  woensdag 22 april 2009 @ 23:20:48 #141
132428 Ingetje79
Panic Station!
pi_68288694

Moet je naar Wilhelminaoord?
pi_68292788
Naar Oisterwijk
pi_68426589
De uitslag van het 3e bloedonderzoek is binnen en Snowy heeft FIP morgen moeten we toch nog naar de internist om te kijken of de diarree een andere oorzaak heeft. Net nu we weer een beetje hoop begonnen te krijgen, krijgen we deze uitslag binnen. Ik ben deze week gelukkig zo goed als vrij dus kan hem fllink vertroetelen.
pi_68426944
Arme Snowy, denk je alles te hebben gehad, komt dit er nog bij.

* krabbelt Snowy achter z'n oortjes*
pi_68434704
Arme Snowy

Hoe nu verder? Wat is de verwachting?
pi_68435124
Morgen gaan we naar de katteninternist en daar vraag ik meteen wat we nu het beste kunnen doen. Het is ongenezelijk hij zal niet jaren meer leven.
  † In Memoriam † maandag 27 april 2009 @ 20:57:05 #147
31818 Barbaaf
Awesomely sprightly
pi_68436695

*knuffelt Snowy en ferrari_rood
Ooit schreef oh-oh het volgende:Management en beleid en zo, dat kan elke debiel leren.
pi_68438438
Bedankt voor alle steun posts. Ik moet zo de etensbakjes wegzetten want hij moet morgen nuchter zijn. Vanacht mag hij mee naar bed. En morgen hoop ik wat meer duidelijkheid te hebben voor Snowy en ons.
  maandag 27 april 2009 @ 21:41:10 #149
33954 ElisaB
pi_68438695

Wat ontzettend droevig. Heel veel sterkte!

pi_68439283
  maandag 27 april 2009 @ 22:17:33 #151
182666 Harajuku.
C'est magnifique.
pi_68440419
Och wat naar
pi_68441144
quote:
Op maandag 27 april 2009 20:23 schreef ferrari_rood het volgende:
Morgen gaan we naar de katteninternist en daar vraag ik meteen wat we nu het beste kunnen doen. Het is ongenezelijk hij zal niet jaren meer leven.
*geeft Snowy en ferrari een dikke knuffel*

Heel veel sterkte.
pi_68441575
Heel veel sterkte morgen, ik hoop dat er toch nog een beetje goed nieuws van de katteninternist komt zodat Snowy toch een beetje opknapt.
pi_68462039
Vandaag bij de katten internist geweest. En nu weet ik het niet meer. Ze schrok van de fysieke toestand van Snowy hij is heel erg mager en ziet er niet goed uit.
Zij sluit FIP bijna zeker uit. Het curona virus is wel aanwezig bij hem. Dit heeft iedere kat maar zijn eiwitten waren verder gedaald. Zij denk nu dat het:
-een darm virus is
-toch leukemie
Ook bij leukemie heeft ze wel haar twijfels omdat hij toch best groot is en al zijn lymfeklieren opgezet zijn en bij leukemie is het er vaak maar 1tje.
Hij heeft nu andere medicatie gekregen om zijn darmen rustiger te krijgen. Aangezien de ernstige bloedarmoede haar niet lekker zit moet hij nu veel roodvlees krijgen. Katten met diarree hebben vaak baat bij vet dus mag hij boter hebben.
Zorro en Fire gaan morgen uit logeren om Snowy rust te gunnen en zo kunnen we hem ook goed in de gaten houdem mbt tot eten. Fire mag dit eten nl niet hebben hij is al te dik.
Is er na 10dagen geen verbetering dan is een operatie nog mogelijk om zeker te zijn dat het leukemie is maar in deze toestand overleefd hij de operatie niet.
* ferrari_rood Weet niet meer wat ze met alle tegensprekende adviezen moet maar klampt zich wel weer vast aan dit sprankje hoop

[ Bericht 3% gewijzigd door F_r op 28-04-2009 15:41:44 ]
  dinsdag 28 april 2009 @ 15:33:37 #155
33954 ElisaB
pi_68462444
Och meis toch. Wat een narigheid.

Ik voel met je mee en zal voor jullie duimen
pi_68462548
Sterkte, ik vind het echt erg voor je.
Ik hoop zo dat het goed komt met snowy.
  dinsdag 28 april 2009 @ 15:47:38 #157
103930 Ewelina
Ik ben ik
pi_68462974
Awww
pi_68463625
Och jeetje..wat een verloop zeg

Hou je gewoon maar vast aan elk beetje hoop dat je kan vinden, je weet nu toch niet hoe het zal lopen...je doet in elk geval hartstikke je best voor Snowy, en meer dan dat kan je niet doen! De dierenartsen gaan in elk geval tot de bodem uitzoeken wat er met hem aan de hand is!

Veel sterkte!!!
(:
pi_68467451
Wat naar Echt vervelend dat je nu nog niet precies weet wat er aan de hand is.

Maar wat fijn voor Snowy dat hij jou heeft
pi_68471709
We hebben hem net runderhart gegeven tja echt eten doet hij het niet rosbif en biefstuk ligt ook al klaar. Morgen ga ik kittenvoer halen en gaat de rest uit logeren. Het is nu nog even uitproberen wat hij wel en niet eet.
pi_68486941
Wat een zorgen en onzekerheid. Heel veel sterkte.
pi_68487541
Veel sterkte
  woensdag 29 april 2009 @ 09:24:27 #163
72545 Megumi
Go Rin No Sho
pi_68487831
Veel sterkte.
Wordt als iemand die voortdurend dood is. De ware volgeling van bushidõ sterft elke ochtend en avond opnieuw. En wordt niet gehinderd door angst voor de dood. Yamamoto Tsunetomo's hagakure.
  woensdag 29 april 2009 @ 12:59:51 #164
132428 Ingetje79
Panic Station!
pi_68494985
*duimt
pi_68497071
Gossie, heel veel sterkte
quote:
Op dinsdag 28 april 2009 19:43 schreef ferrari_rood het volgende:
We hebben hem net runderhart gegeven tja echt eten doet hij het niet rosbif en biefstuk ligt ook al klaar. Morgen ga ik kittenvoer halen en gaat de rest uit logeren. Het is nu nog even uitproberen wat hij wel en niet eet.
Bij mijn kat ging Rodi Lamshart erg goed naar binnen, is eigenlijk 'n hondenmerk uit de diepvries bij de supermarkt (in ieder geval AH). Misschien even aan DA vragen of hij dat mag hebben? Rundertartaar gaat bij de mijne ook heel erg goed naar binnen.
pi_68509643
Mijn vader komt straks Zorro en Fire halen. Ik heb net kittenvoer voor hem gekocht. We gaan hem nu maar telkens kleine porties geven. En eventueel van het weekend het herstel voer bij de DA halen. Van die kleine platte ronde blikjes. En dan kan ik meteen vragen of hij rodi mag hebben. Ben in ieder geval al blij als hij iets eet. Want hij zit nu af en toe wel bij zijn etensbakjes maar eet niets.
pi_68530455
Op het pak rodi wat we eens hebben gekocht staat in ieder geval dat het ook geschikt is voor katten. Kan nooit kwaad om te vragen natuurlijk.
pi_68536591
Ik ga het zeker navragen
Op dit moment weinig nieuws. Snowy is nog steeds erg lusteloos en eet niet echt veel.

[ Bericht 0% gewijzigd door F_r op 30-04-2009 19:38:20 ]
  donderdag 30 april 2009 @ 19:36:25 #169
182666 Harajuku.
C'est magnifique.
pi_68536979
Met de nieren is t op gegeven moment zo als ze maar iets eten, wat dan ook, is dat nu niet t geval?
pi_68537055
Snowy moet echt aankomen om aan te sterken. Op dit moment komt hij niets aan gelukkig valt hij ook niet veel verder af. We geven hem nog steeds ors zodat hij niet uitdroogd.
  donderdag 30 april 2009 @ 19:40:16 #171
182666 Harajuku.
C'est magnifique.
pi_68537099
quote:
Op donderdag 30 april 2009 19:39 schreef ferrari_rood het volgende:
Snowy moet echt aankomen om aan te sterken. Op dit moment komt hij niets aan gelukkig valt hij ook niet veel verder af. We geven hem nog steeds ors zodat hij niet uitdroogd.
Daarom ook. Arme Snowy. Zo jong en dan gelijk al dit allemaal
  donderdag 30 april 2009 @ 19:48:48 #172
182666 Harajuku.
C'est magnifique.
pi_68537379
Is er anders ook geen dwangvoeding oid? Of aan t infuus om aan te sterken? Als gewoon eten niet werkt.
pi_68539397
Ik ga van het weekend de na operatie en/of ziekte voeding halen bij de DA deze kun je nl ook dwangmatig toedienen. maar ze wilde eerst zien wat hij uit zichzelf doet.

[ Bericht 0% gewijzigd door F_r op 30-04-2009 21:09:37 ]
  donderdag 30 april 2009 @ 21:05:44 #174
33954 ElisaB
pi_68539588
Haal het meteen morgenochtend. Best kans dat Snowy dat wel lekker vindt.
pi_68539695
hij vindt dat ook niet lekker. Heb ik al eerder geprobeerd. Dat moet dus echt dwangmatig en teveel stress is ook weer niet goed. Ik weet het ook allemaal niet meer. We hebben nu wel van royal canin het overgangs voer van moedermelk naar kittenvoer. Een soort natvoer en dat vindt hij wel lekker.
pi_68539933
Sterkte! Arm poezeding
pi_68539946
En kittenmelk? Mengsel van vlees (of dat nou carnibest of blik met extra voedingswaarde is), brinta en kittenmelk werkt soms best.
Umuntu Ngumuntu Ngabantu
  donderdag 30 april 2009 @ 21:17:58 #178
33954 ElisaB
pi_68539958

Volgens mij maakt het weinig uit wát ie eet, als ie maar eet.

Ik leef me je mee. Zieke katten in huis is killing
pi_68540054
Als het even kan iets dat hem snel op gewicht brengt EN ook iets goeds doet voor zijn weerstend. Arme Snowy. Het is idd echt killing. We leven hier thuis ook mee F_R en hopen ook op een wonder.
Umuntu Ngumuntu Ngabantu
  donderdag 30 april 2009 @ 21:24:49 #180
182666 Harajuku.
C'est magnifique.
pi_68540178
quote:
Op donderdag 30 april 2009 21:17 schreef ElisaB het volgende:

Volgens mij maakt het weinig uit wát ie eet, als ie maar eet.

Ik leef me je mee. Zieke katten in huis is killing
Dat was mijn point ook een beetje. Als ie en week alleen leverworst of zo zou eten om aan te sterken, doet dat verder toch niet veel schade of zo?
pi_68540794
hij had net weer erge diarree het wordt steeds erger en dunner. ik weet niet meer wat ik moet doen
  donderdag 30 april 2009 @ 21:48:57 #182
182666 Harajuku.
C'est magnifique.
pi_68540928
Ik zit hier gewoon te janken nu. Brings me back, je voelt je zo verloren. Kun je de arts niet bellen?
pi_68548802
Hoe gaat het nu met Snowy? Heb je de arts nog gebeld?

Lijkt me toch dat daar direct iets mee gebeuren moet, zo kan je toch ook het weekend niet door.
pi_68549697
De reactie van het 2e lijnscentrum. Daar is hij nu onder behandeling onze eigen DA kan nu niets doen. Ze is eigenlijk op vakantie maar reageert toch

Geachte mevrouw,

Voeding kan de diarree altijd verergeren, dat is het vervelende. Het kan zijn dat de voeding bijv. te vet is of te eiwitrijk. Ik hoop dat de medicatie toch snel gaat aanslaan. U zou kunnen proberen om Isogel bij te geven, dit zijn korrels die het vocht enigszins binden en daardoor de diarree wat kunnen verminderen (pakt de oorzaak niet aan maar ondersteunt op deze manier wel). Hoop dat het snel werkt! vriendelijke groet,

Lisette Overduin
  Moderator vrijdag 1 mei 2009 @ 09:52:44 #185
155227 crew  Guppy
dus
pi_68550887
wat naar... ik duim voor je!
[b]Op zaterdag 31 december 2011 16:16 schreef Socios het volgende:[/b] Kusje voor jou. :) :@ :*
pi_68566535
Ik heb vandaag de isogel gehaald. Onze DA had het niet in voorraad dus maar ergens anders gehaald. Je moest het eigenlijk door het eten doen. Bij een kat len vooral die van ons ukt dat dus niet. Dus ik vroeg mag ik het oplossen in water? jahoor dat kon ze moesten er nl toch veel bij drinken. Dus ik wat korrels in een spuitje gedaan wat water erbij. Even laten oplossen dacht ik. Snowy in de houdgreep kwam dat spul het spuitje niet meer uit. Tja ik had het kunnen weten isogel wordt natuurlijk gel. Maar geprobeerd heb te foppen door het te mengen met kattenmelk maar dat had hij toch snel door. Nu nog een goede manier bedenken om het hem toe te dienen. Hij heeft nog wel een keer diarree gehad.
  vrijdag 1 mei 2009 @ 19:59:37 #187
33954 ElisaB
pi_68567821
Je moet het niet overdrijven met de isogel (geen hele bakken tegelijk natuurlijk).

Zet 'm op
pi_68568597
Ik overdrijf niet had maar een suitje van 2ml en een klein beetje isogel maar dat werd dus idd nogal logisch gel en dat komt dan echt niet meer uit zo'n spuitje. hij heeft wel net weer een beetje gourmet gold diamant op. Hij eet alleen nog steeds geen brokken.

[ Bericht 0% gewijzigd door F_r op 03-05-2009 10:38:01 ]
pi_68612353
Snowy is 100gram aangekomen. Hij wil nog steeds geen brokjes eten en alleen nat voer.
  zondag 3 mei 2009 @ 10:41:18 #190
33954 ElisaB
pi_68612403
Go Snowy

Als ie maar eet en als ie maar aankomt!
pi_68765463
Vanmorgen om 08:00 het telefonisch spreekuur gebeld voor Snowy. Kon pas om 09:45 bellen. Tja de vervanger van "onze" internist kon eigenlijk niet veel voor ons doen het wordt overlegd en ik denk dat er een buikecho gemaakt gaat worden oid. Wij hebben het idee dat hij wel honger heeft maar iets hem tegenhoudt om te eten. heb nu valium tabletten voor geschreven gekregen onze DA is pas om 14:00 open dus kan ze dan hopelijk gaan halen. Dit moet zijn eetlust bevorderen. Iemand hier ervaring mee?

Hij weegt nu weer 4,4 kilo hij zei wel dat dwanmatig voeren niet de beste manier is omdat er dan aversie gewekt wordt tegen het zelf eten. Ik word er zo moedeloos van en zie mijn beestje steeds verder lijden en weet niet meer wat te doen.
pi_68775998
Toch maar net bij de DA valium is dus diazepam ook de meest voor geschreven anti depressiva bij mensen. Ik heb expliciet gevraagd of dit ook pijnstillend is. Dit is het geval en schijnbaar supper eten opwekkend. Hij heeft wel weer iets gegeten maar niet super veel. toch een blik hill a/d gehaald en wat proefzakjes hill i/d kijken of hij dit wel wil eten. Tot nu tyoe zonder resultaat.
pi_68776823
Arm beestje
Sterkte nogmaals!
(:
pi_68785798
knuf en sterkte voor jullie beide.
Een vriend is iemand die je verleden kent, in je toekomst gelooft en je vandaag accepteert zoals je bent.
  vrijdag 8 mei 2009 @ 00:43:11 #195
111829 MissBliss
Godin van SHO
pi_68795381
Wat rot, arme Snowy!
Veel sterkte!
Ziggy played guitar
Op donderdag 23 maart 2006 18:21 schreef Zhenar het volgende:
De gedachte alleen al om in de sig van MissBliss te staan maakt mij bronstig als een everzwijn bij volle maan :9~
pi_68810492
Potverdorie, wat rot voor Snowy (en jullie)!
Ik hoop echt dat je 'm weer op de been/poot krijgt hoor!
*duimt*
pi_68811027
Vanmorgen woog hij 4,5 kilo (gisterenavond 4,9). Hij komt wel bij ons op de wc op water om water uit de kraan te drinken. Vind ik toch wel positief verder heeft hij vandaag wel wat brokjes gegeten. Ik denk dat de diazepam opzich daarvoor wel werkt. Al heeft hij nog wel "diarree" het is niet echt diarree maar ook niet zoals het moet zijn en te vaak op een dag.

hoe is het met stroevel?
pi_68811144
Arme Snowy, het gaat nog steeds niet echt goed lees ik. Beterschap voor de poezel!
pi_68826858
hij had net weer diarree het ging eigenlijk vandaag best goed hij at zelfs wat brokjes hill i/d. Ik was vandaag bij de dierenvoordeel shop om van RC instective babycat mousse oid te halen dit eet hij nl goed. Had ik de laatste en ze kwamen pas volgende week weer binnen. Ik dacht loop ik naar de overkant zit ook een dierenwinkel kosten ze 5,95 en bij de dierenvoordeel shop 1,25 vind ik nogal een verschil. Ik zag ook dat ze er blaasgruis oplossend voer verkochten dacht dat dat alleen bij de DA verkocht mocht worden.
pi_68950671
Wij hebben vandaag weer contact met de internist gehad. Wij vinden dat het zo niet langer kan. Snowy zijn diarree wordt weer erger. Ze had terug gebled maar wij waren werken dat de enige mogelijkheid nog is om een kijkoperatie in de buik uit te voeren. Ik heb terug gemaild met de vragen wat voor kansen Snowy heeft en wat ze denken te vinden. Als hij een goede kans heeft beter te worden en de operatie te overleven hebben wij dit voor hem over. Anders moeten we eens heel goed na gaan denken wat we willen. Op dit moment is het uitzichtloos en zit er totaal geen verbetering in. Hij wil 's nachts niet eens meer bij ons slapen.
  dinsdag 12 mei 2009 @ 19:34:52 #201
111829 MissBliss
Godin van SHO
pi_68950755
He bah...
Ik hoop dat de operatie evt iets zou kunnen betekenen voor Snowy!
Ziggy played guitar
De gedachte alleen al om in de sig van MissBliss te staan maakt mij bronstig als een everzwijn bij volle maan :9~
  dinsdag 12 mei 2009 @ 19:38:37 #202
33954 ElisaB
pi_68950883
Wat een sneuigheid

En wat een moeilijke beslissingen...

Heel veel sterkte
pi_68951941
quote:
Op dinsdag 12 mei 2009 19:38 schreef ElisaB het volgende:
Wat een sneuigheid

En wat een moeilijke beslissingen...

Heel veel sterkte
Dat dus.

dinsdag 12 mei 2009 @ 21:36:36 #204
132428 Ingetje79
Panic Station!
pi_68955258
Arme Snowy...en arme fr

pi_68961287
Nog maar weer eens heel veel sterkte
pi_68968463
Veel sterkte. Arme snowy. Ik weet hoe pijn het doet als je "baby" zo ziek is.
*knuf*
pi_68974033
quote:
Op vrijdag 8 mei 2009 15:10 schreef ferrari_rood het volgende:
hoe is het met stroevel?
Met Stroevel gaat het prima. Al moet ik eerlijk zeggen dat we met haar al meer gezondheidsproblemen hebben gehad dan met Doortje. Maar dat komt vast meer door haar slechte start (gevonden toen ze 4 dgn oud was) dan haar vachtkleur. Denk ik...
Stroevel heeft pas weer blaasgruis gehad (3e keer ) en nu eten de dames allebei CD-voer (nadat Stroevel eerst een tijd SD-voer heeft gehad om de blaasgruis weg te krijgen). Voor Stroevel zorgt dit ervoor dat de blaasgruis niet terug komt, en Doortje eet voor het gemak mee. En het is voor haar ook niet slecht natuurlijk om voer met minder zout e.d. te eten, gezien haar leeftijd van bijna 8.
En afgelopen week heeft Stroevel een paar dagen met een 'lampenkap' op d'r hoofd gelopen. Ze had een klein schrammetje aan d'r achterpoot dat ze maar open bleef maken. Dus even de lampenkap erop (awww...). Er zit nu weer meer haar overheen, dus blijft ze er gelukkig weer vanaf.
En dat schrammetje kwam weer van het bezoekje aan de trimmer, omdat ze in d'r liezen nogal flinke klitten in d'r vacht had (en het is geen katje om zonder handschoenen aan te pakken, dus borstelen is niet zo makkelijk).
En gisteren kwam ze nog zeiknat binnen na een plons in de vijver van de buurvrouw

Dus al met al best wel wat gedoe met die witte poezenmeid, maar gelukkig allemaal relatief kleine probleempjes. Ik vind het echt balen voor je dat het met Snowy niet goed gaat. Ik duim voor 'm!
pi_68976458
Bedankt wederom voor alle steun. We willen echt alles voor Snowy doen als er maar een geringe kans op herstel aanwezig is. Wij blijven wel realistisch en willen absoluut niet dat hij verder lijdt. Ik ben nog aan het wachten op de reactie van de katteninternist. Denk dat ze pas morgen reageert dan werkt ze weer.

Snowy krijgt nu ook overal klitten maar ik vind kammen nu zo zielig dus dat doe ik maar niet.
pi_68977401
quote:
Op woensdag 13 mei 2009 13:20 schreef ferrari_rood het volgende:
Bedankt wederom voor alle steun. We willen echt alles voor Snowy doen als er maar een geringe kans op herstel aanwezig is. Wij blijven wel realistisch en willen absoluut niet dat hij verder lijdt. Ik ben nog aan het wachten op de reactie van de katteninternist. Denk dat ze pas morgen reageert dan werkt ze weer.

Snowy krijgt nu ook overal klitten maar ik vind kammen nu zo zielig dus dat doe ik maar niet.
Moeilijke afwegingen zijn dat altijd. Je wilt het beste voor je beestje maar je achteraf ook niet schuldig voelen dat je te weinig gedaan hebt, of dat je juist teveel met hem hebt rondgesleept.
Hopelijk kom je er samen met de professionals aan uit wat de beste behandeling is. En luister naar je eigen gevoel en kijk naar Snowy. Die kan zelf ook aangeven wanneer hij er klaar mee is en wanneer nog niet.
pi_68981084
Ik hoop zo dat ik die beslissing niet hoef te maken. Heb het 1x eerder gemoeten en ik denk nu nog had ik niet nog dit of dat kunnen doen? Ik hoop zo dat er kansen zijn met een operatie. Een schuld gevoel zal ik toch wel houden. Ik zei gisteren nog ik wilde zo graag een witte en nu hebben we zoveel verdriet ik dram nooit meer mijn zin door. Maar ja dan hadden we de leuke tijd met Snow en de leuke tijd die nog in het verschiet ligt ook niet mee gemaakt
pi_68982113
Ik zou 'm wel kammen hoor ferrari... klitten zijn ook niet lekker voor 'm. Doe 't desnoods met zo'n zachte borstel. Da's bijna net als aaien
pi_68986903
quote:
Op woensdag 13 mei 2009 15:31 schreef ferrari_rood het volgende:
Ik hoop zo dat ik die beslissing niet hoef te maken. Heb het 1x eerder gemoeten en ik denk nu nog had ik niet nog dit of dat kunnen doen? Ik hoop zo dat er kansen zijn met een operatie. Een schuld gevoel zal ik toch wel houden. Ik zei gisteren nog ik wilde zo graag een witte en nu hebben we zoveel verdriet ik dram nooit meer mijn zin door. Maar ja dan hadden we de leuke tijd met Snow en de leuke tijd die nog in het verschiet ligt ook niet mee gemaakt
En dan had iemand anders Snowy gehad, die misschien niet alles voor hem zou doen zoals jullie dat doen. Ik denk dat Snowy het heel fijn bij jullie heeft, zo te lezen willen jullie wat het beste is voor het beestje, no matter what. Meer kan je niet doen
pi_68987976
quote:
Op woensdag 13 mei 2009 15:31 schreef ferrari_rood het volgende:
Snowy was er hoe dan ook al. Of hij nu bij jullie ging wonen of bij iemand anders. Ik denk dat hij in deze situatie niet in een warmer nestje terecht had kunnen komen. Je hoeft je echt niet schuldig te voelen over het feit dat hij nu ziek is. Daar kun jij helemaal niks aan doen. Integendeel: jij doet alles wat je kunt om hem zo gezond mogelijk te krijgen.

Enne... als je ooit weer die moeilijke beslissing moet nemen dan kun je dat wel hoor. Weet ik zeker. Gewoon, omdat je zoveel van Snowy houdt.
pi_69012061
mijn vriend heeft vandaag contact gehad met de internist. Er moest eerst toch nog bloed geprikt worden, om te kijken of zijn bloedwaardes verandert zijn. Dit kan bij onze eigen DA en hopelijk vandaag nog. Aan de hand van de waarders is het dus wel of geen operatie. Sinds hij geen diazepam meer krijgt is de diarree ook minder.
pi_69029482
Snowy wordt maandag geopereerd als zijn bloedwaardes stabiel zijn of beter geworden zijn. Ze gaan dan in zijn buik en darmen kijken en hopelijk vinden ze dan iets. Ik kan hem helaas niet wegbrengen omdat ik moet werken en zelfs niet ophalen. Gelukkig kan mijn vriend wat later beginnen en eerder stoppen. Mijn vader is stand by als er iets aan de hand is. Nog even spannend dus en ga hem nog maar extra verwennen.
pi_69030288
Geef hem maar een lekkere krabbel achter z'n oortjes van mij. Sterkte maandag!
pi_69032198
Veel sterkte voor jullie en Snowy maandag!
  donderdag 14 mei 2009 @ 22:34:23 #218
132428 Ingetje79
Panic Station!
pi_69036497
Spannend fr...op zich wel een goed teken dat ze een operatie aandurven met hem.

*duimt
  donderdag 14 mei 2009 @ 22:38:26 #219
195113 Pyjama
Gestreept, niet gestipt
pi_69036724
Oeh, wat een spanning moet dat geven. Veel sterkte!
Toeval is toeval
  donderdag 14 mei 2009 @ 23:15:19 #220
111829 MissBliss
Godin van SHO
pi_69039310
Wat spannend!
*duimt ook*
Ziggy played guitar
pi_69177532
Mijn vriend brengt Snowy straks weer naar de DA waar hij vandaag dan toch echt geopereerd gaat worden. Ik heb aangegeven dat ze mij alleen moeten bellen als hij tijdens de ok overlijd. Ik bel ze anders zelf in mijn pauze om te horen hoe het gegaan is en wat ze gevonden hebben. Vond het afscheid vanmorgen wel moeilijk en hij was gisteren ook best boos op ons. Hij had heel de dag bij de DA gezeten om uiteindelijk pas vandaag te gaan opereren. Hopelijk heb ik hem vanavond weer bij me en is de toekomst rooskleurig
pi_69177665
Vandaag dient er dus echt heel erg geduimd te worden.
Veel sterkte en moge dat telefoontje uitblijven en dat Snowy maar een heel oude kat mag worden.
Umuntu Ngumuntu Ngabantu
pi_69177951
*duimduimduim*
  dinsdag 19 mei 2009 @ 08:39:49 #224
33954 ElisaB
pi_69178165
Ik ga keihard duimen voor Snowy!
pi_69181244
Ja, ik zal ook heel hard duimen. Ook voor jou, dat je je een beetje fijn kan voelen vandaag.
pi_69181305
*duimt mee*
(:
pi_69183243
Hoe is de operatie gegaan???
  dinsdag 19 mei 2009 @ 11:52:12 #228
910 Barbie
Graduated Fool
pi_69183955
Wat vreselijk dit, . Heel veel sterkte vandaag.
When it goes I feel the crush
When I rush it hits me
pi_69184606
Hij heeft een tumor in zijn darmen. Als wij niet hadden gezegd dat we hem in leven wilde houden hadden ze hem al in laten slapen. De tumor is wel verwijderd maar we moeten er ernstig rekening mee houden dat het terugkomt. Ben nu mezelf bij elkaar aan het rapen om vanmiddag er wel te zijn voor mijn ll.
pi_69185050
Jeeez, FR. Vreselijk.
Heel erg veel sterkte.
Umuntu Ngumuntu Ngabantu
pi_69185248
Ow bah.... Dat klinkt niet goed.

Heel veel sterkte en vertroetel hem maar lekker.
  Moderator dinsdag 19 mei 2009 @ 12:38:32 #232
155227 crew  Guppy
dus
pi_69185341
Arme FR... En Snowy...
[b]Op zaterdag 31 december 2011 16:16 schreef Socios het volgende:[/b] Kusje voor jou. :) :@ :*
pi_69185513
Jeetje..
Heel veel sterkte
E.
  dinsdag 19 mei 2009 @ 12:49:47 #234
132428 Ingetje79
Panic Station!
pi_69185742
Gedver

En nu? Medicijnen geven die tumorgroei onderdrukken?
Overigens vind ik het wel raar dat er dan geen tumormarkers in het bloed zijn gevonden.
Tenminste...ik neem aan dat die geprikt zijn.

Sterkte iig
pi_69185974
Ik ben lkr geen DA of verpleegkundige helaas op dit moment het verkeerde beroep gekozen. Ik weet wel dat darmkanker erg moeilijk te diagnosticeren is. Bij veel mensen in mijn omgeving duurde het erg lang voordat naar boven kwam en vaak was het toen al te laat. Of hij medicijnen krijgt weet ik niet. De DA had mijn vriend gebeld en die mij gemaild hij is in bespreking en de DA is aan het opereren. Ik ga wel snel naar huis om hem op te halen maar dat wordt toch gauw 16:30 voor ik er ben.
  Moderator dinsdag 19 mei 2009 @ 13:01:58 #236
155227 crew  Guppy
dus
pi_69186208
Is er wel uitzicht in de situatie...? Heeft de DA daar iets over gezegd?

Ik hoop dat ie iets opknapt
pi_69186593
Aww aggos...
Hopelijk is het verder niet uitgezaaid dan en is het nu een kwestie van herstellen..

Heel veel sterkte!!
(:
  † In Memoriam † dinsdag 19 mei 2009 @ 14:40:44 #238
31818 Barbaaf
Awesomely sprightly
pi_69189421
Aww.. maar jullie weten nu wel wat het was/is in ieder geval. Sterkte!
Ooit schreef oh-oh het volgende:Management en beleid en zo, dat kan elke debiel leren.
  dinsdag 19 mei 2009 @ 15:51:40 #239
176471 oh-oh
Sure...fine...whatever...
pi_69191675
Oh vreselijk, ik weet idd dat ze dat bij mensen ook vaak pas heel laat vinden.
Ze hebben die tumor dus wel verwijderd nu.
Maar dat zegt niet zo heel veel denk ik he?
In elk geval weten jullie nu wel zeker wat er aan de hand is en kunnen jullie nu voor Snowy grenzen stellen aan wat er nog kan en wat niet meer.
Heel veel sterkte, ik hoop dat ie nu nog lekker op knapt.
Ik heb net pas een paar pagina's doorgelezen, maar waar is de fokker eigenlijk in dit verhaal?
Op dinsdag 20 december 2011 03:07 schreef minthy het volgende:
Zelfs ik zou oh-oh doen, alleen al op basis van haar postgedrag en ui O+
'Outside of a dog, a book is man's best friend. Inside of a dog it's too dark to read.'
( Groucho Marx )
  dinsdag 19 mei 2009 @ 16:16:11 #240
33954 ElisaB
pi_69192600
Ach gossie toch....

Ik hoop op een spoedig herstel én dat Snowy het gewoon nog een tijdje fijn kan hebben. Dikke kus voor de vent!

pi_69194495
Arme Snowy. Nog maar eens heel veel sterkte!!! Ik hoop dat het toch nog goed komt met deze mooie kat
  dinsdag 19 mei 2009 @ 17:10:00 #242
100642 S1nn3rz
Provocato ergo sum
pi_69194678
sterkte zeg.
wat fijn dat jullie zoveel voor hem willen doen , je ziet het heel vaak anders.
From feudal serf to spender.
pi_69195072
Nogmaals sterkte, wat vreselijk Maar inderdaad, ontzettend goed dat je er alles voor wil doen. Er zijn genoeg mensen die hem al hadden laten inslapen.
pi_69198374
Snowy is thuis hij had net wel weer diarree dus toch maar een beetje schoon gemaakt. Morgen moeten we terug op controle helaas heb ik studiemiddag en moet mijn vriend ook echt werken dus is hij bijna heel de dag alleen. Donderdag en vrijdag zijn we wel vrij. We hebben de tumor gezien en deze was echt heel groot. Zo'n 15cm in totaal. Het zat in de dunne darm maar de rest is ook helemaal geirriteerd. Hij wil nu wel eten maar mag niet. Dat is wel enigzins positief. De fokster heeft het eigenlijk na de diagnose van zijn hartafwijking laten afweten maar ik ben wel van plan haar deze week nog te mailen. Mijn hoofd staat er nu niet na. Maar de assistente raadde ons aan het wel te melden aangezien dit eigenlijk niet voor kan en mag komen bij zulke jonge katten.
pi_69198974
Wow wat een verhaal, een tumor van 15 cm (!!) die zat er ook niet al 'eventjes' ofzo. Gelukkig heeft ie alweer eetlust! Da's toch goed al zo vlot na de operatie. Nou hopelijk is de irritatie ook snel weg en zal hij snel kunnen aansterken.

En idd, het is toch vreemd hoor, zo jong al een darmtumor te hebben...overal lees je ook dat zoiets meestal pas bij 8 jaar of later voorkomt. Zou idd de fokster wel inlichten, ondanks dat die d'r handjes overal vanaf haalt (jammer genoeg..).

sterkte, nogmaals!
(:
pi_69199237
Hij mag alleen niets eten. Morgen pas weer.
pi_69200245
quote:
Op dinsdag 19 mei 2009 19:21 schreef ferrari_rood het volgende:
Hij mag alleen niets eten. Morgen pas weer.
Sja, de wonden moeten natuurlijk helen..

Krijgt ie daarna een soort van soepje?
(:
pi_69201400
15 centimeter! Da's veel voor een kat.
Ik neem aan dat ze weefsel op kweek hebben gezet om te kijken of het goed- of kwaadaardig was? Hopelijk herstelt hij snel van de operatie.
  dinsdag 19 mei 2009 @ 22:15:24 #249
132428 Ingetje79
Panic Station!
pi_69206369
15 cm!

Hopen dat het nu alleen maar de goeie kant op blijft gaan
pi_69209753
Mijn God, wat een kl*te-verhaal!
Heb net het hele topic met open mond door zitten lezen.
En ik voel dat je echt het beste wilt voor Snowy, het lijkt me erg moeilijk allemaal.
Hopen dat ie snel opknapt van de operatie! Go Snowy!
Knuffel voor Ferrari en Snowy

En, op dit moment minder belangrijk, te belachelijk dat die fokster het af laat weten!!
  dinsdag 19 mei 2009 @ 23:39:28 #251
182666 Harajuku.
C'est magnifique.
pi_69210132
Fijn dat je nu iig weet wat het is, nu hopen dat ie nog even vooruit kan
  Eurovisie Songfestival Queen dinsdag 19 mei 2009 @ 23:50:00 #252
163650 Greys
pi_69210478
Ik hoop dat hij morgen ook gewoon trek heeft en dan wat mag en kan eten.
Kan hij lekker een beetje aansterken
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_69214171
Hij mag brokjes en natvoer. Vanmorgen ging hij meteen eten. Nog hills id voer is met extra vezels en zorgt ervoor dat de ontlasting wat dikker wordt. Hij stroomt nu nl leeg.
We hebben de tumor nog niet laten onderzoeken ook op advies van de DA omdat hij eerst in leven moet blijven en daarvoor is de 1e week kritiek. Blijft hij leven dan laten we het zeker onderzoeken.
  woensdag 20 mei 2009 @ 08:57:55 #254
132428 Ingetje79
Panic Station!
pi_69215382
Eten is iig een heel goed teken!
We gaan Snowy hier massaal deze week doorduimen

Go Snowy
pi_69215707
quote:
Op woensdag 20 mei 2009 08:57 schreef Ingetje79 het volgende:
Eten is iig een heel goed teken!
We gaan Snowy hier massaal deze week doorduimen

Go Snowy
Umuntu Ngumuntu Ngabantu
pi_69217399
Jeetje, da's een flinke tumor. Vandaar dat ie zo ziek was!
Ik hoop dat ie deze week doorkomt. Ik duim mee!
  woensdag 20 mei 2009 @ 11:21:08 #257
176471 oh-oh
pi_69219816

Voor Snowy. Dat het nu maar eens klaar mag zijn met zijn lijden!
'Outside of a dog, a book is man's best friend. Inside of a dog it's too dark to read.'
( Groucho Marx )
  woensdag 20 mei 2009 @ 12:23:48 #258
33954 ElisaB
pi_69222164
quote:
Op woensdag 20 mei 2009 09:12 schreef nokwanda het volgende:
Duimen helpt

Go Poessie!
  woensdag 20 mei 2009 @ 12:34:59 #259
103930 Ewelina
Ik ben ik
pi_69222517

pi_69223061
jeuj! De eerste hapjes zijn weer binnen! Dat ie maar goed mag aansterken!!

(:
  Eurovisie Songfestival Queen woensdag 20 mei 2009 @ 13:43:22 #261
163650 Greys
pi_69224699

IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_69225161
Jeetje wat een ontwikkelingen meis!
Ik duim natuurlijk keihard mee en veel sterkte, het voelt heel machteloos om je schatje zo ziek te zien, maar hou je gewoon vast aan wat goed gaat *big hug*
Whatever you're about to discover we off that.
pi_69236825
Snowy is op controle geweest. Hij heeft nog een pijnstillende en antibiotica spuit gekregen. Vrijdag moeten we weer terug. De DA geeft hem ondanks dat hij vrij fit is nouja hij kijkt helder nog steeds er weinig kans. We moeten elke dag maar van hem genieten want elke dag is er weer 1. Daar werd ik dus niet zo vrolijk van maar eigenlijk weten we dit ook wel. Hij mag alles eten wat hij maar wil. Heb hem net kittenmelk gegeven en daar kwam hij wel voor eten is nog erg weinig. Waarschijnlijk associeerd hij dat ook met pijn. Snowy is een echte vechter en wij vechten met hem mee voor zijn leven.
  Eurovisie Songfestival Queen woensdag 20 mei 2009 @ 20:27:10 #264
163650 Greys
pi_69238600
Waarom geeft de DA hem dan erg weinig kans als de tumor er uit is en Snowy beter eet?
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  woensdag 20 mei 2009 @ 20:35:50 #265
132428 Ingetje79
Panic Station!
pi_69238908
Dat vroeg ik me idd ook af Greys...

Al is 15 cm in een kattendarmpje wel erg veel
  woensdag 20 mei 2009 @ 20:40:32 #266
182666 Harajuku.
C'est magnifique.
pi_69239081
Een grote kans dat het hoe dan ook terug gaat komen?
  Eurovisie Songfestival Queen woensdag 20 mei 2009 @ 20:58:12 #267
163650 Greys
pi_69239746
quote:
Op woensdag 20 mei 2009 20:40 schreef Harajuku. het volgende:
Een grote kans dat het hoe dan ook terug gaat komen?
Maar toch niet zó snel dat elke dag er eentje is, zoals hun DA zegt?
Ik hoop dat Snowy het ongelijk van de DA gaat bewijzen!
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_69242933
Als de tumor kwaadaardig is, dan zal die 15 centimeter niet alles zijn wat er aan tumor in dat lijfje zit helaas. Daarom vroeg ik ook of de tumor onderzocht werd. En Snowy is al zo lang aan het sukkelen, wie weet wat er aan de hand is.

* Cat22 denkt aan eigen kat die een darmtumor had waarvan tijdens de operatie bleek dat het geen zin had die weg te halen omdat hij teveel uitzaaiingen had. Tot twee weken voor de operatie was niets aan hem te merken. Een maand na de kijkoperatie is hij overleden.

Maar bij Snowy hebben ze dat nare ding weggehaald en zijn verhaal is niet het mijne dus:

voor Snowy en FR!
pi_69243173
Volgens de DA waren ook erg veel lymfeklieren opgezwollen hij heeft er 1tje weggehaald. Net als bij mensen komen tumoren vaak terug. Misschien wil hij ons ook wel rekening laten houden met het ergste. Maar hij zegt niet zomaar ik was er eigenlijk niet aan begonnen. Hij heeft net wat astronautenvoer ingespoten gekregen van ons. Erg veel mineralen en voedinswaardigrijk pasta achtig goedje. Hij eet nog erg weinig uit zichzelf. Morgen zijn we bijna heel de dag thuis dus kunnen we hem goed in de gaten houden.
  donderdag 21 mei 2009 @ 10:57:56 #270
132428 Ingetje79
Panic Station!
pi_69254068
En hoe is Snowy de nacht doorgekomen?
pi_69254704
Snowy leeft nog. Hij heeft nog 1x diarree gehad en wat overgegeven. Voor de rest is hij erg sloom en ligt de hele tijd in zijn speelbuis. Wel wast hij zich af en toe een beetje. Eten nog steeds zo zo een klein beetje elke keer.
  donderdag 21 mei 2009 @ 11:29:10 #272
132428 Ingetje79
Panic Station!
pi_69254929
Tja...als je zelf een grote buikoperatie hebt gehad ben je de dag erna ook nog niet topfit met mega-eetlust...
Maar dat ie af en toe wel wat wil eten en zichzelf nog wast lijkt me best positief

*duimt heul hard verder
pi_69260931
ik hoop echt zo dat hij nog voldoende energie en 'rek' heeft om met weinig eetlust en eten toch erboven op te komen, als hij maar een klein beetje aansterkt na de operatie dan heb je volgens mij al een flinke slag gewonnen.
  donderdag 21 mei 2009 @ 21:51:13 #274
132428 Ingetje79
Panic Station!
pi_69273659
Update?
pi_69273977
quote:
Op donderdag 21 mei 2009 11:21 schreef ferrari_rood het volgende:
Snowy leeft nog. Hij heeft nog 1x diarree gehad en wat overgegeven. Voor de rest is hij erg sloom en ligt de hele tijd in zijn speelbuis. Wel wast hij zich af en toe een beetje. Eten nog steeds zo zo een klein beetje elke keer.
Hij is er mooi toch nog. En heeft net een zware operatie gehad terwijl hij al verzwakt was. Het herstel heeft tijd nodig. Dat hij het instinct heeft om zich te wassen vind ik al een heel goed teken. Vertroetel hem maar lekker en ik blijf .
pi_69274263
Wij hadden een bbq vanavond. Hij heeft niet gegeten toen wij weg waren. Net heeft hij wel weer wat kittenmelk gekregen. Hij ligt nog steeds alleen maar te slapen. Morgen weer een controle. Tot nu toe ook geen diarree. Het doet alleen zo pijn om hem te zien lijden heb net Zorro en Fire gezien en die zijn dan loodzwaar superzacht en bewegelijk. Zelfs Boy van bijna 14 is actiever. Maar we blijven dapper door vechten. De DA vond zelfs dat zijn hart op dit moment erg goed was.
  Eurovisie Songfestival Queen donderdag 21 mei 2009 @ 22:11:28 #277
163650 Greys
pi_69274381
En als je hem een plakje rosbief geeft? Of iets anders heel erg lekkers?
Lekker verwennen
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  donderdag 21 mei 2009 @ 23:40:07 #278
910 Barbie
Graduated Fool
pi_69277529
quote:
Op donderdag 21 mei 2009 22:08 schreef ferrari_rood het volgende:
Tot nu toe ook geen diarree. <knip>De DA vond zelfs dat zijn hart op dit moment erg goed was.
Positief nieuws!
Dat slapen is goed nu, nodig voor herstel.

Go Snowy
When it goes I feel the crush
When I rush it hits me
pi_69282533
Vanmorgen toen ik beneden kwam vond ik hem als een vaatdoek over zijn etensbakje heen. Wij hebben het idee dat hij de strijd zelf opgegeven heeft. Vanmiddag staat de controle afspraak gepland wij houden er wel rekening mee dat we Snowy daar dan voorgoed moeten achter laten. Gisteren zag het er nog zo goed uit maar naar ons idee heeft hij vannacht afscheid van ons genomen. Waarom heb ik uitgerekend straks een sollicitatiegesprek die ik niet kan verzetten.
  Moderator vrijdag 22 mei 2009 @ 09:07:03 #280
155227 crew  Guppy
dus
pi_69282635
Het klinkt inderdaad op Snow er zelf klaar mee is... Wat sneu... Sterkte met de controle vanmiddag (en met je sollicitatiegesprek )
  vrijdag 22 mei 2009 @ 09:29:10 #281
176471 oh-oh
pi_69282976
Bah wat naar, maar als Snowy zelf aangeeft dat het genoeg geweest is dan moet het voor jullie wel iets makkelijker zijn om dat voor hem te beslissen.
Veel sterkte vanavond...
( Groucho Marx )
pi_69283457
Ach, wat naar.... maar een dier weet zelf vaak heel goed wanneer hij klaar is met het leven hier. En als hij de wilskracht heeft verloren, dan kun je verder weinig meer doen als hem zo zacht mogelijk naar het definitieve einde toe te begeleiden. Sterkte!

(en balen dat je juist vandaag een sollicitatiegesprek hebt! Misschien aan het begin van het gesprek even kort zeggen dat je nu niet lekker in je vel zit en waarom? Dat geeft jou lucht en aan de andere kant van de tafel kijken ze dan ook met andere ogen naar je. Als er dierenliefhebbers zitten is dat zeker zo.)
pi_69287318
Oh
Veel sterkte bij de dierenarts vanmiddag, je hebt hoe dan ook verschrikkelijk je best gedaan.
(:
  vrijdag 22 mei 2009 @ 12:30:45 #284
33954 ElisaB
pi_69287621
Wat droevig... Je hebt je best gedaan, maar soms...

Heel veel sterkte!

pi_69288131
Sterkte straks
Umuntu Ngumuntu Ngabantu
  vrijdag 22 mei 2009 @ 12:53:03 #286
2964 Armageddon
pi_69288380
Ja sterkte straks. Klote nieuws.
pi_69288444
Sterkte
No farewell could be the last one.
If you long to meet again...
  vrijdag 22 mei 2009 @ 13:01:03 #288
100642 S1nn3rz
Provocato ergo sum
pi_69288663
heel veel sterkte.
pi_69288680
Snowy is om 10:10 vredig bij mijn vriend thuis ingeslapen. Hij was op. Om 17:00 laten we hem begraven op dezelfde begraafplaats waar ook Ramses ligt.
  vrijdag 22 mei 2009 @ 13:03:24 #290
202348 Susi
Temple of Love
pi_69288744
quote:
Op vrijdag 22 mei 2009 13:01 schreef ferrari_rood het volgende:
Snowy is om 10:10 vredig bij mijn vriend thuis ingeslapen. Hij was op. Om 17:00 laten we hem begraven op dezelfde begraafplaats waar ook Ramses ligt.
Ai, naar zeg

Sterkte vanmiddag
  Eurovisie Songfestival Queen vrijdag 22 mei 2009 @ 13:04:57 #291
163650 Greys
pi_69288797
Agos. Arme Snowy, arme jullie.
Heel veel sterkte
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  Moderator vrijdag 22 mei 2009 @ 13:06:27 #292
155227 crew  Guppy
dus
pi_69288856
quote:
Heel veel sterkte... Hij gaat vast goede vriendjes worden met Ramses
  vrijdag 22 mei 2009 @ 13:07:25 #293
100642 S1nn3rz
Provocato ergo sum
pi_69288889
quote:
jeetje zeg.

heel veel sterkte de komende tijd.
  vrijdag 22 mei 2009 @ 13:18:33 #294
2964 Armageddon
pi_69289301
Rust zacht Snowy.
pi_69292292
Zo jong..
  vrijdag 22 mei 2009 @ 14:49:43 #296
176471 oh-oh
pi_69292428
Rust zacht Snowy,
heel veel sterkte voor jullie, jullie hebben alles gedaan wat jullie konden doen
( Groucho Marx )
  vrijdag 22 mei 2009 @ 14:51:34 #297
132428 Ingetje79
Panic Station!
pi_69292497

Wat een verdrietig nieuws zeg
Jullie hebben iig alles gedaan voor Snowy wat mogelijk was...

Sterkte
pi_69292842
Heel veel sterkte ferrari_rood..

En rust zacht Snowy
(:
pi_69293746
Zijn pijn is nu over, het is goed geweest. 'Fijn' dat Snowy zelf zijn moment heeft uitgekozen om te gaan, lekker in zijn eigen huis bij je vriend.

Heel veel sterkte straks en daarna natuurlijk ook. Het huis zal vast heel anders zijn zonder Snowy's aanwezigheid.
  vrijdag 22 mei 2009 @ 15:38:14 #300
33954 ElisaB
pi_69293972
Wat een verdriet. Je hebt zo ontzettend gevochten samen. Het wilde gewoon niet.

Heel veel sterkte voor jullie
pi_69294026
zie ik op die derde foto een kubuswoning???

woont TS in een kubuswoning?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')