Tijd voor een foto update
Meneer groiet erg hard is al aardig op weg om even groot als Fire te worden.
Hij bromt en blaast nu naar Fire omdat deze zijn propje aluminium folie heeft afgepakt. Voor de rest kunnen ze het prima samen vinden. Hij is laatst een weekje uit logeren geweest omdat we opnieuw gingen verven
zucht lekkages en hij was al in de grondverf gaan liggen dus hier blijven was geen optie hij vond de tuin bij mijn ouders helemaal geweldig en werd goed in de gaten gehouden door Fire en Zorro. Mijn ouders waren de week ervoor op vakantie dus hij had al kennis gemaakt met Amigo hier. Hij snapte er alleen niets van dat hij als enige aan het brommen en blazen was tegen die grote, dikke enge indringer. Vriend lief ging hem de 1e nacht maar halen hij zat helemaal te bibberen van angst boven in de krabpaal. En maar brommen en blazen tegen Amigo en Zorro en Fire maar kijken van wat doe jij nu toch raar??? en Snowy keek echt zo van help mij toch eens die indringer te verjagen. Na 2 dagen was het goed en renden ze met zijn 3-en het huis door onder toeziend oog van Zorro.
Op medisch gebied gaat het redelijk hij loopt een beetje mank met zijn rechter voorpootje maar rent en speelt nog als een dolle stier dus qua pijn valt het wel mee denk ik.
![]()
Of het nu echt lekker ligt???
![]()
![]()
![]()
In gevecht met de drinkfontein hoe komt hij toch altijd zo nat? Zo dus
![]()
Wat is daar??
![]()
zzzzzz
![]()
Tikkie jij bent hem